Wersja archiwalna 2009-08-19 11:39:38
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp
Przedmiot zamówienia: ZBIORNIK RETENCYJNY WODY UZDATNIONEJ O POJ. V = 50 M3 W SIECIENIU GM. BRUDZEŃ DUZY, POW. PŁOCKI , WOJ. MAZOWIECKIE.
Zamawiający – Gmina Brudzeń Duży 09 – 414 Brudzeń Duży, tel (024) 260 – 40 – 13,
tel/fax (024) 260 – 40 – 81 , e-mail: gospodarkabrudzen@op.pl .
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl, może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 260 – 40 – 13, cena SIWZ – 30 zł.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nw zakresu rzeczowego ;
- zbiornik retencyjny o poj. 50 m3 DN 4500 z fundamentem , drabiną i izolacją - kpl 1
- sieć wodociągowa PCV Ø 110 - mb 28,5
- sieć kanalizacji PCV Ø 150 - mb 17
Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV: 45.23.21.54-6 .
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera przedmiar robót, stanowiący zał. nr 3 z zastrzeżeniem wymienionym w pkt. XVII specyfikacji).
3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30.10.2009 r.
4. Okres wymaganej gwarancji – minimum 36 miesięcy.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.
9. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:
1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,
2) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy
Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia
do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert,
4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wykształcenia i uprawnień. Kierownik
budowy musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia,
wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do
właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
5) referencje, potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 robót w okresie ostatnich pięciu lat
przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom
budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane zostały wykonane należycie.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:
a) warunek określony w pkt. 2) i w pkt. 3) spełnia każdy z Wykonawców,
b) warunek określony w pkt. 4) i w pkt. 5) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.
Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.
10. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym - sekretariat, do dnia: 2009 – 09 – 09, do godz. 10:30.
11. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, pok. nr 1, w dniu: 2009 – 09 – 09, o godz. 11:00.
12. Kryteria wyboru: Cena 100 %.
13. Wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium.
14. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający będzie żądał wniesienia
zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% całkowitej ceny ofertowej.
15. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
16. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.
17. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń,
wniosków oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem
fax-u, przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich
otrzymania.
18. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Krystyna Bańka – tel.
(024) 260 40 81, fax (024) 260 40 13 .
19. Ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu 18.08.2009 r.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń : dnia 18.08.2009 r.
Zdjęto z tablicy ogłoszeń : dnia .....09.2009 r.
Zamieszczono na stronie internetowej www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl, dnia 18.08.2009 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieczkowski Piotr
- Data udostępnienia w BIP: 2009-08-19
- Informacja zaktualizowana przez: Sieczkowski Piotr
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-08-19 11:39:38
- Liczba odsłon: 1153
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: