Brudzeń Duży, dnia .08.10.2009r
Nr sprawy 341-8/09
OGŁOSZENIEO ZAWARCIU UMOWY
Zamawiający, Gmina Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń Duży informuje o zawarciu umowy na realizację zadania pn.: ZBIORNIK RETENCYJNY WODY UZDATNIONEJ O POJ. V =
W SIECIENIU GM. BRUDZEŃ DUZY, POW. PŁOCKI , WOJ. MAZOWIECKIE.
Uzasadnienie wyboru Wykonawcy
Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty kierował się kryterium - cena100%.
Za najkorzystniejszą uznano ofertę z najniższą ceną.
Nazwa i adres Wykonawcy
Zakład Obsługi Budownictwa i Inwestycji
09 – 200 Sierpc, ul. Sucharskiego 8/45
Wartość umowy i data zawarcia umowy
Umowa zawarta dnia 3.10.2009 r. na kwotę brutto 118 732,24zł.
--------------------------------------------------------------------------------------
Brudzeń Duży, dnia 30.09.2009 r.
Nr sprawy PP. 341-8 / 09
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
Na podstawie art. 92 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 z póżn. zm.)Wójt Gminy Brudzeń Duży, Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń informuje, że w wyniku postępowania o zamówienie publiczne przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zamówienia pn. „ZBIORNIK RETENCYJNY WODY UZDATNIONEJ O POJ. V =
Wybrano ofertę nr 2 złożoną przez:
Zakład Obsługi Budownictwa i Inwestycji
09-200 Sierpc, ul. Sucharskiego 8/45
z ceną ofertową brutto: 118 732,24 (słownie złotych: sto osiemnaście tysięcy siedemset trzydzieści dwa złotych 24/100).
Uzasadnienie wyboru: oferta z ceną najniższą, spośród ofert ważnych.
Zgodnie ze SIWZ w wyznaczonym terminie zostało złożonych 5 ofert.
Punktacja ofert ważnych przedstawiała się następująco:
Oferta nr 1:
Firma „BARTOSZ” Sp. j.
Bujwicki, Sobiech, Cybulko
15-399 Białystok, ul. Sejneńska 7
Otrzymana punktacja – 8,21 pkt
Oferta nr 2:
Zakład Obsługi Budownictwa i Inwestycji
09-200 Sierpc, ul. Sucharskiego 8/45
Otrzymana punktacja – 10,00 pkt.
Zgodnie z art. 94 ust. 1 Pzp, ustala się termin podpisania umowy o wykonaniu zamówienia na dzień 08.10.2009r., godz. 10.00, w siedzibie Urzędu Gminy Brudzeń Duży
.......................................................................................................
Brudzeń Duży, dnia 02.08.2009 r.
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na zadanie p.n: Zbiornik retencyjny wody uzdatnionej o
poj. V=50 m³ w Siecieniu, gm.Brudzeń Duży, pow.płocki, woj.mazowieckie.
Stosownie do art. 38 ust.2 Ustawy z dnia 29.01.2004r. – Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity - Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami ) , udzielamy odpowiedzi na zgłoszone przez wykonawcę zapytania:
Pytanie 1
Czy fundament pod zbiornik zaprojektowano betonowy bez zbrojenia stalą?
Odpowiedź
Tak. Fundament pod zbiornik zaprojektowano betonowy bez zbrojenia.
Pytanie 2
Proszę o uściślenie w przedmiarach grubości izolacji termicznej i rodzaju blachy płaszcza ocieplenia ( trapezowa, ocynkowana, powlekana-kolor ).
Odpowiedź
Grubość izolacji termicznej i rodzaj blachy płaszcza ocieplenia należy przyjąć zgodnie z projektem tj.
- izolację termiczną z wełny mineralnej o gr.10 cm – mata LW-80
- płaszcz zabezpieczający termoizolację z blachy trapezowej BT18 ocynkowanej
Pytanie 3
Brak w przedmiarze urządzeń pomiarowych poziomu wody w zbiorniku i przewodów sterowniczych z rozdzielnią technologiczną
Odpowiedź
Zamawiający nie przewiduje montażu urządzeń pomiarowych poziomu wody w zbiorniku i przewodów sterowniczych z rozdzielnią technologiczną.
Pytanie 4
Proszę o potwierdzenie prawidłowości przedmiarów rurociągów technologicznych zewnętrznych oraz wewnętrznych zbiornika retencyjnego.
Odpowiedź
Długość rurociągów technologicznych zewnętrznych i wewnętrznych należy przyjąć z dokumentacji projektowej.
Przekazany przedmiar robót stanowiący załącznik do SIWZ ma jedynie charakter informacyjny i nie jest obligatoryjny ani w zakresie przyjętych w nich podstaw wyceny, ani ilości wykazanych robót. Może być traktowany jako pomocniczy do przygotowania oferty cenowej. Podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego stanowi dokumentacja projektowa – pkt.XVII SIWZ.
Pytanie 5
Zamawiający określił w przedmiarach urządzenia podając typ, który w sposób jednoznaczny wskazuje na ich producentów. Takie postępowanie jest niezgodne z art. 29 ust 2 i 3, chyba że celem Zamawiającego było poprzez podanie typu urządzenia wskazanie na jego wielkości i parametry jakim ma ono odpowiadać.
Czy Zamawiający dopuszcza zatem zastosowanie analogicznych pod względem technicznym, spełniających żądane parametry urządzeń innych producentów aniżeli określonych w dokumentacji?
Odpowiedź
Zamawiający wskazał producenta opierając się na decyzji projektanta bazującego na istniejącym zbiorniku retencyjnym i zachowaniem właściwej pracy naczyń połączonych
z wykorzystaniem maksymalnej pojemności retencyjnej.
W uzgodnieniu z projektantem Zamawiający dopuszcza zastosowanie zbiornika retencyjnego innego producenta z zachowaniem parametrów takich samych jak podano
w dokumentacji technicznej.
--------------------------------------------------------------------------------------
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp
Przedmiot zamówienia: ZBIORNIK RETENCYJNY WODY UZDATNIONEJ O POJ. V = 50 M3 W SIECIENIU GM. BRUDZEŃ DUZY, POW. PŁOCKI , WOJ. MAZOWIECKIE.
Zamawiający – Gmina Brudzeń Duży 09 – 414 Brudzeń Duży, tel (024) 260 – 40 – 13,
tel/fax (024) 260 – 40 – 81 , e-mail: gospodarkabrudzen@op.pl .
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl, może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 260 – 40 – 13, cena SIWZ – 30 zł.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nw zakresu rzeczowego ;
- zbiornik retencyjny o poj. 50 m3 DN 4500 z fundamentem , drabiną i izolacją - kpl 1
- sieć wodociągowa PCV Ø 110 - mb 28,5
- sieć kanalizacji PCV Ø 150 - mb 17
Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV: 45.23.21.54-6 .
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera przedmiar robót, stanowiący zał. nr 3 z zastrzeżeniem wymienionym w pkt. XVII specyfikacji).
3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30.10.2009 r.
4. Okres wymaganej gwarancji – minimum 36 miesięcy.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.
9. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:
1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,
2) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy
Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia
do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert,
4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wykształcenia i uprawnień. Kierownik
budowy musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia,
wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do
właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
5) referencje, potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 robót w okresie ostatnich pięciu lat
przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom
budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane zostały wykonane należycie.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:
a) warunek określony w pkt. 2) i w pkt. 3) spełnia każdy z Wykonawców,
b) warunek określony w pkt. 4) i w pkt. 5) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.
Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.
10. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym - sekretariat, do dnia: 2009 – 09 – 09, do godz. 10:30.
11. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, pok. nr 1, w dniu: 2009 – 09 – 09, o godz. 11:00.
12. Kryteria wyboru: Cena 100 %.
13. Wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium.
14. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający będzie żądał wniesienia
zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% całkowitej ceny ofertowej.
15. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
16. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.
17. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń,
wniosków oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem
fax-u, przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich
otrzymania.
18. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Krystyna Bańka – tel.
(024) 260 40 81, fax (024) 260 40 13 .
19. Ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu 18.08.2009 r.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń : dnia 18.08.2009 r.
Zdjęto z tablicy ogłoszeń : dnia .....09.2009 r.
Zamieszczono na stronie internetowej www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl, dnia 18.08.2009 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieczkowski Piotr
- Data udostępnienia w BIP: 2009-10-09
- Informacja zaktualizowana przez: Sieczkowski Piotr
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-10-09 13:22:56
- Liczba odsłon: 1207
- Historia dokumentu: