Wersja archiwalna 2009-06-09 16:22:31
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach
wydanych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy – Prawo zamówień
publicznych.
Przedmiot zamówienia: Budowa drogi gminnej relacji Turza Wielka – Wincentowo,
w km 1+120,00 do 2+448,27, gm. Brudzeń Duży, woj. mazowieckie.
Zamawiający:
Gmina Brudzeń Duży,
09-414 Brudzeń Duży,
tel. (024) 260 40 13, tel/fax (024) 260 40 23, e-mail:gospodarkabrudzen@op.pl
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl , może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (02..., cena SIWZ – 50 zł.
2. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej, obejmującej n/w zakres rzeczowy:
- roboty pomiarowe - 1,328 km
- korytowanie mechaniczne na gł. 24 cm - 5 092,32 m²
- wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm - 4 899,12 m²
- ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych –
warstwa wiążąca gr. 4 cm - 4 792,88 m²
- wykonanie nawierzchni żwirowej gr. 16 cm - 193,20 m²
- profilowanie i zagęszczanie poboczy gruntowych z doziarnieniem mieszanką
optymalną z kruszywa łamanego, o grubości 5 cm - 2 656,00 m²
Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV: 45233120-6.
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, z zastrzeżeniem wniesionym w p. XIX specyfikacji.
3. Termin realizacji zamówienia: do 30.09.2009r.
4. Okres wymaganej gwarancji – 36 miesięcy.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w
art. 67 ust.1, p. 6 Prawa zamówień publicznych z 29.01.2004 r.
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.
10. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:
1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,
2) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Kierownik budowy /Kierownicy robót/ musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował
6) referencje, potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane zostały wykonane należycie.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:
a) warunek określony w pkt. 2) i w pkt. 3) spełnia każdy z Wykonawców,
b) warunek określony w pkt. 4),5) i w pkt. 6) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.
Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.
11. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym , pok.- sekretariat, do dnia: 2009-06-30, do godz. 9:30.
12. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, pok. nr 1, w dniu: 2009-06-30, o godz. 10:00.
13. Kryteria wyboru: Cena 100 %.
14. Wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium,
15. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% całkowitej ceny ofertowej
16. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
17. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.
18. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków
oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem fax-u, przy
czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
19. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Maria Zygmuntowicz – tel. (024) 260 40 13, fax (024) 260 40 23.
20. Ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu 09.06.2009 r.
Brudzeń Duży, dnia 09.06.2009 r.
turza-wincentowo_siwz_1_2_4.doc
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieczkowski Piotr
- Data udostępnienia w BIP: 2009-06-09
- Informacja zaktualizowana przez: Sieczkowski Piotr
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-06-09 16:22:31
- Liczba odsłon: 1218
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: