Brudzeń Duży, dnia 15.07.2009r,

Nr sprawy 341/2/09

 

 

O G Ł O S Z E N I E

 

 

Zamawiający, Gmina Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń Duży informuje o zawarciu umowy na realizację zadania pn.:

 

Budowa drogi gminnej relacji Turza Wielka – Wincentowo, km 1+120,00 do 2+448,27

 gm. Brudzeń Duży, woj. mazowieckie.

 

 

Uzasadnienie wyboru Wykonawcy

Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty kierował się kryterium - cena 100%.

Za najkorzystniejszą uznano ofertę z najniższą ceną.

 

Nazwa i adres Wykonawcy

REMAR Sp. z o. o.

ul. Dworcowa 46

09-400 Płock

 

 

Wartość umowy i data zawarcia umowy

Umowa zawarta dnia 15.07.2009r. r. na kwotę brutto 279.458,84zł zł.

.

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

               

Na podstawie art. 92 ust. 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych Wójt Gminy Brudzeń Duży, Brudzeń Duży 1, 09-414 Brudzeń informuje, że w wyniku postępowania o zamówienie publiczne przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zamówienia pn. Budowa drogi gminnej relacji Turza Wielka – Wincentowo,  w km 1+120,00 do 2+448,27, gm. Brudzeń Duży, woj. mazowieckie.wybrana została najkorzystniejsza oferta.

Wybrano ofertę nr 5 złożoną przez:

REMAR  Sp. z o.o.

ul. Dworcowa 46

09-400 Płock

z ceną ofertową brutto: 279.458,84zł (słownie złotych: dwieście siedemdziesiąt dziewięć tysięcy czterysta pięćdziesiąt osiem złotych 84/100).

      Uzasadnienie wyboru:  oferta z ceną najniższą, spośród ofert ważnych.

Zgodnie ze siwz w wyznaczonym terminie zostało złożonych 8 ofert.

Na podstawie art. 89 ust.1pkt.2 Zamawiający odrzucił następujące oferty:

Oferta nr 3:

Konsorcjum

 1. „BUDMACH”  Budownictwo Usługi Handel

     Tomczyk Marek

     09-414 Brudzeń Duży 232

2.  Mazowieckie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych

    i Budowlanych „DROG-MAZ” S.C.

     09-400 Płock

ul. Kalinowa 45

Uzasadnienie faktyczne: brak kosztorysu ofertowego.

Uzasadnienie prawne: niezgodność oferty z SIWZ – pkt. XIX SIWZ

Punktacja ofert ważnych przedstawiała się następująco:

Oferta nr 1:

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe HydroGeo

Ul. Ryżowa 43D m 3

02-495 Warszawa

otrzymana punktacja 6,74 pkt.

Oferta nr 2:

Konsorcjum

1. „DROGBUD”   Podkarpacki Holding Budowy Dróg Sp. z o.o.

     38-100 Strzyżów , ul. 1 Maja 42

2.  Mazowieckie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych

     „DROGBUD” Spółka z o.o.

     ul. Inżynierska 32,  96-500 Sochaczew

Otrzymana punktacja -  6,55 pkt.

Oferta nr 4:

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Płocku S.A.

ul. Przemysłowa 30

09-400 Płock

Otrzymana punktacja – 7,03 pkt.

Oferta nr 5:

REMAR  Sp. z o.o.

ul. Dworcowa 46

09-400 Płock

 Otrzymana punktacja – 10,0 pkt.

Oferta nr 6:

Zakład Budowlano-Montażowy

BUDOMONT

09-414 Brudzeń k. Płocka

Otrzymana punktacja – 5,87 pkt.

Oferta nr 7:

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych  Spółka z o.o.

ul. Wojska Polskiego 8

87-600 Lipno

Otrzymana punktacja – 7,58 pkt.

Oferta nr 8:

DARBUD Jarzyński Dariusz

ul. Marii Konopnickiej 5

09-400 Płock

Otrzymana punktacja – 5,76 pkt.

Zgodnie z art. 94 ust. 1 Pzp, ustala się termin podpisania umowy o wykonaniu zamówienia ustala się na dzień 15.07.2009r , godz. 10.00, w siedzibie Urzędu Gminy Brudzeń Duży.

 

--------------------------------------------------------------------------------

OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o wartości poniżej kwot określonych w przepisach

wydanych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy – Prawo zamówień

publicznych.

Przedmiot zamówienia: Budowa drogi gminnej relacji Turza Wielka – Wincentowo,              

                                         w km 1+120,00 do 2+448,27, gm. Brudzeń Duży, woj. mazowieckie.

Zamawiający:

Gmina Brudzeń Duży,

09-414 Brudzeń Duży,

tel. (024) 260 40 13, tel/fax  (024) 260 40 23,                                                                                             e-mail:gospodarkabrudzen@op.pl

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl , może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy,  złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (02...,                                 cena SIWZ – 50 zł.

2. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej, obejmującej n/w zakres rzeczowy: 

- roboty pomiarowe                                                                                                      - 1,328 km

- korytowanie mechaniczne na gł. 24 cm                                                                     - 5 092,32 m²

- wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm                                            - 4 899,12 m²

- ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych                                                                     

   warstwa wiążąca gr. 4 cm                                                                                        -  4 792,88 m²

- wykonanie nawierzchni żwirowej gr. 16 cm                                                            -     193,20 m²

- profilowanie i zagęszczanie poboczy gruntowych z doziarnieniem mieszanką                             

   optymalną z kruszywa łamanego, o grubości 5 cm                                                   - 2 656,00 m²

Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień  Kod CPV:  45233120-6.

Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, z zastrzeżeniem wniesionym w p. XIX specyfikacji.

3. Termin realizacji zamówienia: do  30.09.2009r.

4. Okres wymaganej gwarancji – 36 miesięcy.

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.

6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w

art. 67 ust.1, p. 6 Prawa zamówień publicznych z 29.01.2004 r.

9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.

10. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:

1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,

2) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,

3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Kierownik budowy /Kierownicy robót/ musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa

5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował

6) referencje, potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane zostały wykonane należycie.

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:

a) warunek określony w pkt. 2) i w pkt. 3) spełnia każdy z Wykonawców,

b) warunek określony w pkt. 4),5) i w pkt. 6) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.

Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.

11. Miejsce i termin składania ofert:

Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym , pok.- sekretariat, do dnia: 2009-06-30, do godz. 9:30.

12. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, pok. nr 1, w dniu: 2009-06-30, o godz. 10:00.

13. Kryteria wyboru: Cena 100 %.

14. Wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium,

15. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% całkowitej ceny ofertowej

16. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

17. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.

18. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków 

 oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem fax-u, przy

 czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

19. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:  Maria Zygmuntowicz –                     tel. (024) 260 40 13, fax (024) 260 40 23.

20. Ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu 09.06.2009 r.

Brudzeń Duży, dnia 09.06.2009 r.

turza-wincentowo_siwz_1_2_4.doc

turza-wincentowo_3.jpg

turza-wincentowo_6-1.jpg

turza-wincentowo_6-2.jpg

turza-wincentowo_6-3.jpg

turza-wincentowo_6-4.jpg

turza-wincentowo_6-5.jpg

turza-wincentowo_6-6.jpg

turza-wincentowo_6-7.jpg

turza_wincentowo_6-8.jpg

turza-wincentowo_6-9.jpg

turza-wincentowo_6-10.jpg

turza-wincentowo_6-11.jpg

turza-wincentowo_6-12.jpg

turza-wincentowo_6-13.jpg

turza-wincentowo_6-14.jpg

turza-wincentowo_6-15.jpg

turza-wincentowo_6-16.jpg

turza-wincnetowo_6-17.jpg




Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieczkowski Piotr
  • Data udostępnienia w BIP: 2009-07-16
  • Informacja zaktualizowana przez: Sieczkowski Piotr
  • Data ostatniej aktualizacji: 2009-07-16 16:31:29
  • Liczba odsłon: 1216
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4938365]

przewiń do góry