Wersja archiwalna 2008-10-09 15:37:08

OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o wartości poniżej kwot określonych w przepisach

wydanych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy – Prawo zamówień

publicznych.

Przedmiot zamówienia: Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy Brudzeń Duży,  pow. płocki, woj. mazowieckie.

Zamawiający – Gmina Brudzeń Duży, 09-414  Brudzeń Duży, tel. (024) 260 40 81,                  fax (024) 260 40 23, e-mail:banka.krystyna@gazeta.pl

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl , może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy,             złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 260-40-23, cena SIWZ – 50 zł.

2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci wodociągowej.

Zakres zadania obejmuje budowę:

    -   sieci wodociągowej z rur PCV  Ø 90                              - mb 605

    -   sieci wodociągowej z rur PCV  Ø 110                            - mb 1186

Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień  Kod CPV: 45231300-8.

Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 3a, 3b, 3c, 3d do SIWZ.

3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 10.12.2008 roku.

4. Okres wymaganej gwarancji – minimum 36 miesięcy.

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.

6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.

9. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:

1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,

2) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,

3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wykształcenia i uprawnień. Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

5) referencje, potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane zostały wykonane należycie.

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:

a) warunek określony w pkt. 2) i w pkt. 3) spełnia każdy z Wykonawców,

b) warunek określony w pkt. 4) i w pkt. 5) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.

Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.

10. Miejsce i termin składania ofert:

Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, pok. nr 2 do dnia: 2008-10-30, do godz. 9:30.

11. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, pok. nr 1, w dniu: 2008-10-30, o godz. 10:00.

12. Kryteria wyboru: Cena 100 %.

13. Wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium.

14. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% całkowitej ceny ofertowej

15. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

16. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.

17. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków 

 oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem fax-u, przy

 czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

18. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:  Krystyna Bańka –  tel. (024) 260-40-81, fax (024) 260-40-23.

19. Ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu 09.10.2008 r.

Brudzeń Duży, dnia 09.10.2008 r.

Wywieszono na tablicy ogłoszeń :                                                               dnia  09.10.2008 r.

Zdjęto z tablicy ogłoszeń :                                                                           dnia  30.10.2008 r.

Zamieszczono na stronie internetowej www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl     dnia  09.10.2008 r.

 


_________________________________________________________________________

siwz-ciec_wodociagowa.doc

zal.nr_3.exe

zal._5.pdf
6_a.exe

6_b.exe

6_c.exe

6_d.exe

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4996073]

przewiń do góry