Brudzeń Duży, dnia 30.10.2008 r.
Nr sprawy PP. 341-9/08
WYKONAWCY – wg rozdzielnika
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
Na podstawie art. 92 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 z póżn. zm.)Wójt Gminy Brudzeń Duży, Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń informuje, że w wyniku postępowania o zamówienie publiczne przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zamówienia pn. „Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy Brudzeń Duży, pow. płocki, woj. mazowieckie” wybrana została najkorzystniejsza oferta.
Wybrano ofertę nr 4 złożoną przez:
Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych „HYDROTEX”
Wardziński-Wojtczak
ul. Spółdzielcza 30, 09-230 Bielsk
z ceną ofertową brutto: 107.753,05. (słownie złotych: sto siedem tysięcy siedemset pięćdziesiąt trzy złote 05/100).
Uzasadnienie wyboru: oferta z ceną najniższą, spośród ofert ważnych.
Zgodnie ze SIWZ w wyznaczonym terminie zostało złożonych 6 ofert.
Na podstawie art. 89 ust.1pkt.2 ustawy Zamawiający odrzucił ofertę:
Oferta nr 6:
P.H.U. „REMAR”
Katarzyna Mordzińska
ul. Dworcowa 46, 09 – 400 Płock
Uzasadnienie prawne: art.89 ust. 1 pkt.2 Ustawy – prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. (tekst jednolity Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 z póżn. zm.)
Uzasadnienie faktyczne: nie załączono do oferty –kosztorys sporządzony metodą uproszczoną, obliczeń na podstawie przedmiarów robót (załącznik nr
poz. XVII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówień.
Punktacja ofert ważnych przedstawiała się następująco:
Oferta nr 1:
Zakład Usługowo-Handlowy
„WIGMA”Sp. z o.o.
09 – 409 Płock, ul. Walecznych
Otrzymana punktacja – 7,33 pkt.
Oferta nr 2:
JARMAR EKSPORT-IMPORT s.c.
09 520 Łąck, ul. Konwaliowa 1
Otrzymana punktacja – 8,95 pkt.
Oferta nr 3:
Zakład Usług Technicznych Budownictwa
Andrzej Osiecki
09 – 200 Sierpc, ul. Płocka 59a/5
Otrzymana punktacja – 9,32 pkt.
Oferta nr 4:
Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych
„HYDROTEX” Wardziński-Wojtczak
09-230 Bielsk, ul. Spółdzielcza 30
Otrzymana punktacja – 10,0 pkt.
Oferta nr 5:
Zakład Eksploatacji Wodociągów i Kanalizacji
Wojciech Reznerowicz
87 – 610 Dobrzyń n.Wisłą, ul. Lipnowska 11A
Otrzymana punktacja – 8,82 pkt.
Zgodnie z art. 94 ust. 1 Pzp, o terminie podpisania umowy o wykonaniu zamówienia wyłoniony wykonawca zostanie powadmominy w terminie póżniejszym.
Rozdzielnik:
- Zakład Usługowo-Handlowy
„WIGMA”Sp. z o.o.
09 – 409 Płock, ul. Walecznych
- JARMAR EKSPORT-IMPORT s.c.
09 520 Łąck, ul. Konwaliowa 1
- Zakład Usług Technicznych Budownictwa
Andrzej Osiecki
09 – 200 Sierpc, ul. Płocka 59a/5
- Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych
„Hydrotex” Wardziński –Wojtczak
09 – 230 Bielsk, ul. Spółdzielcza 30
- Zakład Eksploatacji Wodociągów i Kanalizacji
Wojciech Reznerowicz
87 – 610 Dobrzyń n.Wisłą, ul. Lipnowska 11A
- P.H.U. „REMAR”
Katarzyna Mordzińska
ul. Dworcowa 46, 09 – 400 Płock
- a/a
.........................................................................
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach
wydanych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy – Prawo zamówień
publicznych.
Przedmiot zamówienia: Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy Brudzeń Duży, pow. płocki, woj. mazowieckie.
Zamawiający – Gmina Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń Duży, tel. (024) 260 40 81, fax (024) 260 40 23, e-mail:banka.krystyna@gazeta.pl
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl , może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 260-40-23, cena SIWZ – 50 zł.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci wodociągowej.
Zakres zadania obejmuje budowę:
- sieci wodociągowej z rur PCV Ø 90 - mb 605
- sieci wodociągowej z rur PCV Ø 110 - mb 1186
Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV: 45231300-8.
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 3a, 3b, 3c, 3d do SIWZ.
3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 10.12.2008 roku.
4. Okres wymaganej gwarancji – minimum 36 miesięcy.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.
9. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:
1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,
2) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wykształcenia i uprawnień. Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
5) referencje, potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane zostały wykonane należycie.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:
a) warunek określony w pkt. 2) i w pkt. 3) spełnia każdy z Wykonawców,
b) warunek określony w pkt. 4) i w pkt. 5) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.
Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.
10. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, pok. nr 2 do dnia: 2008-10-30, do godz. 9:30.
11. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, pok. nr 1, w dniu: 2008-10-30, o godz. 10:00.
12. Kryteria wyboru: Cena 100 %.
13. Wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium.
14. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% całkowitej ceny ofertowej
15. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
16. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.
17. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków
oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem fax-u, przy
czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
18. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Krystyna Bańka – tel. (024) 260-40-81, fax (024) 260-40-23.
19. Ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu 09.10.2008 r.
Brudzeń Duży, dnia 09.10.2008 r.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń : dnia 09.10.2008 r.
Zdjęto z tablicy ogłoszeń : dnia 30.10.2008 r.
Zamieszczono na stronie internetowej www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl dnia 09.10.2008 r.
_________________________________________________________________________
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieczkowski Piotr
- Data udostępnienia w BIP: 2008-11-14
- Informacja zaktualizowana przez: Sieczkowski Piotr
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-11-03 14:01:40
- Liczba odsłon: 934
- Historia dokumentu: