Wersja archiwalna 2008-05-21 10:41:58
Brudzeń Duży, dnia 19.05.2008r.
Nr sprawy PP. 341-6/08
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
Na podstawie art. 92 ust. 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych Wójt Gminy Brudzeń Duży, Brudzeń Duży 1, 09-414 Brudzeń informuje, że w wyniku postępowania o zamówienie publiczne przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zamówienia pn. „Przebudowa drogi gminnej Brudzeń - Gorzechowo, gm. Brudzeń Duży, woj. mazowieckie.” wybrana została najkorzystniejsza oferta.
Wybrano ofertę nr 1 złożoną przez:
STRABAG Sp. z o.o.
ul. Brechta 7
03-472 Warszawa
z ceną ofertową brutto: 428.828,12. (słownie złotych: czterysta dwadzieścia osiem tysięcy osiemset dwadzieścia osiem złotych 12/100).
Uzasadnienie wyboru: oferta z ceną najniższą, spośród ofert ważnych.
Zgodnie ze siwz w wyznaczonym terminie zostały złożone 4 oferty, których punktacja przedstawiała się następująco
Oferta nr 1:
STRABAG Sp. z o.o.
Ul. Brechta 7
03-472 Warszawa
otrzymana punktacja – 10,0 pkt.
Oferta nr 2:
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o.
ul. Wojska Polskiego 8
87-600 Lipno,
Otrzymana punktacja - 8,95 pkt.
Oferta nr 3:
Przedsiębiorstwo Transportowo-Handlowe „WAPNOPOL” Adam Nowakowski
ul. Nadrzeczna 12
06-450 Glinojeck,
otrzymana punktacja – 9,39 pkt
Oferta nr 4:
Zakład Budowlano-Montażowy „BUDOMONT”
Brudzeń Duży 47
09-414 Brudzeń Duży
Otrzymana punktacja – 8,80 pkt.
Zgodnie z art. 94 ust. 1 Pzp, ustala się termin podpisania umowy o wykonaniu zamówienia ustala się na dzień 02.06.2008r., godz. 10.00, w siedzibie Urzędu Gminy Brudzeń Duży.
...................................................................................................................................
PP. 341-6/08
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach
wydanych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy – Prawo zamówień publicznych.
Przedmiot zamówienia: Przebudowa drogi gminnej Brudzeń - Gorzechowo,
gm. Brudzeń Duży, woj. mazowieckie.
Zamawiający – Gmina Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń Duży, tel. (024) 260 40 13, fax (024) 260 40 81, e-mail:gospodarkabrudzen@op.pl
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl , może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 260 40 81, cena SIWZ – 40 zł.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej, obejmującej n/w zakres rzeczowy:
- roboty pomiarowe - 0,907 km
- roboty ziemne - 433,85 m3
- wyrównanie lokalnych nierówności żwirem - 387,5 m2
- profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstr. nawierzchni -4716 m2
- podbudowa z kruszywa łamanego gr.8 cm - 4716 m2
- skropienie asfaltem nawierzchni - 9222 m2
- warstwa wiążąca z masy mineralno-asfaltowej gr. 4 cm - 4506 m2
- warstwa ścieralna z masy mineralno-asfaltowej gr. 4 cm - 4409 m2
- nawierzchnie żwirowe gr.7 cm – pobocza - 1360,5 m2
- korytowanie mechaniczne na gł. 30 cm - 144 m2
- warstwa odsączająca gr.20 cm - 144 m2
- nawierzchnia z płyt drogowych typu MON o wym.3 x 1,5 - 144 m2
- przepusty pod zjazdami – rury betonowe o śr. 30 cm - 16 mb
- ścianki czołowe - 4 szt.
- wjazdy żwirowe – wyrównanie z uzupełnieniem materiałem miejscowym - 7 m3
- rury osłonowe typu AROT PS-110 - 26 mb
- oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp - 899 mb
- oznakowanie drogi
Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV: 45233120-6.
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.08.2008 roku.
4. Okres wymaganej gwarancji – minimum 36 miesięcy.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.
9. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:
1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,
2) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wykształcenia i uprawnień. Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
5) referencje, potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane zostały wykonane należycie.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:
a) warunek określony w pkt. 2) i w pkt. 3) spełnia każdy z Wykonawców,
b) warunek określony w pkt. 4) i w pkt. 5) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.
Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.
10. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy Brudzeń Duży, pok.- sekretariat, do dnia: 2008-05-19, do godz. 9:30.
11. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy Brudzeń Duży, pok. nr 1, w dniu: 2008-05-19, o godz. 10:30.
12. Kryteria wyboru: Cena 100 %.
13. Wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium.
14. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% całkowitej ceny ofertowej
15. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
16. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.
17. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem fax-u, przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
18. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Maria Zygmuntowicz – tel. (024) 260 40 13, fax (024) 260 40 81.
19. Ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu 28.04.2008 r.
Brudzeń Duży, dnia 28.04.2008 rok
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Radomska Ewa
- Data udostępnienia w BIP: 2008-05-21
- Informacja zaktualizowana przez: Radomska Ewa
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-05-21 10:41:58
- Liczba odsłon: 895
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: