Wersja archiwalna 2008-04-11 10:32:51
Brudzeń Duży, dnia 09.04.2008r.
Nr sprawy PP. 341-3/08
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
Na podstawie art. 92 ust. 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych Wójt Gminy Brudzeń Duży, Brudzeń Duży 1, 09-414 Brudzeń informuje, że w wyniku postępowania o zamówienie publiczne przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zamówienia pn. „Budowa drogi gminnej relacji Turza Wielka – Wincentowo, od km 0+100 do km 1+1120, gm. Brudzeń Duży, woj. mazowieckie.” wybrana została najkorzystniejsza oferta.
Wybrano ofertę nr 1 złożoną przez:
STRABAG Sp. z o.o.
ul. Brechta 7
03-472 Warszawa
z ceną ofertową brutto: 365 111,35. (słownie złotych: trzysta sześćdziesiąt pięć tysięcy sto jedenaście złotych 35/100).
Uzasadnienie wyboru: oferta z ceną najniższą, spośród ofert ważnych.
Zgodnie ze siwz w wyznaczonym terminie zostały złożone 4 oferty, których punktacja przedstawiała się następująco
Oferta nr 1:
STRABAG Sp. z o.o.
Ul. Brechta 7
03-472 Warszawa
otrzymana punktacja – 10,0 pkt.
Oferta nr 2:
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Płocku S.A
ul. Przemysłowa 30, 09-400 Płock,
Otrzymana punktacja 8,79 pkt.
Oferta nr 3:
Firma Handlowo-Usługowa „JANBUD”
Andrzej Jankowski
Ul. 15-go Sierpnia 17,
87-605 Tłuchowo
otrzymana punktacja – 5,96 pkt
Oferta nr 4:
„FEDRO” Sp. z o.o.
ul. Kolejowa 1
08-445 Osieck
Otrzymana punktacja – 7,19 pkt.
........................................................................................................
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach
wydanych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy – Prawo zamówień
publicznych.
Przedmiot zamówienia: Budowa drogi gminnej relacji Turza Wielka – Wincentowo, od km 0+100 do km 1+1120, gm. Brudzeń Duży, woj. mazowieckie.
Zamawiający – Gmina Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń Duży, tel. (024) 260 40 13, fax (024) 260 40 81, e-mail:gospodarkabrudzen@op.pl
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl , może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 260 40 81, cena SIWZ – 40 zł.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót modernizacyjnych drogi gminnej, obejmujących:
- roboty ziemne - 496,93 m3
- korytowanie mechaniczne na gł. 28 cm - 3733,20 m2
- podbudowa z kruszywa łamanego gr.20 cm - 3733,20 m2
- warstwa wiążąca z masy mineralno-asfaltowej gr. 4 cm - 3651,60 m2
- wykonanie poboczy żwirowych śr.gr.5 cm - 1530,00 m2
- zjazdy żwirowe do posesji - 125,58 m2
- przepusty rurowe pod zjazdami - 78 mb
- oznakowanie drogi - 1 szt.
Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV: 45233120-6.
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.
3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30.07.2008 roku.
4. Okres wymaganej gwarancji – minimum 36 miesięcy.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.
9. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:
1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,
2) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wykształcenia i uprawnień. Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
5) referencje, potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane zostały wykonane należycie.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:
a) warunek określony w pkt. 1) i w pkt. 2) spełnia każdy z Wykonawców,
b) warunek określony w pkt. 3), pkt. 4) i w pkt. 5) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.
Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.
10. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy Brudzeń Duży, pok.- sekretariat, do dnia: 2008-04-09, do godz. 9:30.
11. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy Brudzeń Duży, pok. nr 1, w dniu: 2008-04-09, o godz. 10:00.
12. Kryteria wyboru: Cena 100 %.
13. Wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium.
14. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
15. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.
16. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków
oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem fax-u, przy
czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
17. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Maria Zygmuntowicz – tel. (024) 260 40 13, fax (024) 260 40 81.
18. Ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu …03.2008 r.
Brudzeń Duży, dnia 17.03.2008 rok
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Radomska Ewa
- Data udostępnienia w BIP: 2008-04-11
- Informacja zaktualizowana przez: Radomska Ewa
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-04-11 10:32:51
- Liczba odsłon: 2004
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: