Wersja archiwalna 2007-11-05 10:35:12

 

 

 

OGŁOSZENIE  O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA O ZAMÓWIENIE                           PUBLICZNE W  TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

PONIŻEJ 60 000EURO

 

Gmina Brudzeń Duży

09-414 Brudzeń Duży

www.ug.brudzenduzy.bip.org.pl

bosszem@wp.pl

 

ogłasza przetarg na sprzedaż i na dostawę oleju opałowego EKOTERM PLUS

do Szkoły Podstawowej w Siecieniu i Gimnazjum w Brudzeniu Dużym.

 

1.Termin realizacji zamówienia : 01 grudnia 2007-30listopada 2008r.

2. Kryteria oceny ofert: cena zamówienia z podatkiem -100%.

3.Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie

   zamawiającego, pokój 9 i na stronie internetowej urzędu.

4.Każda złożona oferta uzyska numer indentyfikacyjny.

5.Oferent uzyska potwierdzenie złożenia oferty, wraz z numerem

    indentyfikacyjnym.

6.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.

7.Termin składania ofert: 14 listopada 2007r.godz.8.45.

8.Otwarcie ofert:14 listopada 2007r. godz.9.00 w siedzibie zamawiającego

    pokój 1.

9.Oferty wniesione po terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone oferentom po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.

10.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art.22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych:

1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

11.Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków zostanie przeprowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia. Niespełnienie w/w warunków spowoduje wykluczenie z postępowania o zamówienie publiczne.

12.Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni.

13.Telefon kontaktowy -260-42-81.

14.Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 31.10.2007r.

 

 

...........................................................................................................

 

 

O.III.341-2/04/06                                                

 

                                                                             

  

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

                                 PONIŻEJ 60 000 EURO

 

 

I. Zamawiający:

    Gmina Brudzeń Duży

    09-414 Brudzeń Duży

 

II.Tryb udzielenia zamówienia:

   Postępowanie o zamówienie publiczne prowadzone jest w trybie przetargu

   nieograniczonego: art.39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych

  (t.j. Dz. U. z 2006r..Nr 164 poz.1163 z późn. zm.)

 

III. Zamówienie dotyczy sprzedaży i dostaw:

 1. OLEJ  OPAŁOWY LEKKI EKOTERM PLUS:

     dla Szkoły Podstawowej w Siecieniu w ilości około30 tys. litrów i Gimnazjum

     w Brudzeniu Dużym w ilości około 40 tys. litrów w okresie trwania

     umowy (dokładna ilość oleju jest uzależniona od warunków atmosferycznych)

     Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć olej opałowy odbiorcy na jego adres własnym

     transportem , każdorazowo na podstawie pisemnego zamówienia

     odbiorcy, w którym określi wielkość dostawy. Dostawca zobowiązany będzie do

     dostarczenia olej opałowy odpowiadający wymogom jakościowym , na dowód czego

     przedstawi certyfikat jakości każdorazowo podczas dostawy, w ciągu trzech dni od daty

     otrzymania zamówienia.

 

IV. Termin wykonania zamówienia :

1.   Od 01 grudnia 2007 do 31 listopada 2008r.

 

V.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy potwierdzający spełnienie

   następujących warunków:

 - posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,

    jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

 - posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym

   i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

-  znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie

   zamówienia.

-  nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24,

   ustawy - Prawo Zamówień Publicznych

 

VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu

     potwierdzenia  spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1.Oświadczenie oferenta, o spełnianiu warunków o zamówienie publiczne na podstawie

   art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik Nr 1

   do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie stwierdzające wpis do ewidencji działalności gospodarczej Oferenta, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą składania ofert.

VII. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z oferentami jest Kierownik Biura Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym – Elżbieta Mrozowska tel. 260-42-81.

 

VIII.Termin związania ofertą:

Okres związania Oferentów złożoną ofertą wynosi 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert.

 

IX. Opis sposobu przygotowania ofert.

1.Druk oferty powinien być wypełniony w języku polskim w formie pisemnej pod rygorem nieważności, sporządzony na maszynie do pisania, komputerze, ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem, wg wzoru formularza oferty.

2.Oferty nieczytelne zostaną uznane za nieważne i nie będą rozpatrywane.

3. Formularz cenowy oferty, załączone oświadczenie i dokumenty muszą być podpisane(podpis plus pieczątka) przez Oferenta lub upoważnionego przedstawiciela Oferenta. Upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty.

4.Wszystkie strony oferty, a także wszelkie miejsca, w których oferent naniósł zmiany powinny być podpisane przez osobę podpisującą ofertę. Stronice muszą być ponumerowane.

5.Oferent winien umieścić ofertę zamówienia w zamkniętej kopercie, zaadresowanej na adres Gminy Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń Duży z dopiskiem:

”Przetarg nieograniczony. Sprzedaż i dostawa oleju opałowego EKOTERM PLUS”.

X. Miejsce oraz termin składania i otwierania ofert.

1.Oferty należy składać w Urzędzie Gminy w Brudzeniu Dużym, I piętro pokój 9

   (Biuro Obsługi Szkół Samorządowych).

2.Termin składania ofert upływa dnia  14  listopada 2007r. o godzinie 8.45.

3.Oferty otrzymane po terminie zamawiający zwróci oferentom bez otwarcia.

4.Oferty zostaną otwarte  w dniu  14  listopada 2007r. o godz. 9.00 w siedzibie

    zamawiającego (pokój nr1),

5. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.

6. Każda złożona oferta uzyska numer indentyfikacyjny.

7. Oferent uzyska potwierdzenie złożenia ofert, wraz z numerem indentyfikacyjnym,

8. Otwarcie ofert jest jawne,

9. Podczas otwierania kopert z ofertami, zamawiający ogłosi nazwy Oferentów i ceny

    ofertowe oraz kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

10.W toku badania ofert zamawiający dokona badania ważności ofert w celu stwierdzenia

      liczby ważnych ofert.

11. Oferty, które nie będą spełniać wymogów specyfikacji istotnych warunków zamówienia

       oraz będą naruszać zasady ustawy Prawo zamówień publicznych zostaną przez

       zamawiającego odrzucone.

12.W toku dokonywania oceny złożonych ofert zamawiający może żądać udzielenia przez

     oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.

13.Zamawiający poprawi oczywiste omyłki  w treści ofert.

14.Przyjmuje się następujące zasady korekty omyłek:

a)jeżeli wystąpi rozbieżność pomiędzy ceną wyrażoną cyframi a ceną wyrażoną słownie, ważna jest cena wyrażona słownie,

b)cena oferenta zostanie przez zamawiającego dostosowana zgodnie z powyższą procedurą korekty błędów, za zgodą oferenta i będzie dla oferenta wiążąca.

c)nie wyrażenie zgody przez oferenta na poprawienie ceny oczywistej omyłki spowoduje odrzucenie jego oferty.

15.Zamawiający przyzna zamówienie Oferentowi , którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, specyfikacji istotnych warunków zamówienia i została uznana za najkorzystniejszą.

16.Zawiadomienie o wyborze oferty zostanie wywieszone niezwłocznie w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie zamawiającego oraz zostanie wysłane wszystkim uczestnikom postępowania.

XI. Wybór najkorzystniejszej oferty

1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę.

2.Zamawiający nie będzie oceniał ofert nieważnych.

3.Oferta ważna musi spełniać następujące warunki:

a)oferent składający ofertę nie może być wykluczony na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

4.Oferta winna być zgodna ze wszystkimi wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz z zasadami ustawy Prawo Zamówień publicznych.

5.Oferty będą oceniane pod względem formalnym w zakresie kompletności i zgodności z wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ustawy Prawo Zamówień publicznych.

6.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował jednym kryterium:

-cena zamówienia z podatkiem za 1 l oleju - 100%,

7. Ofertą najkorzystniejszą, w rozumieniu ustalonego kryterium oceny, uznana zostanie oferta z najniższą ceną, spośród ofert ważnych.

8.Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy, ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy te same oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.

Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych, niż zaoferowane w złożonych ofertach.

XII. Warunki umowne:

1.Przewidywany okres realizacji zamówienia od 01 grudnia 2007 do 31 listopada 2008r.

2.Zamawiający dokona zawarcia umowy w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia ogłoszenia wyniku postępowania o udzielenie zamówienia.

3.Warunki umowne określono w załączniku Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

4.Umowa na realizację przedmiotu zamówienia będzie ważna po zatwierdzeniu przez Wójta Gminy.

XIII.Sposób udzielania wyjaśnień dotyczących dokumentacji.

1.Oferent może zwrócić się na piśmie do zamawiającego o wyjaśnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

2.Zamawiający udzieli wyjaśnień oferentowi, jeżeli jego zapytanie wpłynie do niego nie później niż sześć dni przed upływem terminu składania ofert określonego w rozdziale 10.

3.Każda wprowadzona przez zamawiającego zmiana staje się częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zostanie dostarczona do wszystkich oferentów.

4.Zamawiajacy nie zamierza zwoływać zebrania oferentów.

IV.Protesty i odwołania.

1.Oferentom, których interes prawny doznał uszczerbku w wyniku naruszenia przez zamawiającego zasad określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych , przysługują

środki ochrony prawnej przewidziane w/w ustawą zawarte w dziale VI, rozdział 2 , art.179-183.

2.Umotywowany protest może być wniesiony w ciągu 7 dni od dnia , w którym wykonawca powziął lub mógł powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę do jego wniesienia. Protest powinien wskazywać:

a)żądanie,

b)zwięzłe przytoczenie zarzutów,

c)okoliczności faktyczne i prawne,

d)uzasadnienie.

3.Odrzuca się protesty wniesione po terminie do jego wniesienia.

4.Wniesienie protestu dopuszczalne jest przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego.

5.Rozstrzygniecie protestu przez zamawiającego następuje w terminie 10 dni od upływu ostatniego z terminów na wniesienie lub 10 dni od dnia jego złożenia.

6.Brak rozpatrzenia protestu w przewidywanym ustawowo terminie poczytuje się za jego oddalenie.

7.Od rozstrzygnięcia protestu przez zamawiającego nie przysługuje wykonawcy odwołanie – art.4a ust.1 Prawa zamówień publicznych.

 

 

                                                                      

Brudzeń Duży, 30.10.2007r.

 

 

 

 

 

.....................................................................................................................................

 

 

 

 

                                                                                                       Załącznik Nr 2 do SIWZ

 

              Umowa Dostawy Nr……………….

 

zawarta dnia……………….. w Brudzeniu Dużym pomiędzy Urzędem Gminy w Brudzeniu Dużym reprezentowanym przez Pana Henryka Kisielewskiego -Wójta Gminy Brudzeń Duży

zwanego w dalszej części” odbiorcą” a firmą………………………………………………..

o numerze NIP……………i numerze REGON…………… zwanym w dalszej części umowy ‘dostawcą”.

 

                                                           § 1

 

1.1.Dostawca zobowiązuje się do dostarczania do Szkoły Podstawowej w Siecieniu i do

 Gimnazjum w Brudzeniu Dużym własnym transportem olej opałowy EKOTERM PLUS .

1.2.Dostawca dostarczy olej opałowy każdorazowo na podstawie pisemnego zamówienia odbiorcy, w którym odbiorca określi każdorazowo wielkość dostawy i pożądany termin dostawy. Jako odbiorca zamawiać będą szkoły wymienione w pkt.1.1. Zamówienie,

 o którym mowa odbiorca przesyła faksem.

1.3.Dostawca zobowiązuje się dostarczyć olej opałowy odpowiadający wymogom jakościowym, na dowód czego przedstawi certyfikat jakości – każdorazowo podczas dostawy.

1.4.Dostawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie w terminie 3 dni od daty otrzymania zamówienia, a o terminie dostawy powiadomi telefonicznie odbiorcę.

 

                                                           § 2

 

2.1.Dostawca zobowiązuje się dostarczyć olej opałowy w cenie za 1 litr ………brutto.

    ( słownie:……………………………………),zgodnie z ceną podaną w ofercie.

2.2.Umowę sporządza się na okres 1 roku od dnia podpisania.

 

                                                           § 3

 

3.1.Zapłata za dostarczony opał wraz ze świadectwem jakości będzie dokonana przelewem

w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury przez odbiorcę .

3.2.Za termin uregulowania zapłaty uważa się datę wpływu należności na konto dostawcy.

 

                                                           § 4

 

4.1. W przypadku nie wywiązania się przez strony z ustaleń zapisanych w pkt 1.1. umowy stronom przysługuje naliczenie kary umownej w wysokości 2% wartości realizowanej dostawy. Dostawca dodatkowo zobowiązuje się pokryć koszty rzeczywiste poniesione  podczas  realizacji przedmiotu zamówienia u innego dostawcy.

4.2.Strony odstąpią od zapisu pkt 4.1. w przypadku nie zrealizowania umowy w wyniku działania sił wyższych, na które nie mają wpływu (n.p. awarie zakładu, pożar, klęska żywiołowa, i.t.p.).

 

 

                                                           § 5

5.1.Odbiorcy przysługuje prawo złożenia reklamacji na przedmiot dostawy, jeżeli uzna on, że dostawa ta ma wpływ na przebieg procesu grzewczego i związane z jakością dostarczonego oleju.

5.2.Reklamacja może być złożona w terminie 3 dni od daty dostawy, a dostawca jest zobowiązany w terminie 14 dni roboczych zająć stanowisko.

 

                                                           § 6

 

6.1.Wielkość dostawy potwierdzona jest każdorazowo przez uprawnionych przedstawicieli odbiorcy złożeniem czytelnego podpisu i pieczątką w dokumentach przewozowych.

 

                                                           § 7

 

7.1.W sprawach nie uregulowanych niniejsza umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

 

                                                           § 8

8.1.Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

 

                                                           § 9

 

9.1.Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.

 

 

 

DOSTAWCA                                                                                   ODBIORCA

 

 

 

 

.....................................................................................................................................

 

 

 

                                                                            Załącznik Nr 1 do SIWZ

 

                           

 

                                             Oświadczenie

 

Przystępując do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na sprzedaż i dostawę oleju opałowego lekkiego EKOTERM PLUS oświadczam, że:

1.Posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

2.Posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

3.Znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonywanie zamówieni.

4.Nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24, ustawy – Prawo Zamówień Publicznych.

                   

 

 

 

         Data…………………………                           …………………………………………..

                                                                                              (podpis oferenta)

 

 

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Radomska Ewa
  • Data udostępnienia w BIP: 2007-11-05
  • Informacja zaktualizowana przez: Radomska Ewa
  • Data ostatniej aktualizacji: 2007-11-05 10:35:12
  • Liczba odsłon: 602
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4958122]

przewiń do góry