Wersja archiwalna 2006-10-30 17:09:11

OGŁOSZENIE                                  

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

O WARTOŚCI PONIŻEJ 60 000 EURO

 

Przedmiot zamówienia: 

Zamawiający – Gmina Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń Duży, tel (024) 260 40 13, fax (024) 260 40 23,  e-mail:  gospodarkabrudzen@wp.pl

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl , może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 260 40 23, cena SIWZ – 20 zł.

2. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie zabudowy pożarniczej typ GBA na podwoziu

STAR 266.

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nadwozia pożarniczego typ GBA na podwoziu samochodu Star 266. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 3 do SIWZ.                                                                                            

Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień  Kod CPV: 34114110-3

3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 18.12.2006 roku.

4. Okres wymaganej gwarancji – minimum 24 miesiące.

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.

6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.

9. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:

1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,

2) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,

3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

4) aktualna na dzień składania ofert pozytywna opinia na średni samochód ratowniczo-gaśniczy na podwoziu Star 266, z przeznaczeniem dla OSP, wydana przez Centrum Naukowo Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej w Józefowie, w zakresie:

- pozytywnej opinii na układ wodno-pianowy,

- pozytywnej opinii na nadwozie pożarnicze.

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

W przypadku składania oferty wspólnej, dokumenty o których mowa w pkt. 2 i 3 winien załączyć każdy z przedsiębiorców, składających ofertę wspólną.

Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.

10. Miejsce i termin składania ofert:

Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, pok. nr 3, do dnia: 2006-11-07, do godz. 10:30.

11. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, w dniu: 2006-11-07, o godz. 11:00, pok. nr 1.

12. Kryteria wyboru: Cena 100 %.

13. Wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium.

14. Zabezpieczenie: Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% ceny ofertowej.

15. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

16. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.

17. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków 

oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem fax-u, przy

czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

18. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:  Maria Zygmuntowicz – Inspektor ds. budownictwa,  tel. (024) 260 40 13,  fax (024) 260 40 23.

19. Ogłoszenie umieszczono na stronach internetowych portalu UZP w dniu  30.10.2006 r.

 

Brudzeń Duży, dnia 30.10.2006 rok

 

 

 

 

 

 

 

Wywieszono na tablicy ogłoszeń :                                                                     dnia  30.10.2006 r.

Zdjęto z tablicy ogłoszeń :                                                                                dnia  .....11.2006 r.

Zamieszczono na stronie internetowej  www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl                dnia  30.10.2006

 

 

 

                                                                                                  

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
na wykonanie zabudowy pożarniczej typ GBA na podwoziu STAR 266

 

 

 

1.       Nazwa i adres zamawiającego:

GMINA BRUDZEŃ DUŻY

      powiat płocki, województwo mazowieckie.

Telefon: (0-24) 260 40 13

Fax: (0-24)  260 40 23

2.       Określenie trybu udzielenia zamówienia:

Przetarg nieograniczony – podstawa: art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177, z późn. zmianami).

3.       Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie zabudowy pożarniczej typ GBA na podwoziu STAR 266.

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nadwozia pożarniczego na podwoziu samochodu Star 266. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 3 do SIWZ. 

 

Przedmiot zamówienia wg CPV: 34114110-3

 

4.       Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

      Specyfikacja istotnych warunków zamówieni znajdować się będzie na stronie   

      internetowej: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl

5.       Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza do składania ofert częściowych:

      Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

6.       Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7:

      Nie przewiduje się zamówień uzupełniających.

7.       Opis sposobu przedstawienia ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe, jeżeli zamawiający dopuszcza ich składanie:

      Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

8.       Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:

Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

9.       Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów:

Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

10.   Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:

Nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej.

11.   Termin wykonania zamówienia:

18 grudnia 2006r.

12.   Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

12.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

12.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny do wykonania zamówień;

12.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:

12.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia (art. 24 ust 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr z 2004r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.);

12.5 złożą oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu
- art. 44 ustawy – Prawo zamówień publicznych;

12.6 udzielą gwarancji na wykonane nadwozie pożarnicze na okres nie krótszy niż 24 miesiące;

13.   Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają być dostarczone wykonawcy
w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

Zamawiający wymaga złożenia w ofercie n/w dokumentów:

13.1 oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg załącznika
nr 1 do niniejszej Specyfikacji);

13.2 wypełniony formularz oferty (załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji)

13.3 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

13.4 pozytywna opinia na średni samochód pożarniczo – gaśniczy wraz z układem wodno pianowym, z przeznaczeniem dla OSP, wydana przez Centrum Naukowo Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej w Józefowie, w zakresie:

a)      pozytywnej opinii na układ wodno-pianowy

b)      pozytywnej opinii na nadwozie pożarnicze (opinia musi zawierać wykonanie podestów bocznych-uchylnych po obu stronach nadwozia, certyfikowane w CNBOP).

13.5 określenie warunków gwarancji, której okres wyniesie minimum 24 miesiące po przekazaniu skarosowanego samochodu.

 

   Dokumenty składające się na ofertę mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnionego(ych) przedstawiciela(i)Wykonawcy.

 

14.   Informacje o sposobie porozumienia się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywanie oświadczeń i dokumentów, z podaniem adresu poczty elektronicznej lub strony internetowej zamawiającego, jeżeli zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną:

Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą telefoniczną – (0-24) 260 40 13 oraz faxem – (0-24)  260 40 23.

15.   Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami:

Prowadząca postępowanie : Inspektor ds. budownictwa – Maria Zygmuntowicz.

16.   Termin związania ofertą:

Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od dnia składania ofert.

17.   Opis sposobu przygotowania ofert:

Oferty należy składać w dwóch kopertach:

a)            wewnętrzna opisana adresem oferenta;

b)            zewnętrzna z hasłem: Wykonanie zabudowy pożarniczej typ GBA na podwoziu  STAR 266.

-  dokumenty powinny być złożone w kopercie wewnętrznej;

- oferta powinna być napisana w języku polskim i podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań
w wysokości odpowiadającej cenie oferty;

- wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę;

- wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty (w tym załącznikach do oferty) muszą być parafowane (lub podpisane) własnoręcznie przez osobę(y) podpisującą(e) ofertę. Parafa (podpis) winna być naniesiona w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby składającej parafę);

- zamawiający zaleca wykorzystanie formularzy przekazanych przez Zamawiającego. Dopuszcza się w ofercie złożenie załączników opracowanych przez Wykonawców pod warunkiem, że będą one identyczne, co do treści,
z formularzami określonymi przez Zamawiającego. Oferty Wykonawców, którzy dołączą do oferty załączniki o innej treści niż określona w SIWZ zostaną  odrzucone;

- wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty;

18.   Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, pok. nr 3, w terminie do dnia

07 listopada 2006 r., do godz. 10.30.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07 listopada 2006 r., o godz. 11.00, w siedzibie zamawiającego, pok. nr 1.

Wykonawcy mogą być obecni przy otwarciu ofert, otwarcie ofert jest jawne.

Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

19.   Opis sposobu obliczenia ceny:

Podana cena karosacji samochodu pożarniczego na podwoziu Star 266, podatek VAT oraz cena brutto. W cenie powinny być uwzględnione wszelkie opłaty i podatki.

Cena podana w ofercie zostanie przyjęta jako umowna, niezmienna w okresie realizacji przedmiotu zamówienia.

20.   Informacje dotyczące walut, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą:

Zamawiający nie dopuszcza podania ceny ofertowej i jej elementów w walutach obcych. Cena powinna być podana w polskich jednostkach pieniężnych (złotych polskich
i groszach).

21.   Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz
z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert:

Przy ocenie ofert zamawiający posłuży się kryterium: Cena – 100%.

 

Sposób dokonywania oceny wg wzoru:

ocena =
gdzie: Cn - cena oferty o najniższej cenie, Cb - cena oferty badanej.

22.   Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w  sprawie zamówienia publicznego:

Zawiadomienie o wyborze oferty zostanie przekazane oferentom telefonicznie, potwierdzone fax-em oraz za pośrednictwem Poczty Polskiej. Miejsce
i termin podpisania umowy z wykonawcą który wygra przetarg, zostaną określone po upływie 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty.

23.   Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawierającej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach:

Określone są przez Zamawiającego w załączonym wzorze umowy – załącznik nr 4 do specyfikacji.

24.   Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania
o udzielenie zamówienia:

Środki ochrony prawnej, t.j. protest wobec czynności zamawiającego, podjętych w toku postępowania, przysługują wszystkim wykonawcom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub mógł doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przepisów ustawy.

 

 

.................................................................

                                                                                                  (podpis kierownika jednostki zamawiającego)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 1

Oświadczenie

 

1.  Oświadczam, że jestem uprawniony do występowania w obrocie prawnym
i posiadam zaświadczenie (wyciąg z rejestru) o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej nr ........................................................................................................ wydane przez ..........................................................................................

dnia .......................................

2.   Oświadczam, że posiadam niezbędne uprawnienia do realizacji zamówienia.

3.   Oświadczam, że posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny  
i techniczny do realizacji zamówienia.

4.   Oświadczam, że moja sytuacja finansowa jest dobra i zapewni wykonanie zamówienia.

5.   Oświadczam, że wszystkie zamówienia publiczne w okresie ostatnich trzech lat wykonałem
z należytą starannością.

6.   Oświadczam, że nie jest prowadzone w stosunku do mnie i mojej firmy postępowanie upadłościowe, ani nie ogłoszono upadłości.

7.   Oświadczam, że nie zalegam z opłatami wobec ZUS i US.

8.   Oświadczam, że w stosunku do mnie oraz osób z kierownictwa firmy nie jest prowadzone postępowanie karne związane z popełnieniem przestępstwa majątkowego.

9. Oświadczam, że spełniam warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, póz. 177, z późn. zm.);

10. Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia –
art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

 

 

Jestem świadomy odpowiedzialności karnej, wynikającej z art. 233 § 1 Kodeksu Karnego: Kto, składając zeznanie mające służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, zeznaje nieprawdę lub zataja prawdę, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.

 

...................... dnia ......................                                                                                                                                                                                              

 

 ............................................................

                                                                     podpis upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik Nr 2

 

……………………………………………..

           /nazwa i adres Wykonawcy/

 

........................................................................................................

                   /miejscowość i data/

                                                       OFERTA                                          

      GMINA BRUDZEŃ DUŻY

      09 – 414 BRUDZEŃ DUŻY

 

Odpowiadając na ogłoszenie o postępowaniu, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, na 

wykonanie zabudowy pożarniczej na podwoziu samochodu STAR 266, zgodnie z wymaganiami

określonymi w Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia (załącznik nr 3) oferujemy realizację

zamówienia będącego przedmiotem zamówienia za cenę:

 

………………………………………………………………………………………….. zł netto

słownie  ...........................................................................................................................................zł netto

………………………………..……........................................................................... zł brutto,

słownie .....................................................................................................................................     zł brutto,

w tym należny podatek VAT …….... %.

1. oświadczamy, że w cenie naszej oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty wykonania   zamówienia;

2.   oświadczamy, że zapoznaliśmy się z treścią SIWZ (w tym ze wzorem umowy) i nie wnosimy do niej zastrzeżeń oraz przyjmujemy warunki w niej zawarte;

3. oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą na czas wskazany
 w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;

4.  w przypadku przyznania nam zamówienia, zobowiązujemy się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego;

5. oświadczamy, ze dokonamy przeszkolenia kierowców, którzy będą odbierali samochód,
w zakresie jego obsługi;

6. oświadczamy, że skarosowany przez nas samochód jest w dobrym stanie technicznym
i posiada aktualne badania techniczne;

 

 

……………………………………………………..

                                                                                                podpis upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 3

 

OPIS PARAMETRÓW TECHNICZNO-UŻYTKOWYCH DLA ZABUDOWY ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO TYP GBA NA PODWOZIU SAMOCHODU  STAR 266.

 

 

Wyszczególnienie wymagań

 

 

Zabudowę nadwozia należy wykonać wg: Wymagań dla samochodów ratowniczo-gaśniczych i samochodów ratownictwa technicznego przeznaczonych dla Ochotniczych Straży Pożarnych – opracowanych przez Centrum Naukowo Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej w Józefowie i zatwierdzonych przez Zarząd Główny Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP – marzec 2006 r.

 

I
PODWOZIE Z KABINĄ

 

 

Podwozie samochodu 6x6 z kabiną załogową 6-osobową, Masa całkowita samochodu gotowego do akcji ratowniczo-gaśniczej (pojazd z załogą, pełnymi zbiornikami, zabudową i wyposażeniem) nie może przekroczyć 12 350 kg

-    podwozie Star 266 zamawiającego – sprawne

 

 

Prześwit – najniższego punktu podwozia pod osiami, minimum 300 mm

 

 

Kąt natarcia i zajścia – wartość dla oferowanego pojazdu – nie mniejszy niż 35°

 

 

Rezerwa masy w pełni obciążonego samochodu w stosunku do całkowitej dopuszczalnej masy pojazdu – minimum 3%

 

II
KABINA ZESPOLONA

 

 

Kabina czterodrzwiowa, jednomodułowa zespolona w układzie miejsc 1+1+4

- siedzenia przodem do kierunku jazdy), dobudowana do istniejącej kabiny

- drzwi znajdują się po obu stronach kabiny

 

 

Przebudowa przodu z szybą panoramiczną:

- przebudowa podszybia (zewnętrznego i wewnętrznego)

- przebudowa naroży okiennych przednich

- montaż nowej przedniej szyby od Star 1142 z uszczelką

- montaż nowych mechanizmów wycieraczek

- montaż nowych ramion i piór wycieraczek (3 szt.)

- montaż zbiornika na płyn do spryskiwaczy

- wymiana podszybia tapicerowanego wewnętrznego

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Modernizacja zewnętrzna -unowocześniająca-przód kabiny 

- montaż nakładki kompozytowej podszybia

- montaż nakładek kompozytowych naroży przednich

- montaż jednoczęściowej kompozytowej atrapy przedniej

 

 

 

 

 

- wymiana dachu na nowy typ, podwyższany

 

 

Prace remontowe przy kabinie:

- remont blacharki i kabiny, remont podłogi

 

 

- wymiana drzwi kabiny na nowe z zamkami kasetowymi

  (od strony kierowcy i dowódcy)

 

 

- wykonanie drzwi do kabiny załogi z szybami prostokątnymi (nie ze skośnymi)

- (lewa i prawa strona)

 

 

- montaż nowego zderzaka od Star 244

- montaż w zderzaku nowych wkładów i reflektorów

 

III
WYKOŃCZENIE KABINY ZESPOLONEJ

 

 
- wykonanie pod nadszybiem przednim półki do montażu radiostacji, radia, sterowania sygnałami 
  uprzywilejowanymi

- w środku kabiny zespolonej w suficie – wykonanie specjalnej półki na drobny sprzęt

 

 
- barierka wewnętrzna rurowa pomiędzy przedziałem przednim i tylnym

- ocieplenie ścian sufitu i podłogi

- wyłożenie wykładziną miękką ścian i tapicerki (4 drzwi)

- wymiana dywaników na podłodze w kabinie (kierowca + dowódca) w części przedniej

- wymiana uszczelek drzwi kabiny, nakładanych i klejonych

- wieszaki na odzież

- w suficie uchwyty do trzymania

 

 
- podłoga oraz powierzchnie drzwi i ścian kabiny, do wysokości co najmniej 100mmm, wyłożone 
  wykładziną przeciwpoślizgową, trwałą, łatwozmywalną

 

 
- założenie nowego pokrowca na maskę silnika

 

 
- wymiana wsporników i lusterek na nowy typ

- montaż nowych osłon przeciwsłonecznych

- montaż nowych stopni do kabiny, rurowych, od strony kierowcy i dowódcy

- stopnie rurowe do kabiny załogi obłożone blachą aluminiową

- założenie nowych chlapaczy przy kabinie

 

 
- wykonanie tapicerowania siedzeń (kierowca i dowódca)

- siedzenia pokryte materiałem łatwozmywalnym, nienasiąkliwym, odpornym na ścierania, 

  antypoślizgowym

- siedzenia dla załogi skrzynkowe, uchylne, tapicerowane, piankowe, z miejscem na drobny sprzęt

  (przodem do kierunku jazdy), obudowa siedzenia skrzynkowego wykonana z tworzywa sztucznego

 

 
Kabina wyposażona:

- oświetlenie nad siedzeniem dowódcy

- oświetlenie wewnętrzne kabiny załogi

- załączanie automatyczne oświetlenia wewnętrznego po otwarciu drzwi odpowiedniej części kabiny

- montaż oświetlenia stopni wejściowych do kabiny załogi, załączane automatycznie po otwarciu drzwi

- niezależny układ ogrzewania kabiny zespolonej – moc cieplna min. 2000 W, wydatek powietrza min. 

  70 m3 /godz., umożliwiający ogrzewanie kabiny przy wyłączonym silniku, z rozdziałem ciepła na 

  autopompę

 

 
- w kabinie kierowcy zamontowany radiotelefon przewoźny o parametrach częstotliwości VHF 136-
  174 MHz, moc 1-1,25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz

- radiotelefon i antenę dostarcza zamawiający

- montaż panelu sterowania radiostacją w przedniej półce pod nadszybiem

 

 
Z przodu kabiny

- montaż osłony rurowej, przedniej, wykonanej z rur stalowych lakierowanych

- montaż 2 lamp pulsacyjnych niebieskich, z generatorem na osłonie rurowej

 

IV
ZABUDOWA NADWOZIA – ZABUDOWA POŻARNICZA

 

 
Wykonana  z materiałów odpornych na korozję lub trwale zabezpieczonych antykorozyjnie

- konstrukcja wykonana z profili stalowych zamkniętych

- poszycie zewnętrzne wykonane z blachy aluminiowej, mocowane metodą klejenia

 

 
- po trzy schowki na bokach pojazdu na sprzęt i wyposażenie, zamykane żaluzjami wodo i
  pyłoszczelnymi, ze wspomaganiem otwarcia, systemem sprężynowym, wykluczającym samoczynne
  opadanie, wykonane z materiałów odpornych na korozję, wyposażone w zamki na klucz (jeden klucz
  powinien pasować do wszystkich zamków)

- zamontowanie taśm przy drzwiach żaluzyjnych, ułatwiających zamykanie żaluzji

- dostęp do sprzętu z zachowaniem wymagań ergonomii

- konstrukcja skrytek, zapewniająca odprowadzenie wody z ich wnętrza

 

 
- w nadwoziu w schowkach bocznych, przednich w części dolnej, montaż przeniesionych
  akumulatorów z kabiny kierowcy, montaż skrzynek gumowych pod akumulatory

- konstrukcja skrytki zapewniająca łatwy dostęp do akumulatorów podczas kontroli i konserwacji

- montaż nowych skrzynek gumowych pod akumulatory

 

 

 

 
- spody schowków wyłożone blachą aluminiową łezkową

- ściany schowków wyłożone blachą aluminiową łezkową

 

 

Maksymalna wysokość całkowita pojazdu – 3300 mm

- maksymalna wysokość górnej krawędzi najwyższej półki lub szuflady w położeniu roboczym (po

  wysunięciu lub rozłożeniu) – 1850 mm

- jeżeli wysokość półki lub szuflady od poziomu gruntu przekracza 1,85 m konieczne jest

  zainstalowanie podestów umożliwiających łatwy dostęp do sprzętu, przy czym otwarcie lub

  wysunięcie musi być sygnalizowane w kabinie kierowcy

 

 

- montaż podestów bocznych-uchylnych po obu stronach nadwozia nad kołami, otwieranych,

  umożliwiających łatwy dostęp do sprzętu w schowkach, w części górnej

- wykonanie podestów bocznych musi być potwierdzone badaniami w Centrum Naukowo-Badawczym

  Ochrony Przeciwpożarowej w Józefowie i zawarte w przedstawionym certyfikacie badania

  samochodu, dołączonym do oferty

 

 

- montaż podestu tylnego, uchylnego, otwieranego, umożliwiającego łatwy dostęp do górnej części

  schowka tylnego

 

 

- powierzchnie platform, podestu roboczego, w wykonaniu antypoślizgowym

 

 

- montaż nadkoli z tworzywa sztucznego nad kołami tylnymi

 

 

- szuflady i wysuwne tace muszą blokować się automatycznie w pozycji zamkniętej i całkowicie

  otwartej oraz posiadać zabezpieczenie przed całkowitym wypadnięciem

 

 

- uchwyty, klamki wszystkich urządzeń samochodu, drzwi żaluzjowych, szuflad, podestów, tac, muszą

  być tak skonstruowane, aby umożliwiały ich obsługę w rękawicach

 

 

W schowkach uchwyty do mocowania n/w sprzętu:

- armatury: prądownic wodnych, rozdzielacza, przełączników, zbieracza, smoka, stojaka

  hydrantowego, klucza hydrantowego, kluczy pożarniczych, gaśnic, hydronetki itp.

- urządzeń sygnalizacyjnych: latarek, stojaków, lamp ostrzegawczych, radiotelefonów, taśm itp.

- narzędzi pracy: łom, młot, siekiera, piły itp.

- sprzętu sanitarnego: zestaw pierwszej pomocy, koc, folia itp.

- schowki przeznaczone na sprzęt wodny, wyposażone w stojaki na węże 52 – min. 6 szt. i 75 – min. 8

  szt., wykonane ze sklejki wodoodpornej z taśmami na rzepy, zapobiegające wypadaniu węży lub

  stojaki na węże wykonane z pręta nierdzewnego – ażurowe

- miejsce na kanistry 5l, 10l

- sprzęt w skrytkach powinien być pogrupowany w pierwszej kolejności wg funkcji, a w drugiej wg

  kolejności i częstości używania. Najcięższy sprzęt powinien znajdować się w dolnych częściach

  najniżej położonych skrytek

- rozmieszczenie sprzętu wg propozycji zamawiającego

- dostęp do sprzętu z zachowaniem wymagań ergonomii

 

 

Schowki przystosowane do montażu wyposażenia w:

  • miejsce na agregat prądotwórczy
  • miejsce na wentylator oddymiający
  • paleta wysuwana na urządzenia ratownicze
  • paleta wysuwana na motopompę pływającą
  • miejsce na pilarki do drewna i betonu
  • regał obrotowy na aparaty powietrzne nadciśnieniowe
  • miejsce na pompę szlamową
  • szuflada uchylno-wysuwna – 2 szt.

 

 

- z tyłu pojazdu przedział pracy autopompy, zamykany żaluzją aluminiową

 

 

- dach zabudowy w formie podestu roboczego – użytkowy, w wykonaniu przeciwślizgowym, wyłożony

  blachą aluminiową łezkową. Dach powinien posiadać oświetlenie powierzchni.

 

 

- balustrada ochronna boczna dachu wykonana jako jednolita, nierozłączna część z nadbudową

  pożarniczą, wyłożona od wewnątrz blachą aluminiową łezkową, o wysokości min 80 mm

 

 

- na dachu uchwyty na: drabinę nasadkową, węże ssawne, bosak, mostki przejazdowe, wytwornicę

  piany, prądownicę pianową, klucz i stojak hydrantowy, smok, pływak, kosz, tłumice itp.

 

 

- skrzynia aluminiowa na dachu pojazdu – zamykana, na różny sprzęt, min.: sztychówki, widły,

  szczotki, szufle, siekiery, łom, nożyce, łopaty itp.

 

 

- z tyłu dachu barierka ochronna, wykonana z rur aluminiowych

 

 

- drabinka wejściowa na dach

 

 

- skrytki na sprzęt i przedział autopompy muszą być wyposażone w oświetlenie

 

V

ZBIORNIK WODY

 

 

- zbiornik wody wykonany z materiału odpornego na korozję. Zbiornik musi być wyposażony w

  oprzyrządowanie umożliwiające jego bezpieczną eksploatację, z układem zabezpieczającym przed

  wypływem wody w czasie jazdy. Zbiornik powinien być wyposażony w falochrony, posiadać właz

  rewizyjny oraz zawór odwadniający

 

 

- montaż zbiornika wody o pojemności do 2300 litrów z falochronami i włazem rewizyjnym,

  wykonanego ze specjalnego tworzywa sztucznego (kompozytowy)

 

 

- zbiornik wyposażony w instalację napełniania z hydrantu, króciec z nasadą 1x75

 

 

- instalacja napełniania zbiornika powinna mieć konstrukcję zabezpieczającą przed swobodnym

  wypływem wody ze zbiornika

 

 

- zbiornik wyposażony w instalację przelewową i grawitacyjnego opróżniania

 

VI

NOWA AUTOPOMPA

 

 

- nowa autopompa  jednozakresowa o wydajności 2000l/min – typ A20/10

 

 

- autopompa zlokalizowana z tyłu pojazdu w obudowanym przedziale, zamykanym drzwiami

  żaluzjowymi

 

 

- napęd autopompy poprzez montaż przystawki odbioru mocy i wałów napędowych do autopompy

 

 

- autopompa musi być wyposażona w urządzenie odpowietrzające umożliwiające zassanie wody:

  • z głębokości 1,5 m w czasie do 30 sek.
  • z głębokości 7,5 m w czasie do 60 sek.

 

 

- autopompa musi umożliwiać podanie wody do zbiornika samochodu

 

 

- autopompa musi umożliwiać podanie wody i wodnego roztworu środka pianotwórczego do minimum:

- dwóch nasad tłocznych 75 zlokalizowanych z tyłu pojazdu

- linii szybkiego natarcia

- działka wodno-pianowego

 

 

- autopompa musi być wyposażona w dozownik środka pianotwórczego, zapewniający uzyskiwanie

  minimum stężeń 3% i 6% (tolerancja +/-0,5%) w całym zakresie pracy pompy

 

VII

INSTALACJA WODNO – PIANOWA

 

 

- wszystkie elementy układu wodno-pianowego muszą być odporne na korozję i działanie

  dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów

 

 

- układ wodno-pianowy zabudowany w taki sposób, aby parametry autopompy przy zasilaniu ze

  zbiornika samochodu były nie mniejsze niż przy zasilaniu ze zbiornika zewnętrznego dla głębokości

  ssania 1,5 m

 

 

- instalacja zalewania zbiornika głównego przez autopompę – króciec 1x110  geodezyjny

 

 

- instalacja niskiego ciśnienia z autopompy – króciec 2x75 , nasady tłoczne umiejscowione po bokach

  pojazdu, za tylną osią

 

 

- układ obniżający ciśnienie z zaworem, tłoczący wodę z autopompy do zbiornika

 

 

- konstrukcja układu wodno-pianowego powinna umożliwić jego całkowite odwodnienie, przy użyciu

  co najmniej dwóch zaworów

 

 

- na wlocie ssawnym pompy musi być zamontowany element zabezpieczający przed przedostaniem się

  do pompy zanieczyszczeń stałych, zarówno przy ssaniu ze zbiornika zewnętrznego, jak i dla zbiornika

  własnego pojazdu, gwarantującego bezpieczną eksploatację pompy

 

 

W przedziale pracy autopompy muszą znajdować się na tablicy sterującej co najmniej następujące urządzenia kontrolno-sterowniczę pracy pompy:

  • manowakuometr
  • manometr niskiego ciśnienia
  • wskaźnik poziomu wody w zbiorniku samochodu
  • wskaźnik poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku samochodu
  • regulator prędkości obrotowej silnika pojazdu – regulacja obrotów autopompy
  • wyłącznik silnika pojazdu
  • kontrolka włączenia autopompy
  • wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej silnik
  • wskaźnik ciśnienia oleju w silniku

 

VIII

DZIAŁKO WODNO – PIANOWE

 

 

- wyprowadzenie na działko na podest dachu z zaworem 21/2"

- montaż działka wodno-pianowego o regulowanej wydajności, umieszczonego na dachu pojazdu,

  wydajność działka od 800 do 1600 dm3 /min.

- przy podstawie działka powinien być zamontowany zawór odcinający

 

IX

SZYBKIE NATARCIE

 

 

- wyprowadzenie na szybkie natarcie na kolektorze tłocznym

- montaż linii szybkiego natarcia niskociśnieniowego z wężem o długości 40 mb z prądownicą i

  układem zwijania, przekładnią zębatą stożkowo-aluminiową z hamulcem, z korbą

- podłączenia przewodów – zakucia hydrauliczne – złączki wysokociśnieniowe, prądownica

- linia szybkiego natarcia musi umożliwiać podawanie wody oraz piany bez względu na stopień

  rozwinięcia węża

- zwijadło umieszczone w tylnej, prawej skrytce pojazdu

 

X

ZBIORNIK PIANY

 

 

- zbiornik środka pianotwórczego wykonany z materiału odpornego na działanie dopuszczonych do

  stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów

- zbiornik musi być wyposażony w oprzyrządowanie zapewniające jego bezpieczną eksploatację

- pojemność zbiornika do 10% pojemności zbiornika głównego

- napełnianie zbiornika środkiem pianotwórczym powinno być możliwe z poziomu dachu pojazdu,

  nasada ssawna 52

- w najniższym punkcie umiejscowiony zawór do grawitacyjnego opróżniania zbiornika

 

XI

DOZOWNIK PIANY

 

 

- autopompa musi być wyposażona w dozownik środka pianotwórczego, zapewniający uzyskiwania

  minimum stężeń 3% i 6% (tolerancja +/-0,5%) w całym zakresie wydajności pompy

- montaż dozownika środka pianotwórczego – DSP

 

XII

INSTALACJA ELEKTRYCZNA

 

 

Oznakowanie pojazdu uprzywilejowanego

- wyposażenie w urządzenie sygnalizacyjno-ostrzegawcze, świetlne i dźwiękowe

- urządzenie akustyczne powinno umożliwiać podawanie komunikatów słownych

- z przodu pojazdu na dachu kabiny – 2 lampy niebieskie w koszach ochronnych LBO

- pomiędzy nimi zamontowany głośnik płaski typ LZP350 z sygnałem dźwiękowym i mikrofonem oraz

  pojedyncza lampa LBO z tyłu pojazdu

- montaż panelu sterowania sygnałami w przedniej półce pod nadszybiem

 

 

- instalacja elektryczna wyposażona w główny wyłącznik prądu – odcinający wszystkie odbiorniki, z

  wyjątkiem tych, które wymagają stałego zasilania

 

 

- pojazd wyposażony w sygnalizację cieplną i dźwiękową włączonego biegu wstecznego – jako

  sygnalizację świetlną dopuszcza się światło cofania

 

 

- skrytki na sprzęt i przedział autopompy muszą być wyposażone w oświetlenie

- montaż oświetlenia wewnętrznego kabiny załogi, schowków bocznych i schowka tylnego

 

 

- pojazd powinien posiadać oświetlenie pola pracy wokół samochodu, zapewniające oświetlenie w

  warunkach słabej widoczności

- montaż lamp oświetlenia bocznego, zewnętrznego, nad żaluzjami (5 szt.) – oświetlenie pola pracy

  wokół nadwozia wraz z osłonami

- montaż lampy oświetlenia powierzchni dachu

 

 

- pojazd wyposażony w gniazdo do ładowania akumulatorów ze źródła zewnętrznego ( złącze

  rozłączalne ręcznie – komplet)

 

 

- montaż nowych tylnych lamp zespolonych (wpuszczone w zabudowę w nadwoziu) , zawierających

  światło – stop, kierunkowskazy, światła tylne, światło cofania, światło przeciwmgielne

 

 

- montaż lamp obrysowych pojazdu

- montaż lamp odblaskowych bocznych

- montaż lampki oświetlenia tablicy rejestracyjnej

 

 

- montaż reflektora pogorzeliskowego  dwulampowego z niezależnym podłączeniem, z gniazdem

 

 

- montaż dodatkowego głośnika do radiostacji, w przedziale pracy autopompy

 

 

- wyprowadzenie instalacji elektrycznej do ładowarek, latarek i radiotelefonów przenośnych

 

XIII

LAKIEROWANIE

 

 

- nadbudowy specjalnej, kabiny kierowcy lakierami akrylowymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami

- kolorystyka: elementy podwozia – w kolorze czarnym

- błotniki i zderzaki – w kolorze białym

- kabina, zabudowa – czerwień sygnałowa (RAL 3000)

- konserwacja podwozia

 

XIV

PRACE UZUPEŁNIAJĄCE PRZY PODWOZIU

 

 

- remont resorów tył

- przestawienie zbiornika paliwa i przeróbka wlewu

- przestawienie zbiorników powietrza

- montaż nowego filtra powietrza

- montaż króćca do podłączenia sprężarki zewnętrznej w zderzaku

 

XV

Wykonanie napisów na drzwiach kabiny kierowcy – „OSP + nazwa + numery operacyjne (bloki + tył +dach)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 4

 

 

 

 

UMOWA nr ........... / 06 - wzór

 

     

zawarta dnia ...............2006r. pomiędzy:

 

  1. Gminą Brudzeń Duży zwaną dalej „Zamawiającym”, reprezentowaną przez .................................  -   .........................................................

 

a

 

  1. ..........................................................zwanym dalej „Wykonawcą”, reprezentowanym  przez  …………………....  -   …………………..............................

 

o następującej treści:

§1

1.                  Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabudowy pożarniczej typ GBA na podwoziu samochodu STAR 266 dla jednostki OSP w Sikorzu.

2.                  Zakres zamówienia obejmuje wykonanie nadwozia pożarniczego na podwoziu samochodu Star 266, zgodnie ze szczegółowym opisem zamówienia, który znajduje się w załączniku nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

3.                  Podstawą zawarcia umowy jest wybór „Wykonawcy” dokonany w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz. 177, z późn. zm.).

4.                  Wykonawca użyje do wykonania umowy materiałów własnych.

§2

1.                  W wyniku rozstrzygnięcia postępowania, przeprowadzonego zgodnie z ustawą
Prawo zamówień publicznych, w trybie przetargu nieograniczonego, Zamawiający zleca,
a Wykonawca przyjmuje do wykonania zadanie, określone w § 1

2.                  Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia samochodu po wykonanej karosacji do jednostki OSP Sikórz do dnia 18 grudnia 2006r.

§3

1.       Strony ustalają wynagrodzenie za wykonanie umowy w kwocie ……………………… brutto (słownie:…………………………….), zgodnie z ofertą Wykonawcy, przedstawioną w postępowaniu przetargowym.

2.       Powyższa cena obejmują  wszystkie opłaty , koszty i podatki, konieczne do wykonania zamówienia. Nie przewiduje się waloryzacji ceny w okresie realizacji zamówienia.

 

§4

 

  1. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty kwoty określonej w § 3 w terminie 30 dni od otrzymania faktury.
  2. Należność, o której mowa w ust. 1 zostanie przelana na konto Wykonawcy prowadzone przez bank………………..........… o numerze …………………………… 

§ 5

Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną:

-         za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości 1% za każdy dzień zwłoki od wynagrodzenia umownego,

-         za zwłokę w usuwaniu wad, licząc od dnia wyznaczonego przez Zamawiającego na usuniecie wad w wysokości 0,5% za każdy dzień zwłoki od wynagrodzenia umownego,

-         za odstąpienie od umowy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego w wysokości 10% wynagrodzenia umownego.

§ 6

 

  1. Dla przedmiotu umowy obowiązuje gwarancja w wymiarze 24 miesięcy od daty przejęcia przez Zamawiającego zrealizowanej usługi – na zabudowę pożarniczą, na podzespoły - zgodnie z gwarancją, udzieloną przez producenta.
  2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. Realizacja usług serwisu – do 72 godzin od daty zgłoszenia.
  3. Ustala się obowiązek wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% wartości umownej, z czego 7,0% zostaje zwrócone Wykonawcy w ciągu 30 dni od przyjęcia przez Zamawiającego przedmiotu umowy, zaś 3,0% kwoty j.w. stanowi kaucję, gwarantującą usuwanie wad w okresie rękojmi, podlegając zwrotowi na rzecz Wykonawcy, po upływie 14 dni od upływu okresu gwarancyjnego, określonego w ust. 1.

 

§ 7

 

W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową będą miały zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego i ustawy – Prawo zamówień publicznych..

                                                                                  § 8

 

Wszelkie spory mogące zaistnieć na tle realizowania niniejszej umowy rozstrzygane będą przez Sąd Powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.

§ 9

 

Umowę sporządzono w trzech  jednobrzmiących egzemplarzach, jeden egz. dla Wykonawcy
i dwa egz.   dla Zamawiającego.

 

 

 

 

      ZAMAWIAJĄCY:                                                                                 WYKONAWCA:


 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kowalska Jadwiga
  • Data udostępnienia w BIP: 2006-10-30
  • Informacja zaktualizowana przez: Kowalska Jadwiga
  • Data ostatniej aktualizacji: 2006-10-30 17:09:11
  • Liczba odsłon: 627
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4958088]

przewiń do góry