Wersja archiwalna 2006-06-14 14:11:53

 

                                                                                    Brudzeń Duży, 09.06.2006r.

O.III.341-2/02/06

                                          Ogłoszenie

Gmina Brudzeń Duży , 09-414 Brudzeń Duży, strona:www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl

ogłasza :

przetarg nieograniczony o wartości poniżej 60 000euro  na :

dowóz uczniów do szkół i opiekę nad tymi uczniami w czasie przewozu w roku szkolnym 2006/2007.

1.Termin realizacji zamówienia - 01 września  2006r. – 22 czerwca 2007r.

2.Kryteria oceny  ofert – cena zamówienia z VAT -  100%.

3.Specyfikacje istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego,     pokój   9.

4.Każda złożona oferta uzyska numer indentyfikacyjny.

5.Oferent uzyska potwierdzenie złożenia oferty, wraz z numerem indentyfikacyjnym.

6.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.

7.Termin składania ofert – 07 lipca 2006r. godz.8.45

8.Otwarcie ofert – 07 lipca 2006r. godz.9.00 w siedzibie zamawiającego  ,

    pokój 1.

9.Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone oferentom po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.

10.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone art.22 ust.1:

1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień;

2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków zostanie przeprowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia.

Niespełnienie w/w warunków spowoduje wykluczenie z postępowania

 o zamówienie publiczne.

11.Składajacy ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni.

12. Telefon kontaktowy   260-42-81 .

13.Ogłoszenie  o zamówieniu przekazano do Portalu Zamówień Publicznych dnia 09.06.2006r.

 

 

 

 

                

 

                          

                      SPECYFIKACJA  ISTOTNYCH  WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

                                W TRUBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

                             O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60 000 EURO

          Informacje ogólne:

             1.Oferent winien zapoznać się z  całością niniejszej dokumentacji;

             2.Wszystkie formularze zawarte w niniejszej dokumentacji zostaną

                 wypełnione przez oferenta ściśle według wskazówek i postanowień

                 zawartych w specyfikacji istotnych  warunków  zamówienia;

             3.Niniejszą dokumentację można wykorzystać wyłącznie zgodnie z jej

                przeznaczeniem , nie należy udostępniać jej osobom trzecim.

             4.Każdy oferent złoży  tylko jedną ofertę zawierającą jedną jednoznacznie opisaną propozycję.

                Oferent , który złoży więcej niż jedną ofertę, zostanie wykluczony z postępowania;

              5.Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, zaleca się

                aby oferent zdobył wszelkie informacje ( np. dokonał wizji lokalnej) ,które mogą być konieczne

                do przygotowania oferty i podpisania umowy;  

             6.Ofeta musi obejmować całość zamówienia.

Gmina Brudzeń Dużym 09-414 Brudzeń Duży, pow.płocki woj. mazowieckie, strona:www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl, działając w oparciu o ustawę z dnia

29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz.177z późń. zm.) zaprasza do złożenia oferty w przetargu nieograniczonym na dowóz uczniów do szkół i opiekę nad tymi uczniami w czasie przewozu w roku szkolnym 2006/2007.

I 1.Zakres zadań wykonawcy zamówienia obejmuje:

 dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Brudzeń Duży , szkół  podstawowych w Sikorzu , Brudzeniu , Siecieniu  i Główinie  oraz do gimnazjów w Brudzeniu i Siecieniu oraz opiekę nad tymi uczniami w czasie przewozu. Przewidziany termin realizacji zamówienia - w dni nauki szkolnej w okresie od 01 września 2006 r. do 22 czerwca 2007 r.

2. Trasy przewozu uczniów:

ok.godz.6.45.  Łukoszyn – Karwosieki –Noskowice – Karwosieki – Suchodół - Sikórz -Parzeń – Krzyżanowo - Brudzeń Duży (razem trasa 17,50km) ( do przewozu jest ok.50 uczniów  gimnazjum szkoły podstawowej- kurs 5 razy w tygodniu )

ok.godz.7.30 Turza Wielka – Cegielnia - Brudzeń (7km)(ok.49 uczniów kurs 5 razy uczniów tygodniu)

ok. godz. 7.50.Parzeń-Sikórz (3,10km)(21uczniów kurs 5 razy w tygodniu)

ok. godz. 8.15.Łukoszyn-Karwosieki-Noskowice-Karwosieki- Suchodół wieś- Sikórz - Brudzeń Duży(20,20km)(kurs 5 razy  w tygodniu , ok.38uczniów szkoły podstawowej w Sikorzu i gimnazjum w Brudzeniu)

ok. godz.7.15. Strupczewo – Rembielin – Gorzechowo – Siecień (8km)(kurs 5 razy w tygodniu

57 uczniów szkoły podstawowej 

ok. godz. 8.00 Uniejewo –Rokicie – Myśliborzyce – Więcławice - Główina pętla - Sobowo-szkoła  w Główinie – Sobowo – Strupczewo – Rembielin – Siecień (24,90 km)(na trasie od Uniejewa do szkoły w Główinie jest do przewozu  23 uczniów gimnazjum +16 uczniów do  S.P. w Główinie, na dalszej trasie  jest do przewozu 55 uczniów do gimnazjum)(kurs 5 razy w tygodniu)

ok. godz. 13.35 Brudzeń – Cegielnia – Turza Wielka – (7km)(kurs 5 razy w tygodniu ok. 30 uczniów)

ok.godz.14.25 Brudzeń – Krzyżakowo – Parzeń – Sikórz - Suchodół wieś - Karwosieki –Łukoszyn (22 km)(z Brudzenia Krzyzanowa jest do przewozu 10 uczniów szkoły podstawowej

i do    Sikorza    jest do przewozu ok.30 uczniów gimnazjum i ze szkoły podstawowej w Sikorzu

do Suchodołu i Karwosiek ok. 38 uczniów , kurs 5 razy w tygodniu)

ok. godz.14.50.Sikórz –Parzeń-(2,60 km)(21uczniów kurs 5 razy w tygodniu)

ok.godz.15.10.Brudzeń- Cegielnia – Turza Wielka- (7km)(kurs 3 razy w tygodniu ok. 20 uczniów)

ok. godz.15.50 Brudzeń – Parzeń – Sikórz - Karwosieki – Łukoszyn (15,70km)(z Brudzenia

do Łukoszyna jest do przewozu  ok.37 uczniów gimnazjum , kurs 4 razy w tygodniu)

ok. godz.12.30 Siecień – Gorzechowo –Rembielin – Strupczewo - (8km)(kurs 5 razy w tygodniu, w tym 2 dni do przewiezienia 35 uczniów szkoły podstawowej , a 3 dni 40 uczniów szkoły podstawowej)

ok.godz.14.00 Główina szkoła - Główina pętla—Sobowo (16 uczniów)(kurs 5 razy w tygodniu

-7,40km)

ok. godz. 14.30 Siecień – Gorzechowo – Rembielin – Strupczewo (8km)( ok.22 uczniów szkoły podstawowej- kurs 3 razy w tygodniu)

ok.godz.15.20 Siecień – Gorzechowo – Rembielin – Strupczewo – Sobowo - Główina –Więcławice – Myśliborzyce - Rokicie –Uniejewo (21,30km)(ok.60uczniów  gimnazjum- kurs 5 razy w tygodniu),

Razem do przewozu jest około 310 uczniów.

3.Kursy autobusów wymienionych w zamówieniu winny odbywać się codziennie w dni nauki szkolnej według rozkładu ustalonego  z dyrektorami szkół  w uzgodnieniu z B. O. Sz. S. , przed rozpoczęciem roku szkolnego.

4.Wymienione kursy komunikacyjne winny być wykonane na bazie  taboru autobusowego będącego w  dyspozycji wykonawcy.

5.Autobus ma być dostosowany do przewozu dzieci szkolnych , zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP oraz przepisami dotyczącymi ruchu drogowego.

6.Zamawiający szacuje , że średnia dzienna liczba kilometrów do przejechania wynosi w dni nauki szkolnej ok.180 km, na wymienionych w rozdziale I  trasach.

Ilość i rodzaj wyżej wymienionych tras i godziny przejazdów mogą ulec zmianie.

II. Wymagania dotyczące opieki w czasie przewozu:

1.Opieką uczniów w czasie przewozu oprócz kierowcy w autobusie  będą  zajmowały się co  najmniej dwie osoby.

2.Opieka obejmuje sprawowanie nadzoru nad powierzonymi uczniami w autobusie, w czasie wsiadania do autobusu i wysiadania , a także na zewnątrz autobusu - w tym przy przechodzeniu przez jezdnię.

3.Osoby zatrudnione do sprawowania opieki posiadają kwalifikacje pedagogiczne  lub kurs pedagogiczny lub legitymują się świadectwem ukończenia kursu dla kierowników lub opiekunów wycieczek szkolnych .

4.Opiekun wyposażony jest w  strój służbowy i znak zgodnie z odpowiednimi przepisami.

5.Przewoźnik jest zobowiązany do przestrzegania regulaminu sprawowania opieki nad uczniami w czasie dowozu do szkół i odwożenia dzieci ze szkół obowiązującego na terenie Gminy Brudzeń Duży.

III. Opis sposobu przygotowania ofert.

1.Oferta winna być sporządzona na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć następujące dokumenty: :

2.1.Oświadczenie Oferenta , o spełnianiu warunków o zamówienie publiczne  na podstawie  art.22 ustawy Prawo o zamówieniach publicznych na formularzu stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ;

2.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie  stwierdzające wpis do ewidencji działalności gospodarczej  Oferenta, wystawiony nie wcześniej niż  6 miesięcy  przed datą składania ofert.

2.3. Aktualna koncesja, zezwolenie lub licencja na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym .

 2.3.Oświadczenie Wykonawcy  o nie zaleganiu z opłaceniem podatku do Urzędu Skarbowego  

-  załącznik Nr 3 do SIWZ.

2.4.Oświadczenie Wykonawcy   o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne

i zdrowotne – załącznik Nr 4 do SIWZ.

2.5.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia – załącznik Nr 5

do SIWZ

3. Druk oferty winien być wypełniony w języku polskim w formie pisemnej pod rygorem nieważności, sporządzony na maszynie do pisania, komputerze, ręcznie długopisem lub nieścieralnym  atramentem ,wg wzoru formularza oferty.

4.Oferty nieczytelne zostaną uznane za nieważne i nie będą rozpatrywane.

5.Formularz cenowy oferty, załączone oświadczenia oraz kserokopie dokumentów , muszą być podpisane (potwierdzone za zgodność z oryginałem- podpis plus pieczątka) przez Oferenta lub upoważnionego przedstawiciela Oferenta. Upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty .

6.Wszystkie strony oferty, a także wszelkie miejsca, w których oferent naniósł zmiany powinny być podpisane przez osobę podpisującą ofertę. Stronice muszą być ponumerowane.

7.Oferent winien umieścić ofertę  zamówienia  w wewnętrznej  i zewnętrznej zamkniętej  kopercie, zaadresowanych na adres Gminy Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń Duży, oraz posiadających następujące napisy:

"Przetarg nieograniczony. Oferta na dowóz uczniów do szkół i opiekę nad tymi uczniami w czasie przewozu  w roku szkolnym 2006/2007- Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert".

7.1.Poza oznaczeniami podanymi powyżej, koperta wewnętrzna  winna posiadać  nazwę i adres Oferenta.

IV. Opis sposobu podawania ceny oferty.

1.Oferent poda w formularzu cenowym:

1.1.cenę jednostkową netto bez podatku VAT za jeden przejechany km na trasach podanych

      w SIWZ;

1.2.wysokość podatku VAT.

1.3.cenę brutto.

2.W cenę powinny być wkalkulowane wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, między innymi koszt przejazdów do przystanków początkowych , przejazdów z przystanków końcowych, koszt utrzymania pracowników.

3.Ceny jednostkowe podane w ofercie w okresie ważności umowy nie mogą ulegać zmianie.

V. Termin związania ofertą.

Okres związania Oferentów złożoną ofertą wynosi 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert.

VI. Składanie i otwieranie ofert.

1.Oferty należy składać w Urzędzie Gminy w Brudzeniu Dużym, I piętro pokój nr 9(Biuro Obsługi Szkół Samorządowych)

2.Termin składania ofert upływa do dnia   07.07.2006 roku o godzinie 8.45.

3.Oferty otrzymane po terminie Zamawiający zwróci oferentom bez otwarcia.

4.Oferty zostaną otwarte w dniu 07.07. 2006roku o godz.9.00 w siedzibie zamawiającego  (pokój nr1)

5.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.

6.Każda złożona oferta uzyska numer indentyfikacyjny.

7.Oferent uzyska potwierdzenie złożenia ofert, wraz z numerem indentyfikacyjnym.

8.Otwarcie ofert jest jawne.

9.Podczas otwierania kopert z ofertami, zamawiający ogłosi nazwy Oferentów i ceny ofertowe oraz kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

 7.W toku badania ofert zamawiający dokona badania ważności ofert w celu stwierdzenia liczby ważnych ofert.

8.Oferty , które nie będą spełniać wymogów specyfikacji  istotnych warunków zamówienia oraz będą naruszać zasady ustawy Prawo  zamówień publicznych zostaną przez  zamawiającego odrzucone.

9.W toku dokonania oceny złożonych ofert zamawiający może żądać udzielenia przez oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.

10.Zamawiający poprawi oczywiste omyłki w treści oferty.

11.1.Przyjmuje się następujące zasady korekty omyłek :

1)jeżeli wystąpi rozbieżność pomiędzy ceną wyrażoną cyframi a ceną wyrażoną słownie, ważna będzie cena wyrażona  słownie.

2)cena oferenta zostanie przez zamawiającego dostosowana  zgodnie z powyższą procedurą korekty błędów za zgodą oferenta i będzie dla oferenta wiążąca.

11.2.Nie wyrażenie zgody przez Oferenta na poprawienie oczywistej omyłki spowoduje odrzucenie jego oferty.

12.Zamawiający przyzna zamówienie Oferentowi , którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo  zamówień publicznych  , specyfikacji istotnych warunków zamówienia i została uznana za najkorzystniejszą.

13.Zawiadomienie o wyborze oferty zostanie wywieszone niezwłocznie w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie zamawiającego oraz zostanie wysłane wszystkim uczestnikom postępowania.

VII. Wybór najkorzystniejszej oferty .

1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy złożą ważną ofertę.

2.Zamawiający nie będzie oceniał ofert nieważnych.

3.Oferta ważna musi spełniać następujące warunki:

3.1.Oferent składający ofertę nie może być wykluczony na podstawie art. 24 ustawy Prawo o zamówieniach publicznych.

3.2.Oferta winna być zgodna ze wszystkimi wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz z zasadami ustawy Prawo   zamówień  publicznych.

4.1.Oferty będą oceniane pod względem formalnym w zakresie kompletności i zgodności z wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ustawy Prawo   zamówień publicznych.

4.2.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował jednym kryterium:

- cena zamówienia z VAT za 1 km trasy - 100%

4.3. Ofertą najkorzystniejszą , w rozumieniu ustalonego kryterium oceny , uznana zostanie oferta z najniższą ceną, spośród ofert ważnych.

4.4.Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy, ze względu na to , że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców , którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.

Wykonawcy , składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych , niż zaoferowane w złożonych ofertach.

VII a. Warunki umowne.

1.Przewidywany okres realizacji zamówienia 01 września 2006r.-22 czerwca 2007r.

2.Zamawijacy dokona zawarcia umowy w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia ogłoszenia wyniku postępowania o udzielenie  mówienia.

3.Warunki umowne określono w załączniku nr 6 do SIWZ.

4.Umowa na realizację przedmiotu zamówienia będzie ważna po zatwierdzeniu przez Wójta Gminy.

X. Sposób udzielania wyjaśnień dotyczących dokumentacji.

1.Oferent może zwrócić się na piśmie do zamawiającego o wyjaśnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

1.1.Zamawiający udzieli wyjaśnień oferentowi , jeżeli jego zapytanie wpłynie do niego nie później niż sześć dni przed upływem terminu składania ofert określonego w rozdziale VI.

2.Każda wprowadzona przez zamawiającego zmiana staje się częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zostanie dostarczona do wszystkich Oferentów bez ujawnienia źródła zapytania.

3.W szczególnie uzasadnionych przypadkach przed upływem terminu składania ofert zamawiający może zmodyfikować treść specyfikacji  i treść dokumentów składających się na specyfikację istotnych warunków zamówienia. Każda wprowadzona przez zamawiającego zmiana stanie się częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zostanie doręczona wszystkim Oferentom.

4.Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania Oferentów.

5.Osobą  uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Oferentami jest Kierownik Biura Obsługi Szkół Samorządowych - Elżbieta Mrozowska  tel.260-42-81.

XI. Protesty i odwołania.

1.Oferentom, których interes prawny doznał uszczerbku w wyniku naruszenia przez zamawiającego zasad określonych w ustawie Prawo  zamówień publicznych, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w/w ustawą zawarte w dziale VI, rozdział 2, art. 179-183.

1.1. Umotywowany protest może być wniesiony powinien ciągu 7 dni od dnia , powinien których wykonawca powziął lub mógł powziąć wiadomość powinien okolicznościach stanowiących podstawę do jego wniesienia. Protest powinien wskazywać:

a)żądanie,

b)zwięzłe przytoczenie zarzutów,

c)okoliczności faktyczne i prawne,

d)uzasadnienie.

1.2. Odrzuca się protesty wniesione po terminie do jego wniesienia.

1.3. Wniesienie protestu dopuszczalne jest tylko przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego.

1.4.Rozstrzygniecie protestu przez zamawiającego następuje w terminie 10 dni od  upływu ostatniego z terminów na wniesienie lub 10 dni od dnia jego złożenia.

1.5.Brak rozpatrzenia protestu w przewidywanym ustawowo terminie poczytuje się za jego oddalenie.

Od rozstrzygnięcia protestu przez zamawiającego nie przysługuje wykonawcy odwołanie – art.4a ust.1 Prawa zamówień publicznych.

                                                               ...................................................

                                                             ( podpis zamawiającego)

Brudzeń Duży, .09.06.2006r.

                                                                                                                                       Załącznik Nr 6 do SIWZ    

                                                UMOWA Nr 

zawarta  w dniu ...............................w Brudzeniu Dużym pomiędzy Wójtem Gminy w Brudzeniu Dużym, zwanym dalej Zamawiającym reprezentowanym przez :

1……………………………………………………… Wójta Gminy  w Brudzeniu Dużym,       a

2…………………………………………………………………………………………………. o numerze NIP-…………………i numerze REGON ………………….  reprezentowanym przez: …………………………………………………………………………………………………….

zwanym dalej Wykonawcą , o następującej treści:

                                                   

                                                      §1

1.W wyniku przetargu nieograniczonego przeprowadzonego w dniu …………….. zgodnie z ustawą  z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych  zostaje zawarta umowa.

2.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania na rzecz zamawiającego usługi obejmującej

    dowóz  uczniów do szkół i ze szkół do domu na terenie gminy Brudzeń Duży

    oraz opiekę nad tymi uczniami w czasie przewozu w roku szkolnym 2006/2007.

3.Wykonawca wykona na rzecz zamawiającego usługę zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym  przez  dyrektorów szkół w uzgodnieniu z zamawiającym.

4.Wszelkie zmiany rozkładu jazdy Wykonawca może wprowadzić za zgodą zamawiającego   na wniosek stron umowy .

5.Stony ustalają dzienną liczbę kilometrów zamówienia w dni nauki szkolnej według załącznika nr1 do niniejszej umowy.

                                                        §   2

1.Umowa niniejsza obowiązuje od dnia 01 września 2006roku do 22czerwca 2007 roku we wszystkie dni nauki szkolnej .

2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany dziennej liczby przejechanych kilometrów lub       do zmiany ilości i kolejności kursów.

                                                          §  3.

1.Strony ustalają stawkę netto za przejechany 1 km w wysokości … złote … grosze.

VAT……brutto…………….słownie………………………………………………………………. zgodnie z ofertą.

2.Rozliczenie usługi , o której mowa w   & 1 będzie następować na podstawie faktur wystawionych za okresy miesięczne z uwzględnieniem  liczby faktycznie przejechanych kilometrów potwierdzonych  przez dyrektorów szkół według załącznika nr 2 do niniejszej umowy.

3.Faktury zostaną zapłacone przez zamawiającego z konta przelewem na konto wykonawcy w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania.

4.Jeśli termin zapłaty faktury przypada na  wolną sobotę lub święto zamawiający może dokonać zapłaty w dniu roboczym następującym po tym dniu.

                                                             §  4

1.W przypadku nie wywiązania się przez  Wykonawcę z niniejszej umowy, z wyjątkiem przypadku nieprzejezdności dróg w rejonie objętym zamówieniem , zamawiający zastrzega sobie prawo wynajęcia na koszt wykonawcy niezbędnych środków transportu do wykonania zamówienia , za którą obciąży fakturą Vat wykonawcę zamówienia  płatną w ciągu 14 dni na konto zamawiającego.

 2.Wykonaca zobowiązuje się w sprawach związanych z dowozem uczniów do szkół  , wpółpracować z dyrektorami szkół.

3.Zamawiający ma prawo do kontroli kursów.

                                                                

                                                              §  5

1.Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia warunków  umowy w przypadku nienależytego wykonywania warunków umowy za uprzednim jednomiesięcznym wypowiedzeniem

2.Umowa może być rozwiązana w każdym czasie za trzymiesięcznym wypowiedzeniem.

                                                                 § 6

Wszystkie zmiany niniejszej umowy  wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

                                                                § 7

W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy ustawy prawo zamówień publicznych i Kodeksu cywilnego.

 

                                                                §8

Umowę sporządzono w trzech egzemplarzach, z których  dwa otrzymuje zamawiający a jeden wykonawca.

……………………………..                                                      ........................................................

zamawiający                                                                                       wykonawca

 

 

 

 

  Załącznik    Nr 1 do umowy nr 341-2/02/06

  obowiązujący od dnia  01 grudnia 2006r.

Gimnazjum w Brudzeniu i Szkoła Podstawowa w Sikorze i Szkoły Podstawowej

w Brudzeniu Dużym

Dni

Tygodnia

Ilość kilometrów na poszczególnych trasach

Razem

km

Poniedziałek

Wtorek

Środa

Czwartek

Piątek

Gimnazjum , Szkoła Podstawowa w Siecieniu i Szkoła Podstawowa w Główinie

Dni

Tygodnia

Ilość kilometrów  na poszczególnych trasach

Razem

km

Poniedziałek

Wtorek

Środa

Czwartek

Piątek

 

 

 

 

                                                           Załącznik nr 2 do umowy

                    

Zrealizowane kursy za miesiąc………………….2006r.

Data

Ilość kursów o godzinach

Potwierdzenie dyrektora szkoły

 

 

 

                                                                                                 Załącznik Nr 1 do SIWZ

                                             OFERTA

Ja, niżej podpisany………………………………………………………………………..

Działając w imieniu……………………………………………………………………….

                                 (nazwa i adres oferenta)

1.W odpowiedzi na ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2006/2007 oraz opiekę na tymi uczniami w czasie przewozu, składam ofertę:

L.p.

Trasy podane w SIWZ

Cena nettoza1km

VAT

Cena bruttoza1km

2.Oświadczam ,

- że zapoznałem się z dokumentacją przetargową i przyjmuję ją bez zastrzeżeń;

- uważamy się za związanych niniejsza ofertą na czas wskazany w SIWZ.

3.  Oferta została złożona    na… stronach podpisanych i kolejno ponumerowanych od nr…do nr…

4.Integralną część oferty stanowią następujące dokumenty:

...............................................................................................

………………………………………………………………

………………………………………………………………

………………………………………………………………

……………………………………………………………….

………………………………………………………………

……………………………………………………………..

………………………………………………………………

………………………………………………………………

……………………………………………………………….

…………………………………dnia…………podpis oferenta………………………………...

 

 

 

 

 

 

                                                                            Załącznik Nr 2 do SIWZ

                           

                                             Oświadczenie

Przystępując do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na dowóz uczniów do szkół i opiekę nad tymi uczniami w czasie przewozu, na terenie Gminy Brudzeń Duży w roku szkolnym 2006/2007 oświadczam, że:

1.Posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

2.Posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

3.Znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonywanie zamówieni.

4.Nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24, ustawy – Prawo Zamówień Publicznych.

                   

                                                                          …………………………………………..

                                                                                              (podpis oferenta)

 

 

 

 

 

 

                                                                                        Załącznik Nr 3 do SIWZ

                                Oświadczenie

Oświadczam/my/ ,że nie zalegamy z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym .

Data……………………….                               Podpis oferenta……………………………..               

 

 

 

 

 

                                                                                                Załącznik Nr 4 do SIWZ

                         Oświadczenie

Oświadczam/my/ , że nie zalegam z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne.

Data…………………………                                Podpis oferenta…………………………..

 

 

 

 

 

 

                                                                                               Załącznik Nr 5 do SIWZ

Wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia:

L.P.

Nazwisko i imię

Informacja o posiadanych kwalifikacji

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4961547]

przewiń do góry