Wersja archiwalna 2018-07-13 15:23:17
Brudzeń Duży, 13 lipca 2018 r.
O.III.341-2/02/18
Zamawiający:
Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym
09-414 Brudzeń Duży
tel./fax (...)24 260 42 81
http:/ www.brudzen.pl
e-mail: ug_brudzen@interia
Wszyscy uczestnicy postępowania
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Na podst. art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., Nr 1579, z późn. zm.) Zamawiający: Gmina Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń Duży w informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem zamówienia jest:
Zakup biletów dla uczniów na dowożenie i opiekę nad tymi uczniami w czasie przewozu w roku szkolnym 2018/2019
wybrana została do realizacji zamówienia oferta, którą złożył Wykonawca:
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Płocku S.A. ul. Bielska 53,
09-400Płock
I. Wykonawca j/w złożył niepodlegającą odrzuceniu ofertę oraz spełnił wszystkie warunki
w niniejszym postępowaniu i uzyskał maksymalną liczbę punktów – 100 pkt.
II. Na przetarg wpłynęła 1 oferta następującego Wykonawcy:
Nr oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Punkty przyznane za kryteria oceny ofert |
Łączna liczba otrzymanych punktów |
|
Cena 60% |
Czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii 40% |
|||
1. |
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Płocku S.A. ul. Bielska 53,09-400 Płock |
60pkt |
40pkt |
100pkt |
III.Wykonawca potwierdził, iż wykona przedmiot zamówienia w terminie od 03 września 2018r. do 21 czerwca 2019r.
IV. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował kryterium” cena” - 60%
i kryterium „czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii pojazdu w trakcie wykonywania zamówienia „ - 40%. Maksymalnie wykonawca mógł uzyskać 100 punktów.
V. Ofert odrzuconych i wykonawców wykluczonych z postępowania: nie było.
VI. Zamawiający przewiduje zawrzeć umowę w zakresie udzielenia przedmiotowego
zamówienia z zachowaniem terminów określonych w art. 94 ust.1 – Prawa zamówień publicznych, t.j. nie wcześniej niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, w Urzędzie Gminy w Brudzeniu Dużym.
Zatwierdził :
Wójt Gminy
Andrzej Dwojnych
----------------------------------------------------------------------------------------
Pytania oferentów
1. Prosimy o wyjaśnienie/potwierdzenie, mając na względzie treść zapisów zapytań ofertowych,
że stosownie do przedmiotu Zamówienia, usługi w zakresie przewozu uczniów, które będą świadczone przez wybranego wykonawcę(przewoźnika autobusowego) w związku z nabywaniem przez zamawiającego od tego wykonawcy(przewoźnika autobusowego) imiennych biletów dla uczniów, mogą być wykonane przez takiego przewoźnika autobusowego w ramach przewozów regularnych w rozumieniu art. 4 pkt 7 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym
(Dz.U. z 2016r. , poz.1907 – tekst jednolity późn.zm.)t. j. na podstawie oraz zgodnie
z posiadanymi/uzyskanymi przez takiego przewoźnika zezwoleniami na wykonywanie przewozów regularnych(w krajowym transporcie drogowym), o których mowa w art.1u.t.d.?
2. Prosimy o potwierdzenie/zaprzeczenie stwierdzenia, że wykonawca będzie świadczył usługi
w ramach komunikacji regularnej publicznej w ramach krajowego transportu drogowego?
Odp. Na pyt. 1 i 2. Zamawiający nie wyklucza możliwości korzystania z przejazdu wynajętymi autobusami głównie do przewozu uczniów, przez inne osoby, jeżeli w autobusie będą na określonej trasie wolne miejsca.
3. Prosimy o potwierdzenie /zaprzeczenie stwierdzenia, że opis przedmiotu zamówienia będzie rozliczany na podstawie biletów miesięcznych pomniejszonych o ustawową ulgę dla uczniów wynikającą z art.5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznymi transportu zbiorowego(t.j. Dz.U. z 2012r. poz.1138 ze zm. ).
Odp. Realizując obowiązek Gminy wynikający z ustawy - Prawo oświatowe, pragniemy, przy nabyciu biletów miesięcznych skorzystać z ulgi, o której mowa w cytowanej przez Oferenta ustawie. Oprócz imiennych biletów będziemy rozliczać się na podstawie ogólnej faktury opiewającej na sumę zakupionych imiennych biletów.
4. W jakich przypadkach zamawiający przewiduje zmniejszenie się liczby dowożonych uczniów oraz maksymalnie o ile?
Odp. Zmiana liczby uczniów występuje wtedy, gdy dzieci dochodzą lub odchodzą ze szkół
w trakcie roku szkolnego. Zwykle jest to 3 - 6 osób we wszystkich szkołach łącznie.
5.W nawiązaniu do punktu 2.W formularzu ofertowym, a mianowicie: ”zobowiązanie zleceniobiorcy do realizowania całości zadania określonego w przedmiocie robót w ciągu roku szkolnego 2018/2019” prosimy o wyjaśnienie czy możliwe jest w trakcie realizowania umowy oddanie wykonywania przedmiotu zamówienia podwykonawcy.
Odp. Zamawiający nie przewiduje oddania przez Wykonawcę w trakcie roku szkolnego realizacji zadania podwykonawcy.
6.Czy w podanych miejscowościach przewiduje się zatrzymywanie na wszystkich punktach zbornych oznaczonych znakiem D15- przystanek autobusowy?
Odp. Przewiduje się zatrzymywanie na wszystkich wymienionych punktach, tylko nie na wszystkich
za każdym razem, gdyż zwłaszcza przy powrocie do domu nie zawsze uczniowie wysiadają na wszystkich przystankach.
7. W odniesieniu do §1 pkt 7 Projektu Umowy, : „zamawiający może dokonać zmian w rozkładzie jazdy bez zgody Wykonawcy, spowodowanych zmianami organizacyjnymi, które mogą wystąpić
w szkołach”. Czy zamawiający może poinformować Wykonawcę o zmianach z takim wyprzedzeniem , by Wykonawca zmienił dane w zezwoleniu na realizację linii komunikacyjnej?
Odp. O istotnych zmianach będziemy informować, jednak głównie zmiany są spowodowane zmianą planu lekcji w szkole i mogą dotyczyć tylko zmiany wcześniej ustalonych godzin dojazdu lub odwożenia do domu. Są to zmiany jednorazowe wynikające z bieżącej sytuacji szkolnej i nie dotyczą zmiany trasy przewozu uczniów.
8. Mając na względzie ,iż zgodnie z art. 87 ust.1 Ustawy o publicznym Transporcie Zbiorowym przewoźnicy autobusami obowiązani są do uwzględnienia ulg ustawowych przy sprzedaży biletów
(w tym m.in. imiennych biletów miesięcznych dla uczniów z ulgą 49%) jedynie do 31 grudnia 2018roku, prosimy o wyjaśnienie czy zamawiający dopuszcza możliwość (co powinno znaleźć odzwierciedlenie we wzorze umowy) wypowiedzenia umowy przez każda ze stron z zachowaniem
1 miesięcznego okresu wypowiedzenia w przypadku, gdy wykonawca zgodnie z przepisami (obowiązującymi od 1 stycznia 2019r.) nie będzie miał podstawy prawnej do sprzedaży biletów miesięcznych z dotychczasową ulgą ustawową.
Odp. Zamawiający przewiduje wypowiedzenie umowy za jednomiesięcznym miesięcznym wypowiedzeniem przez każdą ze stron.
----------------------------------------------------------------------------------------
Zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
O.III.341-2/02/18
Przedmiot zamówienia: „Zakup biletów dla uczniów na dowożenie i opiekę nad tymi uczniami w czasie przewozu w roku szkolnym 2018/2019”
Działając na podstawie art. 38 ust.4 ustawy z dnia 29 stycznia Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2017r. poz.1579 - ze zm.) , zamawiający dokonuje modyfikacji treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia w ten sposób, że do wzoru umowy wprowadza zapis dotyczący możliwości wypowiedzenia umowy za jednomiesięcznym wypowiedzeniem.
W zał. nr 4 do SIWZ(Wzór umowy) w §5 dodaje się punkt 8 otrzymujący brzmienie:
„8. Umowa może być rozwiązana przez każdą ze stron w trakcie roku szkolnego
za jednomiesięcznym wypowiedzeniem.”
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie nr
583014-N-2018 z dnia 2018-07-03 r.
Urząd Gminy Brudzeń Duży: Zakup biletów dla uczniów na
dowożenie i opiekę nad tymi uczniami w czasie przewozu w roku szkolnym
2018/2019
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieczkowski Piotr
- Data udostępnienia w BIP: 2018-07-13
- Informacja zaktualizowana przez: Sieczkowski Piotr
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-07-13 15:23:17
- Liczba odsłon: 1251
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: