Wersja archiwalna 2016-07-21 13:10:40


Brudzeń Duży, 12 lipca 2016 r.

O.III.341-2/06/16

Zamawiający:

Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym

09-414 Brudzeń Duży

tel./fax (...)24 260 42 81

http:/ www.brudzen.pl

e-mail: ug_brudzen@interia

 

 

Wszyscy uczestnicy postępowania

 

ZAWIADOMIENIE   O  WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY

Na podst. art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., Nr 2164, z późn. zm.) Zamawiający:  Gmina Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń Duży w  informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem zamówienia jest:

Dowożenie niepełnosprawnych uczennic do szkół i opieka nad tymi uczennicami

w czasie przewozu w roku szkolnym  2016/2017

wybrana została do realizacji zamówienia  oferta, którą złożył Wykonawca:

Ośrodek Szkolenia Kierowców Usługi Transportowe Jabłoński Maciej , ul.  Dobrzyńska 15,

09-414 Brudzeń Duży

I. Wykonawca j/w złożył  niepodlegającą odrzuceniu ofertę oraz spełnił wszystkie warunki

 w niniejszym postępowaniu i uzyskał maksymalną liczbę – 100 pkt.

 

II. Na przetarg wpłynęły 2 oferty następujących Wykonawców (wg numeracji   ofert):

Nr oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Punkty przyznane za kryteria oceny ofert

Łączna liczba otrzymanych punktów

Cena 90%

Czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii 10%

1.

Jan Mielczarczyk Taxi Osobowe Nr 365, ul. Wschodnia 14/56  cena brutto - 2,47 zł za 1 km

70,32pkt

10pkt

 80,32pkt

2.

Ośrodek Szkolenia Kierowców Usługi Transportowe Jabłoński Maciej , ul.  Dobrzyńska 15, 09-414 Brudzeń Duży – cena brutto – 1,93 zł za 1km,

90,00pkt

10pkt

100,00pkt

 

III. Wykonawca potwierdził, iż wykona przedmiot zamówienia w terminie od 01 września 2016r. do 30 czerwca 2017 r.

IV. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował  kryterium” cena” - 90%

i kryterium „czas podstawienia samochodu  zastępczego w razie awarii pojazdu w trakcie wykonywania zamówienia „ - 10%. Maksymalnie wykonawca mógł uzyskać  100 punktów.

V. Ofert odrzuconych i wykonawców wykluczonych z postępowania: nie było.

VI. Zamawiający przewiduje zawrzeć umowę w zakresie udzielenia przedmiotowego

zamówienia z zachowaniem terminów określonych w art. 94 ust.1 – Prawa zamówień publicznych, t.j. nie wcześniej niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, w Urzędzie Gminy w Brudzeniu Dużym.

 

 

                                                                 

                                                                           Zatwierdził :

                                                                           Z up.

                                                                           Wójta  Gminy

                                                                           Dariusz Reczek – Sekretarz Gminy


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl


Brudzeń Duży: Dowożenie niepełnosprawnych uczennic do szkół i opieka nad tymi uczennicami w czasie przewozu w roku szkolnym 2016/2017
Numer ogłoszenia: 127487 - 2016; data zamieszczenia: 08.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego


zawarcia umowy ramowej


ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brudzeń Duży , Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 24 2604081, faks 24 2604081.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brudzen.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie niepełnosprawnych uczennic do szkół i opieka nad tymi uczennicami w czasie przewozu w roku szkolnym 2016/2017.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na: dowozie niepełnosprawnej uczennicy uczęszczającej do Liceum Ogólnokształcącego Profesor, ul. Kilińskiego 12 w Płocku i niepełnosprawnej uczennicy uczęszczającej do Szkoły Specjalnej Płocku, ul. Gradowskiego 24 oraz opieka nad tymi uczennicami w czasie przewozu. Do przewozu są 2 uczennice..

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.10.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    na podstawie złożonych dokumentów metodą spełnia, nie spełnia

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    na podstawie złożonych dokumentów metodą spełnia, nie spełnia

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    na podstawie złożonych dokumentów metodą spełnia, nie spełnia

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    na podstawie złożonych dokumentów metodą spełnia, nie spełnia

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    na podstawie złożonych dokumentów metodą spełnia, nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

odpowiednie pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę , jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów, w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90.00
  • 2 - czas podstawienia samochodu zastępczego - 10.00

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym, ul. Toruńska 2, 09 - 414 Brudzeń Duży.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym, ul. Toruńska 2, 09 - 414 Brudzeń Duży, (budynek U.G., pok. nr 7).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


SIWZ

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4938199]

przewiń do góry