Wersja archiwalna 2015-07-10 11:27:05
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 100909-2015 z dnia 2015-07-07 r. Ogłoszenie o
zamówieniu - Brudzeń Duży
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegajacej na dowozie do szkoły
niepełnosprawnej uczennicy uczęszczajacej do Liceum Ogólnokształcącego
Profesor, ul. Kilińskiego 12 w Płocku oraz opieka nad tą uczennicą wczasie
przewozu.
Termin składania ofert: 2015-07-20
Numer ogłoszenia: 172844 - 2015; data zamieszczenia:
10.07.2015
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 100909 - 2015 data 07.07.2015 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Gminy Brudzeń Duży, Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 24 2604081, fax. 24 2604081.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
· Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.1..
· W ogłoszeniu jest: Dowożenie niepełnosprawnej uczennicy do szkoły i opieka nad tą uczennicą w czasie przewozu w roku szkolnym 2015/2016..
· W ogłoszeniu powinno być: Dowożenie niepełnosprawnych uczennic do szkół i opieka nad tymi uczennicami w czasie przewozu w roku szkolnym 2015/2016..
· Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4.
· W ogłoszeniu jest: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na dowozie do szkoły niepełnosprawnej uczennicy uczęszczającej do liceum Ogólnokształćącego Profesor, ul. Kilińskiego 12 w Płocku oraz opieka nad tą uczennicą w czasie przewozu..
· W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na dowozie do szkoły niepełnosprawnej uczennicy uczęszczającej do liceum Ogólnokształćącego Profesor, ul. Kilińskiego 12 w Płocku i niepełnosprawnej uczennicy uczęszczajacej do Szkoły Specjalnej w Płocku, ul. Gradowskiego 24 oraz opieka nad tymi uczennicami w czasie przewozu..
· Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
· W ogłoszeniu jest: 20.07.2015 godzina 10:, Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym, ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży(budynek Urzędu Gminy)..
· W ogłoszeniu powinno być: 23.07.2015 godzina 10:, Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym, ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży(budynek Urzędu Gminy)..
Zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
O.III.341-2/06/15
Przedmiot zamówienia: „Dowożenie niepełnosprawnej uczennicy do szkoły i opieka nad tą uczennicą w czasie przewozu w roku szkolnym 2015/2016”
Działając na podstawie art.38 ust.4 ustawy z dnia 29 stycznia Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013r. poz.907 - ze zm.) , zamawiający dokonuje modyfikacji treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia w ten sposób, iż do przedmiotu zamówienia włącza dowożenie drugiej niepełnosprawnej uczennicy.
W związku z powyższym nazwa zamówienia brzmi:
Dowożenie niepełnosprawnych uczennic do szkół i opieka nad tymi uczennicami w czasie przewozu w roku szkolnym 2015/2016”,
zamiast:
„ Dowożenie niepełnosprawnej uczennicy do szkoły i opieka nad tą uczennicą w czasie przewozu w roku szkolnym 2015/2016”.
W rozdziale III. Opis przedmiotu zamówienia:
pkt 1. brzmi : Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na dowozie niepełnosprawnej uczennicy uczęszczającej do Liceum Ogólnokształcącego „Profesor”, ul. Kilińskiego 12 w Płocku i niepełnosprawnej uczennicy uczęszczającej do Szkoły Specjalnej w Płocku, ul. Gradowskiego 24 oraz opieka nad tymi uczennicami w czasie przewozu,
zamiast:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na dowozie niepełnosprawnej uczennicy uczęszczającej do Liceum Ogólnokształcącego „Profesor”, ul. Kilińskiego 12
w Płocku oraz opieka nad tą uczennicą w czasie przewozu.
pkt 2 brzmi: Trasy przewozu uczniów:
- do szkoły
o godz.7.00. Cegielnia(dom uczennicy) - Sikórz (dom uczennicy) – Liceum Ogólnokształcące w Płocku ul. Kilińskiego 12 i Szkoła Specjalna w Płocku, ul. Gradowskiego 24 ( 28km, w tym ok. 300 m nieutwardzonej drogi lokalnej w Sikorzu)(kurs 5 razy w tygodniu i w wyznaczone soboty na zajęcia pozalekcyjne dla uczennicy z Sikorza).
Zamawiający zastrzega, że w przypadku dużych trudności z połączeniem dowożenia dla obu uczennic, wynikających z różnych planów lekcji, ilość kursów może być zmieniona.
Powrót
ok. godz.14.30 – Liceum Ogólnokształcącego „Profesor” , ul. Kilińskiego 12
w Płocku - Szkoła Specjalna w Płocku, ul. Gradowskiego 24 – Sikórz(dom uczennicy)- Cegielnia(dom uczennicy) ( 28km, w tym ok. 300m nieutwardzonej drogi lokalnej w Sikorzu)(kurs 5 razy w tygodniu i w wyznaczone soboty na zajęcia pozalekcyjne dla uczennicy z Sikorza).
Zamawiający zastrzega, że w przypadku dużych trudności z połączeniem dowożenia dla obu uczennic, wynikających z różnych planów lekcji, ilość kursów może być zmieniona.
Do przewozu są 2 uczennice.
3. Zamawiający szacuje , że średnia dzienna liczba kilometrów do przejechania wynosi w dni nauki szkolnej 56 km (z domu do szkoły i ze szkoły do domu), na wymienionych w punkcie 2 trasach, z zastrzeżeniem jak wyżej w pkt.2.,
zamiast:
2. Trasy przewozu uczniów:
- do szkoły
o godz.7.15.Sikórz (dom uczennicy) – Liceum Ogólnokształcące w Płocku ul. Kilińskiego 12
( 18km, w tym ok. 300m nieutwardzonej drogi lokalnej)(kurs 5 razy w tygodniu i w wyznaczone soboty zajęcia pozalekcyjne),
-powrót
ok.godz.14.30 – Liceum Ogólnokształcącego „Profesor” , ul. Kilińskiego 12
w Płocku (18km, w tym ok. 300m nieutwardzonej drogi lokalnej)(kurs 5 razy w tygodniu i w wyznaczone soboty zajęcia pozalekcyjne),
Do przewozu jest 1 uczennica.
3. Zamawiający szacuje , że średnia dzienna liczba kilometrów do przejechania wynosi w dni nauki szkolnej 36 km (z domu do szkoły i ze szkoły do domu), na wymienionych w punkcie 2 trasach.
Pkt 7 brzmi: Wymagania dotyczące opieki w czasie przewozu:
Opieka obejmuje sprawowanie nadzoru nad powierzonymi uczennica w samochodzie w czasie jazdy, w czasie wsiadania do samochodu i wysiadania, a także na zewnątrz samochodu, a w tym: usadzenie we wózku inwalidzkim niepełnosprawnej ruchowo uczennicy, zdjęcie z wózka inwalidzkiego i usadzenie w samochodzie oraz zawiezienie do szkoły, a na terenie szkoły transport wózkiem do budynku szkoły uczennicy uczęszczającej do liceum. Szkoła jest przystosowana do poruszania się po jej terenie przez osoby niepełnosprawne. Ponadto zaprowadzenie do szkoły pod opiekę nauczycieli, odebranie ze szkoły i wprowadzenie do samochodu uczennicy uczęszczającej do szkoły specjalnej.
zamiast:
7. Wymagania dotyczące opieki w czasie przewozu:
Opieka obejmuje sprawowanie nadzoru nad powierzoną uczennicą w samochodzie w czasie jazdy, w czasie wsiadania do samochodu i wysiadania, a także na zewnątrz samochodu, a w tym: usadzenie we wózku inwalidzkim niepełnosprawnej ruchowo uczennicy, zdjęcie z wózka inwalidzkiego i usadzenie w samochodzie oraz zawiezienie do szkoły, a na terenie szkoły transport wózkiem do budynku szkoły. Szkoła jest przystosowana do poruszania się po jej terenie przez osoby niepełnosprawne.
W rozdziale V. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
pkt 7 brzmi: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 60 000 zł. Stosowny dokument Wykonawca przedłoży jako załącznik do podpisanej umowy, w czasie jej podpisywania. Przedmiotowy dokument ma być ważny przez cały okres trwania umowy,
zamiast :
7) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 30 000 zł. Stosowny dokument Wykonawca przedłoży jako załącznik do podpisanej umowy, w czasie jej podpisywania. Przedmiotowy dokument ma być ważny przez cały okres trwania umowy.
W rozdziale X. Opis sposobu przygotowania ofert.
pkt 5 brzmi: Oferent winien umieścić ofertę zamówienia w zamkniętej kopercie, zaadresowanej na adres Gminy Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń Duży, oraz posiadającej następujące napisy:
Przetarg nieograniczony. Oferta na:” Dowożenie niepełnosprawnych uczennic do szkół
i opieka nad tymi uczennicami w czasie przewozu w roku szkolnym 2015/2016” - Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert.
zamiast:
5.Oferent winien umieścić ofertę zamówienia w zamkniętej kopercie, zaadresowanej na adres Gminy Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń Duży, oraz posiadającej następujące napisy:
Przetarg nieograniczony. Oferta na:” Dowożenie niepełnosprawnej uczennicy do szkoły
i opieka nad tą uczennicą w czasie przewozu w roku szkolnym 2015/2016” - Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert.
W rozdziale XI. Miejsce i termin składania ofert.
pkt 1 brzmi: Ofertę należy złożyć w siedzibie Biura Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym(budynek Urzędu Gminy w Brudzeniu Dużym) 09-414 Brudzeń Duży, ul. Toruńska 2 do dnia 23 lipca 2015r. do godziny 10.00.
pkt 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23 lipca 2015r. o godz. 10.105 w siedzibie Urzędu Gminy.
zamiast:
1.Ofertę należy złożyć w siedzibie Biura Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym
(budynek Urzędu Gminy w Brudzeniu Dużym) 09-414 Brudzeń Duży, ul. Toruńska 2 do dnia 20 lipca 2015r. do godziny 10.00.
2.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20 lipca 2015r. o godz. 10.30 w siedzibie Urzędu Gminy.
W załączniku Nr1 so SIWZ
pkt 1 brzmi: W odpowiedzi na ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na” Dowożenie niepełnosprawnych uczennic do szkół i opieka na tymi uczennicami w czasie przewozu w roku szkolnym 2015/2016”składam następującą ofertę i zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia za :
zamiast:
1.W odpowiedzi na ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na” Dowożenie niepełnosprawnej uczennicy do szkoły i opieka na tą uczennicą w czasie przewozu w roku szkolnym 2015/2016”składam następującą ofertę i zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia za :
Załącznik Nr 3 do SIWZ brzmi:
Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest „Dowożenie niepełnosprawnych uczennic do szkół i opieka nad tymi uczennicami w czasie przewozu w roku szkolnym 2015/2016” oświadczam, że osoby , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wszystkie wymagane uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu niniejszego postępowania.
zamiast:
Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest „Dowożenie niepełnosprawnej uczennicy do szkoły i opieka nad tą uczennicą w czasie przewozu w roku szkolnym 2015/2016” oświadczam, że osoby , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wszystkie wymagane uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu niniejszego postępowania.
W załączniku Nr 4 do SIWZ
W §1 pkt.2 otrzymuje brzmienie:
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania na rzecz Zamawiającego usługi obejmującej dowóz niepełnosprawnej uczennicy z domu w Sikorzu do Liceum Ogólnokształcącego „Profesor” , ul. Kilińskiego 12 i ze szkoły do domu oraz opiekę nad tą uczennicą w czasie przewozu oraz niepełnosprawnej uczennicy z domu w Cegielni do Szkoły Specjalnej w Płocku ul. Gradowskiego 24 i ze szkoły do domu oraz opieka nad tą uczennicą w czasie przewozu - w roku szkolnym 2015/2016. Opieka obejmuje sprawowanie nadzoru nad powierzoną uczennicą w samochodzie w czasie jazdy, w czasie wsiadania do samochodu i wysiadania, a także na zewnątrz samochodu, a w tym: usadzenie we wózku inwalidzkim niepełnosprawnej ruchowo uczennicy, zdjęcie z wózka inwalidzkiego i usadzenie w samochodzie oraz zawiezienie do szkoły, a na terenie szkoły transport wózkiem do budynku szkoły oraz zaprowadzenie do szkoły pod opiekę nauczycieli, odebranie ze szkoły i wprowadzenie do samochodu uczennicy uczęszczającej do szkoły specjalnej.
zamiast:
2.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania na rzecz Zamawiającego usługi obejmującej dowóz niepełnosprawnej uczennicy z domu w Sikorzu do Liceum Ogólnokształcącego „Profesor” , ul. Kilińskiego 12 i ze szkoły do domu oraz opiekę nad tą uczennicą w czasie przewozu w roku szkolnym 2015/2016. Opieka obejmuje sprawowanie nadzoru nad powierzoną uczennicą w samochodzie w czasie jazdy, w czasie wsiadania do samochodu
i wysiadania, a także na zewnątrz samochodu, a w tym: usadzenie we wózku inwalidzkim niepełnosprawnej ruchowo uczennicy, zdjęcie z wózka inwalidzkiego i usadzenie
w samochodzie oraz zawiezienie do szkoły, a na terenie szkoły transport wózkiem do budynku szkoły .
pkt 6. otrzymuje brzmienie:
6.Strony ustalają .....km dziennie na realizację zamówienia w dni nauki szkolnej.
zamiast:
6.Strony ustalają .....km dziennie na realizację zamówienia w dni nauki szkolnej.
W § 6 pkt 2 otrzymuje brzmienie:
2. Wykonawca posiada i zapewnia aktualną polisę ubezpieczeniową OC przez czas trwania umowy w wysokości 60.000 zł. Polisa stanowi załącznik do umowy.
zamiast:
2. Wykonawca posiada i zapewnia aktualną polisę ubezpieczeniową OC przez czas trwania umowy w wysokości 30.000 zł. Polisa stanowi załącznik do umowy.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Brudzeń Duży: Dowożenie niepełnosprawnej uczennicy do szkoły
i opieka nad tą uczennicą w czasie przewozu w roku szkolnym 2015/2016.
Numer ogłoszenia: 100909 - 2015; data zamieszczenia: 07.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brudzeń Duży , Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 24 2604081, faks 24 2604081.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.brudzen.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie niepełnosprawnej uczennicy do szkoły i opieka nad tą uczennicą w czasie przewozu w roku szkolnym 2015/2016..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegajacej na dowozie do szkoły niepełnosprawnej uczennicy uczęszczajacej do Liceum Ogólnokształcącego Profesor, ul. Kilińskiego 12 w Płocku oraz opieka nad tą uczennicą wczasie przewozu..
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
· Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
·
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.10.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Na podstawie złożonych dokumentów , metodą spełnia, nie spełnia.
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Na podstawie złożonych dokumentów , metodą spełnia, nie spełnia.
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Na podstawie złożonych dokumentów , metodą spełnia, nie spełnia.
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Na podstawie złożonych dokumentów , metodą spełnia, nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
odpowiednie pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów, w oryginale lub potwierdzone notarialnie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na
której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym, ul. Toruńska 2, 09-414
Brudzeń Duży..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym, ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży (budynek Urzędu Gminy).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
O.III.341-2/0 /14
I. Nazwa i adres zamawiającego
Gmina Brudzeń Dużym 09-414 Brudzeń Duży, pow. płocki woj. mazowieckie,
strona: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl,działając w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r. z późn.zm.) zaprasza do złożenia oferty w przetargu nieograniczonym na” Dowożenie niepełnosprawnej uczennicy do szkoły i opieka nad tą uczennicą w czasie przewozu w roku szkolnym 2015/2016”.
II. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego: art. 10 ust.1 i art. 39 - 46 Prawa zamówień publicznych.
Podstawa prawna opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
1)Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r. , poz. 907, z późn.zm.)
2) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013r. , poz.231).
3) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2013r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczenia wartości zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r., poz.1692).
III. Opis przedmiotu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na dowozie niepełnosprawnej uczennicy uczęszczającej do Liceum Ogólnokształcącego „Profesor” , ul. Kilińskiego 12
w Płocku oraz opieka nad tą uczennicą w czasie przewozu.
Przewidziany termin realizacji zamówienia - w dni nauki szkolnej w okresie od 01 września 2015 r. do 24 czerwca 2016 r.
2. Trasy przewozu uczniów:
- do szkoły
o godz.7.15.Sikórz (dom uczennicy) – Liceum Ogólnokształcące w Płocku ul. Kilińskiego 12
( 18km, w tym ok. 300m nieutwardzonej drogi lokalnej)(kurs 5 razy w tygodniu i w wyznaczone soboty zajęcia pozalekcyjne),
-powrót
ok.godz.14.30 – Liceum Ogólnokształcącego „Profesor” , ul. Kilińskiego 12
w Płocku (18km, w tym ok. 300m nieutwardzonej drogi lokalnej)(kurs 5 razy w tygodniu i w wyznaczone soboty zajęcia pozalekcyjne),
Do przewozu jest 1 uczennica.
3. Zamawiający szacuje , że średnia dzienna liczba kilometrów do przejechania wynosi w dni nauki szkolnej 36 km (z domu do szkoły i ze szkoły do domu), na wymienionych w punkcie 2 trasach.
Godziny przejazdów mogą ulec zmianie.
4.Kursy samochodu osobowego dowożącego ucznia na wymienionych w zamówieniu trasach winny odbywać się codziennie w dni nauki szkolnej i na zajęcia pozalekcyjne w wyznaczone soboty, według ustalonego rozkładu.
5.Wymienione kursy komunikacyjne winny być wykonane na bazie taboru samochodowego będącego w dyspozycji wykonawcy.
6.Samochód ma być dostosowany do przewozu osób , zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP oraz przepisami dotyczącymi ruchu drogowego w dobrym stanie technicznym, ogrzewany i estetyczny.
7. Wymagania dotyczące opieki w czasie przewozu:
Opieka obejmuje sprawowanie nadzoru nad powierzoną uczennicą w samochodzie w czasie jazdy, w czasie wsiadania do samochodu i wysiadania, a także na zewnątrz samochodu, a w tym: usadzenie we wózku inwalidzkim niepełnosprawnej ruchowo uczennicy, zdjęcie z wózka inwalidzkiego i usadzenie w samochodzie oraz zawiezienie do szkoły, a na terenie szkoły transport wózkiem do budynku szkoły. Szkoła jest przystosowana do poruszania się po jej terenie przez osoby niepełnosprawne.
IV. Termin wykonania zamówienia
Wymagany termin realizacji zamówienia w roku szkolnym:
od 01 września 2015r. do 24 czerwca 2016r. w dni nauki szkolnej, zgodnie z organizacją roku szkolnego.
V. Warunki udziału w postępowaniu i opis sposobu oceny spełniania tych warunków
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy:
1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie(prawo jazdy kategorii B ważne co najmniej 1rok przed dniem złożenia oferty),
3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ;
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w
postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Odpowiednie pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie.
Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, została wybrana , zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
2.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
3.Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o
których mowa w SIWZ pkt. 5 polega na zasobach innych podmiotów, a podmioty te
będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy
przedstawienia
w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym rozdziale.
4. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne nastąpi na podstawie dokumentu załączonego przez Wykonawcę do oferty metodą „spełnia” , „nie spełnia”.
5. Zamawiający odrzuca ofertę, która:
1) jest niezgodna z ustawą
2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art.87 ust.2 pkt.3
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
6) zawiera błędy w obliczeniu ceny
7) w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na
8) poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3
9) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów .
VI. 1. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
W celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1
2)oświadczenia do przystępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
4)aktualna koncesja, zezwolenie lub licencja na wykonywanie transportu drogowego osób/transportu drogowego taksówką,
5)oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - na zał. Nr 3 SIWZ
6) odpowiednie pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów, w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie.
7) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 30 000 zł. Stosowny dokument Wykonawca przedłoży jako załącznik do podpisanej umowy, w czasie jej podpisywania. Przedmiotowy dokument ma być ważny przez cały okres trwania umowy.
8)dokument potwierdzający, że osoby będące realizować zamówienie publiczne posiadają przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej. Stosowny dokument Wykonawca przedłoży jako załącznik do podpisanej umowy , w czasie jej podpisywania.
9)Oferta przedstawiona przez wykonawców wspólnie się ubiegających o udzielenie zamówienia musi być przedstawiona jako jedna oferta, od jednego wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne składają dokumenty, o których mowa w dziale VI ust.1 pkt 2,3,4,5,6 niniejszej specyfikacji indywidualnie (każdy osobno).
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
a)dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
-nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert.
VII. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami
1.Zgodnie z wyborem zamawiającego oświadczenia, wnioski , zawiadomienia oraz środki ochrony prawnej przysługujące uczestnikom przetargu przekazywane będą pisemnie za potwierdzeniem odbioru, faksem za potwierdzeniem.
2.Osobą upoważniona do kontaktu z wykonawcami jest Pani Elżbieta Mrozowska – Kierownik Biura Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym tel. i fax.24260-42-81w godzinach od 7.30 do 15.30.od wtorku do piątku, w poniedziałek od 9.00 do 17.00.
3.Oferent może zwrócić się na piśmie do zamawiającego o wyjaśnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4.Zamawiający udzieli wyjaśnień oferentowi, jeżeli jego zapytanie wpłynie do niego nie później niż sześć dni przed upływem terminu składania ofert.
5.Każda wprowadzona przez zamawiającego zmiana staje się częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zostanie dostarczona do wszystkich Oferentów bez ujawnienia źródła zapytania.
6.W szczególnie uzasadnionych przypadkach przed upływem terminu składania ofert zamawiający może zmodyfikować treść specyfikacji i treść dokumentów składających się na specyfikację istotnych warunków zamówienia. Każda wprowadzona przez zamawiającego zmiana stanie się częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zostanie doręczona wszystkim Oferentom.
7.Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania Oferentów.
VIII. Wymagania dotyczące wadium
Zamawiający zgodnie z art.45 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych nie wymaga wniesienia wadium.
IX. Termin związania ofertą.
Okres związania Oferentów złożoną ofertą wynosi 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert.
X. Opis sposobu przygotowania ofert.
1.. Druk oferty winien być wypełniony w języku polskim w formie pisemnej pod rygorem nieważności, sporządzony na maszynie do pisania, komputerze, ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem ,wg wzoru formularza oferty.
2.Oferty nieczytelne zostaną uznane za nieważne i nie będą rozpatrywane.
3.Formularz cenowy oferty, załączone oświadczenia oraz kserokopie dokumentów , muszą być podpisane przez wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela (potwierdzone za zgodność z oryginałem- podpis plus pieczątka). Upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty .
4.Wszystkie strony oferty, a także wszelkie miejsca, w których oferent naniósł zmiany powinny być podpisane przez osobę podpisującą ofertę. Wszystkie strony muszą być ponumerowane.
5.Oferent winien umieścić ofertę zamówienia w zamkniętej kopercie, zaadresowanej na adres Gminy Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń Duży, oraz posiadającej następujące napisy:
Przetarg nieograniczony. Oferta na:” Dowożenie niepełnosprawnej uczennicy do szkoły
i opieka nad tą uczennicą w czasie przewozu w roku szkolnym 2015/2016” - Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert.
6.Poza oznaczeniami podanymi powyżej koperta winna posiadać nazwę i adres Oferenta.
7.Wszystkie formularze zawarte w niniejszej dokumentacji zostaną wypełnione przez oferenta ściśle według wskazówek i postanowień zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
8.Każdy oferent złoży tylko jedną ofertę zawierającą jedną jednoznacznie opisaną propozycję.
Oferent , który złoży więcej niż jedną ofertę, zostanie wykluczony z postępowania;
9.Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, zaleca się aby oferent zdobył wszelkie informacje ( np. dokonał wizji lokalnej), które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.
10.Ofeta musi obejmować całość zamówienia.
XI. Miejsce i termin składania ofert.
1.Ofertę należy złożyć w siedzibie Biura Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym
(budynek Urzędu Gminy w Brudzeniu Dużym) 09-414 Brudzeń Duży, ul. Toruńska 2 do dnia 20 lipca 2015r. do godziny 10.00.
2.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20 lipca 2015r. o godz. 10.30 w siedzibie Urzędu Gminy.
3.Zamawiajacy dokona jawnego otwarcia ofert. W przypadku nieobecności Wykonawcy przy otwieraniu ofert, zamawiający prześle wykonawcy informację z otwarcia ofert na jego pisemny wniosek.
4.Bezposrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
5.Podczas otwarcia ofert zamawiający poda nazwy firm oraz adresy wykonawców, a także informacje dotyczące ceny i terminy wykonania zamówienia.
XII. Opis sposobu obliczenia ceny oferty.
1.Oferent poda w formularzu cenowym:
2.cenę brutto cyfrowo i słownie.
5.W cenę ofertową powinny być wkalkulowane wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, między innymi koszt przejazdów do przystanków początkowych, przejazdów z przystanków końcowych, koszt utrzymania pracowników.
6.Cena podana w ofercie w okresie ważności umowy nie może ulegać zmianie.
XIII. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1.Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):
Cena - 100 %
W zakresie w/w kryterium oferta może uzyskać od każdego oceniającego członka komisji max po 10 pkt., przy czym ocena punktowa kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:
Cena najniższa z oferowanych
P = ----------------------------- x 10 pkt. = ......... pkt.
Cena oferowana
2.Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
3.W toku badania ofert zamawiający dokona badania ważności ofert w celu stwierdzenia liczby ważnych ofert.
4.Oferty , które nie będą spełniać wymogów specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz będą naruszać zasady ustawy Prawo zamówień publicznych zostaną przez zamawiającego odrzucone.
5.W toku dokonania oceny złożonych ofert zamawiający może żądać udzielenia przez oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
6..Zamawiający poprawi oczywiste omyłki w treści oferty.
7.Przyjmuje się następujące zasady korekty omyłek :
1)jeżeli wystąpi rozbieżność pomiędzy ceną wyrażoną cyframi a ceną wyrażoną słownie, ważna będzie cena wyrażona słownie.
2)cena oferenta zostanie przez zamawiającego dostosowana zgodnie z powyższą procedurą korekty błędów za zgodą oferenta i będzie dla oferenta wiążąca.
8. Nie wyrażenie zgody przez Oferenta na poprawienie oczywistej omyłki spowoduje odrzucenie jego oferty.
9.Zamawiający przyzna zamówienie Oferentowi , którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych , specyfikacji istotnych warunków zamówienia i została uznana za najkorzystniejszą.
10.Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy, ze względu na to , że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców , którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych , niż zaoferowane w złożonych ofertach.
XIV. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
1.Zamawiający przyzna zamówienie Oferentowi , którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych , specyfikacji istotnych warunków zamówienia i została uznana za najkorzystniejszą.
2.Zawiadomienie o wyborze oferty zostanie wywieszone niezwłocznie w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie zamawiającego oraz zamieszczone na stronie internetowej zamawiającego oraz zostanie wysłane wszystkim uczestnikom postępowania faksem, listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
3.Przed upływem okresu związania ofertą zamawiający powiadomi listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru wykonawcę o przyznaniu mu zamówienia.
W powiadomieniu zostanie podany termin i miejsce zawarcia umowy.
XV. Wymagania dotyczące wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Zamawiający nie będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
XVI. Warunki umowne.
1.Przewidywany okres realizacji zamówienia 01 września 2015 r. - 24 czerwca 2016r.
2.Zamawijacy dokona zawarcia umowy w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, jeżeli zostanie przesłane faksem lub 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty, jeżeli zostanie ono przesłane pisemnie. 3.Warunki umowne określono w załączniku nr 4 do SIWZ.
4.Umowa na realizację przedmiotu zamówienia będzie ważna po zatwierdzeniu przez Wójta Gminy przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy.
XVII. Aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
XVIII. Części zamówienia
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
XIX. Oferty wariantowe
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
XX. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1, p. 6 Prawa zamówień publicznych z 29.01.2004 r.
XXI. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia
W niniejszym postępowaniu przetargowym o udzielenie zamówienia publicznego przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych.
XXII. Postanowienia końcowe
W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2013r. ,późn.zm.).
Brudzeń Duży, 07 lipca 2015r.
Załączniki: Zatwierdził:
Wójt Gminy
Andrzej Dwojnych
1.Formularz oferty
2.oświadczenie o spełnianiu warunków
3.oświadczenie,że osoby posiadają wymagane uprawnienia
4.wzór umowy
Załącznik Nr 1 do SIWZ
OFERTA
Ja, niżej podpisany………………………………………………………………………..
Działając w imieniu……………………………………………………………………….
(nazwa i adres oferenta)
1.W odpowiedzi na ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na” Dowożenie niepełnosprawnej uczennicy do szkoły i opieka na tą uczennicą w czasie przewozu w roku szkolnym 2015/2016”składam następującą ofertę i zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia za :
L. p. |
Cena brutto za 1 km |
|
1. |
||
2. |
Słownie:: |
|
|
|
|
2.Oświadczam,
- że zapoznałem się z dokumentacją przetargową i przyjmuję ją bez zastrzeżeń;
- uważamy się za związanych niniejszą ofertą na czas wskazany w SIWZ.
3. Oferta została złożona na… stronach podpisanych i kolejno ponumerowanych od nr…
do nr…
4.Integralną część oferty stanowią następujące dokumenty:
.....................................................................................................................................................
………………………………………………………………..................................................................................
………………………………………………………………..................................................................................
………………………………………………………………..................................................................................
………………………………………………………………..................................................................................
……………………………………………………………….................................................................................
……………………………………………………………...............................................................................
………………………dnia………… podpis oferenta...............................................
Zał. 2 do SIWZ
Oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
o zamówienie publiczne
- Wyrażamy chęć uczestnictwa w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego, przeprowadzonego przez zamawiającego w terminach i pod warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- Oświadczamy, że jesteśmy uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie
z wymaganiami ustawowymi.
- Oświadczamy, że posiadamy ustawowo wymagane uprawnienia niezbędne do wykonania prac lub czynności określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- Oświadczamy, że posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia.
- Oświadczamy, że znajdujemy się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia określonego w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i przyjmujemy je bez zastrzeżeń.
- Oświadczamy, że jesteśmy związani ofertą do terminu wskazanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Jednocześnie zobowiązujemy się do podpisania umowy oraz należytego wykonania, jeżeli zostanie przyznana nam umowa.
- Oświadczamy, że posiadamy niezbędną wiedzę wymaganą do przygotowania oferty oraz realizacji zamówienia w określonym terminie.
- Oświadczamy, że nie podlegamy wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienie publicznego na podstawie art.24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych.
- Oświadczamy, że nie zalegamy z opłatami podatków oraz składek na ubezpieczenie społeczne.
- Oświadczamy, że nie byliśmy karani w zakresie spraw przewidzianych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Deklarujemy, że wszystkie informacje zamieszczone w oświadczeniu i formularzu ofertowym są kompletne, prawdziwe i dokładne w każdym szczególe.
- Upoważniamy zamawiającego lub jego upoważnionych przedstawicieli do przeprowadzenia wszelkich badań mających na celu sprawdzenie oświadczenia, dokumentów , przedłożonych informacji oraz do wyjaśnienia finansowych i technicznych aspektów tego zamówienia.
.........................dnia...................... ................................................................................
Nazwisko i stanowisko oraz podpis osoby upoważnionej
Zał. 3 do SIWZ
Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia ,
posiadają wymagane uprawnienia
Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest „Dowożenie niepełnosprawnej uczennicy do szkoły i opieka nad tą uczennicą w czasie przewozu w roku szkolnym 2015/2016” oświadczam, że osoby , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wszystkie wymagane uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu niniejszego postępowania.
.........................................................................
(data i podpis wykonawcy)
Zał. Nr 4 do SIWZ UMOWA Nr
zawarta w dniu..............w Brudzeniu Dużym pomiędzy:
Gminą w Brudzeniu Dużym, ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, numer NIP: …………………….. zwaną dalej Zamawiającym, reprezentowaną przez:
- Pana Andrzeja Dwojnycha – Wójta Gminy Brudzeń Duży
przy kontrasygnacie – Pani Teresy Dądalskiej Skarbnika Gminy Brudzeń Duży
a......................................................................................................................
zwanym dalej Wykonawcą, reprezentowanym przez:
…………………………. - ……………………………
o następującej treści:
§1
1.W wyniku przetargu nieograniczonego przeprowadzonego w dniu........................ zgodnie
z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych zostaje zawarta niniejsza umowa.
2.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania na rzecz Zamawiającego usługi obejmującej dowóz niepełnosprawnej uczennicy z domu w Sikorzu do Liceum Ogólnokształcącego „Profesor” , ul. Kilińskiego 12 i ze szkoły do domu oraz opiekę nad tą uczennicą w czasie przewozu w roku szkolnym 2015/2016. Opieka obejmuje sprawowanie nadzoru nad powierzoną uczennicą w samochodzie w czasie jazdy, w czasie wsiadania do samochodu
i wysiadania, a także na zewnątrz samochodu, a w tym: usadzenie we wózku inwalidzkim niepełnosprawnej ruchowo uczennicy, zdjęcie z wózka inwalidzkiego i usadzenie
w samochodzie oraz zawiezienie do szkoły, a na terenie szkoły transport wózkiem do budynku szkoły.
3.Wykonawca wykona na rzecz Zamawiającego usługę zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez dyrektora szkoły, w uzgodnieniu z Zamawiającym.
4.Wszelkie zmiany rozkładu jazdy Wykonawca może wprowadzić za pisemną zgodą Zamawiającego pod rygorem nieważności.
5. Zamawiający może dokonać zmian w rozkładzie jazdy bez zgody Wykonawcy, po uprzednim pisemnym powiadomieniu.
6.Stony ustalają 36km dziennie na realizację zamówienia w dni nauki szkolnej.
§ 2
1.Umowa niniejsza obowiązuje od dnia 01 września 2015 roku do 24 czerwca 2016 roku we wszystkie dni nauki szkolnej.
2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany dziennej liczby przejechanych kilometrów.
§3
1.Strony ustalają stawkę brutto za przejechany 1 km w wysokości -.......................... zł słownie: ...........................................................................................- zgodnie ze złożoną ofertą.
2.Rozliczenie usługi , o której mowa w § 1 będzie następować na podstawie faktur wystawionych za okresy miesięczne z uwzględnieniem liczby faktycznie przejechanych kilometrów potwierdzonych zaświadczeniem wydanym przez dyrektora szkoły.
3.Faktury zostaną zapłacone przez Zamawiającego z konta przelewem na konto Wykonawcy w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania.
4.Jeśli termin zapłaty faktury przypada na wolną sobotę lub święto Zamawiający może dokonać zapłaty w dniu roboczym następującym po tym dniu.
§ 4
1.W przypadku nie wywiązania się przez Wykonawcę z niniejszej umowy, z wyjątkiem przypadku nie przejezdności dróg w rejonie objętym zamówieniem , Zamawiający zastrzega sobie prawo wynajęcia na koszt wykonawcy niezbędnych środków transportu do wykonania zamówienia , za które obciąży fakturą VAT Wykonawcę zamówienia płatną w ciągu 14 dni na konto Zamawiającego, chyba że Wykonawca zapewni transport zastępczy.
2.Wykonaca zobowiązuje się w sprawach związanych z dowozem ucznia do szkoły, współpracować z dyrektorem szkoły.
3.Zamawiający ma prawo do kontroli realizacji przewozów i kwalifikacji osób realizujących
zamówienie w każdym czasie.
§ 5
1.W przypadku trzykrotnego niezapewnienia przewozu dziecka do szkoły z przyczyn leżących
po stronie wykonawcy zamawiający zastrzega sobie prawo do natychmiastowego odstąpienia od umowy.
2.Niezależnie od uprawnienia z punktu 1 zamawiający ma prawo naliczyć wykonawcy karę umowną w kwocie 30% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień niezapewnienia przewozu ucznia do szkoły.
3.W przypadku rażącego naruszenia innych warunków umowy zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy w trybie natychmiastowym, przy czym odstąpienie nastąpi po bezskutecznym upływie trzydniowego terminu wyznaczonego wykonawcy na usuniecie naruszeń.
4. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy jest bezprzedmiotowe, z przyczyn nie leżących po stronie zamawiającego, których wcześniej nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
§ 6
1. Wykonawca oświadcza, że posiada wszystkie wymagane prawem uprawnienia do realizacji umowy oraz gwarantuje bezpieczny transport ucznia, m.in. poprzez aktualne przeglądy techniczne.
2. Wykonawca posiada i zapewnia aktualną polisę ubezpieczeniową OC przez czas trwania umowy w wysokości 30.000 zł. Polisa stanowi załącznik do umowy.
§7
1. Wszystkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy ustawy prawo zamówień publicznych i Kodeksu cywilnego.
3. Wszelkie spory wynikłe w związku z wykonaniem niniejszej umowy będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego.
4. Umowę sporządzono w trzech egzemplarzach, z których dwa otrzymuje zamawiający a jeden wykonawca.
…………………………….. ..........................................
Podpis wykonawcy podpis zamawiającego
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieczkowski Piotr
- Data udostępnienia w BIP: 2015-07-10
- Informacja zaktualizowana przez: Sieczkowski Piotr
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-07-10 11:27:05
- Liczba odsłon: 1245
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: