Brudzeń Duży, dnia 31.10.2014 r.

 

 

 

 

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania pn.: „Rewitalizacja zabytkowego parku w Brudzeniu Dużym- Etap II Budowa boiska wielofunkcyjnego”

 

 

Zawiadomienie o wyniku postępowania/odrzuceniu/wykluczeniu

 

Na podstawie art. 92 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych -  Zamawiający informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania pn.:

 

Rewitalizacja zabytkowego parku w Brudzeniu Dużym- Etap II Budowa boiska wielofunkcyjnego”

 

1.       Za najkorzystniejszą uznano ofertę Wykonawcy, którym jest: „ADA-LIGHT” Sp. z o.o. Budy Kozickie 56, 09-500 Gostynin – wartość oferty brutto – 435.886,11 zł.

1.       

 Oferta złożona przez w/w wykonawcę uzyskała przy kryterium Cena –100% największą liczbę punktów.

 

Ponadto Zamawiający podaje nazwy wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert:

Nr oferty

 

Nazwa, siedziba i adres wykonawcy

Punkty przyznane ofercie

1

„ADA-LIGHT” Sp. z o.o. Budy Kozickie 56, 09-500 Gostynin

 

100 pkt

2

„BUDROX” Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego i Zagospodarowania Terenów Zielonych  Sp. z o.o., ul. Płocka 44a 09-500 Gostynin

 

95,49 pkt

3

Przedsiębiorstwo Budowlane „MONOBET” Marian Andrzejewski, ul. Dojazdowa 7 , 43-100 Tychy

 

84,66 pkt

 

 


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dotyczy: Wyjaśnienia do treści SIWZ w postępowaniu przetargowym nr. RGR.ZP.271.22.2014 pn. „Rewitalizacja zabytkowego parku w Brudzeniu Dużym- Etap II Budowa boiska wielofunkcyjnego”

1.     Czy Zamawiający może określić jaką nawierzchnię należy ułożyć na warstwie stabilizującej ? Proszę o podanie grubości.

Na warstwie stabilizacyjnej należy ułożyć warstwę SBR grubości 12 mm, następnie warstwę typu EPDM grubości 8 mm.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Brudzeń Duży: Rewitalizacja zabytkowego parku w Brudzeniu Dużym - Etap II - Budowa boiska wielofunkcyjnego.
Numer ogłoszenia: 318382 - 2014; data zamieszczenia: 25.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane




Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.



Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.



SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brudzeń Duży , Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 24 2604081, faks 24 260408124 2604081.



* Adres strony internetowej zamawiającego: www.brudzen.pl



I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.



SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA



II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA



II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja zabytkowego parku w Brudzeniu Dużym - Etap II - Budowa boiska wielofunkcyjnego..



II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.



II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie boiska wielofunkcyjnego w zabytkowym parku w brudzeniu. Zakres rzeczowy zadania obejmuje: a) roboty przygotowawcze, b) korytowanie, c) podbudowa, d) obrzeża, ławy, e) nawierzchnia poliuretanowa, f) wyposażenie w sprzęt sportowy, g) piłkochwyty, h) sadzenie krzewów. Realizując przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: -zastosowania kruszywa pochodzenia magmowego, -z uwagi na bezpieczeństwo dzieci (teren szkolny), po przejęciu placu budowy - wygrodzenia terenu budowy w sposób szczelny przy pomocy estetycznego ogrodzenia oraz powieszenia dwóch tablic informacyjnych o rodzaju prowadzonych prac, -z uwagi na nowo wybudowane ścieżki z kostki i z hnse-grande - realizacja przedmiotu zamówienia winna być prowadzona w sposób uniemożliwiający uszkodzenie nawierzchni wykonanych ścieżek i jakichkolwiek ich odkształceń. W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń Wykonawca zobowiązany będzie do naprawy na własny koszt..



II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:



* Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
* Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych



II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1.



II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.



II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2015.



SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM



III.1) WADIUM



Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7.000,00 zł



III.2) ZALICZKI



III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW



* III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 3

* III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: wykazania, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał minimum jedno zamówienia w zakresie budowy boiska wielofunkcyjnego o wartości nie mniejszej niż 400.000 zł brutto, wraz z załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

* III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: wykazania, iż dysponuje: - osobą do kierowania robotami budowlanymi posiadającą wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży: konstrukcyjno - budowlanej wpisaną na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, ubezpieczonych od odpowiedzialności cywilnej oraz posiadającą stosowne zaświadczenie lub udokumentowaną 2 letnią praktykę zawodową przy pracach budowlanych przy zabytkach nieruchomych tj. kwalifikacjach o których mowa w § 24 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanych do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz.U. Nr 165 z 2011 r. poz. 987),

* III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 3



III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY



III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:



* potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;


* wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;


* wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;


* oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;




III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:



* oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;


* aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;


* aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;


* aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;


* wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.




III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych



Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:



III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:



* nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;


* nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;


III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej



* lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;




III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM



W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:



* inne dokumenty
Dowodami są: a) poświadczenie, b) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Uwaga: Zamawiający żąda jedynie wskazania w wykazie wykonania najważniejszych robót w zakresie budowy boisk wielofunkcyjnych opisanych w pkt. V. 1. b) SIWZ oraz przedstawienia dowodów dotyczących tylko tych robót.




SEKCJA IV: PROCEDURA



IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA



IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT



IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



IV.3) ZMIANA UMOWY



przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:



Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian



Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1. Zmiany terminu przewidzianego na zakończenie robót: a) działania siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, b) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działanie nie są konsekwencją winy żadnej ze stron, c) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, d) wystąpienie długotrwałych, niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie robót, e) z powodu wystąpienia dodatkowych robót, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę, f) w przypadku zmiany terminu rozliczenia przez instytucję współfinansującą Fakty powyższe muszą być zgłoszone przez Wykonawcę pisemnie wraz z uzasadnieniem i zatwierdzone przez Zamawiającego. Strony ustalą nowy termin, który zostanie wprowadzony aneksem do umowy. 2. Zmiany wynagrodzenia umownego: -w przypadku ograniczenia lub rezygnacji z części umownego zakresu robót Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty wartości ryczałtowej przedmiotu umowy zgodnie z danymi wynikającymi z kosztorysu ofertowego, -w przypadku zaistnienia sytuacji powodującej wprowadzenie w trakcie realizacji zamówienia robót lub materiałów zamiennych w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej - zamienne zakresy robót lub materiały zostaną ustalone przed ich realizacją w zatwierdzonym przez Zamawiającego protokóle konieczności, a ich wartość zostanie określona w oparciu o sporządzony przez Wykonawcę kosztorys zamienny. Wykonawca do sporządzenia kosztorysu zamiennego przyjmie identyczne czynniki cenotwórcze jakie określił w kosztorysie ofertowym. Wycena powyższa zastąpi wycenę danej pozycji określonej w kosztorysie ofertowym. -wprowadzenia ustawowej zmiany stawki podatku VAT Fakty powyższe muszą być zgłoszone pisemnie wraz z uzasadnieniem przez Wykonawcę i zatwierdzone przez Zamawiającego. Strony ustalą wartość na podstawie kosztorysu różnicowego, zamiennego lub dodatkowego, która następnie zostanie wprowadzony aneksem do umowy. 3. Zmiany zasad płatności faktur, określonych w § 11 ust.1 wzoru umowy, w przypadku pozyskania przez Zamawiającego, w roku 2014, środków finansowych, umożliwiających wcześniejszą realizację faktury wykonawcy 4. Zmiany osób wymienionych w wykazie osób uczestniczących w wykonaniu przedmiotu zamówienia, pod warunkiem posiadania wymaganych uprawnień budowlanych. Zmiana osób pełniących obowiązki Projektanta, Kierowników robót/ Kierownika budowy musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. 5. Zmiany (modyfikacja) złożonych w postępowaniu deklaracji dotyczących podwykonawstwa poprzez: a) wskazanie innych podwykonawców, b) rezygnację z podwykonawców, c) wskazanie innego zakresu podwykonawstwa, d) wykonanie zamówienia przy pomocy podwykonawców, pomimo niewskazania w postępowaniu żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa (art. 36b ust. 2). W przypadku gdy zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia



IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE



IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbrudzenduzy.bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym ul. Toruńska 2 09-414 BRudzeń Duży.



IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2014 godzina 08:40, miejsce: Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym ul. Toruńska 2 09-414 Brudzeń Sekretariat.



IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający korzysta z dofinansowania z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-20013 w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju.



IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

SIWZ- boisko.pdf
Przedmiar.pdf
Załącznik - dokumentacja projektowa:

a) projekt_architektura.rar

b) projekt_architektura.rar

c) projekt_architektura.rar

d) projekt_architektura.rar

e) projekt_architektura.rar

f) projekt_elektryczny.rar

Załącznik - STWiOR:

a) stwior_brudzen.pdf

b) stwior_brudzen.pdf

Zamienny rysunek: download.zip

badania_geotechniczne_park.zip

pozwolenie_na_budowe.pdf

decyzja_konserwator.pdf dot. wycinki drzew

uzgodnienia_z_konserwatorem_i_uzgodn._z_gestorami_sieci.zip

stwiordroga_pozarowa.pdf

Program do rozpakowania załączników *.zip oraz *.rar dla systemów 64 bitowych
Program do rozpakowania załączników *.zip oraz *.rar dla systemów 32 bitowych



Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4957740]

przewiń do góry