Wersja archiwalna 2014-06-13 13:12:30
Brudzeń Duży dn.22.05.2014 r.
Zawiadomienie dotyczące unieważnienia postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: Budowa dróg gminnych – ulicy Wspólnej oraz ulicy Karola Maya w Brudzeniu Dużym” nr sprawy: RGR.ZP.271.9.2014
Komisja przetargowa powołana Zarządzeniem Nr 319/2014 Wójta Gminy Brudzeń Duży z dnia 11 czerwca 2014 roku dokonała rozstrzygnięcia postępowanie pn.: Budowa dróg gminnych – ulicy Wspólna oraz ulicy Karola Maya w Brudzeniu Dużym”
W niniejszym postępowaniu wpłynęły następujące oferty:
Nr 1 - Zakład Usługowo – Handlowy „WIGMA” sp. z o.o. 09-409 Płock, ul. Walecznych 16/9 za cenę brutto 1 222 478,05 zł.
Nr 2 - „HYDROPOL” Sp. z o.o. 09-500 Gostynin, ul. Targowa 10 B za cenę brutto 1 445 998,46 zł.
Nr 3 – Przedsiębiorstwo Inwestycyjno-Budowlane WASKOP Elżbieta Wasek, 09-409 Płock, ul. Walecznych 9a/14 za cenę brutto 1 583 416,23 zł.
Nr 4 - Konsorcjum w składzie: Zakład Energetyczny Płock Centrum Handlowe Sp. z o.o. 09-407 Płock ul. Otolińska 25 i Firma Remontowo- Budowlana „LIPOWSKI” S.J. Mieczysław i Grzegorz Lipowscy 09-400 Płock ul. Kostrogaj 25 za cenę brutto 1 556 149,35 zł.
Nr 5 - Handel i Usługi Budowlane „ER-BRUK” Avetisyan Karen 87-603 Wielgie ul. Starowiejska 87 za cenę brutto 1 533 140,97 zł.
Zamawiający podczas otwarcia ofert poinformował, że kwotą jaką dysponuje na realizację przedmiotu zamówienia jest 1.000 000,00 zł brutto. Działając zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4 Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ najkorzystniejsza oferta przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty z braku środków finansowych.
Zamawiające informuje o powtórnym przeprowadzeniu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego, dotyczącego części zadania powyższego. Planowany termin ogłoszenia zamówienia 13.06.2014r.
Otrzymują:
1. Wykonawca
2. a/a
Zatwierdzam:
……………………………………………………
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Budowa drogi gminnej - ulicy Wspólnej w Brudzeniu Dużym
Numer ogłoszenia: 200860 - 2014; data zamieszczenia: 13.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brudzeń Duży , Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 24 2604081, faks 24 2604081.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.brudzen.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi gminnej - ulicy Wspólnej w Brudzeniu Dużym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w ramach zadania pn.: Budowa drogi gminnej - ulicy Wspólnej w Brudzeniu Dużym, są roboty budowlane obejmujące: 1.1 budowę drogi gminnej - ulicy Wspólnej na odcinku od km 0+028,90 (skrzyżowanie z drogą wojewódzką nr 559) do km 0+339,51 (skrzyżowanie z drogą gminną - ul.Osiedlowa) - roboty przygotowawcze ( roboty ziemne, usunięcie drzew i krzewów, rozbiórka elementów dróg i ulic ) - nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 20 cm, wraz z warstwą wzmacniającą dwuwarstwową 15 + 15 cm ( kruszywo stabilizowane cementem o Rm=2,5 MPa i Rm=1,5Mpa ) - jezdnia, zjazdy - nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 10 cm, wraz z warstwą wzmacniającą gr. 15 cm ( pospółka ) - chodnik, dojścia do furtek - krawężniki i obrzeża betonowe - sieć kanalizacji deszczowej Ø 200, 300, 400 mm - przebudowa i zabezpieczenie w niezbędnym zakresie kolidujacej infrastruktury technicznej z przedmiotową drogą - uporządkowanie zieleni położonej w pasie drogowym - wykonanie trawników - oznakowanie pionowe i poziome 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, STWiOR i zapisy niniejszej SIWZ z zastrzeżeniem zmiany rozwiązań materiałowych, dotyczących rurociągów tj. kolektory kanalizacji deszczowej i przykanaliki wpustów deszczowych zaprojektowane z rur z litego polipropylenu o szcztywności obwodowej SN=8 kN/m2 lub wyższej zostają zastąpione rurami kielichowymi dwuściennymi z propylenu o SN nie mniejszej niż 8 kN/m2. Uwaga: Jeżeli w dokumentach przetargowych dokonano opisu przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to w związku z treścią art. 29 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający nie ogranicza możliwości zastosowania przez Wykonawcę urządzeń i materiałów równoważnych, o parametrach nie gorszych od opisanych w dokumentacji projektowej..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.32.00-1, 45.23.24.11-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 15 000 zł (piętnaście tysięcy złotych) do upływu terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy prowadzą zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalność gospodarczą, w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj. zrealizował co najmniej 2 zadania obejmujące roboty nawierzchniowe z kostki betonowej lub granitowej o wartości brutto min. 300.000 zł każde i co najmniej 2 zadania polegające na budowie sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej o wartości brutto min. 300.000 zł każde, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, Wykonawca załączy dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować osobą posiadającą kwalifikacje odpowiednie do stanowiska, które zostanie jej powierzone, tj.: posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej*, instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych* * Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające w/w uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. * Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj. m.in. w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 18 marca 2008 roku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku; jego ocena zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W wykazie wskazać zadania spełniające warunek wiedzy i doświadczenia - Załącznik nr 4 do SIWZ. Dowodami, o których mowa w powyżej są poświadczenia. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, dowodami mogą być inne dokumenty. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane, wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, określających, czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ugbrudzenduzy.bip.org.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, ul.Toruńska 2 09-414 Brudzeń Duży.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, ul.Toruńska 2 09-414 Brudzeń Duży - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2014-06-13
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2014-06-13 13:12:30
- Liczba odsłon: 1739
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: