Wersja archiwalna 2014-01-16 09:15:07





 

Zawiadomienie o wyniku postępowania

 

Na podstawie art. 92 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych -  Zamawiający informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania pn.:

Wykonanie usługi w zakresie zarządzania i administrowania, obsługi, bieżącego utrzymania, eksploatacji i konserwacji gminnej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w zakresie zbiorczego zaopatrzenia w wodę i odprowadzenia ścieków na terenie Gminy Brudzeń Duży

 

1.      Za najkorzystniejszą uznano ofertę Wykonawcy: KONSORCJUM FIRM: REMONDIS Aqua Sp. z o.o., ul. Zawodzie 16, 02-981 Warszawa; Remondis Drobin Komunalna Sp. z o.o. 09-210 Drobin ul. Tupadzka 7; Wasserverband Lausitz Betriebsfuhrungs GmbH w Senftenberg, ul. Steindamm 51/53, w imieniu którego działa PEŁNOMOCNIK KONSORCJUM: REMONDIS Aqua Sp. z o.o., ul. Zawodzie 16, 02-981 Warszawa - z łączną szacunkową wartością brutto: 1.798.238,88 zł

 

Oferta złożona przez w/w wykonawcę uzyskała przy kryterium Cena –100% największą liczbę punktów.

 

Ponadto Zamawiający podaje nazwy wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert:

Nr oferty

 

Nazwa, siedziba i adres wykonawcy

Punkty przyznane ofercie

1

Przedsiębiorstwo „MELGOS” Sp. z o.o. ul. Ziejkowa 5, 09-500 Gostynin  

61,57

2

Zakład Eksploatacji Wodociągów i Kanalizacji Zakład Usług Budowlanych Projektowanie, Kosztorysowanie i Nadzorowanie Wojciech Roznerowicz, ul. Lipnowska 11A, 87-610 Dobrzyń n.W. 

57,17

3

KONSORCJUM FIRM: REMONDIS Aqua Sp. z o.o., ul. Zawodzie 16, 02-981 Warszawa; Remondis Drobin Komunalna Sp. z o.o. 09-210 Drobin ul. Tupadzka 7; Wasserverband Lausitz Betriebsfuhrungs GmbH w Senftenberg, ul. Steindamm 51/53, w imieniu którego działa PEŁNOMOCNIK KONSORCJUM: REMONDIS Aqua Sp. z o.o., ul. Zawodzie 16, 02-981 Warszawa

100,00

 

2.      Odrzucono: nie odrzucono żadnej oferty

 

3.      Wykluczono: nie wykluczono żadnego wykonawcy

4.      Zamawiający informuje, iż umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta zgodnie z zapisami art. 94 ust. 1 w terminie nie krótszym niż 15 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty. Niniejsze zawiadomienia są przekazywane pisemnie za pośrednictwem poczty.


 

Brudzeń Duży dn. 14.01.2014 r.












Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 460306-2013 z dnia 2013-11-12 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Brudzeń Duży
Przedmiotem zamówienia jest: zarządzanie i administrowanie, obsługa, bieżące utrzymanie, eksploatacja i konserwacja w rozumieniu przepisów: Ustawy z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków...
Termin składania ofert: 2013-12-19

Numer ogłoszenia: 268651 - 2013; data zamieszczenia: 10.12.2013

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 460306 - 2013 data 12.11.2013 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Brudzeń Duży, ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 24 260 40 81, fax. 24 260 40 81.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.4.
  • W ogłoszeniu jest: dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: osobą do kierowania robotami budowlanymi, posiadającą wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych, wodociągowych, wentylacji - bez ograniczeń, wpisaną na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, ubezpieczoną od odpowiedzialności cywilnej; osobą do kierowania robotami budowlanymi, posiadającą wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci i instalacji elektrycznych - bez ograniczeń, wpisaną na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, ubezpieczoną od odpowiedzialności cywilnej..
  • W ogłoszeniu powinno być: iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: osobą do kierowania robotami budowlanymi, posiadającą wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych, wodociągowych, wentylacji - bez ograniczeń, wpisaną na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, ubezpieczoną od odpowiedzialności cywilnej, osobą do kierowania robotami budowlanymi, posiadającą wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, wpisaną na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, ubezpieczoną od odpowiedzialności cywilnej.

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Urzędu Gminy Brudzeń Duży, ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży - sekretariat..
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Urzędu Gminy Brudzeń Duży, ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży - sekretariat.






Brudzeń Duży, dnia 10.12.2013r.

 

 

 

Dotyczy:  „Wykonanie usługi w zakresie zarządzania i administrowania, obsługi, bieżącego utrzymania, eksploatacji i konserwacji gminnej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w zakresie zbiorczego zaopatrzenia w wodę i odprowadzenia ścieków na terenie Gminy Brudzeń Duży

 

W odpowiedzi na zapytania jednego z Wykonawców – Zamawiający  podaje treść pytania i odpowiedź:

 pytania_do_siwz.1.pdf

    odpowiedz_na_pytania_siwz.1.pdf

    aneks_do_audytu.rar

    uchwala_o_zwolnieniu_z_podatku_od_nieruchomosci.pdf

     ogloszenie_-_sprostowanie.pdf

     pismo_-_modyfikacja_siwz.2.doc

____________________________________________________________


Brudzeń Duży, dnia 27.11.2013 r.

 

 

 

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na wykonanie Wykonanie usługi w zakresie zarządzania i administrowania, obsługi, bieżącego utrzymania, eksploatacji i konserwacji gminnej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w zakresie zbiorczego zaopatrzenia w wodę i odprowadzenia ścieków na terenie Gminy Brudzeń Duży

 

 

 

Zamawiający na podstawie art. 38 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych modyfikuje treść Załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj.:

 

 

Pkt. I. ogólna szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w tabeli, wiersz dotyczący wykonania usługi: B) zarządzanie i administrowanie, bieżące utrzymanie i konserwację systemu kanalizacji sanitarnej bazującej na oczyszczalni ścieków w Siecieniu – dopisuje się pozycję cenową:

 

Opis, grupa taryfowa

Cena netto 1m3 wody/ścieków

Planowana ilość dostawy wody/odbioru ścieków na rok

Okres realizacji usługi lat/miesięcy

Wartość netto:

1

2

3

4

5

Dopłata:

- za 1 miesiąc wykonania usługi: ……………...… zł.

 

36 m-cy

 

 

 

W związku z powyższym, Zamawiający w załączeniu publikuje:

- „Załącznik do SIWZ Nr 1 – zmieniony” 

zalaczniki_do_siwz_nr_1-_zmieniony.doc

____________________________________________________________

Brudzeń Duży: Wykonanie usługi w zakresie zarządzania i administrowania, obsługi, bieżącego utrzymania, eksploatacji i konserwacji gminnej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w zakresie zbiorczego zaopatrzenia w wodę i odprowadzenia ścieków na terenie Gminy Brudzeń Duży.
Numer ogłoszenia: 460306 - 2013; data zamieszczenia: 12.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brudzeń Duży , ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 24 260 40 81, faks 24 260 40 81.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brudzen.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi w zakresie zarządzania i administrowania, obsługi, bieżącego utrzymania, eksploatacji i konserwacji gminnej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w zakresie zbiorczego zaopatrzenia w wodę i odprowadzenia ścieków na terenie Gminy Brudzeń Duży..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: zarządzanie i administrowanie, obsługa, bieżące utrzymanie, eksploatacja i konserwacja w rozumieniu przepisów: Ustawy z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, oczyszczalni ścieków i urządzeń infrastruktury położonych na terenie Gminy Brudzeń Duży, stanowiącej jej mienie komunalne.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ogólną charakterystykę Gminy w kontekście wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 8 do SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 20 % wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.99.30.00-1, 90.41.00.00-4, 65.10.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 20.000 zł. słownie: dwadzieścia tysięcy złotych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2. wykazania, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług dotyczących administrowania, obsługi, bieżącego utrzymania, eksploatacji, konserwacji, co najmniej po jednej usłudze polegającej na administrowaniu, bieżącym utrzymaniu przez okres minimum jednego roku: sieci wodociągowej o dł. minimum 110 km oraz sieci kanalizacji sanitarnej o dł. minimum 20 km wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączy dowody potwierdzające, że usługa ta została wykonana lub są wykonywane należycie. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania jednej usługi łącznie obejmującej swym zakresem administrowanie, obsługi, bieżącego utrzymania, eksploatacji, konserwacji, przez okres minimum jednego roku zarówno sieci wodociągowej o dł. minimum 110 km i sieci kanalizacji sanitarnej o dł. minimum 20 km.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2. oraz wykazania: iż dysponuje potencjałem technicznym: koparko-ładowarka - szt. 1; samochód dostawczy - szt. 1; agregat prądotwórczy o mocy min. 4,5 kW.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: osobą do kierowania robotami budowlanymi, posiadającą wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych, wodociągowych, wentylacji - bez ograniczeń, wpisaną na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, ubezpieczoną od odpowiedzialności cywilnej; osobą do kierowania robotami budowlanymi, posiadającą wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci i instalacji elektrycznych - bez ograniczeń, wpisaną na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, ubezpieczoną od odpowiedzialności cywilnej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2. wykazania, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 400.000 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg załącznika nr 4. Dowodami są: a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Uwaga: Zamawiający żąda jedynie wskazania w wykazie wykonania usług głównych opisanych w pkt. V. 1. b) SIWZ oraz przedstawienia dowodów dotyczących tylko tych usług.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta wspólna: 1. W przypadku składania oferty przez wykonawców wy¬stępujących wspólnie (konsorcjum lub spółka cywilna itp.), oferta tych wykonawców musi spełniać następujące wymogi: Oferta musi być przedstawiona jako jedna oferta uczestniczących podmiotów. Oferta (wraz z załącznikami oświadczeniami i dokumentami) winna być podpisana przez upoważnionego Pełnomocnika (np. Lidera ; przedstawiciela ; partnera wiodącego). Pełnomocnik winien być upoważniony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Upoważnienie do pełnienia funkcji Pełnomocnika wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie - upoważnienie / pełnomocnictwo należy załączyć do oferty. Oświadczenie i kopie dokumentów potwierdzające brak wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp podpisuje są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę, którego zostały dołączone do oferty oświadczenie i kopie dokumentów. Dokumenty wymagane w przypadku składania ofert wspólnych: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu mogą być złożone oddzielnie lub jako wspólne - spełnienie przez nich warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie łącznie. Oświadczenie i dokumenty wykazujące brak podstaw do wykluczenia z postępowania wymienione w pkt. VI.2. SIWZ składają wszyscy Wykonawcy składający ofertę wspólną. W przypadku spółki cywilnej dokumenty wymienione w pkt. VI.2.c i VI.2.d mają dotyczyć zarówno wspólników spółki cywilnej, jak również i samej spółki cywilnej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość ewentualnego dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1. Zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku wprowadzenia ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 2. Zmiana obowiązku wykonawcy w zakresie wydawania warunków technicznych, zatwierdzania dokumentacji projektowej. 3. W przypadku zmian prawnych i organizacyjnych Wykonawcy. 4. Zmiany przepisów, regulujących zasady wykonywania czynności będących przedmiotem zamówienia publicznego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ugbrudzenduzy.bip.org.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędu Gminy Brudzeń Duży, ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży - pokój nr 17 , I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Urzędu Gminy Brudzeń Duży, ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



ZAŁĄCZNIKI:


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: siwz_obsluga_wod.-kan..doc

Załączniki do SIWZ od nr 1 do nr 7: zalaczniki_do_siwz_od_nr_1-do_7.doc

Załącznik do SIWZ nr 8:  zalacznik_nr_8_-_opis_przedmiotu_zamowienia.doc

Załącznik do SIWZ nr 9:  zalacznik_nr_9_do_siwz_-_projekt_umowy.doc

Audyt systemu eksploatacji wodociągów i kanalizacji w gminie Brudzeń Duży:

część 1 audyt_wod-kan_part1.pdf

część 2 - audyt_wod-kan_part2.pdf 

część 3 -  audyt_wod-kan_part3.pdf

Publikacja ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej: ogloszenie_-2013-ojs218-379509-pl.pdf 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4938261]

przewiń do góry