Wersja archiwalna 2013-08-27 13:54:45
Ogłoszenie powiązane:
Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zajęć dla dzieci w nw. placówkach oświatowych: Szkoła Podstawowa w Brudzeniu Dużym 1) zajęcia z języka angielskiego (wyrównawcze i rozwijające) 2) zajęcia psychologiczno - pedagogiczne dla...
Termin składania ofert: 2013-08-29
Numer ogłoszenia: 345554 - 2013; data zamieszczenia: 27.08.2013
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 166461 - 2013 data 21.08.2013 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Gminy Brudzeń Duży, Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 24 2604081, fax. 24 2604081.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.1.
- W ogłoszeniu jest: Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania oraz posiadania uprawnień centrum lub ośrodka egzaminacyjnego TELC.
- W ogłoszeniu powinno być: Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania.
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.2.
- W ogłoszeniu jest: Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że przeprowadził: a) co najmniej 4 grupowe kursy zajęć z języka angielskiego lub z języka niemieckiego zakończone egzaminem TELC dla słuchaczy w wieku szkolnym 8-18 lat w których wzięło udział co najmniej 8 uczestników w każdym z kursów;.
- W ogłoszeniu powinno być: Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że przeprowadził: a) co najmniej 4 grupowe kursy zajęć z języka angielskiego lub z języka niemieckiego zakończone egzaminem dla słuchaczy w wieku szkolnym 8-18 lat w których wzięło udział co najmniej 8 uczestników w każdym z kursów;.
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.4.
- W ogłoszeniu jest: Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca będzie dysponował osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie do prowadzenia zajęć wymienionych w zał. NR 1 do SIWZ. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca złoży oświadczenie, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o określonych kwalifikacjach i doświadczeniu dla całości zamówienia zawartych w załączniku Nr 6 do SIWZ oraz udokumentuje warunki złożonymi dokumentami dot. kwalifikacji i doświadczenia..
- W ogłoszeniu powinno być: Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca będzie dysponował osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie do prowadzenia zajęć wymienionych w zał. NR 1 do SIWZ. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca złoży oświadczenie, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o określonych kwalifikacjach i doświadczeniu dla całości zamówienia zawartych w załączniku Nr 6 do SIWZ oraz udokumentuje spełnienie warunku złożonym zał. nr 9 do SIWZ WYKAZ OSÓB, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami przez wykonawcę.
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.6.1.2).
- W ogłoszeniu jest: 2) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie na potwierdzenie warunku określonego w rozdz. 2 pkt. 1.3 - załącznik nr 6 do SIWZ oraz udokumentuje warunki złożonymi dokumentami dot. kwalifikacji i doświadczenia..
- W ogłoszeniu powinno być: 2) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie na potwierdzenie warunku określonego w rozdz. 2 pkt. 1.3 - załącznik nr 6 do SIWZ oraz zał. nr 9 do SIWZ - WYKAZ OSÓB, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami przez wykonawcę.
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
- W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Brudzeń Duży ul. Toruńska 2 , 09-414 Brudzeń Duży - sekretariat..
- W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Brudzeń Duży ul. Toruńska 2 , 09-414 Brudzeń Duży - sekretariat..
II.2) Tekst, który należy dodać:
- Miejsce, w którym należy dodać tekst: III.6.1..
- Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Zamawiający wprowadza do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zgodnie z ogłoszeniem o udzielenie zamówienia nr 16646-2013 opublikowanym w dniu 21.08.2013 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych Sekcja III.4.1) w zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawców, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć Załącznik nr 9 do SIWZ WYKAZ OSÓB, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami przez wykonawcę.
- Zmiana Treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
- zmiana_siwz_nr_1.doc
- zalacznik_nr_9_do_siwz.docx
___________________________________________________________________
Brudzeń Duży: Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno - edukacyjnych w ramach projektu pn. Nauka drogą do lepszego jutra
Numer ogłoszenia: 166461 - 2013; data zamieszczenia: 21.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brudzeń Duży , Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 24 2604081, faks 24 2604081.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.brudzen.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno - edukacyjnych w ramach projektu pn. Nauka drogą do lepszego jutra.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zajęć dla dzieci w nw. placówkach oświatowych: Szkoła Podstawowa w Brudzeniu Dużym 1) zajęcia z języka angielskiego (wyrównawcze i rozwijające) 2) zajęcia psychologiczno - pedagogiczne dla dzieci i rodziców 3) zajęcia z gry na instrumentach klawiszowych i szarpanych rozwijające 4) zajęcia wokalne rozwijające 5) zajęcia przyrodnicze ( wyrównawcze i rozwijające) 6) zajęcia matematyczne ( wyrównawcze i rozwijające) , Gimnazjum im. Pawła Włodkowica w Brudzeniu Dużym 1) zajęcia z języka angielskiego (wyrównawcze i rozwijające) 2) zajęcia psychologiczno - pedagogiczne dla dzieci i rodziców 3) zajęcia taneczne rozwijające 4) zajęcia muzyczne rozwijające 5) zajęcia sportowe 6) zajęcia z doradztwa zawodowego z opracowaniem indywidualnej ścieżki kariery Gimnazjum im. Adama Mickiewicza w Siecieniu 1) zajęcia z języka angielskiego (wyrównawcze i rozwijające) 2) zajęcia psychologiczno - pedagogiczne dla dzieci i rodziców 3) zajęcia z języka niemieckiego ( wyrównawcze i rozwijające) 4) zajęcia informatyczno-fotograficzne rozwijające 5) zajęcia taneczne rozwijające 6) zajęcia muzyczne rozwijające 7) zajęcia sportowe 8) zajęcia przyrodnicze (wyrównawcze i rozwijające) 9) zajęcia matematyczne (wyrównawcze i rozwijające) 10) zajęcia z języka polskiego ( wyrównawcze i rozwijające) 11) zajęcia z fizyki ( wyrównawcze i rozwijające) 12) zajęcia z doradztwa zawodowego z opracowaniem indywidualnej ścieżki kariery 2. Łączna ilość godzin obejmująca cały przedmiot zamówienia wynosi 1426 godzin lekcyjnych. 3. Liczba uczniów w grupie oraz czas trwania zajęć zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010 r. Nr 228, poz. 1487) 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ, którego treść będzie załącznikiem nr 1 do umowy o udzielenie zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 5 000,00 zł. ( słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania oraz posiadania uprawnień centrum lub ośrodka egzaminacyjnego TELC
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że przeprowadził: a) co najmniej 4 grupowe kursy zajęć z języka angielskiego lub z języka niemieckiego zakończone egzaminem TELC dla słuchaczy w wieku szkolnym 8-18 lat w których wzięło udział co najmniej 8 uczestników w każdym z kursów; b) co najmniej 2 grupowe kursy zajęć rozwijających lub wyrównawczych z matematyki dla słuchaczy w wieku szkolnym 8-18 lat w których wzięło udział co najmniej 8 uczestników w każdym z kursów; c) co najmniej 2 grupowe kursy zajęć rozwijających lub wyrównawczych z języka polskiego dla słuchaczy w wieku szkolnym 8-18 lat w których wzięło udział co najmniej 8 uczestników w każdym z kursów; d) co najmniej 2 grupowe kursy zajęć rozwijających lub wyrównawczych z fizyki dla słuchaczy w wieku szkolnym 8-18 lat w których wzięło udział co najmniej 8 uczestników w każdym z kursów; e) co najmniej 1 grupowy kurs zajęć doradztwa zawodowego dla słuchaczy w wieku szkolnym 8-18 lat w których wzięło udział co najmniej 20 uczestników; f) co najmniej 2 grupowe kursy zajęć sportowych rozwijających lub wyrównawczych dla słuchaczy w wieku szkolnym 8-18 lat w których wzięło udział co najmniej 8 uczestników w każdym z kursów; g) co najmniej 2 grupowe kursy zajęć wsparcia psychologicznego dla słuchaczy w wieku szkolnym 8-18 lat w których wzięło udział co najmniej 8 uczestników w każdym z kursów; h) co najmniej 2 grupowe kursy zajęć tanecznych lub muzycznych lub wokalnych lub teatralnych dla słuchaczy w wieku szkolnym 8-18 lat w których wzięło udział co najmniej 8 uczestników w każdym z kursów; i) co najmniej 2 grupowe kursy zajęć rozwijających lub wyrównawczych z przyrody lub biologii lub chemii dla słuchaczy w wieku szkolnym 8-18 lat w których wzięło udział co najmniej 8 uczestników w każdym z kursów; j) co najmniej 2 grupowe kursy zajęć informatycznych lub fotograficznych dla słuchaczy w wieku szkolnym 8-18 lat w których wzięło udział co najmniej 8 uczestników w każdym z kursów. Kwalifikacje dotyczące Osób prowadzących zajęcia: Dla zajęć rozwijających i wyrównawczych - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniającego do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole podstawowej lub odpowiednio do prowadzenia zajęć w Gimnazjum - co najmniej 3-letni staż pracy w gimnazjum. Do obowiązków Wykonawcy zamówienia należą: 1) Uczestnictwo na spotkaniach informacyjnych dla rodziców w maksymalnym wymiarze 1h/tygodniowo dla każdej grupy. 2) Prowadzenie dokumentacji, a w szczególności list obecności Beneficjentów Ostatecznych. 3) Przeprowadzenie egzaminów wewnętrznych i przekazanie Zamawiającemu informacji o ich wynikach 4) Wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z Zespołem Zarządzającym Projektu, 5) Aktywne uczestnictwo w procesie monitoringu realizacji projektu 6) Prawidłowe oznaczenie sal dydaktycznych, w których odbywają się szkolenia poprzez zamieszczenie w widocznym miejscu informacji o fakcie współfinansowania szkolenia ze środków Unii Europejskiej i budżetu Państwa. Stosowne plakaty (tabliczki) z taką informacją dostarczy Zamawiający 7) Terminowe, zgodne z przedłożonym przez Zamawiającego harmonogramem realizowanie zajęć 8) Ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie, 9) Przestrzeganie regulaminu sal, w których prowadzone są zajęcia, 10) Ponoszenie odpowiedzialności za bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć, 11) Przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu na zakończenie realizacji zajęć dokumentów zawierających następujących informacje: a) rozliczenie godzin realizowanych zajęć z uwzględnieniem ich tematyki , b) omówienie ewentualnych trudności, z jakimi spotkał się Wykonawca przy realizacji umowy, c) ewentualne uwagi zgłoszone przez osoby uczestniczące w zajęciach, d) inne dane niezbędne do prawidłowego rozliczenia dotacji EFS POKL
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca będzie dysponował osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie do prowadzenia zajęć wymienionych w zał. NR 1 do SIWZ. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca złoży oświadczenie, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o określonych kwalifikacjach i doświadczeniu dla całości zamówienia zawartych w załączniku Nr 6 do SIWZ oraz udokumentuje warunki złożonymi dokumentami dot. kwalifikacji i doświadczenia. W związku z koniecznością dopasowania się do planu zajęć w poszczególnych szkołach osoby wykonujące przedmiot zamówienia winny posiadać pełną dyspozycyjność w trakcie realizacji zamówienia. Zmiana kadry osobowej Wykonawcy wskazanej w ofercie do wykonania zamówienia może mieć wyłącznie charakter osobowy i jest możliwa tylko w sytuacjach losowych lub gdy Zamawiający uzna, że osoba ta nie wykonuje należycie swoich obowiązków. Wykonawca zobowiązany jest dokonać zmiany takiej osoby w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty złożenia wniosku przez Zamawiającego, jednakże osoba prowadząca zajęcia w zastępstwie musi spełniać wymagania wskazane w zamówieniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp, należy złożyć wraz z ofertą: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1- załącznik nr 3 (A lub B odpowiednio) do SIWZ, 2) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie na potwierdzenie warunku określonego w rozdz. 2 pkt. 1.3 - załącznik nr 6 do SIWZ oraz udokumentuje warunki złożonymi dokumentami dot. kwalifikacji i doświadczenia. 3) pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ (jeżeli dotyczy). 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp wykonawca składa następujące dokumenty: 1) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 4A do SIWZ, albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - załącznik Nr 4 B do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp - załącznik Nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brudzen.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Brudzeń Duży ul. Toruńska 2 , 09-414 Brudzeń Duży.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Brudzeń Duży ul. Toruńska 2 , 09-414 Brudzeń Duży - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie dla Zamawiającego zajęć dla dzieci uczęszczających do szkoły podstawowej i gimnazjów dla których organem prowadzącym jest Gmina Brudzeń Duży, w ramach projektu Pn.: Nauka drogą do lepszego jutra realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1 Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami siwz_pokl_912_nauka_zajecia.doc
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2013-08-27
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-08-27 13:54:45
- Liczba odsłon: 1224
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: