Wersja archiwalna 2013-08-14 20:04:30
ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Działając na podstawie art. 38 ust. 4 i 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dokonuje zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
W związku z powyższym na podstawie art. 12a ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych termin składania ofert zostaje przedłużony do dnia 6 września 2013 roku godzina 11:00.
Ogłoszenia o zmianie zostało przekazane dnia 14 sierpnia 2013 roku Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej.
=========================================================
Numer ogłoszenia: 330820 - 2013; data zamieszczenia: 14.08.2013
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 151895 - 2013 data 29.07.2013 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Brudzeń Duży, ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 24 260 40 81, fax. 24 260 40 81.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3).
- W ogłoszeniu jest: W trybie art. 144 u.p.z.p., zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jest możliwa w przypadkach opisanych poniżej: (1) konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy; (2) zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy; (3) Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania; (4) zmianie mogą ulec ilości, terminy oraz wysokości spłat rat kapitałowych i odsetek w zależności od sytuacji finansowej Zamawiającego; (5) w przypadku pogorszenia się sytuacji finansowej Zamawiającego, która uniemożliwiłaby mu zachowanie zasad prawidłowej gospodarki finansami publicznymi, możliwości wydłużenia okresu kredytowania maksymalnie o kolejne 5 lat (tj. maksymalnie o 10 kolejnych rat kapitałowych wraz z odsetkami, płatnych w terminach jak pozostałe raty kapitałowe - 30 czerwiec i 30 listopad). Zmianie ulega w takim przypadku harmonogramu spłaty kredytu, bez pobierania dodatkowych opłat i prowizji z tego tytułu, poza kosztami wynikającymi z przyjętego w umowie oprocentowania, za używanie niespłaconej kwoty kredytu w tym okresie..
- W ogłoszeniu powinno być: W trybie art. 144 u.p.z.p., zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jest możliwa w przypadkach opisanych poniżej: (1) konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy; (2) zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy; (3) Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania; (4) zmianie mogą ulec ilości, terminy oraz wysokości spłat rat kapitałowych i odsetek w zależności od sytuacji finansowej Zamawiającego..
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
- W ogłoszeniu jest: 20.08.2013 godzina 11:00, miejsce: Gmina Brudzeń Duży Urząd Gminy Brudzeń Duży 09-414 Brudzeń Duży, ul. Toruńska 2 sala Urzędu Stanu Cywilnego - nr 10, piętro II..
- W ogłoszeniu powinno być: 06.09.2013 godzina 11:00, miejsce: Gmina Brudzeń Duży Urząd Gminy Brudzeń Duży 09-414 Brudzeń Duży, ul. Toruńska 2 sala Urzędu Stanu Cywilnego - nr 10, piętro II.
Polska-Brudzeń Duży: Usługi udzielania kredytu
2013/S 129-222259
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Gmina Brudzeń Duży
ul. Toruńska 2
Punkt kontaktowy: Urząd Gminy Brudzeń Duży, ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży
Osoba do kontaktów: adw. Sławomir Góźdź
09-414 Brudzeń Duży
POLSKA
Tel.: +48 791600720
E-mail: zam.publiczne.brudzen@op.pl
Faks: +48 242604081
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.brudzen.pl
Dostęp elektroniczny do informacji: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Sprawy gospodarcze i finansowe
Budownictwo i obiekty komunalne
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
Kategoria usług: nr 6: Usługi finansowe a) Usługi ubezpieczeniowe b) Usługi bankowe i inwestycyjne
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Gmina Brudzeń Duży
Kod NUTS PL121
2) Udzielony kredyt nie wpłynie na konto Zamawiającego, a Wykonawca dokona bezpośrednio spłat zadłużenia Zamawiającego wobec banków.
3) Okres kredytowania: od uruchomienia kredytu do 30 grudnia 2033 roku (ostatnia rata). Terminem uruchomienia kredytu jest dzień podpisania umowy o udzielenie zamówienia publicznego.
3) Karencja w spłacie kredytu, będzie obejmować okres od uruchomienia kredytu do 30 czerwca 2014 r. (termin płatności pierwszej raty). Spłata kredytu rozpocznie się od 30 czerwca 2014 r.
4) Spłata kredytu nastąpi w 40 (słownie: czterdziestu) ratach kapitałowych, zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Płatność pierwszej raty kapitałowej nastąpi 30 czerwca 2014 r., natomiast płatność ostatniej raty kapitałowej nastąpi 30 grudnia 2033 r. Pozostałe raty płatne będą zawsze dwukrotnie w ciągu roku - 30 czerwca oraz 30 listopada. Należy przez to rozumieć, że raty kapitałowe w latach 2014-2032 płatne są 30 czerwca oraz 30 listopada, natomiast w roku 2033 – 30 czerwca oraz 30 grudnia. Za termin płatności uważa się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.
5) Spłata odsetek następować będzie w terminach płatności rat kapitałowych, z wyjątkiem pierwszej płatności odsetek za okres od uruchomienia kredytu do 30 grudnia 2013 roku. Pierwsza płatność odsetek nastąpi 30 grudnia 2013 r., natomiast płatność ostatnich odsetek nastąpi 30 grudnia 2033 r. Odsetki naliczane będą od niespłaconego kapitału.
6) Oprocentowanie kredytu naliczane będzie według zmiennej stawki WIBOR 6M (ang. Warsaw Interbank Offered Rate) powiększonej o stałą marżę zaproponowaną przez Wykonawcę. Wysokość stawki zmiennej (WIBOR 6M), ustalana będzie na podstawie jej wysokości w ostatnim dniu roboczym miesiąca, poprzedzającego okres za który odsetki są naliczane. Marża Wykonawcy jest stała przez cały okres kredytowania. Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu przy założeniu, że rok liczy 365 dni.
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji. Zamawiający zastrzega, że zmianie może ulec przewidywany termin uruchomienia kredytu (zależy to od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego), w takim przypadku Wykonawca nie pobiera żadnych dodatkowych opłat i prowizji.
8) Zamawiający nie przewiduje żadnych prowizji bankowych czy dodatkowych opłat z tytułu zawarcia lub wykonania umowy kredytu.
9) Kredyt zostanie zabezpieczony wekslem „in blanco” wraz z deklaracją wekslową.
10) Spłata kredytu nastąpi z dochodów własnych gminy Brudzeń Duży, tj. podatku od nieruchomości, rolnego oraz leśnego.
66113000
Szacunkowa wartość bez VAT: 6 707 364,35 PLN
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
2) Spłata kredytu nastąpi w 40 (słownie: czterdziestu) ratach kapitałowych, zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Płatność pierwszej raty kapitałowej nastąpi 30 czerwca 2014 r., natomiast płatność ostatniej raty kapitałowej nastąpi 30 grudnia 2033 r. Pozostałe raty płatne będą zawsze dwukrotnie w ciągu roku - 30 czerwca oraz 30 listopada. Należy przez to rozumieć, że raty kapitałowe w latach 2014-2032 płatne są 30 czerwca oraz 30 listopada, natomiast w roku 2033 – 30 czerwca oraz 30 grudnia. Za termin płatności uważa się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.
3) Spłata odsetek następować będzie w terminach płatności rat kapitałowych, z wyjątkiem pierwszej płatności odsetek za okres od uruchomienia kredytu do 30 grudnia 2013 roku. Pierwsza płatność odsetek nastąpi 30 grudnia 2013 r., natomiast płatność ostatnich odsetek nastąpi 30 grudnia 2033 r. Odsetki naliczane będą od niespłaconego kapitału.
4)Oprocentowanie kredytu naliczane będzie według zmiennej stawki WIBOR 6M (ang. Warsaw Interbank Offered Rate) powiększonej o stałą marżę zaproponowaną przez Wykonawcę. Wysokość stawki zmiennej (WIBOR 6M), ustalana będzie na podstawie jej wysokości w ostatnim dniu roboczym miesiąca, poprzedzającego okres za który odsetki są naliczane. Marża Wykonawcy jest stała przez cały okres kredytowania. Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu przy założeniu, że rok liczy 365 dni.
5) W przypadku, gdyby wysokość odsetek w danym terminie spłaty przekroczyła roczne limity wynikające z Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brudzeń Duży (udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego wśród dokumentów, których wykaz znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ) ich spłata w zakresie przekraczającym te limity zostanie przełożona na następne okresy płatności. Zamawiający nie przewiduje kapitalizacji odsetek. Szczegółowy plan spłaty odsetek zostanie ustalony w harmonogramie, który będzie stanowił załącznik do umowy o udzielenie zamówienia publicznego.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. jeśli w szczególności wykaże, że:
1) jeżeli chodzi o posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił mu zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.). W przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe, należy przedstawić inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe;
2) jeżeli chodzi o pozostałe warunki udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Ocena spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy, zostanie ponadto dokonana na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów.
DOKUMENTY
1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawce warunków udziału w postępowaniu opisanych w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. Zamawiający żąda :
a) oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 u.p.z.p. (wzór wg załącznika nr 3 do SIWZ). Oświadczenie powinno być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę;
b) dokumentów potwierdzających uprawnienia do prowadzenia działalności bankowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej tj. zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej zgodnie z ustawa z dnia 29.08.1997r. Prawo bankowe. W przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe, należy przedstawić inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe. Dokumenty mogą zostać złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 u.p.z.p., Zamawiający żąda (zgodnie z § 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane) przedłożenia w załączeniu do oferty następujących oświadczeń i dokumentów w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę:
a) Oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 u.p.z.p. (wzór wg załącznika nr 4 do SIWZ).
b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 u.p.z.p., wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Odpis (zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów zarządzających, które nie zostały uwidocznione w dokumencie rejestrowym, winni złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład organu zarządzającego.
c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
d) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p., wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
f) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
g) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 u.p.z.p. mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania, dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 u.p.z.p., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem.
Wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 u.p.z.p., albo oświadczenie, że nie należy do grupy kapitałowej.
3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa powyżej w:
a) lit. b-d oraz f - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
(1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
(2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
(3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
b) lit. e oraz g - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8,10 i 11 u.p.z.p.
Dokumenty, o których mowa powyżej w lit. a ppkt (1) i (3) oraz lit. b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty o których mowa powyżej w lit. a ppkt (2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Odpowiednio należy stosować zapisy poprzedniego akapitu dotyczące terminu wystawienia dokumentów.
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wymienione powyżej /sekcji III.2.1)
Sekcja IV: Procedura
Miejscowość:
Gmina Brudzeń Duży, Urząd Gminy Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń Duży, ul. Toruńska 2 sala Urzędu Stanu Cywilnego – nr 10, piętro II
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nieSekcja VI: Informacje uzupełniające
(1) konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy;
(2) zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy;
(3) Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania;
(4) zmianie mogą ulec ilości, terminy oraz wysokości spłat rat kapitałowych i odsetek w zależności od sytuacji finansowej Zamawiającego;
(5) w przypadku pogorszenia się sytuacji finansowej Zamawiającego, która uniemożliwiłaby mu zachowanie zasad prawidłowej gospodarki finansami publicznymi, możliwości wydłużenia okresu kredytowania maksymalnie o kolejne 5 lat (tj. maksymalnie o 10 kolejnych rat kapitałowych wraz z odsetkami, płatnych w terminach jak pozostałe raty kapitałowe – 30 czerwiec i 30 listopad). Zmianie ulega w takim przypadku harmonogramu spłaty kredytu, bez pobierania dodatkowych opłat i prowizji z tego tytułu, poza kosztami wynikającymi z przyjętego w umowie oprocentowania, za używanie niespłaconej kwoty kredytu w tym okresie.
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17 A
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587840
Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 u.p.z.p., albo w terminie 15 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.
Odwołanie wobec czynności innych niż określone powyżej wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17 A
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587840
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2013-08-14
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-08-14 20:04:30
- Liczba odsłon: 4911
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: 2013-07-05 11:43:27 2013-07-05 14:19:16 2013-07-05 14:19:35 2013-07-05 14:31:29 2013-07-09 09:12:15 2013-07-09 09:15:44 2013-08-07 08:01:50 2013-08-07 08:05:40 2013-08-14 18:48:34 2013-08-14 20:00:08 2013-08-14 20:04:30 2013-08-26 17:39:16 2013-08-27 14:25:12 2013-08-28 07:49:23 2013-08-28 08:05:59 2013-08-29 21:06:53