Wersja archiwalna 2013-07-23 14:22:55


Brudzeń Duży, 15 lipca 2013 r.

O.III.341-2/04/13

Zamawiający:

Gmina  Brudzeń Duży

09-414 Brudzeń Duży

tel./fax (...)24 260 42 81

http:/ www.brudzen.pl

e-mail: ug_brudzen@interia

 

 

Wszyscy uczestnicy postępowania

 

ZAWIADOMIENIE   O  WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY

Na podst. art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) Zamawiający: Urząd Gminy Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń Duży w Płocku informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem zamówienia jest:

Dowożenie niepełnosprawnego uczenia do szkoły i opieka nad tym uczeniem w czasie przewozu w roku szkolnym  2013/2014

Wybrana została do realizacji zamówienia  oferta, którą złożył Wykonawca:

 

Usługi Transportowe Przewozy Autokarowe i Ciężarowe Zdzisław Nowak, 09-414 Brudzeń Duży, ul. Toruńska 40

 

 

I. Wykonawca j/w złożył  niepodlegającą odrzuceniu ofertę oraz spełnił wszystkie warunki w niniejszym postępowaniu i uzyskał liczbę punktów – 10 pkt.

Cena oferty wybranej: 3,23 zł za 1km         

II. Na przetarg wpłynęła 2 oferty następujących Wykonawców (wg numeracji   ofert):

Nr oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Cena ofertowa

Liczba otrzymanych punktów w kryterium CENA = 100 %

1.

Miejskie Przedsiębiorstwo Taksówkowe 919 Sp. z o.o.

 09 - 402 Płock, ul. Reja 19

brutto 3,30zł

            9,70pkt

2.

Usługi Transportowe Przewozy Autokarowe i Ciężarowe Zdzisław Nowak, 09-414 Brudzeń Duży,

 ul. Toruńska 40

brutto  3,23zł

    

             10,00pkt

 

Wykonawca potwierdził, iż wykona przedmiot zamówienia w terminie od 02 września 2013r. do 27 czerwca 2014 r.

III.  Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się jedynym kryterium, którym jest CENA . W kryterium tym  Wykonawca mógł maksymalnie otrzymać 10 punktów.

 

IV. Zamawiający przewiduje zawrzeć umowę w zakresie udzielenia przedmiotowego

zamówienia – nie wcześniej niż 29 lipca 2013 r. w Urzędzie Gminy w Brudzeniu Dużym.

 

 

                                                                 

                                                                                     Zatwierdził :

                                                                                     Wójt Gminy

                                                                                     Andrzej Dwojnych

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Brudzeń Duży: Dowożenie niepełnosprawnego ucznia do szkoły i opieka nad tym uczniem w czasie przewozu w roku szkolnym 2013/2014.
Numer ogłoszenia: 250796 - 2013; data zamieszczenia: 28.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brudzeń Duży , Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 24 2604081, faks 24 2604081.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brudzen.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie niepełnosprawnego ucznia do szkoły i opieka nad tym uczniem w czasie przewozu w roku szkolnym 2013/2014..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegajacej na dowozie niepełnosprawnego ucznia do Szkoły Specjalnej w Płocku, ul. Kossobudzkiego oraz opieka nad tym uczniem w czasie przewozu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.10.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Odpowiednie pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujacych ofertę, jezeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów, w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 2.Dokument potwierdzajacy , że osoby będące realizować zamówienie publiczne posiadają przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbrudzeńduży.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-414 Biuro Obsługi Szkół SAmorzadowych w Brudzeniu Dużym, ul. Szkolna 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2013 godzina 09:30, miejsce: 09-414 Biuro Obsługi Szkół SAmorzadowych w Brudzeniu Dużym, ul. Szkolna 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



SIWZprzetarg_niepelnospr.uczen_2013r..docx

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4961273]

przewiń do góry