Wersja archiwalna 2013-02-18 16:19:11
Brudzeń Duży: Dostawy kruszyw do remontów dróg dla gminy Brudzeń Duży
Numer ogłoszenia: 67652 - 2013; data zamieszczenia: 18.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brudzeń Duży , Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 24 2604081, faks 24 2604081.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.brudzen.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy kruszyw do remontów dróg dla gminy Brudzeń Duży.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy kruszyw przeznaczonych do remontów dróg znajdujących się na terenie gminy Brudzeń Duży: kruszywa betonowe w ilości łącznej 2500 ton z możliwością zwiększenia o 20% oraz pospółki żwirowej do remontów dróg w ilości łącznej 1150 ton z możliwością zwiększenia o 20%. Zamówienie podzielone jest na dwa poniżej opisane zadania: Część 1 - Dostawy kruszywa betonowego frakcji 0 - 34 mm do remontów dróg dla potrzeb gminy Brudzeń Duży. Zadanie obejmuje sukcesywne dostawy kruszywa betonowego frakcji 0 - 34 mm w ilości łącznej 2500 ton z możliwością zwiększenia o 20% do remontów dróg znajdujących się na terenie gminy Brudzeń Duży. Dostawy cząstkowe (z uwagi na wiejski charakter remontowanych dróg po 20 ton jednorazowo) realizowane będą w terminie do 4 dni od daty powiadomienia telefonicznie lub faxem przez zamawiającego. Termin realizacji: sukcesywnie, w miarę potrzeb w okresie od udzielenia zamówienia do 30.04.2014r. lub zakończenia dostaw wcześniej. Część 2 - Dostawy pospółki żwirowej do remontów dróg dla potrzeb gminy Brudzeń Duży. Zadanie obejmuje sukcesywne dostawy kruszywa naturalnego (pospółki żwirowej) o uziarnieniu do 15 mm ze złóż piaskowo - żwirowych przeznaczonego do naprawy dróg gruntowych znajdujących się na terenie gminy Brudzeń Duży w ilości łącznej 1150 ton z mozliwością zwiększenia o 20%. Zawartość ziaren frakcji < 2mm - od 25 do 50%, zawartość ziaren frakcji < 0,1mm - poniżej 15%. Dostawy cząstkowe (z uwagi na wiejski charakter remontowanych dróg po 20 ton jednorazowo) realizowane będą w terminie do 4 dni od daty powiadomienia telefonicznie lub faxem przez zamawiającego. Termin realizacji: sukcesywnie, w miarę potrzeb w okresie od udzielenia zamówienia do 30.04.2014r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający informuje o możliwości zwiększenia o 20% Przedmiotu Zamówienie zarówno dla części I jak i części II.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: - dla części 1 - 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), - dla części 2 - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek: Bank Spółdzielczy MAZOWSZE W Płocku Oddział w Brudzeniu Dużym 88 9042 1042 0550 0374 2000 0020. Za zachowanie terminu do wniesienia wadium w przypadku przelewu uważa się uznanie rachunku bankowego zamawiającego do dnia 26.02.2013 r. do godz. 10:00.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Za spełnienie warunku zamawiający uzna: - wykonanie lub wykonywanie dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat ich wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przy czym przez wykonanie lub wykonywanie dostaw rozumie się udokumentowanie realizacji jednej lub kilku dostaw: - dla Części 1 - kruszywa betonowego w ilości minimum 1000 ton, - dla Części 2 - pospółki żwirowej w ilości minimum 500 ton.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Brudzeń Duży ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży I piętro pok. nr 15 e-mail: zam.publiczne.brudzen@op.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Brudzeń Duży ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży I piętro - sala konferencyjna - pok. nr 8 godz. 10:15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy kruszywa betonowego frakcji 0 - 34 mm do remontów dróg dla potrzeb gminy Brudzeń Duży.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje sukcesywne dostawy kruszywa betonowego frakcji 0 - 34 mm w ilości łącznej 2500 ton z możliwością zwiększenia o 20% do remontów dróg znajdujących się na terenie gminy Brudzeń Duży. Dostawy cząstkowe (z uwagi na wiejski charakter remontowanych dróg po 20 ton jednorazowo) realizowane będą w terminie do 4 dni od daty powiadomienia telefonicznie lub faxem przez zamawiającego. Termin realizacji: sukcesywnie, w miarę potrzeb w okresie od udzielenia zamówienia do 30.04.2014r. lub zakończenia dostaw wcześniej..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00-2.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy pospółki żwirowej do remontów dróg dla potrzeb gminy Brudzeń Duży.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje sukcesywne dostawy kruszywa naturalnego (pospółki żwirowej) o uziarnieniu do 15 mm ze złóż piaskowo - żwirowych przeznaczonego do naprawy dróg gruntowych znajdujących się na terenie gminy Brudzeń Duży w ilości łącznej 1150 ton z mozliwością zwiększenia o 20%. Zawartość ziaren frakcji < 2mm - od 25 do 50%, zawartość ziaren frakcji < 0,1mm - poniżej 15%. Dostawy cząstkowe (z uwagi na wiejski charakter remontowanych dróg po 20 ton jednorazowo) realizowane będą w terminie do 4 dni od daty powiadomienia telefonicznie lub faxem przez zamawiającego. Termin realizacji: sukcesywnie, w miarę potrzeb w okresie od udzielenia zamówienia do 30.04.2014r..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.10-5.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2013-02-18
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-02-18 16:19:11
- Liczba odsłon: 464
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: