Wersja archiwalna 2013-01-11 14:39:48

 

                                                                                    Brudzeń Duży,  04 stycznia  2013r.      

O.III.341-2/02/13

 

 

OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

       o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp

 

Gmina Brudzeń Duży

09-414 Brudzeń Duży

www.ug.brudzenduzy.bip.org.pl

bosszem@wp.pl

 

zaprasza do złożenia oferty  na dostawę miału węglowego i  ekogroszku dla Szkoły Podstawowej w Brudzeniu  Dużym, Szkoły Podstawowej

w Myśliborzycach i Urzędu Gminy w Brudzeniu Dużym.

Zamówienie obejmuje  dostawę 10 ton miału węglowego i  50 ton ekogroszku.

 

1.Termin realizacji zamówienia : miał węglowy w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy  i ekogroszek  sukcesywnie w dwóch dostawach.

2. Kryteria oceny ofert: cena brutto -100%.

3.Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Biurze

 Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym (siedziba w Gimnazjum

 w Brudzeniu Dużym).

4.Każda złożona oferta uzyska numer indentyfikacyjny.

5.Oferent uzyska potwierdzenie złożenia oferty, wraz z numerem

    indentyfikacyjnym.

6.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.

7.Termin składania ofert: 21 stycznia 2013r.do godz. 9.30.w Biurze Obsługi Szkół Samorządowych (budynek Gimnazjum w Brudzeniu Dużym).

8.Otwarcie ofert: 21 stycznia  2013r. o godz.10.00 w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym ).

9.Oferty wniesione po terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone oferentom.

10.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art.22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych:

1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

11.Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków zostanie przeprowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia. Niespełnienie w/w warunków spowoduje wykluczenie z postępowania o zamówienie publiczne.

12.Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni.

13.Telefon kontaktowy -24 260-42-81.

14.Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych  dnia 11 stycznia 2013r.

 

 siwz_przetarg_na_opal.doc

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4975216]

przewiń do góry