Wersja archiwalna 2012-09-27 11:56:02
Brudzeń Duży: Świadczenie usług edukacyjnych - przedszkolnych polegających na prowadzeniu zajęć teatralnych, plastycznych oraz zajęć specjalistycznych z gimnastyki korekcyjnej w ramach projektu - Przedszkole marzeń - wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci z gminy Brudzeń Duży.
Numer ogłoszenia: 368766 - 2012; data zamieszczenia: 27.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brudzeń Duży , Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 24 2604081, faks 24 2604081.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.brudzen.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług edukacyjnych - przedszkolnych polegających na prowadzeniu zajęć teatralnych, plastycznych oraz zajęć specjalistycznych z gimnastyki korekcyjnej w ramach projektu - Przedszkole marzeń - wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci z gminy Brudzeń Duży..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych - przedszkolnych polegających na prowadzeniu zajęć w ramach projektu - Przedszkole marzeń - wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci z gminy Brudzeń Duży - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopnie upowszechnienia edukacji przedszkolnej. 2. Temat usług edukacyjnych - przedszkolnych: Część 1 - zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia teatralne -instruktor. Część 2 - zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia plastyczne -instruktor. Część 3 - zajęcia specjalistyczne z gimnastyki korekcyjnej. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje warunki złożonymi dokumentami i oświadczeniami: Część 1 - zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia teatralne -instruktor. Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która musi posiadać: - wykształcenie wyższe pedagogiczne, -przygotowanie pedagogiczne, -posiadanie doświadczenia w realizacji przedsięwzięć teatralnych z udziałem dzieci w wieku przedszkolnym, -opracowanie wstępnej koncepcji realizacji programu obejmującego 30 godzin zegarowych zajęć teatralnych, -pożądane uprawnienia instruktora, -pożądane dodatkowe kursy, studia podnoszące kwalifikacje zawodowe , Część 2 - zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia plastyczne - instruktor. Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która musi posiadać: -wykształcenie wyższe pedagogiczne z plastyką, -przygotowanie pedagogiczne, -doświadczenie zawodowe w realizacji przedsięwzięć plastycznych z udziałem dzieci, -opracowanie wstępnej koncepcji realizacji programu obejmującego 30 godzin zegarowych zajęć plastycznych, -pożądane uprawnienia instruktora, -pożądane dodatkowe kursy, studia podnoszące kwalifikacje zawodowe , Część 3 - zajęcia specjalistyczne z gimnastyki korekcyjnej. Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która musi posiadać: -wykształcenie wyższe, -studia podyplomowe z gimnastyki korekcyjnej, -posiadanie przygotowania pedagogicznego, -doświadczenie zawodowe z udziałem dzieci, -opracowanie wstępnej koncepcji realizacji programu obejmującego 30 godzin zegarowych zajęć teatralnych, -pożądane dodatkowe kursy, studia podnoszące kwalifikacje zawodowe, -pożądane uprawnienia instruktora, Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował osobą zdolną do realizacji zamówienia, poprzez załączenie do oferty pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji tej osoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy PZP, polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych), wymaga się wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w ust 1.3 dotyczącej tych podmiotów.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Do oferty wykonawca załącza sporządzone dokumenty: a. Oświadczenie osoby - załącznik nr 7 do SIWZ. b. Curriculum Vitae - dokument winien zawierać zapis: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji projektu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 133, poz. 883 z późn. zm.) c. Kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie; d. Dokumenty potwierdzające doświadczenie w realizacji przedsięwzięć z udziałem dzieci. e. Kserokopie zaświadczeń o odbytych kursach i szkoleniach;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 2. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez zamawiającego lub przez wykonawcę. 3. W przypadkach wymienionych w umowie dopuszcza się wprowadzanie zmian za zgodą zamawiającego z zachowaniem formy pisemnej. 4. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ. 5. Zmiany mogą dotyczyć; -siły wyższej (np. choroba), -zawieszenie przez Zamawiającego realizacji projektu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brudzen.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym 09-414 Brudzeń Duży ul. Toruńska 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym 09-414 Brudzeń Duży ul. Toruńska 2 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopnie upowszechnienia edukacji przedszkolnej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia teatralne - instruktor..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zajęcia z każdej części będą się odbywały w Przedszkolu Samorządowym w Brudzeniu Dużym ul. Toruńska; 09-414 Brudzeń Duży. 2.Prowadzący zajęcia - instruktor - opracowuje program zajęć. 3. Nauczyciele wspomagający prowadzą (wypełniają) dzienniki zajęć. 4. Zajęcia realizowane będą zgodnie z harmonogramem. Termin zakończenia 31 lipca 2013r. Ilość grup - 1 grupa x 30 h, zajęcia realizowane w godzinach od 13.00 do 18.00 zgodnie z opracowanym harmonogramem. Do zakresu obowiązków wykonawcy należy: -Zapoznanie się z celami szczegółowymi realizowanego projektu, -Opracowanie programu realizacji zajęć, -Współpraca z kierownikiem projektu i animatorem projektu, -Współpraca z nauczycielem realizującym wspólnie zajęcia w ramach projektu. -Współpraca z zespołem projektowym w zakresie przygotowywania harmonogramów zajęć dodatkowych, -Dzielenie się wiedzą i umiejętnościami za zakresu prowadzonych zajęć z nauczycielem wspomagającym, -Uczestniczenie w ewaluacji projektu, -Bieżące informowanie rodziców o postępach dziecka, -Dbałość o powierzone pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć, -Przygotowanie dwukrotnego podsumowania zajęć w postaci przedstawienia teatralnego. -Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny (BHP) obowiązujących na terenie przedszkola.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-8.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 - zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia plastyczne - instruktor..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zajęcia z każdej części będą się odbywały w Przedszkolu Samorządowym w Brudzeniu Dużym ul. Toruńska; 09-414 Brudzeń Duży. 2.Prowadzący zajęcia - instruktor - opracowuje program zajęć. 3. Nauczyciele wspomagający prowadzą (wypełniają) dzienniki zajęć. 4. Zajęcia realizowane będą zgodnie z harmonogramem. Termin zakończenia 31 lipca 2013r. Ilość grup - 1 grupa x 30 h, zajęcia realizowane w godzinach od 13.00 do 18.00 zgodnie z opracowanym harmonogramem. Do zakresu obowiązków wykonawcy należy: -Zapoznanie się z celami szczegółowymi realizowanego projektu, -Opracowanie programu realizacji zajęć, -Współpraca z kierownikiem projektu i animatorem projektu, -Współpraca z nauczycielem realizującym wspólnie zajęcia w ramach projektu. -Współpraca z zespołem projektowym w zakresie przygotowywania harmonogramów zajęć dodatkowych, -Dzielenie się wiedzą i umiejętnościami z zakresu prowadzonych zajęć z nauczycielem wspomagającym, -Uczestniczenie w ewaluacji projektu, -Bieżące informowanie rodziców o postępach dziecka, -Dbałość o powierzone pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć, -Przygotowanie dwukrotnego podsumowania zajęć w postaci wystawy prac plastycznych -Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny (BHP) obowiązujących na terenie przedszkola.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-8.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 - zajęcia specjalistyczne z gimnastyki korekcyjnej..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zajęcia z każdej części będą się odbywały w Przedszkolu Samorządowym w Brudzeniu Dużym ul. Toruńska; 09-414 Brudzeń Duży. 2.Prowadzący zajęcia - instruktor - opracowuje program zajęć. 3. Nauczyciele wspomagający prowadzą (wypełniają) dzienniki zajęć. 4. Zajęcia realizowane będą zgodnie z harmonogramem. Termin zakończenia 31 lipca 2013r. Ilość grup - 2 grupy x 30 h, zajęcia realizowane w godzinach od 13.00 do 18.00 zgodnie z opracowanym harmonogramem. Do zakresu obowiązków wykonawcy należy: -Zapoznanie się z celami szczegółowymi realizowanego projektu, -Opracowanie programu realizacji zajęć, -Współpraca z kierownikiem projektu i animatorem projektu, -Współpraca z zespołem projektowym w zakresie przygotowywania harmonogramów zajęć dodatkowych, -Prowadzenie dokumentacji (dziennik zajęć) realizowanych zajęć zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie, -Uczestniczenie w ewaluacji projektu, -Dbałość o powierzone pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć, -Przygotowanie sal i pomocy dydaktycznych do zajęć projektowych, -Porządkowanie sal po odbytych zajęciach,.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-8.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2012-09-27
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-09-27 11:56:02
- Liczba odsłon: 460
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: