Wersja archiwalna 2012-09-20 15:16:31

 

_________________________________________________________________________________________________

Brudzeń, dnia 20 września  2012r.

 

 

ZAWIADOMIENIE    O    WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY

 

Zamawiający: Gmina Brudzeń Duży w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów unijnych – art. 11 ust. 8 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień  Publicznych  (tekst jednolity Dz. U. Nr 113, poz.759 z 2010r. z późn. zmianami) na świadczenie usług edukacyjnych – przedszkolnych polegających na prowadzeniu zajęć w ramach projektu”  pn: ”Przedszkole marzeń- wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci z gminy Brudzeń Duży” współfinansowanego przez unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego – PO KL – Priorytet IX, Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach  Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty zgodnie z art. 92 ust. 1 cyt. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo Zamówień Publicznych:

Część 8:  Zajęcia  specjalistyczne z psychologiem.

  wybrał ofertę złożoną przez: Panią Jolantę Iwanowską zam. Cekanowo, ul. Jagodowa 2;  09-472 Słupno na podstawie kryterium oceny ofert określonych w SIWZ.    Oferta otrzymała łącznie 100 punktów.

Cena łączna wybranej oferty 2.400,-zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych).

W tej części postępowania wpłynęły cztery oferty. Dwóch Wykonawców spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferty są zgodne z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz  zostały złożone zgodnie  z wymaganiami określonymi w SIWZ.

Poniżej streszczenie oceny złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu w przyjętym kryterium cena 100% .

 

Numer oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Liczba punktów wg kryterium cena 100%

2

Centrum Szkoleń i Terapii EMPATIA

ul. Zdziarskiego 17;  09-400 Płock   

94,94

4

Iwanowska Jolanta

zam. Cekanowo ul. Jagodowa 2; 09-472 Słupno 

100,00

 

Oferta nr 1 złożona przez Pana Mariusza Łakomskiego zam. Płock ul. Żuławska 32 – Zamawiający wykluczył Wykonawcę z postępowania na podstawie art. 24 ust 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych

Zgodnie z Działem XIII ust 1 pkt 1.3.  Specyfikacji Istotnych Warunków  Zamówienia  warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie doświadczenia zawodowego w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym. Na podstawie uzupełnionych dokumentów Pan Łakomski nie wykazał iż wymagane doświadczenie posiada. Tak więc Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z przepisami ustawy Prawa Zamówień Publicznych.

Zgodnie z art. 24 ust 4 cyt. Ustawy ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Oferta nr 3 złożona przez Panią Katarzynę  Morawską  zam. Płock, ul. Gałczyńskiego 5 m 33 - Zamawiający wykluczył Wykonawcę z postępowania na podstawie art. 24 ust 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Zgodnie z Działem XIII ust 1 pkt 1.3.  Specyfikacji Istotnych Warunków  Zamówienia  warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie wykształcenia psychologicznego. Na podstawie złożonych dokumentów wynika, iż Pani Morawska nie posiada wymaganego wykształcenia. Tak więc Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z przepisami ustawy Prawa Zamówień Publicznych.

 

 

Wójt Gminy

/-/Andrzej Dwojnych

 

 

 

 

Brudzeń, dnia 17 września  2012r.

ZAWIADOMIENIE    O    UNIEWAŻNIENIU   POSTĘPOWANIA

Zamawiający: Gmina Brudzeń Duży/Urząd Gminy  Brudzeń Duży w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów unijnych – art. 11 ust. 8 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień  Publicznych  (tekst jednolity Dz. U. Nr 113, poz.759 z 2010r. z późn. zmianami) na świadczenie usług edukacyjnych – przedszkolnych polegających na prowadzeniu zajęć w ramach projektu”  pn: ”Przedszkole marzeń- wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci z gminy Brudzeń Duży” współfinansowanego przez unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego – PO KL – Priorytet IX, Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach  Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty ,Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej unieważnił postępowanie w części 1 -   pn: Zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne- zajęcia teatralne instruktor

na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – wyżej cyt. ustawy Prawo zamówień publicznych – nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

W postępowaniu wpłynęła jedna oferta złożona przez Panią Joannę Krzemińską zam. Kobierniki 1; 09-411 Biała. Zamawiający wykluczył Wykonawcę z postępowania na podstawie art. 24 ust 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych

Zgodnie z Działem XIII ust 1 pkt 1.3.  Specyfikacji Istotnych Warunków  Zamówienia  warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie przez  Wykonawcę doświadczenia zawodowego w  realizacji przedsięwzięć  teatralnych  z udziałem dzieci  w wieku przedszkolnym.

Wykonawca w złożonej ofercie nie wykazał żądanego przez Zamawiającego doświadczenia zawodowego, z posiadanych dokumentów do oferty wynika iż Wykonawca takiego doświadczenia nie posiada.

Tak więc Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z przepisami ustawy Prawa Zamówień Publicznych.

Zgodnie z art. 24 ust 4 cyt. Ustawy ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

Wójt Gminy

/-/ Andrzej Dwojnych

 

 

Brudzeń, dnia 17 września  2012r.

 

ZAWIADOMIENIE    O    WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY

 

Zamawiający: Gmina Brudzeń Duży/Urząd Gminy  Brudzeń Duży w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów unijnych – art. 11 ust. 8 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień  Publicznych  (tekst jednolity Dz. U. Nr 113, poz.759 z 2010r. z późn. zmianami) na świadczenie usług edukacyjnych – przedszkolnych polegających na prowadzeniu zajęć w ramach projektu”  pn: ”Przedszkole marzeń- wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci z gminy Brudzeń Duży” współfinansowanego przez unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego – PO KL – Priorytet IX, Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach  Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty zgodnie z art. 92 ust. 1 cyt. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo Zamówień Publicznych:

Część 2:  Zajęcia  rozwijające kompetencje indywidualne -zajęcia teatralne- nauczyciel

  wybrał ofertę złożoną przez: Panią Wandę Ciarkowską zam. Myśliborzyce 27A; 09-414 Brudzeń Duży na podstawie kryterium oceny ofert określonych w SIWZ. Oferta otrzymała łącznie 100 punktów. Cena łączna wybranej oferty 2.100,-zł (słownie: dwa tysiące sto złotych).

W tej części postępowania wpłynęła jedna oferta. Wykonawca spełnia  warunki udziału w postępowaniu, oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz  została złożona zgodnie  z wymaganiami określonymi w SIWZ.

 

Wójt Gminy

/-/ Andrzej Dwojnych

 

 

Brudzeń, dnia 17 września  2012r.

ZAWIADOMIENIE    O    UNIEWAŻNIENIU   POSTĘPOWANIA

Zamawiający: Gmina Brudzeń Duży/Urząd Gminy  Brudzeń Duży w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów unijnych – art. 11 ust. 8 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień  Publicznych  (tekst jednolity Dz. U. Nr 113, poz.759 z 2010r. z późn. zmianami) na świadczenie usług edukacyjnych – przedszkolnych polegających na prowadzeniu zajęć w ramach projektu”  pn: ”Przedszkole marzeń- wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci z gminy Brudzeń Duży” współfinansowanego przez unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego – PO KL – Priorytet IX, Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach  Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty ,Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej unieważnił postępowanie w części 3 -   pn: Zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne- zajęcia plastyczne instruktor

na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – wyżej cyt. ustawy Prawo zamówień publicznych – nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

W postępowaniu wpłynęła jedna oferta złożona przez Panią Alicję Kowalską zam. Turza Mała 6; 09-414 Brudzeń Duzy. Zamawiający wykluczył Wykonawcę z postępowania na podstawie art. 24 ust 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych

Zgodnie z Działem XIII ust 1 pkt 1.3.  Specyfikacji Istotnych Warunków  Zamówienia  warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie przez  Wykonawcę wykształcenia wyższego kierunkowego Akademia Sztuk Pięknych lub Podyplomowe Studia Edukacji Artystycznej „Sztuka”.

Wykonawca w złożonej ofercie nie wykazał żądanego przez Zamawiającego wykształcenia, z posiadanych dokumentów do oferty wynika iż Wykonawca takiego wykształcenia nie posiada.

Tak więc Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z przepisami ustawy Prawa Zamówień Publicznych.

Zgodnie z art. 24 ust 4 cyt. Ustawy ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

Wójt Gminy

/-/ Andrzej Dwojnych

 

Brudzeń, dnia 17 września  2012r.

 

ZAWIADOMIENIE    O    WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY

 

Zamawiający: Gmina Brudzeń Duży/Urząd Gminy  Brudzeń Duży w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów unijnych – art. 11 ust. 8 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień  Publicznych  (tekst jednolity Dz. U. Nr 113, poz.759 z 2010r. z późn. zmianami) na świadczenie usług edukacyjnych – przedszkolnych polegających na prowadzeniu zajęć w ramach projektu”  pn: ”Przedszkole marzeń- wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci z gminy Brudzeń Duży” współfinansowanego przez unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego – PO KL – Priorytet IX, Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach  Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty zgodnie z art. 92 ust. 1 cyt. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo Zamówień Publicznych:

Część 4:  Zajęcia  rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia plastyczne - nauczyciel

  wybrał ofertę złożoną przez: Panią Dorotę Tyburską zam. 09-414 Brudzeń Duży ul. Szkolna 5 na podstawie kryterium oceny ofert określonych w SIWZ. Oferta otrzymała łącznie 100 punktów. Cena łączna wybranej oferty 1.950,-zł (słownie: jeden tysiąc pięćdziesiąt złotych).

W tej części postępowania wpłynęła jedna oferta. Wykonawca spełnia  warunki udziału w postępowaniu, oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz  została złożona zgodnie  z wymaganiami określonymi w SIWZ.

 

Wójt Gminy

/-/ Andrzej Dwojnych

 

Brudzeń, dnia 17 września  2012r.

 

ZAWIADOMIENIE    O    WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY

 

Zamawiający: Gmina Brudzeń Duży/Urząd Gminy  Brudzeń Duży w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów unijnych – art. 11 ust. 8 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień  Publicznych  (tekst jednolity Dz. U. Nr 113, poz.759 z 2010r. z późn. zmianami) na świadczenie usług edukacyjnych – przedszkolnych polegających na prowadzeniu zajęć w ramach projektu”  pn: ”Przedszkole marzeń- wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci z gminy Brudzeń Duży” współfinansowanego przez unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego – PO KL – Priorytet IX, Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach  Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty zgodnie z art. 92 ust. 1 cyt. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo Zamówień Publicznych:

Część 6:  Zajęcia  rozwijające kompetencje indywidualne -zajęcia plastyczne - nauczyciel

  wybrał ofertę złożoną przez: Panią Katarzynę Morawską  zam. Płock ul. Gałczyńskiego 5 m 33; 09-402 Płock na podstawie kryterium oceny ofert określonych w SIWZ. Oferta otrzymała łącznie 100 punktów. Cena łączna wybranej oferty 1.950,-zł (słownie: jeden tysiąc pięćdziesiąt złotych).

W tej części postępowania wpłynęła jedna oferta. Wykonawca spełnia  warunki udziału w postępowaniu, oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz  została złożona zgodnie  z wymaganiami określonymi w SIWZ.

Wójt Gminy

/-/ Andrzej Dwojnych

 

 

Brudzeń, dnia 17 września  2012r.

 

ZAWIADOMIENIE    O    WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY

 

Zamawiający: Gmina Brudzeń Duży/Urząd Gminy  Brudzeń Duży w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów unijnych – art. 11 ust. 8 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień  Publicznych  (tekst jednolity Dz. U. Nr 113, poz.759 z 2010r. z późn. zmianami) na świadczenie usług edukacyjnych – przedszkolnych polegających na prowadzeniu zajęć w ramach projektu”  pn: ”Przedszkole marzeń- wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci z gminy Brudzeń Duży” współfinansowanego przez unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego – PO KL – Priorytet IX, Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach  Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty zgodnie z art. 92 ust. 1 cyt. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo Zamówień Publicznych:

Część 7:  Zajęcia  specjalistyczne – zajęcia z logopedą.

  wybrał ofertę złożoną przez: Panią Annę Szczepaniak  zam. Płock ul. Czwartaków 4 m 94; 09-410 Płock na podstawie kryterium oceny ofert określonych w SIWZ. Oferta otrzymała łącznie 100 punktów. Cena łączna wybranej oferty 3.900,-zł (słownie: trzy tysiące dziewięćset  złotych).

W tej części postępowania wpłynęła jedna oferta. Wykonawca spełnia  warunki udziału w postępowaniu, oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz  została złożona zgodnie  z wymaganiami określonymi w SIWZ.

 

Wójt Gminy

/-/ Andrzej Dwojnych

 

 

Brudzeń, dnia 17 września  2012r. 

ZAWIADOMIENIE    O    UNIEWAŻNIENIU   POSTĘPOWANIA

 

Zamawiający: Gmina Brudzeń Duży/Urząd Gminy  Brudzeń Duży w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów unijnych – art. 11 ust. 8 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień  Publicznych  (tekst jednolity Dz. U. Nr 113, poz.759 z 2010r. z późn. zmianami) na świadczenie usług edukacyjnych – przedszkolnych polegających na prowadzeniu zajęć w ramach projektu”  pn: ”Przedszkole marzeń- wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci z gminy Brudzeń Duży” współfinansowanego przez unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego – PO KL – Priorytet IX, Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach  Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty ,Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej unieważnił postępowanie w części 9  pn: Zajęcia specjalistyczne z gimnastyki korekcyjnej.

na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – wyżej cyt. ustawy Prawo zamówień publicznych – nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.

Wójt Gminy

/-/ Andrzej Dwojnych

 

 

 

Brudzeń, dnia 17 września  2012r.

 

ZAWIADOMIENIE    O    WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY

 

Zamawiający: Gmina Brudzeń Duży/Urząd Gminy  Brudzeń Duży w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów unijnych – art. 11 ust. 8 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień  Publicznych  (tekst jednolity Dz. U. Nr 113, poz.759 z 2010r. z późn. zmianami) na świadczenie usług edukacyjnych – przedszkolnych polegających na prowadzeniu zajęć w ramach projektu”  pn: ”Przedszkole marzeń- wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci z gminy Brudzeń Duży” współfinansowanego przez unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego – PO KL – Priorytet IX, Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach  Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty zgodnie z art. 92 ust. 1 cyt. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo Zamówień Publicznych:

Część 10:  koordynacja realizowanych w ramach projektu zajęć specjalistycznych i rozwijających kompetencje indywidualne – animator projektu.

  wybrał ofertę złożoną przez: Panią Agnieszkę Czajkowską zam. Murzynowo 19/3; 09-414 Brudzeń Duży  na podstawie kryterium oceny ofert określonych w SIWZ. Oferta otrzymała łącznie 100 punktów. Cena łączna wybranej oferty 2.200,-zł (słownie: dwa tysiące dwieście  złotych).

W tej części postępowania wpłynęła jedna oferta. Wykonawca spełnia  warunki udziału w postępowaniu, oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz  została złożona zgodnie  z wymaganiami określonymi w SIWZ.

 

Wójt Gminy

/-/ Andrzej Dwojnych

__________________________________________________________________________________

Świadczenie usług edukacyjnych - przedszkolnych polegających na prowadzeniu zajęć w ramach projektu - Przedszkole marzeń - wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci z gminy Brudzeń Duży

Brudzeń Duży: Numer ogłoszenia: 325958 - 2012; data zamieszczenia: 31.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brudzeń Duży , Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 24 2604081, faks 24 2604081.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brudzen.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług edukacyjnych - przedszkolnych polegających na prowadzeniu zajęć w ramach projektu - Przedszkole marzeń - wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci z gminy Brudzeń Duży.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych - przedszkolnych polegających na prowadzeniu zajęć w ramach projektu Przedszkole marzeń - wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci z gminy Brudzeń Duży współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopnie upowszechnienia edukacji przedszkolnej. Temat usług edukacyjnych - przedszkolnych: Część 1 - zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia teatralne - instruktor. Część 2 - zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia teatralne - nauczyciel. Część 3 - zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia plastyczne - instruktor. Część 4 - zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia plastyczne - nauczyciel. Część 5 - zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia taneczne - instruktor. Część 6 - zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia taneczne - nauczyciel. Część 7 - zajęcia specjalistyczne - zajęcia z logopedą. Część 8 - zajęcia specjalistyczne z psychologiem. Część 9 - zajęcia specjalistyczne z gimnastyki korekcyjnej. Część 10 koordynacja realizowanych w ramach projektu zajęć specjalistycznych i rozwijających kompetencje indywidualne - animator projektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ..II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje warunki złożonymi dokumentami i oświadczeniami: Część 1 - zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia teatralne -instruktor. Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która musi posiadać: wykształcenie wyższe kierunkowe, doświadczenie zawodowe w realizacji przedsięwzięć teatralnych z udziałem dzieci w wieku przedszkolnym, opracowanie wstępnej koncepcji realizacji programu obejmującego 30 godzin zegarowych zajęć teatralnych, pożądane dodatkowe kursy, studia podnoszące kwalifikacje zawodowe, pożądane uprawnienia instruktora, posiadanie przygotowania pedagogicznego, Część 2 - zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia teatralne - nauczyciel. Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która musi posiadać: wykształcenie wyższe edukacja wczesnoszkolna - nauczanie zintegrowane oraz edukacja przedszkolna co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe jako nauczyciel wychowania przedszkolnego, pożądane dodatkowe kursy, podnoszące kwalifikacje zawodowe Część 3 - zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia plastyczne - instruktor. Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która musi posiadać: wykształcenie wyższe kierunkowe Akademia Sztuk Pięknych lub Podyplomowe studia -edukacji artystycznej -Sztuka-. opracowanie wstępnej koncepcji realizacji programu obejmującego 30 godzin zegarowych zajęć plastycznych, pożądane uprawnienia instruktora, pożądane dodatkowe kursy, podnoszące kwalifikacje zawodowe , posiadanie przygotowania pedagogicznego, Część 4 - zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia plastyczne - nauczyciel. Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która musi posiadać: wykształcenie wyższe edukacja wczesnoszkolna -nauczanie zintegrowane oraz edukacja przedszkolna co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe jako nauczyciel wychowania przedszkolnego pożądane dodatkowe kursy, podnoszące kwalifikacje w zakresie rożnych technik plastycznych w przedszkolu, Część 5 - zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia taneczne - instruktor. Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która musi posiadać: wykształcenie wyższe kierunkowe, doświadczenie zawodowe w realizacji przedsięwzięć tanecznych z udziałem dzieci w wieku przedszkolnym, opracowanie wstępnej koncepcji realizacji programu obejmującego 30 godzin zegarowych zajęć tanecznych, pożądane dodatkowe kursy, studia podnoszące kwalifikacje zawodowe, pożądane uprawnienia instruktora, posiadanie przygotowania pedagogicznego, Część 6 - zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia taneczne - nauczyciel. Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która musi posiadać: wykształcenie wyższe edukacja wczesnoszkolna -nauczanie zintegrowane oraz edukacja przedszkolna co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe jako nauczyciel wychowania przedszkolnego pożądane dodatkowe warsztaty i kursy, podnoszące kwalifikacje zawodowe w zakresie wykorzystania zabaw muzyczno-tanecznych w wychowaniu przedszkolnym , zabaw umuzykalniających i zabaw ze śpiewem. Część 7 - zajęcia specjalistyczne - zajęcia z logopedą. Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która musi posiadać: wykształcenie wyższe magisterskie lub podyplomowe w zakresie pedagogiki kompensacyjnej i logopedii szkolnej, doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym w zakresie terapii logopedycznej, doświadczenie w pracy z dziećmi z deficytami rozwojowymi w tym uszkodzeniami słuchu, pożądane dodatkowe kursy, warsztaty podnoszące kwalifikacje zawodowe w zakresie wspierania prawidłowego rozwoju mowy dzieci w wieku przedszkolnym , wspierania rozwoju młodzieży i dzieci z uszkodzeniami słuchu Część 8 - zajęcia specjalistyczne z psychologiem. Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która musi posiadać: wykształcenie wyższe psychologiczne posiadanie przygotowania pedagogicznego, doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym , pożądane dodatkowe kursy, warsztaty podnoszące kwalifikacje zawodowe w zakresie wspierania prawidłowego rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym Część 9 - zajęcia specjalistyczne z gimnastyki korekcyjnej. Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która musi posiadać: wykształcenie wyższe pedagogika terapeutyczna z rehabilitacją ruchową 3-letnie doświadczenie zawodowe w realizacji zajęć gimnastyki korekcyjnej z udziałem dzieci w wieku przedszkolnym, dodatkowy kurs instruktorski w zakresie gimnastyki korekcyjnej posiadanie przygotowania pedagogicznego, Część 10 - koordynacja realizowanych w ramach projektu zajęć specjalistycznych i rozwijających kompetencje indywidualne - animator projektu. Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która musi posiadać: wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie edukacji początkowej, co najmniej 5 -letnie doświadczenie zawodowe jako nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i wychowania przedszkolnego; doświadczenie w realizacji programów własnych (autorskich), doświadczenie w realizacji projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej min. 2 dodatkowe kursy, podnoszące kwalifikacje w zakresie sprawowania i dokumentowania nadzoru pedagogicznego , mierzenia jakości pracy szkoły . odbyte szkolenie z zakresu projektów dofinansowywanych ze środków Unii Europejskiej. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował osobą zdolną do realizacji zamówienia, poprzez załączenie do oferty pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji tej osoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy PZP, polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych), wymaga się wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w ust 1.3 dotyczącej tych podmiotów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Do oferty wykonawca załącza sporządzone dokumenty: a. Oświadczenie osoby - załącznik nr 7 do SIWZ. b. Curriculum Vitae - dokument winien zawierać zapis: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji projektu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 133, poz. 883 z późn. zm.) c. Kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie; d. Dokumenty potwierdzające odpowiedni staż pracy. e. Kserokopie zaświadczeń o odbytych kursach i szkoleniach;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy: 1) w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach; w takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy, bez prawa dochodzenia kar umownych. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i powinno zawierać uzasadnienie. 2) gdy Wykonawca nie wykonuje usługi zgodnie z umową lub też nienależycie ją wykonuje pomimo wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie. 2. W przypadku nie otrzymania przez Zamawiającego dofinansowania zadania z funduszy unijnych Strony wyrażają zgodę na wypłatę wynagrodzenia po otrzymaniu tych należności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brudzen.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.brudzen.pl w zakładce BIP -> Przetargi w siedzibnie zamawiającego: Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży pok. nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopnie upowszechnienia edukacji przedszkolnej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia teatralne - instruktor..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 1. Zajęcia z każdej części będą się odbywały w Przedszkolu Samorządowym w Brudzeniu Dużym ul. Toruńska; 09-414 Brudzeń Duży. 2. Prowadzący zajęcia - instruktor - opracowuje program zajęć. 3. Nauczyciele wspomagający prowadzą (wypełniają) dzienniki zajęć. 4. Zajęcia realizowane będą zgodnie z harmonogramem. Termin zakończenia 31 lipca 2013r. Ilość grup - 1 grupa x 30 h, zajęcia realizowane w godzinach od 13.00 do 18.00 zgodnie z opracowanym harmonogramem. Do zakresu obowiązków wykonawcy należy: Zapoznanie się z celami szczegółowymi realizowanego projektu, Opracowanie programu realizacji zajęć, Współpraca z kierownikiem projektu i animatorem projektu, Współpraca z nauczycielem realizującym wspólnie zajęcia w ramach projektu. Współpraca z zespołem projektowym w zakresie przygotowywania harmonogramów zajęć dodatkowych, Dzielenie się wiedzą i umiejętnościami za zakresu prowadzonych zajęć z nauczycielem wspomagającym, Uczestniczenie w ewaluacji projektu, Bieżące informowanie rodziców o postępach dziecka, Dbałość o powierzone pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć, Przygotowanie dwukrotnego podsumowania zajęć w postaci przedstawienia teatralnego. Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny (BHP) obowiązujących na terenie przedszkola Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która musi posiadać: wykształcenie wyższe kierunkowe, doświadczenie zawodowe w realizacji przedsięwzięć teatralnych z udziałem dzieci w wieku przedszkolnym, opracowanie wstępnej koncepcji realizacji programu obejmującego 30 godzin zegarowych zajęć teatralnych, pożądane dodatkowe kursy, studia podnoszące kwalifikacje zawodowe, pożądane uprawnienia instruktora, posiadanie przygotowania pedagogicznego,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia teatralne - nauczyciel..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 1. Zajęcia z każdej części będą się odbywały w Przedszkolu Samorządowym w Brudzeniu Dużym ul. Toruńska; 09-414 Brudzeń Duży. 2. Prowadzący zajęcia - instruktor - opracowuje program zajęć. 3. Nauczyciele wspomagający prowadzą (wypełniają) dzienniki zajęć. 4. Zajęcia realizowane będą zgodnie z harmonogramem. Termin zakończenia 31 lipca 2013r. Część 2 - zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia teatralne - nauczyciel. Ilość grup - 1 grupa x 30 h, zajęcia realizowane w godzinach od 13.00 do 18.00 zgodnie z opracowanym harmonogramem. Do zakresu obowiązków wykonawcy należy: Zapoznanie się z celami szczegółowymi realizowanego projektu, Współpraca z kierownikiem projektu i animatorem projektu, Współpraca z instruktorem realizującym wspólnie zajęcia w ramach projektu. Współpraca z zespołem projektowym w zakresie przygotowywania harmonogramów zajęć dodatkowych, Prowadzenie dokumentacji (dziennik zajęć) realizowanych zajęć zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie, Uczestniczenie w ewaluacji projektu, Dbałość o powierzone pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć, Przygotowanie sal i pomocy dydaktycznych do zajęć projektowych, Porządkowanie sal po odbytych zajęciach, Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny (BHP) obowiązujących na terenie przedszkola.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia plastyczne - instruktor..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 1. Zajęcia z każdej części będą się odbywały w Przedszkolu Samorządowym w Brudzeniu Dużym ul. Toruńska; 09-414 Brudzeń Duży. 2. Prowadzący zajęcia - instruktor - opracowuje program zajęć. 3. Nauczyciele wspomagający prowadzą (wypełniają) dzienniki zajęć. 4. Zajęcia realizowane będą zgodnie z harmonogramem. Termin zakończenia 31 lipca 2013r. Ilość grup - 1 grupa x 30 h, zajęcia realizowane w godzinach od 13.00 do 18.00 zgodnie z opracowanym harmonogramem. Do zakresu obowiązków wykonawcy należy: Zapoznanie się z celami szczegółowymi realizowanego projektu, Opracowanie programu realizacji zajęć, Współpraca z kierownikiem projektu i animatorem projektu, Współpraca z nauczycielem realizującym wspólnie zajęcia w ramach projektu. Współpraca z zespołem projektowym w zakresie przygotowywania harmonogramów zajęć dodatkowych, Dzielenie się wiedzą i umiejętnościami z zakresu prowadzonych zajęć z nauczycielem wspomagającym, Uczestniczenie w ewaluacji projektu, Bieżące informowanie rodziców o postępach dziecka, Dbałość o powierzone pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć, Przygotowanie dwukrotnego podsumowania zajęć w postaci wystawy prac plastycznych Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny (BHP) obowiązujących na terenie przedszkola.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia plastyczne - nauczyciel..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 1. Zajęcia z każdej części będą się odbywały w Przedszkolu Samorządowym w Brudzeniu Dużym ul. Toruńska; 09-414 Brudzeń Duży. 2. Prowadzący zajęcia - instruktor - opracowuje program zajęć. 3. Nauczyciele wspomagający prowadzą (wypełniają) dzienniki zajęć. 4. Zajęcia realizowane będą zgodnie z harmonogramem. Termin zakończenia 31 lipca 2013r. Ilość grup - 1 grupa x 30 h, zajęcia realizowane w godzinach od 13.00 do 18.00 zgodnie z opracowanym harmonogramem. Do zakresu obowiązków wykonawcy należy: Zapoznanie się z celami szczegółowymi realizowanego projektu, Współpraca z kierownikiem projektu i animatorem projektu, Współpraca z instruktorem realizującym wspólnie zajęcia w ramach projektu. Współpraca z zespołem projektowym w zakresie przygotowywania harmonogramów zajęć dodatkowych, Prowadzenie dokumentacji (dziennik zajęć) realizowanych zajęć zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie, Uczestniczenie w ewaluacji projektu, Dbałość o powierzone pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć, Przygotowanie sal i pomocy dydaktycznych do zajęć projektowych, Porządkowanie sal po odbytych zajęciach, Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny (BHP) obowiązujących na terenie przedszkola.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia taneczne - instruktor..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 1. Zajęcia z każdej części będą się odbywały w Przedszkolu Samorządowym w Brudzeniu Dużym ul. Toruńska; 09-414 Brudzeń Duży. 2. Prowadzący zajęcia - instruktor - opracowuje program zajęć. 3. Nauczyciele wspomagający prowadzą (wypełniają) dzienniki zajęć. 4. Zajęcia realizowane będą zgodnie z harmonogramem. Termin zakończenia 31 lipca 2013r. Ilość grup - 1 grupa x 30 h, zajęcia realizowane w godzinach od 13.00 do 18.00 zgodnie z opracowanym harmonogramem. Do zakresu obowiązków wykonawcy należy: Zapoznanie się z celami szczegółowymi realizowanego projektu, Opracowanie programu realizacji zajęć, Współpraca z kierownikiem projektu i animatorem projektu, Współpraca z nauczycielem realizującym wspólnie zajęcia w ramach projektu. Współpraca z zespołem projektowym w zakresie przygotowywania harmonogramów zajęć dodatkowych, Dzielenie się wiedzą i umiejętnościami za zakresu prowadzonych zajęć z nauczycielem wspomagającym, Uczestniczenie w ewaluacji projektu, Bieżące informowanie rodziców o postępach dziecka, Dbałość o powierzone pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć, Przygotowanie dwukrotnego podsumowania zajęć w postaci układu tanecznego. Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny (BHP) obowiązujących na terenie przedszkola.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia taneczne - nauczyciel..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 1. Zajęcia z każdej części będą się odbywały w Przedszkolu Samorządowym w Brudzeniu Dużym ul. Toruńska; 09-414 Brudzeń Duży. 2. Prowadzący zajęcia - instruktor - opracowuje program zajęć. 3. Nauczyciele wspomagający prowadzą (wypełniają) dzienniki zajęć. 4. Zajęcia realizowane będą zgodnie z harmonogramem. Termin zakończenia 31 lipca 2013r. Ilość grup - 1 grupa x 30 h, zajęcia realizowane w godzinach od 13.00 do 18.00 zgodnie z opracowanym harmonogramem. Do zakresu obowiązków wykonawcy należy: Zapoznanie się z celami szczegółowymi realizowanego projektu, Współpraca z kierownikiem projektu i animatorem projektu, Współpraca z instruktorem realizującym wspólnie zajęcia w ramach projektu. Współpraca z zespołem projektowym w zakresie przygotowywania harmonogramów zajęć dodatkowych, Prowadzenie dokumentacji (dziennik zajęć) realizowanych zajęć zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie, Uczestniczenie w ewaluacji projektu, Dbałość o powierzone pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć, Przygotowanie sal i pomocy dydaktycznych do zajęć projektowych, Porządkowanie sal po odbytych zajęciach, Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny (BHP) obowiązujących na terenie przedszkola.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zajęcia specjalistyczne - zajęcia z logopedą..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 1. Zajęcia z każdej części będą się odbywały w Przedszkolu Samorządowym w Brudzeniu Dużym ul. Toruńska; 09-414 Brudzeń Duży. 2. Prowadzący zajęcia - instruktor - opracowuje program zajęć. 3. Nauczyciele wspomagający prowadzą (wypełniają) dzienniki zajęć. 4. Zajęcia realizowane będą zgodnie z harmonogramem. Termin zakończenia 31 lipca 2013r. Ilość grup - 1 grupa x 60 h, zajęcia realizowane w godzinach od 13.00 do 18.00 zgodnie z opracowanym harmonogramem. Do zakresu obowiązków wykonawcy należy: Zapoznanie się z celami szczegółowymi realizowanego projektu, Opracowanie programu realizacji zajęć, Współpraca z kierownikiem projektu i animatorem projektu, Współpraca z zespołem projektowym w zakresie przygotowywania harmonogramów zajęć dodatkowych, Prowadzenie dokumentacji (dziennik zajęć) realizowanych zajęć zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie, Uczestniczenie w ewaluacji projektu, Dbałość o powierzone pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć, Przygotowanie sal i pomocy dydaktycznych do zajęć projektowych, Porządkowanie sal po odbytych zajęciach,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zajęcia specjalistyczne z psychologiem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 1. Zajęcia z każdej części będą się odbywały w Przedszkolu Samorządowym w Brudzeniu Dużym ul. Toruńska; 09-414 Brudzeń Duży. 2. Prowadzący zajęcia - instruktor - opracowuje program zajęć. 3. Nauczyciele wspomagający prowadzą (wypełniają) dzienniki zajęć. 4. Zajęcia realizowane będą zgodnie z harmonogramem. Termin zakończenia 31 lipca 2013r. 20 godzin konsultacji psychologicznych z dziećmi, 12 godzin konsultacji psychologicznych z rodzicami. Do zakresu obowiązków wykonawcy należy: Zapoznanie się z celami szczegółowymi realizowanego projektu, Opracowanie programu realizacji zajęć, Współpraca z kierownikiem projektu i animatorem projektu, Współpraca z zespołem projektowym w zakresie przygotowywania harmonogramów zajęć dodatkowych, Prowadzenie dokumentacji (dziennik zajęć) realizowanych zajęć zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie, Uczestniczenie w ewaluacji projektu, Dbałość o powierzone pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć, Przygotowanie sal i pomocy dydaktycznych do zajęć projektowych, Porządkowanie sal po odbytych zajęciach,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zajęcia specjalistyczne z gimnastyki korekcyjnej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 1. Zajęcia z każdej części będą się odbywały w Przedszkolu Samorządowym w Brudzeniu Dużym ul. Toruńska; 09-414 Brudzeń Duży. 2. Prowadzący zajęcia - instruktor - opracowuje program zajęć. 3. Nauczyciele wspomagający prowadzą (wypełniają) dzienniki zajęć. 4. Zajęcia realizowane będą zgodnie z harmonogramem. Termin zakończenia 31 lipca 2013r. Ilość grup - 2 grupy x 30 h, zajęcia realizowane w godzinach od 13.00 do 18.00 zgodnie z opracowanym harmonogramem. Do zakresu obowiązków wykonawcy należy: Zapoznanie się z celami szczegółowymi realizowanego projektu, Opracowanie programu realizacji zajęć, Współpraca z kierownikiem projektu i animatorem projektu, Współpraca z zespołem projektowym w zakresie przygotowywania harmonogramów zajęć dodatkowych, Prowadzenie dokumentacji (dziennik zajęć) realizowanych zajęć zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie, Uczestniczenie w ewaluacji projektu, Dbałość o powierzone pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć, Przygotowanie sal i pomocy dydaktycznych do zajęć projektowych, Porządkowanie sal po odbytych zajęciach,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: koordynacja realizowanych w ramach projektu zajęć specjalistycznych i rozwijających kompetencje indywidualne - animator projektu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 1. Zajęcia z każdej części będą się odbywały w Przedszkolu Samorządowym w Brudzeniu Dużym ul. Toruńska; 09-414 Brudzeń Duży. 2. Prowadzący zajęcia - instruktor - opracowuje program zajęć. 3. Nauczyciele wspomagający prowadzą (wypełniają) dzienniki zajęć. 4. Zajęcia realizowane będą zgodnie z harmonogramem. Termin zakończenia 31 lipca 2013r. 40 godzin w miesiącu, zajęcia realizowane w godzinach od 13.00 do 18.00 zgodnie z opracowanym harmonogramem. Zapoznanie się z celami szczegółowymi realizowanego projektu, Zatwierdzanie opracowanych przez instruktorów programów realizacji zajęć, Prowadzenie dokumentacji realizowanych zajęć innej niż dzienniki zajęć, Monitorowanie frekwencji uczestnictwa w zajęciach, zapobieganie ryzyku przerwania udziału w projekcie, Współpraca z kierownikiem projektu, Współpraca z instruktorami i nauczycielami realizującymi zajęcia w ramach projektu. Realizacja ewaluacji projektu, Nadzór nad przestrzeganiem zasad bezpieczeństwa i higieny (BHP) obowiązujących na terenie przedszkola przez osoby prowadzące zajęcia projektowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

siwz_przedszkole_-_brudzen.doc
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4958116]

przewiń do góry