Wersja archiwalna 2012-07-02 13:32:48

 

Brudzeń Duży dn. 29.06.2012 r.

W przetargu nieograniczonym RGR.ZP.271.21.2012Przebudowa i remont kotłowni zabytkowej części szkoły podstawowej i przedszkola w Brudzeniu DużymOferta nr 1  złożona przez Pana Sylwestra Szczutowskiego  – AM-BIM Sylwester Szczutowski Stare Boryszewo 16, 09-410 Płock – za cenę brutto 48 571,58 zł , Oferta uzyskała 100% tj. 10  pkt. została wybrana do realizacji.

Zamawiający działając zgodnie z art.91 pkt. 1 i 2, ustawy Prawo zamówień publicznych, które mówią, że Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz kryteriami oceny ofert są cena albo cena i inne kryteria odnoszące się do przedmiotu zamówienia tj. w niniejszym postępowaniu jedynym kryterium oceny była najniższa cena. Oferowana przez Wykonawcę cena jest najniższa.

 

 W postępowaniu przetargowym Oferty złożyli następujący Wykonawcy:

Oferta nr 1  złożona przez Pana Sylwestra Szczutowskiego  – AM-BIM Sylwester Szczutowski Stare Boryszewo 16, 09-410 Płock – za cenę brutto 48 571,58 zł , Oferta uzyskała 100% tj. 10  pkt.

 

Oferta nr 2  złożona przez Pana Andrzeja Jankowskiego – Firma Handlowo Usługowa „JANBUD” Andrzej Jankowski ul. 15-go Sierpnia 17, 87-605 Tłuchowo – za cenę brutto 85 739,61 zł , Oferta uzyskała 56,65 %  tj. 5,66 pkt.

 

Oferta nr 3  złożona przez Pana Cezarego Borowskiego – Zakład Budowlano –Remontowy „Czar-Bud” spółka cywilna ul. Otolińska 21, 09-407 Płock  – za cenę brutto 78 437,82 zł , Oferta uzyskała 61,92 %  tj. 6,19 pkt.

 

 

 

Przewodniczący Komisji przetargowej                                           Kierownik zamawiającego            

            /-/ Paweł Krzemiński                                                              /-/ Andrzej Dwojnych


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Następujące zmiany dokonano w SIWZ:

Rozdział III pkt. 4 ppkt. 1a winno być:
osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej , przy czym osoba wskazana przez Wykonawcę do pełnienia funkcji kierownika budowy winna udokumentować również co najmniej 2- letnią praktykę zawodową na budowie przy obiektach zabytkowych i przedłożyć opinię właściwego Konserwatora Zabytków.

Rozdział VIII pkt 6 winien być termin - 20.06.2012

Rozdział IX pkt. 1 i 2 winien być termin - 20.06.2012

Numer ogłoszenia: 196306 - 2012; data zamieszczenia: 11.06.2012

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 182736 - 2012 data 31.05.2012 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Urząd Gminy Brudzeń Duży, Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 24 2604081, fax. 24 2604081.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.2.
  • W ogłoszeniu jest: 1) Wykonawca winien dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje odpowiednie do stanowiska, które zostanie im powierzone, t.j. a) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej ..
  • W ogłoszeniu powinno być: 1) Wykonawca winien dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje odpowiednie do stanowiska, które zostanie im powierzone, t.j. a) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej , przy czym osoba wskazana przez Wykonawcę do pełnienia funkcji kierownika budowy winna udokumentować również co najmniej 2- letnią praktykę zawodową na budowie przy obiektach zabytkowych i przedłożyć opinię właściwego Konserwatora Zabytków.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
  • W ogłoszeniu jest: 15.06.2012 godzina 11:00 miejsce Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym 09-414 Brudzeń Duży ul. Toruńska 2 sekretariat.
W ogłoszeniu powinno być: 20.06.2012 godzina 11:00 miejsce Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym 09-414 Brudzeń Duży ul. Toruńska 2 sekretariat.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

Brudzeń Duży: PRZEBUDOWA I REMONT KOTŁOWNI ZABYTKOWEJ CZĘŚCI SZKOŁY PODSTAWOWEJ I PRZEDSZKOLA W BRUDZENIU DUŻYM
Numer ogłoszenia: 182736 - 2012; data zamieszczenia: 31.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brudzeń Duży , Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 24 2604081, faks 24 2604081.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brudzen.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA I REMONT KOTŁOWNI ZABYTKOWEJ CZĘŚCI SZKOŁY PODSTAWOWEJ I PRZEDSZKOLA W BRUDZENIU DUŻYM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje : 2.1. roboty rozbiórkowe w kotłowni 2.2. zwiększenie wysokości pomieszczeń kotłowni 2.3. fundamenty F1,F2 2.4. wzmocnienie filarka ściennego 2.5. nadproża N-1,N-2,N-3 2.6. Konstrukcja ramowa R-1; R-2 2.7. posadzka betonowa w pom. 01 i 02 2.8. studzienka schładzająca 2.9. stolarka okienna i drzwiowa (EI 30) 2.10. studzienka okienna + schody na gruncie Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia robót w oparciu o system organizacyjny, zapewniający ciągłość funkcjonowania poszczególnych pomieszczeń obiektu i wyeliminowania wszelkich zakłóceń w pracy przedszkola. Uwaga: Jeżeli w dokumentach przetargowych dokonano opisu przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to w związku z treścią art. 29 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający nie ogranicza możliwości zastosowania przez Wykonawcę urządzeń i materiałów równoważnych, o parametrach nie gorszych od opisanych. Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień - Kod CPV: 4500000-1; 45262600-7; Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa i STWiOR. Niniejsza specyfikacja może być przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (24) 260 40 23 , cena SIWZ - 100 zł. 3. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty, a zwłaszcza dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.00-7, 45.40.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 400 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w : BS MAZOWSZE W PŁOCKU O/BRUDZEŃ DUŻY Nr 88 9042 1042 0550 0374 2000 0020

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania, tzn. prowadzą zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalność gospodarczą, w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Wykonawca winien dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje odpowiednie do stanowiska, które zostanie im powierzone, t.j. a) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej . 2) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej dwa zadania w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, t.j. dwa zadania - obejmujące roboty budowlane w obiektach kubaturowych o wartości min. 50 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym 09-414 Brudzeń Duży ul. Toruńska 2 Referat Rozwoju Gminy i Rolnictwa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym 09-414 Brudzeń Duży ul. Toruńska 2 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

--
Katarzyna Wrześniewska - Kamińska
podins. ds. rozwoju gminy i zamówień publicznych
Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym

siwz__przebudowa_kotlowni__brudzen31-05-2012.doc
projekt_budowlany_kotlowni__w_pdf31-05-2012.rar
przedmiar_robot_-_kotlownia31-05-2012.pdf
wzor_umowy_zal.5_przebudowa_kotlowni_brudzen31-05-2012.doc






Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4938315]

przewiń do góry