Wersja archiwalna 2012-04-13 08:41:58

Brudzeń Duży 12.04.2012 r.

O.III.341-2/03/12

                                         

 

 Ogłoszenie o zamówieniu

 

Gmina Brudzeń Duży , 09-414 Brudzeń Duży,

strona:www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl

ogłasza przetarg nieograniczony na:

 Przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w szkołach podstawowych na terenie gminy Brudzeń Duży:

1. Szkoła Podstawowa w Brudzeniu Dużym , 09-414 Brudzeń Duży,

2. Szkoła Podstawowa im. M. Konopnickiej w Siecieniu, 09- 413 Sikórz,

3. Szkoła Podstawowa w Sikorzu, 09 -13 Sikórz,

4. Szkoła Podstawowa w Myśliborzycach, 09 -414 Brudzeń Duży.

1.Termin realizacji zamówienia – do  30 grudnia 2012r.

2.Kryteria oceny ofert – cena zamówienia z VAT (brutto) -  100%.

3.Specyfikacje istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego w Biurze Obsługi Szkół Samorządowych i na stronie internetowej urzędu.

4.Każda złożona oferta uzyska numer indentyfikacyjny.

5.Oferent uzyska potwierdzenie złożenia oferty, wraz z numerem indentyfikacyjnym.

6.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.

7.Termin składania ofert – 20 kwietnia 2012 r. do godz. 9.30  w Biurze Obsługi Szkół Samorządowych (budynek Gimnazjum w Brudzeniu Dużym)

8.Otwarcie ofert – 20 kwietnia 2012r. godz.10.00 w siedzibie zamawiającego.

9.Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone oferentom.

10.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone art.22 ust.1ustawy- Prawo zamówień publicznych:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków zostanie przeprowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia.

Niespełnienie w/w warunków spowoduje wykluczenie z postępowania

 o zamówienie publiczne i odrzucenie oferty.

11. Składajacy ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni.

12. Telefon kontaktowy –024 260-42-81 .

13.Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia

 12 kwietnia 2012 r.

 

siwz-prowadzenie_zajec_dydaktycznych.doc

zmiana_nr_1_do_siwz_.doc

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4996066]

przewiń do góry