Wersja archiwalna 2012-04-12 14:01:49
Brudzeń Duży 12.04.2012 r.
O.III.341-2/03/12
Ogłoszenie o zamówieniu
Gmina Brudzeń Duży , 09-414 Brudzeń Duży,
strona:www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl
ogłasza przetarg nieograniczony na:
Przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w szkołach podstawowych na terenie gminy Brudzeń Duży:
1. Szkoła Podstawowa w Brudzeniu Dużym , 09-414 Brudzeń Duży,
2. Szkoła Podstawowa im. M. Konopnickiej w Siecieniu, 09- 413 Sikórz,
3. Szkoła Podstawowa w Sikorzu, 09 -13 Sikórz,
4. Szkoła Podstawowa w Myśliborzycach, 09 -414 Brudzeń Duży.
1.Termin realizacji zamówienia – do 30 grudnia 2012r.
2.Kryteria oceny ofert – cena zamówienia z VAT (brutto) - 100%.
3.Specyfikacje istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego w Biurze Obsługi Szkół Samorządowych i na stronie internetowej urzędu.
4.Każda złożona oferta uzyska numer indentyfikacyjny.
5.Oferent uzyska potwierdzenie złożenia oferty, wraz z numerem indentyfikacyjnym.
6.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
7.Termin składania ofert – 20 kwietnia 2012 r. do godz. 9.30 w Biurze Obsługi Szkół Samorządowych (budynek Gimnazjum w Brudzeniu Dużym)
8.Otwarcie ofert – 20 kwietnia 2012r. godz.10.00 w siedzibie zamawiającego.
9.Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone oferentom.
10.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone art.22 ust.1ustawy- Prawo zamówień publicznych:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków zostanie przeprowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia.
Niespełnienie w/w warunków spowoduje wykluczenie z postępowania
o zamówienie publiczne i odrzucenie oferty.
11. Składajacy ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni.
12. Telefon kontaktowy –024 260-42-81 .
13.Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia
12 kwietnia 2012 r.
siwz-prowadzenie_zajec_dydaktycznych.doc
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Małkiewicz Teresa
- Data udostępnienia w BIP: 2012-04-12
- Informacja zaktualizowana przez: Małkiewicz Teresa
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-04-12 14:01:49
- Liczba odsłon: 1772
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: