Wersja archiwalna 2012-01-16 16:07:40
Brudzeń Duży, 13 stycznia 2012r.
O.III.341-2/02/12
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp
Gmina Brudzeń Duży
09-414 Brudzeń Duży
www.ug.brudzenduzy.bip.org.pl
bosszem@wp.pl
zaprasza do złożenia oferty na dostawę ekogroszku dla Szkoły Podstawowej
w Brudzeniu Dużym zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ.
Zamówienie obejmuje dostawę 35ton ekogroszku.
1.Termin realizacji zamówienia : od 03 lutego 2012r. sukcesywnie –do 30 marca 2012r.
2. Kryteria oceny ofert: cena brutto -100%.
3.Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Biurze
Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym(siedziba w Gimnazjum
w Brudzeniu Dużym).
4.Każda złożona oferta uzyska numer indentyfikacyjny.
5.Oferent uzyska potwierdzenie złożenia oferty, wraz z numerem
indentyfikacyjnym.
6.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
7.Termin składania ofert: 25 stycznia 2012r.do godz. 9.30.w Biurze Obsługi Szkół Samorządowych (budynek Gimnazjum w Brudzeniu Dużym).
8.Otwarcie ofert: 25 stycznia 2012r. o godz.10.00 w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym ) , pokój 10.
9.Oferty wniesione po terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone oferentom.
10.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art.22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych:
1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
11.Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków zostanie przeprowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia. Niespełnienie w/w warunków spowoduje wykluczenie z postępowania o zamówienie publiczne.
12.Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni.
13.Telefon kontaktowy -24 260-42-81.
siwzna_opal_16-01-2012.docx
O.III.341-2/02/12
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp
Gmina Brudzeń Duży
09-414 Brudzeń Duży
www.ug.brudzenduzy.bip.org.pl
bosszem@wp.pl
zaprasza do złożenia oferty na dostawę ekogroszku dla Szkoły Podstawowej
w Brudzeniu Dużym zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ.
Zamówienie obejmuje dostawę 35ton ekogroszku.
1.Termin realizacji zamówienia : od 03 lutego 2012r. sukcesywnie –do 30 marca 2012r.
2. Kryteria oceny ofert: cena brutto -100%.
3.Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Biurze
Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym(siedziba w Gimnazjum
w Brudzeniu Dużym).
4.Każda złożona oferta uzyska numer indentyfikacyjny.
5.Oferent uzyska potwierdzenie złożenia oferty, wraz z numerem
indentyfikacyjnym.
6.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
7.Termin składania ofert: 25 stycznia 2012r.do godz. 9.30.w Biurze Obsługi Szkół Samorządowych (budynek Gimnazjum w Brudzeniu Dużym).
8.Otwarcie ofert: 25 stycznia 2012r. o godz.10.00 w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym ) , pokój 10.
9.Oferty wniesione po terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone oferentom.
10.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art.22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych:
1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
11.Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków zostanie przeprowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia. Niespełnienie w/w warunków spowoduje wykluczenie z postępowania o zamówienie publiczne.
12.Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni.
13.Telefon kontaktowy -24 260-42-81.
siwzna_opal_16-01-2012.docx
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieczkowski Piotr
- Data udostępnienia w BIP: 2012-01-16
- Informacja zaktualizowana przez: Sieczkowski Piotr
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-01-16 16:07:40
- Liczba odsłon: 948
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: