Brudzeń Duży, dn. 17.11.2011 r

 

Numer postępowania: RGR.ZP.271.10.2011

 

 

Zamawiający informuje, że do realizacji zamówienia publicznego pn. „ Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie zimowym 2011/2012 w części V” wybrany został następujący Wykonawca:

 

Dla części V – „BUDMACH” Budownictwo Usługi - Handel Tomczyk Marek  z siedzibą: 09-414 Brudzeń Duży 232

 

 

 

 

Przewodniczący Komisji przetargowej:                       Kierownik Zamawiającego:

/-/Paweł Krzemiński                                               /-/ Andrzej Dwojnych    

Brudzeń Duży, dn. 17.11.2011 r

Numer postępowania: RGR.ZP.271.10.2011

 

Zawiadomienie o wyborze oferty

Na podstawie art. 92 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. „Prawo zamówień publicznych” (tekst jednolity z 2011 r. Dz. U. Nr 87 poz. 484 z późn. zm.), Wójt Gminy Brudzeń Duży uprzejmie informuje, że zostało rozstrzygnięte postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego na usługi pn. „Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie zimowym 2011/2012 w części V”, Oferenci zostali powiadomieni pisemnie o możliwości składania ofert. W/w postępowaniu wpłynęły cztery oferty. Dla wykonania przedmiotowego zamówienia złożone zostały Oferty przez następujących Oferentów:

Numer Oferty

Nazwa Oferenta

Część zadania

Cena za roboczogodzinę

1

 

Usługi Rolnicze i Transportowe Nadwadowski Bogdan, Bądkowo Jeziorne 9, 09-414 Brudzeń Duży

część V

106,00 zł

2

REDPOL Mirosław Redecki

Obóz 15, 87-630 Skępe

część V

129,60 zł

3

Firma Usługowo-Handlowa Mirosław Błaszkiewicz Bądkowo Jeziorne 2 09-414 Brudzeń Duży

część V

124,20 zł

4

„BUDMACH” Budownictwo Usługi-Handel Tomczyk Marek, 09-414 Brudzeń Duży 232

część V

102,00 zł

 

 

 

 

 

 

 

 

Przewodniczący Komisji przetargowej:             Kierownik Zamawiającego:

/-/ Paweł Krzemiński                                                       /-/ Andrzej Dwojnych

 

Brudzeń Duży, dn. 04.11.2011 r

Numer postępowania: RGR.ZP.271.8.2011

Zawiadomienie o wyborze oferty

Numer Oferty

Nazwa Oferenta

Część zadania

Cena za roboczogodzinę

Uzyskane punkty

1

Usługi Transportowe Sprzętowo – Handlowe Andrzej Bogucki Kobierniki 30, 09-411 Stara Biała

część III

99, 36 zł

100 punktów

2

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe, 96-100 Skierniewice,              ul. Iwaszkiewicza 7/18

część IV

część VI

150,00 zł

Oferta została odrzucona ze względów formalnych

3

REDPOL Mirosław Redecki                Obóz 15, 87-630 Skępe

część I

część II

129,60 zł

82 punkty

82 punkty

4

Usługi Transportowe Przewozy Autobusowe i Ciężarowe Zdzisław Nowak 09-414 Brudzeń Duży 51

część I

część IV

część VI

 

172,69 zł

Oferta została odrzucona ze względów formalnych

5

„Odśnieżanie” Łaziuk Henryk z siedzibą: Uniejewo 15 09-414 Brudzeń Duży

część IV

część VI

140,00 zł

100 punktów

100 punktów

6

Firma Usługowo-Handlowa Mirosław Błaszkiewicz Bądkowo Jeziorne 2 09-414 Brudzeń Duży

część III

150,12 zł

66 punktów

7

„BUDMACH” Budownictwo Usługi-Handel Tomczyk Marek, 09-414 Brudzeń Duży 232

część I

część IV

część VI

184,50 zł

57 punktów

76 punktów 

76 punktów 

8

Petroinvest-Bud Cezary Plewiński 09-411 Płock ul. Zglenieckiego 48

części od I

do VI

85,60 zł

Oferta została odrzucona ze względów formalnych

9

PUH JAR-TRANS Jarosław Turant Izabelin 16 09-414 Brudzeń Duży

część I

 

150,00 zł

Oferta została odrzucona ze względów formalnych

10

Usługi Rolnicze i Transportowe Nadwadowski Bogdan, Bądkowo Jeziorne 9, 09-414 Brudzeń Duży

część I

część II

część III

 

106,00 zł

100 punktów

100 punktów

94 punkty

























Na podstawie art. 92 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. „Prawo zamówień publicznych” (tekst jednolity z 2011 r. Dz. U. Nr 87 poz. 484 z późn. zm.), Wójt Gminy Brudzeń Duży uprzejmie informuje, że zostało rozstrzygnięte postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na usługi pn. „Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie zimowym 2011/2012”, opublikowanego w Urzędzie Zamówień Publicznych nr 337616 dnia 17.10.2011 r. W/w postępowaniu wpłynęło dziesięć ofert w tym cztery zostały odrzucone. Dla wykonania przedmiotowego zamówienia złożone zostały Oferty przez następujących Oferentów:

Przewodniczący Komisji przetargowej:                                                                  Kierownik Zamawiającego:

/-/Paweł Krzemiński                                                                                                      /-/ Andrzej Dwojnych

 

Brudzeń Duży, dn. 04.11.2011 r

 

Numer postępowania: RGR.ZP.271.8.2011

 

 

Zamawiający informuje, że do realizacji zamówienia publicznego pn. „ Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie zimowym 2011/2012” wybrani zostali następujący Wykonawcy:

 

Dla części I i II - Usługi Rolnicze i Transportowe Nadwadowski Bogdan z siedzibą: Bądkowo Jeziorne 9, 09-414 Brudzeń Duży

 

Dla części III - Usługi Transportowe Sprzętowo – Handlowe Andrzej Bogucki Kobierniki 30,                      09-411 Stara Biała

 

Dla części IV i VI - „Odśnieżanie” Łaziuk Henryk z siedzibą: Uniejewo 15 09-414 Brudzeń Duży

 

 

 

 

Przewodniczący Komisji przetargowej:                                                                  Kierownik Zamawiającego:

/-/Paweł Krzemiński                                                                                                      /-/ Andrzej Dwojnych

 

 

 

 


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Brudzeń Duży: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie zimowym 2011/2012
Numer ogłoszenia: 337616 - 2011; data zamieszczenia: 17.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , Brudzeń Duży 1, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 024 2604013, faks 024 2604023.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie zimowym 2011/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie zimowym 2011/2012 polegające na prowadzeniu całodobowego, zimowego utrzymania dróg (odśnieżania i usuwania śliskości zimowej) na drogach gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Brudzeń Duży w sezonie zimowym 2011-2012. Do prac przy zimowym utrzymaniu dróg objętych przedmiotem zamówienia należą: - usuwanie śniegu z dróg przy użyciu pługów Opis przedmiotu zamówienia: Prace przy zimowym utrzymaniu dróg odbywać się będą każdorazowo na zlecenie Zamawiającego w zależności od zaistniałej sytuacji na drogach zgodnie z instrukcją dla Wykonawcy stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ. Wykonawca przedmiot zamówienia będzie wykonywał przy użyciu własnych urządzeń i sprzętu oraz z zastosowaniem materiałów własnych. Teren Gminy zostanie podzielony na 6 okręgów odśnieżania. Jeden okręg będzie zawierał kilka sołectw. Każdy wykonawca, aby złożyć ofertę na jeden okręg musi posiadać co najmniej traktor o mocy min 100KM wraz z przednim napędem oraz pług śnieżny szerokości ok 2,7m jedno bądź dwustronnym ewentualnie samochód ciężarowy lub koparko ładowarkę o przybliżonej mocy z pługiem śnieżnym szerokości ok. 2,7 m. Każda z jednostek powinna posiadać kierowcę z odpowiednimi uprawnieniami..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: 500,00zł ( słownie: pięćset złotych 00/100 groszy) na każdy okręg odśnieżania, o który ubiega się Oferent. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy MAZOWSZE w Płocku, Oddział w Brudzeniu Dużym 88 9042 1042 0550 0374 2000 0020. Za zachowanie terminu do wniesienia wadium w przypadku uważa się uznanie rachunku bankowego zamawiającego do dnia 02.11.2011 r. do godziny 12:00.

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    W niniejszym postepowaniu jedynym kryterium oceny Ofert jest 100% ceny.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - wg wzoru stanowiącego załącznik 3 do SIWZ. Wykonawca musi posiadać na każdy okręg odśnieżania: traktor o mocy min 100KM wraz z przednim napędem oraz pług śnieżny szerokości ok 2,7m jedno bądź dwustronnym ewentualnie dodatkowo samochód ciężarowy lub koparko ładowarkę o podobnej mocy. Z operatorami o odpowiednich kwalifikacjach.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca musi dysponować na każdy okręg odśnieżania: jednym kierowcą traktora, ewentualnie jednym kierowcą samochodu ciężarowego, jednym operatorem koparko-ładowarki.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

·         wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami

·         wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·         oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brudzen.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.brudzen.pl lub Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży parter - pokój nr 6 - Podinspektor Katarzyna Wrześniewska-Kamińska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2011 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać do dnia 02.11.2011 r. do godz. 12:00. Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Brudzeń Duży, ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: I Okręg odśnieżania w skład, którego wchodzą następujące sołectwa: Turza Wielka, Turza Mała, Cegielnia, Bądkowo Rumunki, Kłobukowo Patrze, Winnica.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace przy zimowym utrzymaniu dróg odbywać się będą każdorazowo na zlecenie Zamawiającego w zależności od zaistniałej sytuacji na drogach zgodnie z instrukcją dla Wykonawcy stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ. Wykonawca przedmiot zamówienia będzie wykonywał przy użyciu własnych urządzeń i sprzętu oraz z zastosowaniem materiałów własnych. Teren Gminy zostanie podzielony na 6 okręgów odśnieżania. Jeden okręg będzie zawierał kilka sołectw. Każdy wykonawca, aby złożyć ofertę na jeden okręg musi posiadać co najmniej traktor o mocy min 100KM wraz z przednim napędem oraz pług śnieżny szerokości ok 2,7m jedno bądź dwustronnym ewentualnie samochód ciężarowy lub koparko ładowarkę o przybliżonej mocy z pługiem śnieżnym szerokości ok. 2,7 m. Każda z jednostek powinna posiadać kierowcę z odpowiednimi uprawnieniami..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: II Okręg odśnieżania w skład którego wchodzą następujące sołectwa: Bądkowo Rochny, Krzyżanowo, Parzeń.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace przy zimowym utrzymaniu dróg odbywać się będą każdorazowo na zlecenie Zamawiającego w zależności od zaistniałej sytuacji na drogach zgodnie z instrukcją dla Wykonawcy stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ. Wykonawca przedmiot zamówienia będzie wykonywał przy użyciu własnych urządzeń i sprzętu oraz z zastosowaniem materiałów własnych. Teren Gminy zostanie podzielony na 6 okręgów odśnieżania. Jeden okręg będzie zawierał kilka sołectw. Każdy wykonawca, aby złożyć ofertę na jeden okręg musi posiadać co najmniej traktor o mocy min 100KM wraz z przednim napędem oraz pług śnieżny szerokości ok 2,7m jedno bądź dwustronnym ewentualnie samochód ciężarowy lub koparko ładowarkę o przybliżonej mocy z pługiem śnieżnym szerokości ok. 2,7 m. Każda z jednostek powinna posiadać kierowcę z odpowiednimi uprawnieniami..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: III Okręg odśnieżania w skład którego wchodzą następujące sołectwa: Karwosieki Noskowice, Karwosieki Cholewice, Karwosieki Nowe, Suchodół, Sikórz.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace przy zimowym utrzymaniu dróg odbywać się będą każdorazowo na zlecenie Zamawiającego w zależności od zaistniałej sytuacji na drogach zgodnie z instrukcją dla Wykonawcy stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ. Wykonawca przedmiot zamówienia będzie wykonywał przy użyciu własnych urządzeń i sprzętu oraz z zastosowaniem materiałów własnych. Teren Gminy zostanie podzielony na 6 okręgów odśnieżania. Jeden okręg będzie zawierał kilka sołectw. Każdy wykonawca, aby złożyć ofertę na jeden okręg musi posiadać co najmniej traktor o mocy min 100KM wraz z przednim napędem oraz pług śnieżny szerokości ok 2,7m jedno bądź dwustronnym ewentualnie samochód ciężarowy lub koparko ładowarkę o przybliżonej mocy z pługiem śnieżnym szerokości ok. 2,7 m. Każda z jednostek powinna posiadać kierowcę z odpowiednimi uprawnieniami..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: IV Okręg odśnieżania w skład którego wchodzą następujące sołectwa: Sobowo, Strupczewo, Rembielin, Główina, Więcławice, Myśliborzyce..

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace przy zimowym utrzymaniu dróg odbywać się będą każdorazowo na zlecenie Zamawiającego w zależności od zaistniałej sytuacji na drogach zgodnie z instrukcją dla Wykonawcy stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ. Wykonawca przedmiot zamówienia będzie wykonywał przy użyciu własnych urządzeń i sprzętu oraz z zastosowaniem materiałów własnych. Teren Gminy zostanie podzielony na 6 okręgów odśnieżania. Jeden okręg będzie zawierał kilka sołectw. Każdy wykonawca, aby złożyć ofertę na jeden okręg musi posiadać co najmniej traktor o mocy min 100KM wraz z przednim napędem oraz pług śnieżny szerokości ok 2,7m jedno bądź dwustronnym ewentualnie samochód ciężarowy lub koparko ładowarkę o przybliżonej mocy z pługiem śnieżnym szerokości ok. 2,7 m. Każda z jednostek powinna posiadać kierowcę z odpowiednimi uprawnieniami..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: V Okręg odśnieżania w skład którego wchodzą następujące sołectwa: Bądkowo Kościelne, Brudzeń Duży, Brudzeń Mały, Gorzechowo..

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace przy zimowym utrzymaniu dróg odbywać się będą każdorazowo na zlecenie Zamawiającego w zależności od zaistniałej sytuacji na drogach zgodnie z instrukcją dla Wykonawcy stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ. Wykonawca przedmiot zamówienia będzie wykonywał przy użyciu własnych urządzeń i sprzętu oraz z zastosowaniem materiałów własnych. Teren Gminy zostanie podzielony na 6 okręgów odśnieżania. Jeden okręg będzie zawierał kilka sołectw. Każdy wykonawca, aby złożyć ofertę na jeden okręg musi posiadać co najmniej traktor o mocy min 100KM wraz z przednim napędem oraz pług śnieżny szerokości ok 2,7m jedno bądź dwustronnym ewentualnie samochód ciężarowy lub koparko ładowarkę o przybliżonej mocy z pługiem śnieżnym szerokości ok. 2,7 m. Każda z jednostek powinna posiadać kierowcę z odpowiednimi uprawnieniami..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: VI Okręg odśnieżania w skład którego wchodzą następujące sołectwa: Żerniki, Siecień Rumunki, Rokicie, Rokicie Osiedle, Uniejewo, Siecień, Murzynowo, Lasotki..

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace przy zimowym utrzymaniu dróg odbywać się będą każdorazowo na zlecenie Zamawiającego w zależności od zaistniałej sytuacji na drogach zgodnie z instrukcją dla Wykonawcy stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ. Wykonawca przedmiot zamówienia będzie wykonywał przy użyciu własnych urządzeń i sprzętu oraz z zastosowaniem materiałów własnych. Teren Gminy zostanie podzielony na 6 okręgów odśnieżania. Jeden okręg będzie zawierał kilka sołectw. Każdy wykonawca, aby złożyć ofertę na jeden okręg musi posiadać co najmniej traktor o mocy min 100KM wraz z przednim napędem oraz pług śnieżny szerokości ok 2,7m jedno bądź dwustronnym ewentualnie samochód ciężarowy lub koparko ładowarkę o przybliżonej mocy z pługiem śnieżnym szerokości ok. 2,7 m. Każda z jednostek powinna posiadać kierowcę z odpowiednimi uprawnieniami..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


siwz_-_zud_2011.docx


Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieczkowski Piotr
  • Data udostępnienia w BIP: 2011-11-17
  • Informacja zaktualizowana przez: Sieczkowski Piotr
  • Data ostatniej aktualizacji: 2011-11-17 14:52:54
  • Liczba odsłon: 1261
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4995188]

przewiń do góry