Wersja archiwalna 2010-10-26 11:21:38


                 Brudzeń Duży, dnia 25.10.2010r.

Nr sprawy PP. 341-8/2010

                                                            

 

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

           

Na podstawie art. 92 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z dnia 9 lutego 2004 r. Nr 19, poz. 177 ze zm.), Zamawiający Gmina Brudzeń Duży, Brudzeń Duży 1, 09-414 Brudzeń informuje, że w wyniku postępowania o zamówienie publiczne przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zamówienia pn. Przebudowa i remont zabytkowej części Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Brudzeniu Dużym
 wybrana została najkorzystniejsza oferta.

 

Wybrano ofertę nr 4 złożoną przez:

Zakład Remontowo-Budowlany „REM-BUD”

J.Karowski A. Pikalski Spółka jawna

09-400 Płock ul. Jachowicza 2

z ceną ofertową brutto: 1.309.805,86 zł (słownie złotych: jeden milion trzysta dziewięć  tysięcy osiemset pięć  złotych 86/100).

 

Uzasadnienie wyboru: 

Na podstawie kryterium określonego w SIWZ za najkorzystniejszą uznano ofertę złożoną przez w/w firmę - oferta zawierała najniższą cenę spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.

 

Zgodnie ze SIWZ w wyznaczonym terminie zostało złożonych 7 ofert.

 

Punktacja ofert ważnych przedstawiała się następująco:

Oferta nr 1:

Małopolskie Biuro Przygotowania i realizacji Inwestycji KRAK INVEST Sp. z o.o.

ul. Gromady Grudziąż 20, 30-657 Kraków

otrzymana punktacja 7,41 pkt.

Oferta nr 2:

„CIAŁBUD” Wiesław Ciałkowski

 05-250 Radzymin, ul. Ciemne 17

Otrzymana punktacja 5,49 pkt.

Oferta nr 3:

Zakład Budowlany  „WANAT” Ryszard Wanat 62-571 Stare Miasto, Żychlin ul. Borowa 2A

Otrzymana punktacja – 8,27pkt.

Oferta nr 4:

Zakład Remontowo-Budowlany „REM-BUD”

J.Karowski A. Pikalski Spółka jawna

09-400 Płock ul. Jachowicza 2

Otrzymana punktacja – 10 pkt.

Oferta nr 5:

Prywatne Przedsiębiorstwo Budowlane „ALPEX” Sp.j. Mariusz Skrętowski 

09-411 Płock, ul. Zglenieckiego 42G

Otrzymana punktacja – 8,05 pkt.

Oferta nr 6:

Zakład Budowlany  „DEDAL” Hieronim Tomczyk

Sobowo 7B 09-414 Brudzeń Duży

Otrzymana punktacja – 9,83 pkt.

Oferta nr 7

Zakład Obsługi Budownictwa i Inwestycji

Janusz Sekulski

ul. Sucharskiego 8/45

z siedzibą  ul. Fredry 2, 09-200 Sierpc

Otrzymana punktacja – 8,16 pkt.

 

 

Zgodnie z art. 94 ust. 1 Pzp, umowa na wykonanie zamówienia zostanie podpisana nie wcześniej niż 02.11.2010r .

 

 

Brudzeń Duży: Przebudowa i remont zabytkowej części Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Brudzeniu Dużym
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, Brudzeń Duży 1, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 024 2604013, faks 024 2604023.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont zabytkowej części Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Brudzeniu Dużym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - roboty rozbiórkowe konstrukcji dachu i stropu wraz z wywozem i utylizacją gruzu, - wykonanie stropu gęstożebrowego typu Akerman, - wykonanie dociepleń stropów, - izolacje w piwnicy budynku, - wykonanie i montaż więźby dachowej wraz z pokryciem blachą ocynkowaną APX systemu Ruukki, montaż obróbek blacharskich , - ściany z elementów drobnowymiarowych z betonu komórkowego - roboty posadzkowe, tynkarskie wewnętrzne, - montaż stolarki okiennej i drzwiowej, - instalacje sanitarne wod-kan, c.o. , c.w. i wentylacji grawitacyjnej, - instalacja elektryczna , telefoniczna, komputerowa, odgromowa, - wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych oraz zagospodarowanie terenu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.26.10.00-4, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM 


ogloszenie30.09.2010.doc 

siwz_zal_1-4_i_630.09.2010.doc

zal.nr_530.09.2010.doc

zal_nr730.09.2010.rar 

zal_nr8a30.09.2010.rar

zal_nr8b30.09.2010.rar

zal_nr8c30.09.2010.rar

zal_nr8d30.09.2010.rar

zal_nr930.09.2010.rar

odpowiedz_na_zapytanie_z_dnia_07.10.10.pdf


Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4938365]

przewiń do góry