Wersja archiwalna 2010-08-09 13:27:01
O.III.341-2/04/10
Ogłoszenie o zamówieniu
Gmina Brudzeń Duży , 09-414 Brudzeń Duży, strona:www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl
ogłasza: przetarg nieograniczony o wartości poniżej 60 000 euro na :
„Dowóz niepełnosprawnego ucznia do szkoły i opiekę w czasie przewozu w roku szkolnym 2010/2011”.
1.Termin realizacji zamówienia - 01 września 2010r. – 24 czerwca 2011r.
2.Kryteria oceny ofert – cena zamówienia z VAT (brutto) - 100%.
3.Specyfikacje istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego w Biurze Obsługi Szkół Samorządowych i na stronie internetowej urzędu.
4.Każda złożona oferta uzyska numer indentyfikacyjny.
5.Oferent uzyska potwierdzenie złożenia oferty, wraz z numerem indentyfikacyjnym.
6.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
7.Termin składania ofert – 16 sierpnia 2010r. do godz. 9.00 w Biurze Obsługi Szkół Samorządowych (budynek Gimnazjum w Brudzeniu Dużym).
8.Otwarcie ofert – 16 sierpnia 2010r. godz.10.00 w siedzibie zamawiającego,
pokój Nr 10 Urzędu Gminy.
9.Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone oferentom po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
10.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone art.22 ust.1ustawy- Prawo zamówień publicznych:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie
art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków zostanie przeprowadzona w oparciu
o przedłożone dokumenty i oświadczenia.
Niespełnienie w/w warunków spowoduje wykluczenie z postępowania o zamówienie publiczne.
11.Składajacy ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni.
12. Telefon kontaktowy – 024 260-40-89 .
specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia.niepelnosprawni.doc
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Małkiewicz Teresa
- Data udostępnienia w BIP: 2010-08-09
- Informacja zaktualizowana przez: Małkiewicz Teresa
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-08-09 13:27:01
- Liczba odsłon: 2623
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: