Wersja archiwalna 2010-08-09 13:27:01

 

O.III.341-2/04/10

                                          Ogłoszenie o zamówieniu

Gmina Brudzeń Duży , 09-414 Brudzeń Duży, strona:www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl

ogłasza: przetarg nieograniczony o wartości poniżej 60 000 euro  na :

„Dowóz  niepełnosprawnego ucznia  do szkoły i opiekę w czasie przewozu w roku szkolnym 2010/2011”.

1.Termin realizacji zamówienia - 01 września 2010r. – 24 czerwca 2011r.

2.Kryteria oceny ofert – cena zamówienia z VAT (brutto) -  100%.

3.Specyfikacje istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego w Biurze Obsługi Szkół Samorządowych i na stronie internetowej urzędu.

4.Każda złożona oferta uzyska numer indentyfikacyjny.

5.Oferent uzyska potwierdzenie złożenia oferty, wraz z numerem indentyfikacyjnym.

6.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.

7.Termin składania ofert – 16 sierpnia 2010r. do godz. 9.00  w Biurze Obsługi Szkół Samorządowych (budynek Gimnazjum w Brudzeniu Dużym).

8.Otwarcie ofert – 16 sierpnia 2010r. godz.10.00 w siedzibie zamawiającego,

 pokój Nr 10 Urzędu Gminy.

9.Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone oferentom po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.

10.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone art.22 ust.1ustawy- Prawo zamówień publicznych:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie
art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków zostanie przeprowadzona w oparciu
o przedłożone dokumenty i oświadczenia.

Niespełnienie w/w warunków spowoduje wykluczenie z postępowania o zamówienie publiczne.

11.Składajacy ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni.

12. Telefon kontaktowy – 024 260-40-89 .

 

specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia.niepelnosprawni.doc

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4938365]

przewiń do góry