Wersja archiwalna 2009-07-03 15:59:45

 

                                                                Brudzeń Duży 03.07.2009r.

O.III.341-2/05/09

                                          Ogłoszenie o zamówieniu

Gmina Brudzeń Duży , 09-414 Brudzeń Duży, strona:www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl

ogłasza :

przetarg nieograniczony o wartości poniżej 60 000 euro  na :

„Dowóz uczniów do szkół i opiekę nad tymi uczniami w czasie przewozu w roku szkolnym 2009/2010”.

1.Termin realizacji zamówienia - 01 września 2009r. – 25 czerwca 2010r.

2.Kryteria oceny ofert – cena zamówienia z VAT(brutto) -  100%.

3.Specyfikacje istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego w Biurze Obsługi Szkół Samorządowych i na stronie internetowej urzędu.

4.Każda złożona oferta uzyska numer indentyfikacyjny.

5.Oferent uzyska potwierdzenie złożenia oferty, wraz z numerem indentyfikacyjnym.

6.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.

7.Termin składania ofert – 15 lipca 2009r. godz.9.00  w Biurze Obsługi Szkół Samorządowych(budynek Szkoły Podstawowej)

8.Otwarcie ofert – 15 lipca 2009r. godz.9.30 w siedzibie zamawiającego,

    pokój 1Urzędu Gminy).

9.Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone oferentom po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.

10.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone art.22 ust.1ustawy- Prawo zamówień publicznych:

1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków zostanie przeprowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia.

Niespełnienie w/w warunków spowoduje wykluczenie z postępowania

 o zamówienie publiczne.

11.Składajacy ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni.

12. Telefon kontaktowy –024 260-42-81 .

13.Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynu Zamówień Publicznych dnia

      03.07.2009r.

 

specyfikacja.doc

zalnr1_siwz.doc

zal_nr_2_siwz.doc

zalnr3_siwz.doc

zal.nr_4_siwz.doc

zalnr1_do_umowy.doc

zalnr_2_do_umowy.doc

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4938437]

przewiń do góry