Wersja archiwalna 2009-06-23 16:27:42

OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o wartości poniżej kwot określonych w przepisach

wydanych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy – Prawo zamówień

publicznych.

 

Przedmiot zamówienia: Odwiert  studni nr 4 na terenie SUW w m.Karwosieki Cholewice, 

                                         gm. Brudzeń Duży, woj. mazowieckie.

Zamawiający:

Gmina Brudzeń Duży,

09-414 Brudzeń Duży,

tel. (024) 260 40 13, tel/fax  (024) 260 40 23,                                                                                             e-mail:banka.krystyna@gazeta.pl

 

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl , może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy,  złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 260 40 23,                                 cena SIWZ – 50 zł.

2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie otworu wiertniczego studziennego                                      o głębokości 58 m , obejmującego n/w zakres rzeczowy: 

- wiercenie otworu o średnicy 600 mm w strefie głębokości 0,0 – 8,0 m                    - mb 8

- wiercenie otworu o średnicy 508 mm w strefie głębokości 8,0 – 30,0 m                  - mb 22

- wiercenie otworu o średnicy 457 mm w strefie głębokości 30,0 – 58,0 m                - mb 28 

Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień  Kod CPV:  45262220-9.

Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i przedmiar robót ( kosztorys ofertowy ), stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, z zastrzeżeniem wniesionym w p. XIX specyfikacji.

3. Termin realizacji zamówienia: do  30.08.2009r.

4. Okres wymaganej gwarancji – 36 miesięcy.

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.

6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w

art. 67 ust.1, p. 6 Prawa zamówień publicznych z 29.01.2004 r.

9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.

10. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:

1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,

2) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,

3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wymagane stosownymi przepisami

5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował

6) referencje, potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wielkością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane zostały wykonane należycie.

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:

a) warunek określony w pkt. 2) i w pkt. 3) spełnia każdy z Wykonawców,

b) warunek określony w pkt. 4),5) i w pkt. 6) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.

Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.

11. Miejsce i termin składania ofert:

Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym , pok.- sekretariat, do dnia: 2009-07-14, do godz. 9:30.

12. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, pok. nr 1, w dniu: 2009-07-14, o godz. 10:00.

13. Kryteria wyboru: Cena 100 %.

14. Wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium,

15. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% całkowitej ceny ofertowej

16. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

17. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.

18. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków 

 oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem fax-u, przy

 czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

19. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:  Krystyna Bańka                       tel. (024) 260 40 13, fax (024) 260 40 23.

20. Ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu 23.06.2009 r.

Brudzeń Duży, dnia 23.06.2009 r.

 

Wywieszono na tablicy ogłoszeń :                                                  dnia  23.06.2009 r.

Zdjęto z tablicy ogłoszeń :                                                             dnia  14.07.2009 r.

Zamieszcz. na stronie intern. www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl       dnia  23.06.2009 r.

 

projekt.pdf

SIWZ.doc

kosztorys_ofertowy_01.jpg 

kosztorys_ofertowy_02.jpg

kosztorys_ofertowy_03.jpg

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4975200]

przewiń do góry