Wersja archiwalna 2009-05-04 12:37:50

OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

        wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp

 

Przedmiot zamówienia:  „Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Szkoły Podstawowej – budynek dworu  w Brudzeniu Dużym, pow. płocki, woj. mazowieckie”.

 

Zamawiający – Gmina Brudzeń Duży 09 – 414 Brudzeń Duży, tel (024) 260-42-81 tel/fax (024) 260-42-81 , e-mail: bosszem@wp.pl

  1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl

może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 260 – 42 – 81, cena SIWZ – 30 zł.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w  budynku   szkoły w Brudzeniu Dużym  obejmujących n/w elementy:

·Szkoła Podstawowa  w Brudzeniu Dużym

 budynek dworu

-         okna drewniane malowane (wewnątrz białe, na zewnątrz brązowe ) – szt 34  wg wskazania konserwatora zabytków (w załączeniu)

-         drzwi balkonowe drewniane – kolorystyka wewnątrz białe, na zewnątrz brązowe wg wskazania konserwatora zabytków – szt 1

-         drzwi ewakuacyjne – drewniane – szt 1 wg wskazań konserwatora zabytków

-         drzwi stalowe do kotłowni o odporności ogniowej EI 60 – szt 1 

 

Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień  Kod CPV:  45.42.11.32-8.

Szczegółowy zakres zamówienia zawiera przedmiar robót, stanowiący zał.  nr 3 do SIWZ.

3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 20.08.2009 r.

4. Okres wymaganej gwarancji – minimum 60 miesięcy.

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.

6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji    

    elektronicznej.

8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.

9. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:

1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,

2) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy   

     Prawo  zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,

3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji 

    działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia  

    do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed  

    upływem terminu składania ofert,

4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z

    informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wykształcenia i uprawnień. Kierownik

    budowy musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia,  

    wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do

    właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

5) referencje, potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 robót w okresie ostatnich pięciu lat  

    przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia

    działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom 

    budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.

    Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane  zostały wykonane należycie.

 

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:

a) warunek określony w pkt. 2) i w pkt. 3) spełnia każdy z Wykonawców,

b) warunek określony w pkt. 4) i w pkt. 5) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.

Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.

10. Miejsce i termin składania ofert:

Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym – Biuro Obsługi Szkół Samorządowych (budynek Sz.P. w Brudzeniu Dużym), do dnia: 2009 – 05 –25, do godz. 9:30.

11. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, pok. nr 1, w dniu: 2009 – 05 – 25,  o godz. 10:00.

12. Kryteria wyboru: Cena 100 %.

13. Wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium.

14. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający będzie żądał wniesienia  

      zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% całkowitej ceny ofertowej.

15. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

16. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.

17. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, 

      wniosków oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem

      fax-u, przy  czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich

      otrzymania.

18. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Elżbieta Mrozowska    tel.  (024) 260 42 81, fax (024) 260 42 81.

19. Ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu 30.04.2009r.

 

Wywieszono na tablicy ogłoszeń : dnia 04.04.2009r.                                                                                                                            

Zamieszczono na stronie internetowej: dnia 04.05.2009 r.

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4961496]

przewiń do góry