Brudzeń Duży, dnia 19.05.2008 r.

Nr sprawy PP. 341-5/08

 

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

 

           

Na podstawie art. 92 ust. 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych Wójt Gminy Brudzeń Duży, Brudzeń Duży 1, 09-414 Brudzeń informuje, że w wyniku postępowania o zamówienie publiczne przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zamówienia pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w Brudzeniu Dużym – etap II, gm. Brudzeń Duży, pow. płocki, woj. mazowieckie” wybrana została najkorzystniejsza oferta.

 

Wybrano ofertę nr 4 złożoną przez:

Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych „HYDROTEX”

             Wardziński-Wojtczak

ul. Spółdzielcza 30, 09-230 Bielsk

z ceną ofertową brutto: 153.381,66. (słownie złotych: sto pięćdziesiąt trzy tysiące trzysta osiemdziesiąt jeden złoty 66/100).

    

 Uzasadnienie wyboru:  oferta z ceną najniższą, spośród ofert ważnych.

 

Zgodnie ze siwz w wyznaczonym terminie zostało złożonych 9 ofert.

 

Na podstawie art. 89 ust.2 Zamawiający odrzucił następujące oferty:

Oferta nr 1:

Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne

„BUDEXPOL” Sp. z o.o.

 09-200 Sierpc, Pl. Chopina 26

Uzasadnienie faktyczne: w poz. 7, 8, 9 i 23 kosztorysu ofertowego brak wyceny piasku.

Uzasadnienie prawne: niezgodność kalkulacji z opisem przedmiotu zamówienia ; błędy nie kwalifikują się do poprawienia na podstawie art.88 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Oferta nr 6:

Zakład Usług Technicznych Budownictwa  A. Osiecki

 09-200 Sierpc, ul. Płocka 59a/5

Uzasadnienie faktyczne: w poz. 7, 8, 9 i 24 kosztorysu ofertowego brak wyceny piasku.

Uzasadnienie prawne: niezgodność kalkulacji z opisem przedmiotu zamówienia ; błędy nie kwalifikują się do poprawienia na podstawie art.88 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Oferta nr 7:

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „RAK” s.c.

 09-402 Płock , ul. Sienkiewicza 13B

Uzasadnienie faktyczne: w poz. 7, 8, 9 i 23 kosztorysu ofertowego brak wyceny piasku.

Uzasadnienie prawne: niezgodność kalkulacji z opisem przedmiotu zamówienia ; błędy nie kwalifikują się do poprawienia na podstawie art.88 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Punktacja ofert ważnych przedstawiała się następująco:

Oferta nr 2:

Wykonawstwo Robót Wodno-Sanitarnych „BANGO” spółka jawna

 S.Goszczyński, Z. Banaszczak, W.Nowicki

 09-410 Płock , Brochocinek 11

Otrzymana punktacja – 8,99 pkt.

Oferta nr 3:

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe  „HYDROBUD” 

Paweł Złotowski

99-300 Kutno , Leszczynek 2 a,

Otrzymana punktacja – 6,59 pkt.

Oferta nr 4:

Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych „HYDROTEX”

Wardziński-Wojtczak

 09-230 Bielsk, ul. Spółdzielcza 30

Otrzymana punktacja – 10,0 pkt.

Oferta nr 5:

Zakład Instalacji Sanitarnych „Tech-Instal”

Grażyna Porębska

09-410 Płock , ul. Jana Pawła II 27/67,

Otrzymana punktacja – 6,67 pkt.

Oferta nr 8:

REM-SANIT Tadeusz Remiś

09-400 Płock , ul. Przemysłowa 20

Otrzymana punktacja – 3,95 pkt.

Oferta nr 9:

Kopalnia Piachu i Żwiru „WASKOP”

Elżbieta Wasek

09-409 Płock, ul. Walecznych 9a/14

Otrzymana punktacja – 8,57 pkt.

 

Zgodnie z art. 94 ust. 1 Pzp, ustala się termin podpisania umowy o wykonaniu zamówienia na dzień  02.06.2008r., godz. 11.00, w siedzibie Urzędu Gminy Brudzeń Duży.

 

 

 

..................................................................................................................................

 

PP. 341-5/08

                                     OGŁOSZENIE                                  

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o wartości poniżej kwot określonych w przepisach

wydanych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy – Prawo zamówień publicznych.

Przedmiot zamówienia:  Budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w Brudzeniu  Dużym – etap II, gm.Brudzeń Duży, pow.płocki, woj.mazowieckie.

 

Zamawiający – Gmina Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń Duży, tel (024) 260-40-13 ,  tel/fax (024) 260-40-81, e-mail:gospodarkabrudzen@op.pl  

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl , może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 260-40-81, cena SIWZ – 50 zł.

2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami.

Zakres zadania obejmuje budowę:

    -   kanalizacji sanitarnej z rur PCW  Ø 200                              - mb 508

    -   przykanalików z rur PCW  Ø 160                                        - mb 142/szt.11

Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień  Kod CPV: 45232440-8.

Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.

3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.07.2008 roku.

4. Okres wymaganej gwarancji – minimum 36 miesięcy.

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.

6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.

9. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:

1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,

2) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,

3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wykształcenia i uprawnień. Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

5) referencje, potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane zostały wykonane należycie.

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:

a) warunek określony w pkt. 2) i w pkt. 3) spełnia każdy z Wykonawców,

b) warunek określony w pkt. 4) i w pkt. 5) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.

Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.

10. Miejsce i termin składania ofert:

Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, pok.- sekretariat, do dnia: 2008-05-19,  do godz. 10:30.

11. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, pok. nr 1, w dniu: 2008-05-19, o godz. 11:00.

12. Kryteria wyboru: Cena 100 %.

13. Wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium.

14. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% całkowitej ceny ofertowej

15. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

16. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.

17. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem fax-u, przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

18. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:  Maria Zygmuntowicz –  tel. (024) 260-40-13, fax (024) 260-40-81

19. Ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu 28.04.2008 r.

Brudzeń Duży, dnia 28.04.2008 r.

 

siwz_-_zal._nr_1._2_i_4.doc

zal.3-1.jpg

zal._3-2.jpg

zal-6-1.jpg

zal-6-2.jpg

zal-6-3.jpg

zal-6-4.jpg

zal-6-5.jpg

zal-6-6.jpg

zal-6-7.jpg

zal-6-8.jpg

zal-6-9.jpg

zal-6-10.jpg

zal-_6-11.jpg

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Radomska Ewa
  • Data udostępnienia w BIP: 2008-06-02
  • Informacja zaktualizowana przez: Radomska Ewa
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-05-21 10:39:30
  • Liczba odsłon: 968
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4957832]

przewiń do góry