Brudzeń Duży, dnia 09.04.2008r.

Nr sprawy PP. 341-3/08

 

                                                                                              

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

 

           

Na podstawie art. 92 ust. 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych Wójt Gminy Brudzeń Duży, Brudzeń Duży 1, 09-414 Brudzeń informuje, że w wyniku postępowania o zamówienie publiczne przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zamówienia pn. Budowa drogi gminnej relacji Turza Wielka – Wincentowo, od km 0+100 do km 1+1120, gm. Brudzeń Duży, woj. mazowieckie.wybrana została najkorzystniejsza oferta.

 

Wybrano ofertę nr 1 złożoną przez:

STRABAG Sp. z o.o.

ul. Brechta 7

03-472 Warszawa

z ceną ofertową brutto: 365 111,35. (słownie złotych: trzysta sześćdziesiąt pięć tysięcy sto jedenaście złotych 35/100).

      Uzasadnienie wyboru:  oferta z ceną najniższą, spośród ofert ważnych.

 

Zgodnie ze siwz w wyznaczonym terminie zostały złożone 4 oferty, których punktacja przedstawiała się następująco

Oferta nr 1:

STRABAG Sp. z o.o.

Ul. Brechta 7

03-472 Warszawa

otrzymana punktacja – 10,0 pkt.

Oferta nr 2:

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Płocku S.A

ul. Przemysłowa 30, 09-400 Płock,

Otrzymana punktacja 8,79 pkt.

Oferta nr 3:

Firma Handlowo-Usługowa „JANBUD”

Andrzej Jankowski

Ul. 15-go Sierpnia 17,

87-605 Tłuchowo

otrzymana punktacja – 5,96 pkt

Oferta nr 4:

„FEDRO” Sp. z o.o.

ul. Kolejowa 1

08-445 Osieck

Otrzymana punktacja – 7,19 pkt.

 

........................................................................................................

 

OGŁOSZENIE                                  

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o wartości poniżej kwot określonych w przepisach

wydanych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy – Prawo zamówień

publicznych.

Przedmiot zamówienia: Budowa drogi gminnej relacji Turza Wielka – Wincentowo, od km 0+100 do km 1+1120, gm. Brudzeń Duży, woj. mazowieckie.

Zamawiający – Gmina Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń Duży, tel. (024) 260 40 13,    fax (024) 260 40 81, e-mail:gospodarkabrudzen@op.pl

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl , może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 260 40 81, cena SIWZ – 40 zł.

2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót modernizacyjnych drogi gminnej, obejmujących: 

- roboty ziemne                                                                                        -  496,93 m3

- korytowanie mechaniczne na gł. 28 cm                                                  - 3733,20 m2

- podbudowa z kruszywa łamanego gr.20 cm                                          - 3733,20 m2

- warstwa wiążąca z masy mineralno-asfaltowej gr. 4 cm                         - 3651,60 m2

- wykonanie poboczy żwirowych śr.gr.5 cm                                            - 1530,00 m2

- zjazdy żwirowe do posesji                                                                    -  125,58 m2 

- przepusty rurowe pod zjazdami                                                            -         78 mb  

- oznakowanie drogi                                                                              -           1 szt.

Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień  Kod CPV:  45233120-6.

Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.

3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30.07.2008 roku.

4. Okres wymaganej gwarancji – minimum 36 miesięcy.

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.

6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.

9. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:

1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,

2) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,

3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wykształcenia i uprawnień. Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

5) referencje, potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane zostały wykonane należycie.

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:

a) warunek określony w pkt. 1) i w pkt. 2) spełnia każdy z Wykonawców,

b) warunek określony w pkt. 3), pkt. 4) i w pkt. 5) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.

Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.

10. Miejsce i termin składania ofert:

Urząd Gminy Brudzeń Duży, pok.- sekretariat, do dnia: 2008-04-09, do godz. 9:30.

11. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Urząd Gminy Brudzeń Duży, pok. nr 1, w dniu: 2008-04-09, o godz. 10:00.

12. Kryteria wyboru: Cena 100 %.

13. Wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium.

14. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

15. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.

16. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków 

 oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem fax-u, przy

 czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

17. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:  Maria Zygmuntowicz –  tel. (024) 260 40 13, fax (024) 260 40 81.

18. Ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu …03.2008 r.

Brudzeń Duży, dnia 17.03.2008 rok

 

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

siwz_-_zal._nr_1-2-4.doc

zal._nr_3.1.jpg

zal._nr_3.2.jpg

zal.6-1.jpg

zal.6-2.jpg

zal.6-3.jpg

zal.6.4.jpg

zal.6-5.jpg

zal.6.6.jpg

zal.6-7.jpg

zal.6-8.jpg

zal.6-9.jpg

zal.6-10.jpg

zal.6-11.jpg

zal.6-12.jpg

zal.6-13.jpg

zal.6-14.jpg

zal.6-15.jpg

zal.6-16.jpg

zal.6-17.jpg

zal.6-18.jpg

zal.6-19.jpg

zal.6-20.jpg

zal.6-21.jpg

zal.6-22.jpg

zal.6-23.jpg

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4957740]

przewiń do góry