Brudzeń Duży, dnia 06.08.2007 r.

BGK 341-3/07

 

                                                                                                  

 

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

 

            Na podstawie art. 92 ust. 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych Wójt Gminy Brudzeń Duży, Brudzeń Duży 1, 09-414 Brudzeń informuje, że w wyniku postępowania o zamówienie publiczne przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zamówienia pn. „Kanalizacja sanitarna z przykanalikami w miejscowości Brudzeń Duży” wybrana została najkorzystniejsza oferta.

Wybrano ofertę nr 5 złożoną przez:

Zakład Usług Technicznych Budownictwa Andrzej Osiecki

09-200 Sierpc, ul. Płocka 59a/5

 z ceną ofertową brutto 106 582,70zł. (słownie złotych: sto sześć tysięcy pięćset osiemdziesiąt dwa złote 70/100).

      Uzasadnienie wyboru:  oferta z ceną najniższą, spośród ofert ważnych.

 

Zgodnie ze siwz w wyznaczonym terminie zostało złożonych 5 ofert, których punktacja przedstawiała się następująco:

Oferta nr 1:

Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych „HYDROTEX” Wardziński – Wojtczak

09-230 Bielsk, ul. Spółdzielcza 30

otrzymana punktacja – 89 pkt.

Oferta nr 2:

Wykonawstwo Robót Wodno-Kanalizacyjnych „BANGO” spółka jawna,

09-410 Płock, Brochocinek 11,

Otrzymana punktacja 80 pkt.

Oferta nr 3:

REM-SANIT Tadeusz Remiś

09-400 Płock, ul. Przemysłowa 20

otrzymana punktacja – 83 pkt

Oferta nr 4:

Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane WASBUD

09-409 Płock,. ul. Walecznych 9a/14

Otrzymana punktacja – 83 pkt.

Oferta nr 5:

Zakład Usług Technicznych Budownictwa Andrzej Osiecki

09-200 Sierpc, ul. Płocka 59a/5

Otrzymana punktacja – 100 pkt.

 

 

 

 

 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

        wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8  ustawy Pzp

Przedmiot zamówienia:  Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami    w  m. Brudzeń Duży pow. płocki, woj. mazowieckie.

Zamawiający – Gmina Brudzeń Duży  09 – 440  Brudzeń Duży, tel (024) 260 –  40 – 13  , tel/fax (024) 260 – 40 – 23   e-mail: gospodarkabrudzen@op.pl . 

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl, może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 260 – 40 – 13  , cena SIWZ – 50 zł.

2. Zakres zadania obejmuje budowę :

- kanalizacji sanitarnej z rur  z tworzyw sztucznych Ø 200   - mb  140,0

- studni rewizyjnych z kręgów betonowych Ø  1200 – kpl 7

- kanalizacji sanitarnej z rur PCV Ø  160 – mb 135

- studzienek VAVIN Ø  315 z pokrywą betonową – kpl 16

- rur przepadowych PCV Ø 160 – mb 34

Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień:  Kod CPV:  45.23.24.40-8

Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.

3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia  15.10.2007 roku.

4. Okres wymaganej gwarancji – minimum 36 miesięcy.

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.

6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji  

    elektronicznej.

8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.

9. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:

    1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,

    2) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy   

        Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,

    3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji

        działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub 

        zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy

        przed upływem terminu składania ofert,

    4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z

        informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wykształcenia i uprawnień.   

        Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu

        zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz

        należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.- załącznik nr 3

    5) wykaz posiadanego sprzętu, koniecznego przy realizacji zamówienia – załącznik nr 4

    6) referencje, potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 robót w okresie ostatnich pięciu lat,

        a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających

        swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 

        Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane zostały wykonane należycie.

       Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii,    

        potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z

       dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

       W przypadku składania oferty wspólnej, dokumenty o których mowa w pkt. 2÷6 winien    

       załączyć każdy z przedsiębiorców, składających ofertę wspólną.

       Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie     

       „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.

10. Miejsce i termin składania ofert:         

      Urząd Gminy Brudzeń Duży, sekretariat , do dnia: 2007.08.06, do  godz.  9:30.

11. Miejsce i termin otwarcia ofert:

      Urząd Gminy Brudzeń Duży , pok. nr 1 , w dniu: 2007.08.06, o godz. 10:00.

12. Kryteria wyboru:    Cena 100 %.

13. Wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium.

14. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

15. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.

16. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków 

      oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem fax-u, przy

      czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

17. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:  Maria Zygmuntowicz  

      tel. (024) 260 – 40 – 13  , tel/fax (024) 260 – 40 – 23       

18. Ogłoszenie umieszczono na stronie internetowej UZP w dniu 16.07.2007r.

Załączniki do pobrania :siwz_kanalizacja_brudzen.doc , zal._nr_1-2-3-4-6.doc , zal._5-1.jpg , zal._5-2.jpg , zal.7-1.jpg , zal.7-2.jpg , zal.7-3.jpg , zal.7-4.jpg , zal.7-5.jpg , zal.7-6.jpg , zal.7-7.jpg , zal.7-8.jpg , zal.7-9.jpg , zal.7-10.jpg , zal.7-11.jpg , zal.7-12.jpg , zal.7-13.jpg , zal.7-14.jpg , zal.7-15.jpg , zal.7-16.jpg , zal.7-17.jpg , zal.7-18.jpg , zal.7-19.jpg , zal.7-20.jpg , zal.7-21.jpg , zal.7-22.jpg , zal.7-23.jpg , zal.7-24.jpg , zal.7-25.jpg , zal.7-26.jpg .

Brudzeń Duży  16.07.2007 rok

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kowalska Jadwiga
  • Data udostępnienia w BIP: 2007-08-21
  • Informacja zaktualizowana przez: Radomska Ewa
  • Data ostatniej aktualizacji: 2007-08-10 13:02:11
  • Liczba odsłon: 925
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4995302]

przewiń do góry