Brudzeń Duży, dnia 06.08.2007 r.
BGK 341-3/07
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
Na podstawie art. 92 ust. 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych Wójt Gminy Brudzeń Duży, Brudzeń Duży 1, 09-414 Brudzeń informuje, że w wyniku postępowania o zamówienie publiczne przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zamówienia pn. „Kanalizacja sanitarna z przykanalikami w miejscowości Brudzeń Duży” wybrana została najkorzystniejsza oferta.
Wybrano ofertę nr 5 złożoną przez:
Zakład Usług Technicznych Budownictwa Andrzej Osiecki
09-200 Sierpc, ul. Płocka 59a/5
z ceną ofertową brutto 106 582,70zł. (słownie złotych: sto sześć tysięcy pięćset osiemdziesiąt dwa złote 70/100).
Uzasadnienie wyboru: oferta z ceną najniższą, spośród ofert ważnych.
Zgodnie ze siwz w wyznaczonym terminie zostało złożonych 5 ofert, których punktacja przedstawiała się następująco:
Oferta nr 1:
Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych „HYDROTEX” Wardziński – Wojtczak
09-230 Bielsk, ul. Spółdzielcza 30
otrzymana punktacja – 89 pkt.
Oferta nr 2:
Wykonawstwo Robót Wodno-Kanalizacyjnych „BANGO” spółka jawna,
09-410 Płock, Brochocinek 11,
Otrzymana punktacja 80 pkt.
Oferta nr 3:
REM-SANIT Tadeusz Remiś
09-400 Płock, ul. Przemysłowa 20
otrzymana punktacja – 83 pkt
Oferta nr 4:
Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane WASBUD
09-409 Płock,. ul. Walecznych 9a/14
Otrzymana punktacja – 83 pkt.
Oferta nr 5:
Zakład Usług Technicznych Budownictwa Andrzej Osiecki
09-200 Sierpc, ul. Płocka 59a/5
Otrzymana punktacja – 100 pkt.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp
Przedmiot zamówienia: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w m. Brudzeń Duży pow. płocki, woj. mazowieckie.
Zamawiający – Gmina Brudzeń Duży 09 – 440 Brudzeń Duży, tel (024) 260 – 40 – 13 , tel/fax (024) 260 – 40 – 23 e-mail: gospodarkabrudzen@op.pl .
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl, może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 260 – 40 – 13 , cena SIWZ – 50 zł.
2. Zakres zadania obejmuje budowę :
- kanalizacji sanitarnej z rur z tworzyw sztucznych Ø 200 - mb 140,0
- studni rewizyjnych z kręgów betonowych Ø 1200 – kpl 7
- kanalizacji sanitarnej z rur PCV Ø 160 – mb 135
- studzienek VAVIN Ø 315 z pokrywą betonową – kpl 16
- rur przepadowych PCV Ø 160 – mb 34
Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV: 45.23.24.40-8
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 15.10.2007 roku.
4. Okres wymaganej gwarancji – minimum 36 miesięcy.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.
9. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:
1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,
2) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy
Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert,
4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wykształcenia i uprawnień.
Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu
zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz
należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.- załącznik nr 3
5) wykaz posiadanego sprzętu, koniecznego przy realizacji zamówienia – załącznik nr 4
6) referencje, potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 robót w okresie ostatnich pięciu lat,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających
swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane zostały wykonane należycie.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii,
potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z
dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
W przypadku składania oferty wspólnej, dokumenty o których mowa w pkt. 2÷6 winien
załączyć każdy z przedsiębiorców, składających ofertę wspólną.
Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie
„spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.
10. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy Brudzeń Duży, sekretariat , do dnia: 2007.08.06, do godz. 9:30.
11. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy Brudzeń Duży , pok. nr 1 , w dniu: 2007.08.06, o godz. 10:00.
12. Kryteria wyboru: Cena 100 %.
13. Wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium.
14. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
15. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.
16. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków
oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem fax-u, przy
czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
17. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Maria Zygmuntowicz –
tel. (024) 260 – 40 – 13 , tel/fax (024) 260 – 40 – 23
18. Ogłoszenie umieszczono na stronie internetowej UZP w dniu 16.07.2007r.
Brudzeń Duży 16.07.2007 rok
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kowalska Jadwiga
- Data udostępnienia w BIP: 2007-08-21
- Informacja zaktualizowana przez: Radomska Ewa
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-08-10 13:02:11
- Liczba odsłon: 925
- Historia dokumentu: