OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
O WARTOŚCI PONIŻEJ 60 000 EURO
Przedmiot zamówienia: Przebudowa drogi gminnej w m. BĄDKOWO KOŚCIELNE.
Zamawiający – Gmina Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń Duży, tel (024) 260 40 13,
fax (024) 260 40 23, e-mail: gospodarkabrudzen@op.pl
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl , może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 260-40-23, cena SIWZ – 30 zł.
2. Przedmiotem zamówienia jest: wykopy mechaniczne w gruncie kat. III-IV z transportem urobku na nasyp samochodami na odl. 3 km z zagęszczeniem gruntów i zwilżeniem warstw wodą – m3 378,09, korytowanie wyk. mechanicznie na całej szerokości jezdni i chodników w gr. kat.II-IV, gł. koryta 28 cm – m2 975,70, podbudowa z kruszywa łamanego naturalnego, warstwa dolna grubość po zagęszczeniu 20 cm – m2 975,70 ,ustawienie krawężników betonowych 12x25 cm bez ławy na podsypce cementowo-piaskowej – wtopionych z wypełnieniem spoin zaprawą cementową – m 584,00, wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno-asfaltowej grysowo-żwirowej gr. 4 cm – m2 975,70, wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy piasku w korycie lub na całej szerokości drogi, grubość warstwy 10 cm – m2 292,00 krawężniki betonowe wtopione 12x25 z ławą z betonu B-10 – mb 584, podbudowa betonowa gr. 10 cm z pielęgnacją piaskiem i wodą m2 292,00, chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – m2 292, studnie chłonno-odparowujące z kręgów średnicy 500 mm i gł. 2 m – szt 4, ułożenie przepustów pod zjazdami z rur żelbetowych o średnicy 40 – mb 11,00 wraz z ławą fundamentową betonową – m3 1,32 i ściankami czołowymi - szt 2, regulacja pionowa studzienek rewizyjnych kanalizacyjnych, z nadbudową wykonaną z betonu szt 14 – m3 2,80 , oznakowanie drogi – szt 3 , obsługa geodezyjna .
Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV: 45.23.31.20-6.
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 15.10.2006 roku.
4. Okres wymaganej gwarancji – minimum 36 miesięcy.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
8. Zamawiający dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.
9. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:
1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,
2) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wykształcenia i uprawnień. Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
5) referencje, potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 robót w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane zostały wykonane należycie.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
W przypadku składania oferty wspólnej, dokumenty o których mowa w pkt. 2÷5 winien załączyć każdy z przedsiębiorców, składających ofertę wspólną.
Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.
10. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, pok. nr 3, do dnia: 2006-08-29 , do godz. 9:30.
11. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, w dniu: 2006-08-29, o godz. 10:00, pok. nr 1.
12. Kryteria wyboru: Cena 100 %.
13. Wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium.
14. Zabezpieczenie: Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
15. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
16. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.
17. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków
oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem fax-u, przy
czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
18. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Maria Zygmuntowicz – Inspektor ds. budownictwa, tel. (024) 260 40 13, fax (024) 260 40 23.
19. Ogłoszenie umieszczono na stronach internetowych portalu UZP w dniu 17.08.2006 r.
Brudzeń Duży, dnia 18.08.2006 rok
Wywieszono na tablicy ogłoszeń : dnia 18.08.2006 r.
Zdjęto z tablicy ogłoszeń : dnia .....08.2006 r.
Zamieszczono na stronie internetowej www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl dnia 18.08.2006 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kowalska Jadwiga
- Data udostępnienia w BIP: 2006-08-18
- Informacja zaktualizowana przez: Kowalska Jadwiga
- Data ostatniej aktualizacji: 2006-08-18 15:05:44
- Liczba odsłon: 661
- Historia dokumentu: