OGŁOSZENIE                                  

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

O WARTOŚCI PONIŻEJ 60 000 EURO

Przedmiot zamówienia:  Przebudowa drogi gminnej w m. BĄDKOWO KOŚCIELNE.

Zamawiający – Gmina Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń Duży, tel (024) 260 40 13,

fax (024) 260 40 23,  e-mail:  gospodarkabrudzen@op.pl

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl , może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 260-40-23, cena SIWZ – 30 zł.

2. Przedmiotem zamówienia jest: wykopy mechaniczne w gruncie kat. III-IV z transportem urobku na nasyp samochodami na odl. 3 km z zagęszczeniem gruntów i zwilżeniem  warstw wodą – m3  378,09, korytowanie wyk. mechanicznie na całej szerokości jezdni i chodników w gr. kat.II-IV, gł. koryta 28 cm – m2  975,70, podbudowa z kruszywa łamanego naturalnego, warstwa dolna  grubość po zagęszczeniu 20 cm –  m2  975,70 ,ustawienie krawężników betonowych 12x25 cm bez ławy na podsypce cementowo-piaskowej – wtopionych z wypełnieniem spoin zaprawą cementową – m 584,00,  wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno-asfaltowej grysowo-żwirowej gr. 4 cm  – m2  975,70, wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy piasku w korycie lub na całej szerokości drogi, grubość warstwy 10 cm – m2  292,00 krawężniki betonowe wtopione 12x25 z ławą z betonu B-10 – mb 584, podbudowa betonowa gr. 10 cm z pielęgnacją piaskiem i wodą m2 292,00, chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – m2 292, studnie chłonno-odparowujące z kręgów średnicy 500 mm i gł. 2 m – szt 4, ułożenie przepustów pod zjazdami z rur żelbetowych o średnicy 40 – mb  11,00 wraz z ławą fundamentową betonową – m3 1,32 i ściankami  czołowymi -  szt 2, regulacja pionowa studzienek rewizyjnych kanalizacyjnych, z nadbudową wykonaną z betonu szt 14 – m3 2,80 , oznakowanie drogi – szt 3 , obsługa geodezyjna .

Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień  Kod CPV:  45.23.31.20-6.

Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.

3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 15.10.2006 roku.

4. Okres wymaganej gwarancji – minimum 36 miesięcy.

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.

6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

8. Zamawiający dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.

9. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:

1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,

2) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,

3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wykształcenia i uprawnień. Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

5) referencje, potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 robót w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane zostały wykonane należycie.

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

W przypadku składania oferty wspólnej, dokumenty o których mowa w pkt. 2÷5 winien załączyć każdy z przedsiębiorców, składających ofertę wspólną.

Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.

10. Miejsce i termin składania ofert:

Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, pok. nr 3, do dnia: 2006-08-29 , do godz. 9:30.

11. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, w dniu: 2006-08-29, o godz. 10:00, pok. nr 1.

12. Kryteria wyboru: Cena 100 %.

13. Wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium.

14. Zabezpieczenie: Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

15. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

16. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.

17. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków 

 oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem fax-u, przy

 czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

18. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:  Maria Zygmuntowicz – Inspektor ds. budownictwa,  tel. (024) 260 40 13,  fax (024) 260 40 23.

19. Ogłoszenie umieszczono na stronach internetowych portalu UZP w dniu 17.08.2006 r.

Brudzeń Duży, dnia 18.08.2006 rok

Wywieszono na tablicy ogłoszeń :                                                                   dnia  18.08.2006 r.

Zdjęto z tablicy ogłoszeń :                                                                               dnia  .....08.2006 r.

Zamieszczono na stronie internetowej  www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl            dnia  18.08.2006 r.

 

 

 

SIWZ

zał. 1 - 5  , 6

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kowalska Jadwiga
  • Data udostępnienia w BIP: 2006-08-18
  • Informacja zaktualizowana przez: Kowalska Jadwiga
  • Data ostatniej aktualizacji: 2006-08-18 15:05:44
  • Liczba odsłon: 638
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4961500]

przewiń do góry