BGK 341 - 6 / 06

Brudzeń Duży, dnia 2006-08-01

Zakład Geologiczno Wiertniczy i Wod. Kan. KEMPEX

Edmund Kepski

Ul. Wigury 4,

87 – 330 Jabłonowo Pomorskie

 

 OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Wykonanie odwiertu studziennego Nr 3 w m. SIECIEŃ na potrzeby Gminy Brudzeń Duży.

Nr sprawy: BGK 341 - 6 / 06.

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 2 Pzp Gmina Brudzeń Duży, 09 – 414 Brudzeń informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

Zakład Geologiczno Wiertniczy i Wod. Kan. KEMPEX

Edmund Kepski

Ul. Wigury 4,

87 – 330 Jabłonowo Pomorskie

Uzasadnienie wyboru: oferta najkorzystniejsza.

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2006-08-09.

 

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

 

 

Wójt Gminy w Brudzeniu Dużym

inż. Henryk Kisielewski

 

 

 

 

 

                                               OGŁOSZENIE                                  

  O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

 O WARTOŚCI PONIŻEJ 60 000 EURO

Przedmiot zamówienia:  Wykonanie odwiertu studziennego Nr 3 w m. SIECIEŃ.

Zamawiający – Gmina Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń Duży, tel (024) 260 40 81,                             fax (024) 260 40 23,  e-mail:  banka.krystyna@gazeta.pl

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl , może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 260 40 23,                       cena SIWZ – 30 zł.

2. Przedmiotem zamówienia jest:  .

-         wykonanie otworu wiertniczego studziennego o głębokości ca 55 mb

-         opracowanie dokumentacji hydrogeologicznej wraz z uzyskaniem decyzji zatwierdzającej zasoby wodne

Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV:45262220-9

Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa.

3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30.09.2006 roku.

4. Okres wymaganej gwarancji – minimum 36 miesięcy

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.

6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.

9. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:

1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,

2) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,

3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wykształcenia i uprawnień. Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

5) referencje, potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 robót w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane zostały wykonane należycie.

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

W przypadku składania oferty wspólnej, dokumenty o których mowa w pkt. 2÷5 winien załączyć każdy z przedsiębiorców, składających ofertę wspólną.

Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.

10. Miejsce i termin składania ofert:

Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, pok. nr 2, do dnia: 2006-08-01, do godz. 10:00.

11. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, w dniu: 2006-08-01, o godz. 10:30, pok. nr 1.

12. Kryteria wyboru: Cena 100 %.

13. Wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium.

14. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

15. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.

16. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków 

 oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem fax-u, przy

 czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

17. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:  Krystyna Bańka – Inspektor ds. ochrony środowiska,  tel. (024) 260 40 81,  fax (024) 260 40 23.

18. Ogłoszenie umieszczono na stronach internetowych portalu UZP w dniu 21.07.2006 r.

Brudzeń Duży, dnia 21.07.2006 rok

                                  

                                               Wójt Gminy

 

                                               inż. Henryk Kisielewski

 

 

 Zał 1 - SIWZ

 Zał 2 - Dokumentacja Projektowa

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kowalska Jadwiga
  • Data udostępnienia w BIP: 2006-08-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Kowalska Jadwiga
  • Data ostatniej aktualizacji: 2006-08-01 17:00:02
  • Liczba odsłon: 617
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4938435]

przewiń do góry