BGK 341 - 6 / 06
Brudzeń Duży, dnia 2006-08-01
Zakład Geologiczno Wiertniczy i Wod. Kan. KEMPEX
Edmund Kepski
Ul. Wigury 4,
87 – 330 Jabłonowo Pomorskie
OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Wykonanie odwiertu studziennego Nr 3 w m. SIECIEŃ na potrzeby Gminy Brudzeń Duży.
Nr sprawy: BGK 341 - 6 / 06.
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 2 Pzp Gmina Brudzeń Duży, 09 – 414 Brudzeń informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
Zakład Geologiczno Wiertniczy i Wod. Kan. KEMPEX
Edmund Kepski
Ul. Wigury 4,
87 – 330 Jabłonowo Pomorskie
Uzasadnienie wyboru: oferta najkorzystniejsza.
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2006-08-09.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
Wójt Gminy w Brudzeniu Dużym
inż. Henryk Kisielewski
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
O WARTOŚCI PONIŻEJ 60 000 EURO
Przedmiot zamówienia: Wykonanie odwiertu studziennego Nr 3 w m. SIECIEŃ.
Zamawiający – Gmina Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń Duży, tel (024) 260 40 81, fax (024) 260 40 23, e-mail: banka.krystyna@gazeta.pl
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl , może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 260 40 23, cena SIWZ – 30 zł.
2. Przedmiotem zamówienia jest: .
- wykonanie otworu wiertniczego studziennego o głębokości ca 55 mb
- opracowanie dokumentacji hydrogeologicznej wraz z uzyskaniem decyzji zatwierdzającej zasoby wodne
Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV:45262220-9
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa.
3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30.09.2006 roku.
4. Okres wymaganej gwarancji – minimum 36 miesięcy
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.
9. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:
1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,
2) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wykształcenia i uprawnień. Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
5) referencje, potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 robót w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane zostały wykonane należycie.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
W przypadku składania oferty wspólnej, dokumenty o których mowa w pkt. 2÷5 winien załączyć każdy z przedsiębiorców, składających ofertę wspólną.
Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.
10. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, pok. nr 2, do dnia: 2006-08-01, do godz. 10:00.
11. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, w dniu: 2006-08-01, o godz. 10:30, pok. nr 1.
12. Kryteria wyboru: Cena 100 %.
13. Wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium.
14. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
15. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.
16. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków
oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem fax-u, przy
czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
17. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Krystyna Bańka – Inspektor ds. ochrony środowiska, tel. (024) 260 40 81, fax (024) 260 40 23.
18. Ogłoszenie umieszczono na stronach internetowych portalu UZP w dniu 21.07.2006 r.
Brudzeń Duży, dnia 21.07.2006 rok
Wójt Gminy
inż. Henryk Kisielewski
Zał 1 - SIWZ
Zał 2 - Dokumentacja Projektowa
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kowalska Jadwiga
- Data udostępnienia w BIP: 2006-08-01
- Informacja zaktualizowana przez: Kowalska Jadwiga
- Data ostatniej aktualizacji: 2006-08-01 17:00:02
- Liczba odsłon: 617
- Historia dokumentu: