Brudzeń Duży, dnia 2006-08-01

BGK 341 – 4/06

 

 

                                                                      

 

                        OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.

 „Przebudowa drogi      gminnej Nr 33 w m. SIKÓRZ

 

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych ( Dz.U.Nr 19 poz.177 z późn.zm.)Wójt Gminy w Brudzeniu Dużym informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

 

                Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Płocku S.A.

                  ul. Przemysłowa 30, 09-400 Płock

 

 

Uzasadnienie wyboru: złożona oferta była jedyną w postępowaniu a jej wartość nie przekraczała ustalonej przez Zamawiającego wartości zamówienia.

 

 Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Prawo zamówień publicznych oraz Kodeks Cywilny

 

 

 

 

                                      OGŁOSZENIE                                  

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

O WARTOŚCI PONIŻEJ 60 000 EURO

Przedmiot zamówienia:  Przebudowa drogi gminnej Nr 33 w m. SIKÓRZ.

Zamawiający – Gmina Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń Duży, tel (024) 260 40 13, fax (024) 260 40 23,  e-mail:  gospodarkabrudzen@op.pl

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl , może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 260-40-23, cena SIWZ – 30 zł.

2. Przedmiotem zamówienia jest: profilowanie i zagęszczenie podłoża – m2  2.686,50, wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym o gr. 10 cm – m3  48,40, wykonanie dwuwarstwowej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (5 cm + 3 cm)  – m2  2.537,40 + 2.418,00, wyrównanie poboczy, z uzupełnieniem pospółką – m3  95,50, ułożenie przepustów pod zjazdami z rur WIPRO o średnicy 40 i 50 cm – mb 57,50, oznakowanie drogi.

Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień  Kod CPV:  45233120-6.

Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.

3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 15.09.2006 roku.

4. Okres wymaganej gwarancji – minimum 36 miesięcy.

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.

6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.

9. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:

1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,

2) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,

3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wykształcenia i uprawnień. Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

5) referencje, potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 robót w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane zostały wykonane należycie.

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

W przypadku składania oferty wspólnej, dokumenty o których mowa w pkt. 2÷5 winien załączyć każdy z przedsiębiorców, składających ofertę wspólną.

Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.

10. Miejsce i termin składania ofert:

Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, pok. nr 3, do dnia: 2006-08-01, do godz. 9:30.

11. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, w dniu: 2006-08-01, o godz. 10:00, pok. nr 1.

12. Kryteria wyboru: Cena 100 %.

13. Wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium.

14. Zabezpieczenie: Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% ceny ofertowej.

15. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

16. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.

17. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków 

 oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem fax-u, przy

 czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

18. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:  Maria Zygmuntowicz – Inspektor ds. budownictwa,  tel. (024) 260 40 13,  fax (024) 260 40 23.

19. Ogłoszenie umieszczono na stronach internetowych portalu UZP w dniu 18.07.2006 r.

Brudzeń Duży, dnia 18.07.2006 rok

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4961504]

przewiń do góry