Brudzeń Duży, dnia 08.07.2016 r.

 

 

Zawiadomienie o wyniku postępowania/odrzuceniu/wykluczeniu

 

Na podstawie art. 92 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych -  Zamawiający informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania pn.:

Budowa dróg gminnych – ulicy Ignacego Krasickiego oraz ulicy Karola Maya w Brudzeniu Dużym

 

 

1.      Za najkorzystniejszą uznano ofertę Wykonawcy, którym jest: Handel i Usługi Budowlane Avetisyan Karen ul. Starowiejska 87, 87-603 Wielgie - wartość oferty brutto: 1.328.561,97 zł, dodatkowy okres gwarancji – 24 m-cy

 

Oferta złożona przez w/w wykonawcę uzyskała największą liczbę punktów.

 

Ponadto Zamawiający podaje nazwy wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert:

Nr oferty

 

Nazwa, siedziba i adres wykonawcy

Punkty przyznane ofercie za kryteria:

Łączna ilość otrzymanych punków

Cena – 88%

Gwarancja – 12%

1

Zakład Usługowo-Handlowy „WIGMA” Sp. z o.o. ul. Walecznych 16/9 09-409 Płock

79,82

12,00

91,82

2

Konsorcjum firm: Lider- Firma  Remontowo-Budowlana „LIPOWSKI” S.J. Mieczysław i Grzegorz Lipowscy ul. Kostrogaj 25, 09-400 Płock; Partner: Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane  „WASKOP” Elżbieta Wasek 09-409 Płock, ul. Walecznych 9a

65,64

 

12,00

77,64

3

Zakład Robót Drogowo Budowlanych DROGBUD Michał Poduralski, Krojczyn 64 A, 87-610 Dobrzyń n. Wisłą

79,74

 

12,00

91,74

4

HYDROPOL Sp. z o.o., ul. Targowa 10B, 09-500 Gostynin

79,34

 

12,00

91,34

5

Zakład Usług Technicznych Budownictwa Andrzej Osiecki 09-200 Sierpc, ul. Płocka 59a/5

Oferta odrzucona

6

Handel i Usługi Budowlane Avetisyan Karen ul. Starowiejska 87, 87-603 Wielgie

88,00

12,00

100,00

7

STRABAG Sp. z o.o. ul. Parzniewska 10 05-800 Pruszków (adres do korespondencji: STRABAG Sp. z o.o. Grupa Płock 06-452 Ościsłowo Chotum 46a)

Oferta odrzucona

8

Zakład Budowlano-Montażowy BUDOMOST  Sp.j. Stanisław Dubicki, Krzysztof Dubicki, Maszewo Duże 1c 09-400 Płock

82,87

12,00

94,87

9

„ZIELONY OGRÓD Sp. z o.o. ul. Pocztowa 4 09-472 Słupno

73,95

12,00

85,95

 

 

 

2.      Odrzucono:

 

a)      na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2) ustawy Prawo zamówień publicznych ofertę oznaczoną nr 5 złożoną przez: Zakład Usług Technicznych Budownictwa Andrzej Osiecki 09-200 Sierpc, ul. Płocka 59a/5, gdyż jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający zapisał w pkt. XXIV SIWZ, iż zgodnie z art. 36a ust. 2 pkt. 1 Pzp zamawiający wymaga aby kluczowe części zamówienia tj.: roboty drogowe były wykonane przez wykonawcę bez udziału podwykonawców. Zamawiający dopuścił jedynie możliwość wykonania robót instalacyjnych dotyczących kanalizacji deszczowej oraz w zakresie wykonania linii telefonicznych przez podwykonawców. Natomiast Wykonawca w ofercie wpisał, iż zamierza część zamówienia: „roboty drogowe” powierzyć podwykonawcy – zakres ten Zamawiający zaznaczył jako kluczowa część zamówienia, która ma być wykonana przez wykonawcę składającego ofertę.

b)      na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2) ustawy Prawo zamówień publicznych ofertę oznaczoną nr 7 złożoną przez: STRABAG Sp. z o.o. ul. Parzniewska 10 05-800 Pruszków, gdyż jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający zapisał w pkt. XXIV SIWZ, iż zgodnie z art. 36a ust. 2 pkt. 1 Pzp zamawiający wymaga aby kluczowe części zamówienia tj.: roboty drogowe były wykonane przez wykonawcę bez udziału podwykonawców. Zamawiający dopuścił jedynie możliwość wykonania robót instalacyjnych dotyczących kanalizacji deszczowej oraz w zakresie wykonania linii telefonicznych przez podwykonawców. Natomiast Wykonawca w ofercie wpisał, iż zamierza powierzyć podwykonawcy przedmiot zamówienia.

 

3.      Wykluczono: nie wykluczono żadnego wykonawcę

4.      Zamawiający informuje, iż umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta zgodnie z zapisami art. 94 ust. 1 pkt. 2) w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty. NINIEJSZE ZAWIADOMIENIA SĄ PRZESYŁANE FAKSEM.

 

Środki ochrony prawnej:

Od niniejszej decyzji zamawiającego, wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności: odrzucenia oferty oraz wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej zawarte są w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej”, art. od 179 do 198g (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)


 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

W odpowiedzi na pytania dot. wyjaśnienia SIWZ publikujemy dokumentację geotechniczną przedmiotowego zadania.

 Opinia geotechniczna.
 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Brudzeń Duży: Budowa dróg gminnych - ulicy Ignacego Krasickiego oraz ulicy Karola Maya w Brudzeniu Dużym.
Numer ogłoszenia: 55503 - 2016; data zamieszczenia: 18.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego


zawarcia umowy ramowej


ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brudzeń Duży , Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 24 2604081, faks 24 2604081.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dróg gminnych - ulicy Ignacego Krasińskiego oraz ulicy Karola Maya w Brudzeniu Dużym..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dla wymienionego zadania niżej wymienionych prac: a) Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne b) Fundamentowanie dróg c) Roboty w zakresie nawierzchni dróg d) Instalowanie znaków drogowych e) Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych f) Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków g) Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych h) Roboty ziemne i) Roboty montażowe a) Odwodnienie robocze.

II.1.5)

V

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.21.30-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 30.000,00 zł. słownie: trzydzieści tysięcy złotych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 3 do SIWZ

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    wykazania, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał roboty budowlane dotyczące najważniejszych robót, tj. zrealizował co najmniej: 1 zadanie obejmujące roboty nawierzchniowe z kostki betonowej lub granitowej o wartości brutto min. 400.000 zł 1 zadanie polegające na budowie sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej o wartości brutto min. 300.000 zł wraz z załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone- wg załącznika nr 5 do SIWZ

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 3 do SIWZ

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    wykazania, iż dysponuje: - osobą do kierowania robotami budowlanymi posiadającą wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie robót drogowych, wpisaną na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, ubezpieczoną od odpowiedzialności cywilnej, - osobą do kierowania robotami budowlanymi posiadającą wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci kanalizacyjnych, wpisaną na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, ubezpieczoną od odpowiedzialności cywilnej - wg załącznika nr 6 do SIWZ

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    wykazania, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 900.000 PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 88
  • 2 - gwarancja - 12

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1. Zmiany terminu przewidzianego na zakończenie robót: a) działania siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, b) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, c) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, d) z powodu wystąpienia dodatkowych robót, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę, Fakty powyższe muszą być zgłoszone przez Wykonawcę pisemnie wraz z uzasadnieniem i zatwierdzone przez Zamawiającego. Strony ustalą nowy termin, który zostanie wprowadzony aneksem do umowy. 2. Zmiany wynagrodzenia umownego: a) w przypadku ograniczenia lub rezygnacji z części umownego zakresu robót Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty wartości ryczałtowej przedmiotu umowy zgodnie z danymi wynikającymi z kosztorysu ofertowego, b) w przypadku zaistnienia sytuacji powodującej wprowadzenie w trakcie realizacji zamówienia robót lub materiałów zamiennych w stosunku do opisanych w dokumentacji projektowej - zamienne zakresy robót lub materiały zostaną ustalone przed ich realizacją w zatwierdzonym przez Zamawiającego protokóle konieczności, a ich wartość zostanie określona w oparciu o sporządzony przez Wykonawcę kosztorys zamienny. Wykonawca do sporządzenia kosztorysu zamiennego przyjmie identyczne czynniki cenotwórcze, jakie określił w kosztorysie ofertowym. Wycena powyższa zastąpi wycenę danej pozycji określonej w kosztorysie ofertowym. Fakty powyższe muszą być zgłoszone przez Wykonawcę pisemnie wraz z uzasadnieniem i zatwierdzone przez Zamawiającego. c) wprowadzenia ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 3. Zmiany osób wymienionych w wykazie osób uczestniczących w wykonaniu przedmiotu zamówienia, pod warunkiem posiadania wymaganych uprawnień budowlanych. Zmiana osób pełniących obowiązki Kierowników robót/ Kierownika budowy musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. 4. W przypadku uzyskania dofinansowania z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia ewentualnych zmian w zakresie wymogów wynikających z uzyskania dofinansowania np.: terminu zakończenia i odbioru robót, płatności. 5. Zmiany materiałów opisanych w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót na materiały równoważne lub np. zmiana kolorystyki materiału. Fakty powyższe muszą być zgłoszone przez Wykonawcę pisemnie wraz z uzasadnieniem i zatwierdzone przez Zamawiającego. 6. W sytuacjach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 5) ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza ewentualną możliwość zmiany terminu wykonania oraz wartości ryczałtowej wynagrodzenia wykonawcy. O wystąpieniu takich sytuacji wykonawca jest zobowiązany pisemnie powiadomić Zamawiającego, wskazując w uzasadnieniu wniosku, iż pomimo posiadania wiedzy i doświadczenia wykonawca nie był wstanie tych robót przewidzieć ponieważ np. w trakcie realizacji nastąpiła zmiana dokumentacji projektowej (projekt zamienny) a ich wykonanie jest niezbędne do wykonania podstawowego zamówienia. Wnioskowane przez Wykonawcę roboty (zamówienia) dodatkowe będą realizowane po zaakceptowaniu przez Zamawiającego sprawdzonego kosztorysu, na podstawie zawartej umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania czynników cenotwórczych nie wyższych niż podane przez niego w kosztorysie ofertowym

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym ul. Toruńska 2 , 09-414 Brudzeń Duży pok. nr 17.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, iż został złożony wniosek o uzyskanie dofinansowania na realizację powyższego zadania ze środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
  siwz-_droga_krasickiego_i_maya_18-05-2016.doc
 
 przedmiar_sanitarny_18-05-2016.pdf
 przedmiar_drogowy_18-05-2016.pdf
 pbw_brudzen_krasickiego_pnb_odwodnienie.pdf
 pbw_brudzen_krasickiego_sst.pdf
 pbw_krasickiego_opis_tech.pdf 
 pbw_krasickiego_str_tyt.pdf
 pbw_krasickiego_plan_syt.wys._rys.1.pdf 
 pbw_krasickiego_profil_podluzny_rys_2.pdf 
 pbw_krasickiego_p.normalne_rys_3.pdf 
 pbw_krasickiego_szczegoly_konst_rys_4.pdf
 pbw_krasickiego_przepust_rys_5.pdf
 pbw_krasickiego_plan_warstwicowy_rys.6.pdf
 pbw_krasickiego_przekroje_poprzeczne_rys_7.pdf
 pbw_krasickiego_przekroje_poprzeczne_rys_8.pdf
 pbw_krasickiego_przekroje_poprzeczne_rys_9.pdf
 pbw_krasickiego_przekroje_poprzeczne_rys_10.pdf
  pbw_krasickiego_opis_tech_br.drogowa.pdf                            
   sst_krasickiego.pdf
 




Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4938147]

przewiń do góry