Brudzeń Duży, dnia 14.12.2015 r.
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na wykonanie „Remont mostu drogowego na rzece Skrwie w miejscowości Winnica w ciągu drogi gminnej nr 290306W Winnica – Zdziembórz””
W odpowiedzi na pytania Wykonawców – Zamawiający niniejszym pismem podaje treść pytania i odpowiedź:
Pytanie 1
Zgodnie z opisem technicznym do projektu, na istniejącym obiekcje mostowym, zostały ułożone płyty drogowe. Prosimy o podanie, w której pozycji przedmiaru robót został uwzględniony ich demontaż i w jakiej ilości?
Odpowiedź:
Zgodnie z zapisami pkt. II.3 SIWZ przedmiar robót - to materiał pomocniczy z wyszczególnieniem elementów robót do wykonania przez wykonawcę. Jeśli w przekazanym przez Zamawiającego przedmiarze robót nie zostały ujęte wszystkie zakresy robót lub zostały ujęte w innym rozmiarze ilościowym, Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie określonym w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zgodnie z zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ i umowie załącznik nr 7
Pytanie 2
Zgodnie z dokumentacją projektową za nowym mostem należy wykonać płyty przejściowe. Prosimy o podanie, na jakiej długości przed i za mostem należy rozebrać istniejącą konstrukcję nawierzchni i jaka ma mieć nowa? Prosimy o podanie grubości poszczególnych warstw drogowych na dojazdach do obiektu oraz ich powierzchni.
Odpowiedź:
Istniejącą konstrukcję nawierzchni należy rozebrać na długości zgodnie z dokumentacją oraz możliwościami technicznymi przed i za mostem.
Grubości poszczególnych warstw drogowych na dojazdach do obiektu
-nawierzchnia do 10 cm
-bruk kamienny na podsypkę grubość 30 cm
Pytanie 3
Z rysunku MW/5 wynikaj, że nowa nawierzchnia na dojazdach ma być asfaltobetonowa, natomiast z opisu technicznego jak i przedmiaru robót pozycja 35 zapisano „odtworzenie nawierzchni z bruku kamiennego na dojazdach”. Prosimy o wyjaśnienie rozbieżności.
Odpowiedź:
Należy wykonać odtworzenie nawierzchni z bruku kamiennego na dojazdach.
Pytanie 4
Z opisu technicznego wynika, że istniejące zabezpieczenie na przyczółkach wykonane z bali drewnianych, zostanie zastąpione stalowymi ściankami szczelnymi. Prosimy o podanie w jakiej pozycji należy przyjąć rozbiórkę tego zabezpieczenia oraz jego ilości.
Odpowiedź:
W poz. 5 przedmiaru robót demontaż elementów drewnianych do 2 m3
Pytanie 5
Prosimy o podanie wskaźnika wytrzymałości profilu ścianki szczelnej jaka ma być wbita za przyczółkiem.
Odpowiedź:
Wskaźnik min.1000 cm3/m
Pytanie 6
Zgodnie z opisem technicznym , przed przystąpieniem do wykonania płyty ustroju nośnego, należy wykonać próbne obciążenie pali istniejącego posadowienia. Prosimy o uściślenie czy próbne obciążenie ma dotyczyć jednego pala czy całej podpory oraz co w przypadku, gdy próbne obciążenie wykaże niedostateczną nośność?.
Odpowiedź:
Całej podpory. W przypadku braku nośności Zamawiający wraz z projektantem i zarządcą drogi ustalą możliwość wykonania przedmiotu zamówienia np. z uwzględnieniem robót (zamówień) dodatkowych.
Pytanie 7
Prosimy o informacje, czy do wykonania próbnego obciążenia pali konieczny jest demontaż konstrukcji stalowej ustroju nośnego. Jeśli tak, to prosimy o podanie jej ciężaru
Odpowiedź:
Ciężar konstrukcji zgodnie z Projektem Budowlanym i załączoną dokumentacją. Do obciążenia należy zdemontować istniejącą konstrukcję.
Pytanie 8
Prosimy o potwierdzenie ilości wykonania i montażu drobnych elementów stalowych opisanych w pozycji 7 przedmiaru robót
Odpowiedź:
Ilość wykonania i montażu drobnych elementów stalowych zgodnie z dokumentacją.
Pytanie 9
W opisie technicznym podano, że nawierzchnia na obiekcje wykonana jest z betonu asfaltowego jako warstwa wiążąca i z SMA jako ścieralna o grubości 3,5 cm każda warstwa. Z rysunku z dokumentacji projektowej wynika, że warstwy mają grubość odpowiednio 4 i 3 cm, a z przedmiotu robót, że warstwa wiążąca wykonana jest z asfaltu twardolanego. Prosimy o wyjaśnienie rozbieżności
Odpowiedź:
Należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną czyli 4cm betonu asfaltowego i 3cm SMA
Pytanie 10
Prosimy o podanie parametrów bariero poręczy jakie mają być zamontowane na nowym obiekcie
Odpowiedź:
Parametry bariero poręczy - N2W2
Pytanie 11
Z opinii techniczne, stanowiącej załącznik do SIWZ wynika, że w pobliżu obiektu znajdują się niewykorzystane pale z rur stalowych. Prosimy o informację co należy z nimi zrobić
Odpowiedź:
Należy wyciągnąć - demontaż.
Pytanie12
Z opinii technicznej, stanowiącej załącznik do SIWZ, punkt 7 „Wnioski” wynika, że na nowym moście należy zamontować łożyska. Prosimy o potwierdzenie konieczności ich montażu oraz podanie typu oraz parametrów tych łożysk jak również pozycji w przedmiarze, w której należy uwzględnić ich koszt.
Odpowiedź:
Projekt budowlany nie przewiduje konieczności ich wykonania.
Pytanie 13
Prosimy o informację jakiej organizacji ruchu dotyczy załączony do SIWZ projektu, tymczasowej czy docelowej, oraz czy pokazane na niej znaki drogowe są prawidłowe?
Odpowiedź:
Projekt docelowej organizacji należy opracować i uzgodnić z odpowiednimi instytucjami.
Pytanie 14
Zgodnie z punktem XVI SIWZ, wykonawca za najdłuższy okres gwarancji otrzyma 10 punktów. W nawiązaniu do zapisów punktu II.1 OFERTY, proszę o podanie „dodatkowego” okresu gwarancji jaki należy wpisać w formularzu za który wykonawca otrzyma 10 punktów
Odpowiedź:
Zgodnie z zapisami SIWZ pkt. XVI Zamawiający poinformował wszystkich wykonawców, iż:
· będzie punktowany okres gwarancji udzielony przez wykonawcę od 1 m-ca powyżej minimalnego okresu gwarancji. Oferta z najdłuższym okresem gwarancji otrzyma 10 pkt. i zostanie przyjęta jako podstawa do badania pozostałych ofert,
· minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego to 1 rok – wykonawcy którzy zaoferują taki okres gwarancji otrzymają 0 pkt.,
· najdłuższy okres gwarancji punktowany przez Zamawiającego to 24 m-cy udzielony powyżej minimalnego okresu gwarancji. W przypadku gdy wykonawca zaoferuje dłuższy okres gwarancji to i tak otrzyma wskazaną maksymalną ilość punktów.
W zapisie SIWZ jest odpowiedź na pytanie wykonawcy.
Pytanie 15
Proszę o podanie ile punktów dostanie wykonawca za 13, 24 oraz 36 miesięcy gwarancji
Odpowiedź:
Zamawiający, TAK JAK ZAPISAŁ W SIWZ pkt. XVI będzie oceniał wg. wzoru:
Okres gwarancji w badanej ofercie
Kryterium gwarancja = ------------------------------------------------------------ x 10,0
Najdłuższy udzielony okres gwarancji lub max 24 m-cy
W chwili obecnej Zamawiający nie potrafi udzielić konkretnej odpowiedzi na zadane pytanie - ile będzie punktów za 13, 24 oraz 36 miesięcy gwarancji, gdyż nie ma wiedzy jaka w złożonych oferta będzie udzielona gwarancja przez Wykonawców (może inna niż wykonawca sugeruje) oraz jaka będzie najdłuższa udzielona gwarancja w złożonych ofertach.
Pytanie 16
Formularz oferty w punkcje II.4 oraz wzór umowy w &12.4 zawiera zapis „Wykonawca zobowiązany jest w okresie gwarancyjnym na własny koszt do przystąpienia do naprawy i usunięcia usterek w ciągu…… godzin od zgłoszenia dokonanego przez Zamawiającego”. Proszę o wyjaśnienie o jakie „usterki” chodzi zamawiającemu, które wymagają usunięcia w terminie „godzinowym”. Ewentualnie prosimy o usunięcie/ skorygowanie zapisów
Odpowiedź:
Usterki wymagającej szybkiej naprawy to np. pęknięcia lub ewentualne powstałe „dziury” w wykonanej przez Wykonawcę nawierzchni z asfaltu.
Pytanie 17
Czy zamawiający uzna osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno- budowanej za spełniającą warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, […} posiadającą wymagane uprawnienia budowlane w specjalności drogowej. Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno –budowlanej, na podstawie &5 ust.3 d rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 30 grudnia 1994r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie [Dz.U. z 1995 r. Nr 8 poz.38 ze zm.} upoważniają również do kierowania robotami budowlanymi w ograniczonym zakresie 1. w specjalności drogowej do b)dróg dojazdowych (D), dróg lokalnych(L) , dróg zbiorczych (Z) w rozumieniu przepisów w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowania
Odpowiedź:
Tak, o ile nadane uprawnienie budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno –budowlanej będą również upoważniały do kierowania robotami budowlanymi w ograniczonym zakresie w specjalności drogowej (…)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Brudzeń Duży: Remont mostu drogowego na
rzece Skrwie w miejscowości Winnica w ciągu drogi gminnej Nr 290306W Winnica -
Zdziembórz
Numer ogłoszenia: 327514 - 2015; data zamieszczenia: 02.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brudzeń Duży , ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 24 260 40 81, faks 24 260 40 81.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.brudzen.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont mostu drogowego na rzece Skrwie w miejscowości Winnica w ciągu drogi gminnej Nr 290306W Winnica - Zdziembórz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Remont mostu drogowego polega na zmianie drewnianej konstrukcji jezdni na konstrukcję żelbetową zespoloną z istniejącą konstrukcją stalową - nośną opartą na podporach rurowych. Ponadto należy wykonać zabezpieczenie nasypu drogowego za przyczółkami zastępując drewniane bale grodzicami stalowymi zakończonymi oczepem żelbetowym. Należy również wykonać instalację odprowadzającą wody opadowe z obiektu. Po wykonaniu remontu obiekt posiada nośność klasy D. Parametry techniczne i użytkowe (po remoncie): długość całkowita: Lc = 30,00m długość przęseł: L1 = 7,56m; L2 = 13,81m; L3 = 7,31m, rozpiętość teoretyczna mostu Lt1 = 28,68m szerokość całkowita: Bc = 6,30m szerokość użytkowa: Bu = 4,52m 2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. 3.Przedmiar robót - to materiał pomocniczy z wyszczególnieniem elementów robót do wykonania przez wykonawcę. Jeśli w przekazanym przez Zamawiającego przedmiarze robót nie zostały ujęte wszystkie zakresy robót lub zostały ujęte w innym rozmiarze ilościowym, Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie określonym w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zgodnie z zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ i umowie załącznik nr 7..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 12.000,00 zł. słownie: dwanaście tysięcy złotych
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 3
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: wykazania, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał roboty budowlane dotyczące najważniejszych robót w zakresie budowy lub przebudowy lub remontu mostu o wartości zadania (jednego) co najmniej 400.000,00 zł, wraz z załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone- wg załącznika nr 5.
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W ramach warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym wykonawca zobowiązany jest do: złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 3
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W ramach warunku dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: wykazania, iż dysponuje: - osobą do kierowania robotami budowlanymi posiadającą wymagane uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, wpisaną na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, ubezpieczoną od odpowiedzialności cywilnej, - osobą do kierowania robotami budowlanymi posiadającą wymagane uprawnienia budowlane w specjalności mostowej, wpisaną na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, ubezpieczoną od odpowiedzialności cywilnej, Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji opisanych w w/w punkcie przez jedną osobę, która będzie posiadała uprawnienia zarówno drogowe jak i mostowe.
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 3
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest
dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ugbrudzenduzy.bip.org.pl/?tree=przetarg
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Brudzeń Duży, ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Brudzeń Duży, ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załącznik nr 1 - formularz oferty,
Załącznik nr 2 - oświadczenie wykonawcy zg. z art. 22 ust.1
Załącznik nr 3 - oświadczenie wykonawcy zg. art. 24 ust. 1,
Załącznik nr 4 - wykaz wykonanych robót budowlanych,
Załącznik nr 5 - wykaz osób które będą wykonywać zamówienie,
Załącznik nr 6 - lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej
Załącznik nr 7 - projekt umowy.
Pozostałe załączniki:
Projekt budowlany wykonawczy
Ocena stanu technicznego
Przedmiar robót
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
pozwolenie_na_budowe_02-12-2015.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieczkowski Piotr
- Data udostępnienia w BIP: 2015-12-14
- Informacja zaktualizowana przez: Sieczkowski Piotr
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-12-14 15:35:05
- Liczba odsłon: 1547
- Historia dokumentu: