Brudzeń Duży, dnia  14.12.2015 r.


Dotyczy: przetargu nieograniczonego na wykonanie „Remont mostu drogowego na rzece Skrwie w miejscowości Winnica w ciągu drogi gminnej nr 290306W Winnica – Zdziembórz”

 

W odpowiedzi na pytania Wykonawców – Zamawiający niniejszym  pismem podaje treść pytania i odpowiedź:

 

Pytanie 1

Zgodnie z opisem technicznym do projektu, na istniejącym obiekcje mostowym, zostały ułożone płyty drogowe. Prosimy o podanie, w której pozycji przedmiaru robót został uwzględniony ich demontaż i w jakiej ilości?

 

Odpowiedź:

Zgodnie z zapisami pkt. II.3 SIWZ przedmiar robót - to materiał pomocniczy z wyszczególnieniem elementów robót do wykonania przez wykonawcę. Jeśli w przekazanym przez Zamawiającego przedmiarze robót nie zostały ujęte wszystkie zakresy robót lub zostały ujęte w innym rozmiarze ilościowym, Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie określonym w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zgodnie z zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ i umowie załącznik nr 7

 

Pytanie 2

Zgodnie z dokumentacją projektową za nowym mostem należy wykonać płyty przejściowe. Prosimy o podanie, na jakiej długości przed i za mostem należy rozebrać istniejącą konstrukcję nawierzchni i jaka ma mieć nowa? Prosimy o podanie grubości poszczególnych warstw drogowych na dojazdach do obiektu oraz ich powierzchni.

 

Odpowiedź:

Istniejącą konstrukcję nawierzchni należy rozebrać na długości  zgodnie z dokumentacją oraz możliwościami technicznymi przed i za mostem.

Grubości poszczególnych warstw drogowych na dojazdach do obiektu

-nawierzchnia do 10 cm

-bruk kamienny na podsypkę  grubość 30 cm

 

Pytanie 3

Z rysunku MW/5 wynikaj, że nowa nawierzchnia na dojazdach ma być asfaltobetonowa, natomiast z opisu technicznego jak i przedmiaru robót pozycja 35 zapisano „odtworzenie nawierzchni z bruku kamiennego na dojazdach”. Prosimy o wyjaśnienie rozbieżności.

 

Odpowiedź:

Należy wykonać odtworzenie nawierzchni z bruku kamiennego na dojazdach.

 

Pytanie 4

Z opisu technicznego wynika, że istniejące zabezpieczenie na przyczółkach wykonane z bali drewnianych, zostanie zastąpione stalowymi ściankami szczelnymi. Prosimy o podanie w jakiej pozycji należy przyjąć rozbiórkę tego zabezpieczenia oraz jego ilości.

 

Odpowiedź:

W poz. 5 przedmiaru robót demontaż elementów  drewnianych do 2 m3

 

Pytanie 5

Prosimy o podanie wskaźnika wytrzymałości profilu ścianki szczelnej jaka ma być wbita za przyczółkiem.

 

Odpowiedź:

Wskaźnik min.1000 cm3/m

 

Pytanie 6

Zgodnie z opisem technicznym , przed przystąpieniem do wykonania płyty ustroju nośnego, należy wykonać próbne obciążenie pali istniejącego posadowienia. Prosimy o uściślenie czy próbne obciążenie ma dotyczyć jednego pala czy całej podpory oraz co w przypadku, gdy próbne obciążenie wykaże niedostateczną nośność?.

 

Odpowiedź:

Całej podpory. W przypadku braku nośności Zamawiający wraz z projektantem i zarządcą drogi ustalą możliwość wykonania przedmiotu zamówienia np. z uwzględnieniem robót (zamówień) dodatkowych.

 

Pytanie 7

Prosimy o informacje, czy do wykonania próbnego obciążenia  pali konieczny jest demontaż konstrukcji stalowej ustroju nośnego. Jeśli tak, to prosimy o podanie jej ciężaru

Odpowiedź:

Ciężar konstrukcji zgodnie z Projektem Budowlanym i   załączoną dokumentacją. Do obciążenia należy zdemontować istniejącą konstrukcję.

 

Pytanie 8

Prosimy o potwierdzenie ilości wykonania i montażu drobnych elementów stalowych opisanych w pozycji 7 przedmiaru robót

Odpowiedź:

Ilość wykonania i montażu drobnych elementów stalowych zgodnie z dokumentacją.

 

Pytanie 9

W opisie technicznym podano, że nawierzchnia na obiekcje wykonana jest z betonu asfaltowego jako warstwa wiążąca i z SMA jako ścieralna o grubości 3,5 cm każda warstwa. Z rysunku z dokumentacji projektowej wynika, że warstwy mają grubość odpowiednio 4 i 3 cm, a z przedmiotu robót, że warstwa wiążąca wykonana jest z asfaltu twardolanego. Prosimy o wyjaśnienie rozbieżności

 

Odpowiedź:

Należy wykonać  zgodnie z dokumentacją techniczną czyli 4cm betonu asfaltowego i 3cm SMA

 

Pytanie 10

Prosimy o podanie parametrów bariero poręczy jakie mają być zamontowane  na nowym obiekcie

Odpowiedź:

Parametry bariero poręczy - N2W2

 

 

Pytanie 11

Z opinii techniczne, stanowiącej załącznik do SIWZ wynika, że w pobliżu obiektu znajdują się niewykorzystane pale z rur stalowych. Prosimy o informację co należy z nimi zrobić

Odpowiedź:

Należy wyciągnąć - demontaż.

 

Pytanie12

Z opinii technicznej, stanowiącej załącznik do SIWZ, punkt 7 „Wnioski” wynika, że na nowym moście należy zamontować łożyska. Prosimy o potwierdzenie konieczności ich montażu oraz podanie typu oraz parametrów  tych łożysk jak również pozycji w przedmiarze, w której należy uwzględnić ich koszt.

 

Odpowiedź:

Projekt budowlany nie przewiduje konieczności ich wykonania.

 

Pytanie 13

Prosimy o informację jakiej organizacji ruchu dotyczy załączony do SIWZ projektu, tymczasowej czy docelowej, oraz czy pokazane na niej znaki drogowe są prawidłowe?

 

Odpowiedź:

Projekt docelowej organizacji należy opracować i uzgodnić z odpowiednimi instytucjami.

 

 

Pytanie 14

Zgodnie z punktem XVI SIWZ, wykonawca za najdłuższy okres gwarancji otrzyma 10 punktów. W nawiązaniu do zapisów punktu II.1 OFERTY, proszę o podanie „dodatkowego” okresu gwarancji jaki należy wpisać w formularzu za który wykonawca otrzyma 10 punktów

 

Odpowiedź:

Zgodnie z zapisami SIWZ pkt. XVI Zamawiający poinformował wszystkich wykonawców, iż:

·         będzie punktowany okres gwarancji udzielony przez wykonawcę od 1 m-ca powyżej minimalnego okresu gwarancji.  Oferta z najdłuższym okresem gwarancji otrzyma 10 pkt. i zostanie przyjęta jako podstawa do badania pozostałych ofert,

·         minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego to 1 rok – wykonawcy którzy zaoferują taki okres gwarancji otrzymają 0 pkt.,

·         najdłuższy okres gwarancji punktowany przez Zamawiającego to 24 m-cy udzielony powyżej minimalnego okresu gwarancji. W przypadku gdy wykonawca zaoferuje dłuższy okres gwarancji to i tak otrzyma wskazaną maksymalną ilość punktów.

W zapisie SIWZ jest odpowiedź na pytanie wykonawcy.

 

Pytanie 15

Proszę o podanie ile punktów dostanie wykonawca za 13, 24 oraz 36 miesięcy gwarancji

 

Odpowiedź:

Zamawiający, TAK JAK ZAPISAŁ W SIWZ pkt. XVI będzie oceniał wg. wzoru:

 

                                                     Okres gwarancji w badanej ofercie

          Kryterium gwarancja    =      ------------------------------------------------------------     x 10,0

                                               Najdłuższy udzielony okres gwarancji lub max 24 m-cy

W chwili obecnej Zamawiający nie potrafi udzielić konkretnej odpowiedzi na zadane pytanie - ile będzie punktów za 13, 24 oraz 36 miesięcy gwarancji, gdyż nie ma wiedzy jaka w złożonych oferta będzie udzielona gwarancja przez Wykonawców (może inna niż wykonawca sugeruje) oraz jaka będzie najdłuższa udzielona gwarancja w złożonych ofertach.

 

 

Pytanie 16

Formularz oferty w punkcje II.4 oraz wzór umowy w &12.4 zawiera zapis „Wykonawca zobowiązany jest w okresie gwarancyjnym na własny koszt do przystąpienia do naprawy i usunięcia usterek w ciągu…… godzin od zgłoszenia dokonanego przez Zamawiającego”. Proszę o wyjaśnienie o jakie „usterki” chodzi zamawiającemu, które wymagają usunięcia w terminie „godzinowym”. Ewentualnie prosimy o usunięcie/ skorygowanie zapisów

 

Odpowiedź:

Usterki wymagającej szybkiej naprawy to np. pęknięcia lub ewentualne powstałe „dziury” w wykonanej przez Wykonawcę nawierzchni z asfaltu. 

 

Pytanie 17

Czy zamawiający uzna osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno- budowanej za spełniającą warunek dysponowania osobami zdolnymi do  wykonania zamówienia, […} posiadającą wymagane uprawnienia budowlane w specjalności drogowej. Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno –budowlanej, na podstawie &5 ust.3 d rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 30 grudnia 1994r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie [Dz.U. z 1995 r. Nr 8 poz.38 ze zm.} upoważniają również do kierowania robotami budowlanymi w ograniczonym zakresie 1. w specjalności drogowej do b)dróg dojazdowych (D), dróg lokalnych(L) , dróg zbiorczych (Z) w rozumieniu przepisów w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowania

Odpowiedź:

Tak, o ile nadane uprawnienie budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno –budowlanej będą również upoważniały do kierowania robotami budowlanymi w ograniczonym zakresie w specjalności drogowej (…)

 


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Brudzeń Duży: Remont mostu drogowego na rzece Skrwie w miejscowości Winnica w ciągu drogi gminnej Nr 290306W Winnica - Zdziembórz
Numer ogłoszenia: 327514 - 2015; data zamieszczenia: 02.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego


zawarcia umowy ramowej


ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brudzeń Duży , ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 24 260 40 81, faks 24 260 40 81.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont mostu drogowego na rzece Skrwie w miejscowości Winnica w ciągu drogi gminnej Nr 290306W Winnica - Zdziembórz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Remont mostu drogowego polega na zmianie drewnianej konstrukcji jezdni na konstrukcję żelbetową zespoloną z istniejącą konstrukcją stalową - nośną opartą na podporach rurowych. Ponadto należy wykonać zabezpieczenie nasypu drogowego za przyczółkami zastępując drewniane bale grodzicami stalowymi zakończonymi oczepem żelbetowym. Należy również wykonać instalację odprowadzającą wody opadowe z obiektu. Po wykonaniu remontu obiekt posiada nośność klasy D. Parametry techniczne i użytkowe (po remoncie): długość całkowita: Lc = 30,00m długość przęseł: L1 = 7,56m; L2 = 13,81m; L3 = 7,31m, rozpiętość teoretyczna mostu Lt1 = 28,68m szerokość całkowita: Bc = 6,30m szerokość użytkowa: Bu = 4,52m 2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. 3.Przedmiar robót - to materiał pomocniczy z wyszczególnieniem elementów robót do wykonania przez wykonawcę. Jeśli w przekazanym przez Zamawiającego przedmiarze robót nie zostały ujęte wszystkie zakresy robót lub zostały ujęte w innym rozmiarze ilościowym, Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie określonym w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zgodnie z zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ i umowie załącznik nr 7..

II.1.5)


przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 12.000,00 zł. słownie: dwanaście tysięcy złotych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 3

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: wykazania, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał roboty budowlane dotyczące najważniejszych robót w zakresie budowy lub przebudowy lub remontu mostu o wartości zadania (jednego) co najmniej 400.000,00 zł, wraz z załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone- wg załącznika nr 5.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    W ramach warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym wykonawca zobowiązany jest do: złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 3

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    W ramach warunku dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: wykazania, iż dysponuje: - osobą do kierowania robotami budowlanymi posiadającą wymagane uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, wpisaną na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, ubezpieczoną od odpowiedzialności cywilnej, - osobą do kierowania robotami budowlanymi posiadającą wymagane uprawnienia budowlane w specjalności mostowej, wpisaną na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, ubezpieczoną od odpowiedzialności cywilnej, Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji opisanych w w/w punkcie przez jedną osobę, która będzie posiadała uprawnienia zarówno drogowe jak i mostowe.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 3

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2)


przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ugbrudzenduzy.bip.org.pl/?tree=przetarg
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Brudzeń Duży, ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Brudzeń Duży, ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


ZAŁĄCZNIKI DO SIWZ:

Załącznik nr 1 - formularz oferty,

Załącznik nr 2 - oświadczenie wykonawcy zg. z art. 22 ust.1

Załącznik nr 3 - oświadczenie wykonawcy zg. art. 24 ust. 1,

Załącznik nr 4 - wykaz wykonanych robót budowlanych,

Załącznik nr 5 - wykaz osób które będą wykonywać zamówienie,

Załącznik nr 6 - lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej

Załącznik nr 7 - projekt umowy.


Pozostałe załączniki:

  1. Projekt budowlany wykonawczy

  2. Ocena stanu technicznego

  3. Przedmiar robót

  4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót

 

 projekt_budowlany1.rar

  projekt_budowlany2.rar

  operat_wodno-prawny.rar

  organizacja_ruchu.rar

  pozwolenie_na_budowe_02-12-2015.pdf

 przedmiar_robot.rar

 stwiorb.rar

 

 

 

 
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4938147]

przewiń do góry