WÓJT GMINY BRUDZEŃ DUŻY
Na podstawie art.13 ust.1,art.37 ust.1,art. 40 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r.o gospodarce nieruchomościami(tj. Dz. U. z 2014r.poz.518 ze zm.)oraz Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 14 września 2004r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (Dz. U. Nr 207,poz.2108 ze zm.).
OGŁASZA PIERWSZY PRZETARG USTNY NIEOGRANICZONY NA SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚC ROLNEJ STANOWIĄCEJ WŁASNOŚĆ GMINY BRUDZEŃ DUŻY – zgodnie z wykazem z dnia 13.11.2014r.
Przedmiotem przetargu objęto działki nr 177,176/177 o pow. 1,68 ha.,(-grunty rolne –RV o pow.0,26 ha., RVI o pow.0,69 ha., Ls-LsIV o pow.0,72 ha., rowy -W o pow.0,01 ha.), położone w miejscowości Izabelin uwidoczniona w KWPL1P/00072459/2, VI Wydział Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Płocku.
Cena wywoławcza - 21 975, 00 zł.
Wadium - 2 198, 00 zł.
Postąpienie - 220, 00 zł.
|
|
|
|
|
|
Brak obowiązującego planu. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania Gminy Brudzeń Duży, działki położone są na terenach upraw rolnych.
Przetarg ustny nieograniczony odbędzie się 3 lutego 2015r. o godz.1000 w siedzibie Urzędu Gminy w Brudzeniu Dużym przy ulicy Toruńskiej 2, pokój nr 10.
Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wyżej podanej wysokości w gotowce, nie później niż na trzy dni przed dniem przetargu tj. do 30.01.2015r.(włącznie) na rachunek Urzędu Gminy Bank Spółdzielczy „Mazowsze” w Płocku O/Brudzeń nr 88 9042 1042 0550 0374 2000 0020.
O wysokości postąpienia decydują uczestnicy przetargu, z tym, że postąpienie nie może wynosić mniej niż 1% ceny wywoławczej z zaokrągleniem w górę do pełnych dziesiątek złotych.
Uczestnicy przed otwarciem przetargu winni przedłożyć Komisji Przetargowej:
-Oryginał dowodu wpłaty wadium;
-Dowód tożsamości –w przypadku osób fizycznych lub pełnomocnictwa;
-W przypadku wspólników spółek cywilnych – aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, dowodów tożsamości wspólników spółki lub stosownych pełnomocnictw;
-W przypadku osób prawnych – aktualnego wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego, stosownych pełnomocnictw, dowodów tożsamości osób reprezentowanych dany podmiot;
- W przypadku przystąpienia do przetargu osoby będącej cudzoziemcem należy przedłożyć zezwolenie stosownie do ustawy z dnia 24 marca 1920r.o nabywaniu nieruchomości przez cudzoziemców (Dz. U. z 2004 r., Nr 167 poz. 1758 z późn. zm.).
Wadium wniesione w pieniądzu przez uczestnika przetargu, który przetarg wygra zalicza się na poczet ceny nabycia nieruchomości. Pozostałym uczestnikom przetargu wadium zwraca się po odwołaniu lub zamknięciu przetargu, jednak nie później niż przed upływem 3 dni od dnia jego odwołania, zamknięcia przetargu, lub zakończenia przetargu wynikiem negatywnym.
Przetarg jest ważny bez względu na liczbę uczestników, jeżeli przynajmniej jeden uczestnik zaoferował, co najmniej jedno postąpienie powyżej ceny wywoławczej.
Protokół z przeprowadzonego przetargu stanowi podstawę zawarcia umowy notarialnej.
Cena osiągnięta w przetargu stanowić będzie cenę nabycia, która płatna jest w całości przed podpisaniem umowy na rachunek Urzędu Gminy Bank Spółdzielczy „Mazowsze” w Płocku O/Brudzeń nr 88 9042 1042 0550 0374 2000 0020.
Jeżeli uczestnik, który wygrał przetarg, uchyla się od zawarcia umowy, wpłacone wadium nie podlega zwrotowi.
Koszty związane z zawarciem umowy notarialnej obciążają w całości nabywcę nieruchomości.
Organizator przetargu jest obowiązany zawiadomić osobę ustaloną nabywcą nieruchomości o miejscu i terminie zawarcia umowy sprzedaży, najpóźniej w ciągu 21 dni od daty rozstrzygnięcia przetargu. Akt notarialny zostanie sporządzony w Kancelarii notarialnej wskazanej przez organizatora przetargu.
Szczegółowych informacji można uzyskać w Referacie Rozwoju Gminy i Rolnictwa w Urzędzie Gminy – pokój nr 16, lub pod tel. O 24 260 40 13 wew. 42, jak również na stronie internetowej www.ugbrudzen.bip.org.pl
Zastrzega się prawo odwołania przetargu lub jego unieważnienia w przypadku zaistnienia uzasadnionych powodów.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieczkowski Piotr
- Data udostępnienia w BIP: 2015-01-02
- Informacja zaktualizowana przez: Sieczkowski Piotr
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-01-02 13:39:40
- Liczba odsłon: 257