Brudzeń Duży, dnia 7.10.2014 r.
P.P.H.U SADEKO
Mirosław Nowak
Piotrów 5A
99-200 Poddębice
Tel. Fax. 43 825 23 54
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania pn.: „Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Rokicie gm. Brudzeń Duży”
Zawiadomienie o wyniku postępowania/odrzuceniu/wykluczeniu
Na podstawie art. 92 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - Zamawiający informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania pn.:
„Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Rokicie gm. Brudzeń Duży”
1. W niniejszym postępowaniu wpłynęła tylko jedna oferta, która po sprawdzeniu została wybrana do realizacji, tj. : P.P.H.U SADEKO Mirosław Nowak Piotrów 5A, 99-200 Poddębice – wartość oferty brutto – 258.915,00 zł
Oferta złożona przez w/w wykonawcę uzyskała przy kryterium Cena –100% największą liczbę punktów.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Brudzeń Duży: Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Rokicie gm. Brudzeń Duży
Numer ogłoszenia: 315156 - 2014; data zamieszczenia: 23.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Rokicie" w Rokiciu , Rokicie 26, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 504 145 093.
* Adres strony internetowej zamawiającego: www.brudzen.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółdzielnia Mieszkaniowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Rokicie gm. Brudzeń Duży.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Rokicie gm. Brudzeń Duży Zakres robót przewidzianych w projekcie obejmuje wykonanie Rozbiórki istniejącej oczyszczalni i utylizację odpadów przy zachowaniu ciągłości pracy do czasu wybudowania nowej oczyszczalni: Dwóch osadników wstępnych OWS1 i OWS2 o całkowitej pojemności czynnej V =3,2 m3 każdy. Osadnika buforowego OSB z układem pompowym, chroniący reaktor biologiczny przed przeciążeniem hydraulicznym (możliwość retencji układu do 1,9 m3). Dwóch reaktorów biologicznych RB1 i RB2 systemu BIOSAD S opartych na złożu biologicznym zanurzonym napowietrzanym o pojemności czynnej V = 3,8 m3 każdy, z centralnie umieszczonym osadnikiem wtórnym. Kolektora odpływowego PCV Ø 110 ze studnią K-P kontrolno pomiarową ścieków oczyszczonych wyposażoną w wodomierz pomiarowy Flostar-M 40, zlokalizowaną przed wprowadzeniem ścieków do istniejącej kanalizacji sanitarnej. Zasilania elektrycznego z istniejącego przyłącza elektrycznego. Systemu automatycznego sterowania pracą oczyszczalni w oparciu o sterownik mikroprocesorowy Wykonanie rozruchu technologicznego i uzyskanie wymaganego w Pozwoleniu Wodnoprawnym efektu ekologicznego potwierdzonego badaniami ścieków oczyszczonych wykonanymi w laboratorium akredytowanym Opracowanie instrukcji obsługi i przeprowadzenie szkolenia dla użytkownika z zakresu prawidłowej eksploatacji oczyszczalni W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: zapewnienia obsługi geodezyjnej obejmującej tyczenie oraz inwentaryzację podwykonawczą (2 egz.) na własny koszt, udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad . Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa , specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. Jeśli w przekazanym przez Zamawiającego przedmiarze robót nie zostały ujęte wszystkie niezbędne materiały i nakłady pracy lub zostały ujęte w innym rozmiarze, Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie określonym w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, z zasadami wiedzy i sztuki budowlanej..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
* III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
* III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zadania odpowiadające swoim zakresem i wartością niniejszemu zamówieniu, tzn. roboty obejmujące budowę, przebudowę lub remont oczyszczalni ścieków o wartości minimum 200 000 zł.
* III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
* III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami do wykonania zamówienia posiadającymi doświadczenie zawodowe jako kierownik robót z uprawnieniami budowlanymi na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane: w specjalności konstrukcyjno-budowlanej -minimum 1 osoba ;w specjalności sieci i instalacji wodociągowych -minimum 1 osoba ;w specjalności instalacje elektryczne -minimum 1 osoba wpisanych na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadających wymagane przepisami ubezpieczenie OC.
* III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 250 000 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
* wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
* wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
* oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
* opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
* oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
* aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
* aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
* aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
* nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
* nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
* nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
* lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1.Zmiany wynagrodzenia umownego: a) w przypadku ograniczenia lub rezygnacji z części umownego zakresu prac, b) nie wykonania pełnego zakresu przedmiotu zamówienia wynikającego z dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, szczegółowego kosztorysu ofertowego jak i zapisów wynikających ze SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty wartości ryczałtowej przedmiotu umowy zgodnie z danymi wynikającymi z kosztorysu szczegółowego ofertowego. 2. Zmiana osoby pełniącej funkcję kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego pod warunkiem, że osoby te posiadają co najmniej takie same uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, jakie posiadały osoby wpisane do umowy, a także wpisane są na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadają wymagane przepisami ubezpieczenie. 3.Zmiany terminu przewidzianego na zakończenie robót wywołane: a) działaniem siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, b) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działanie nie są konsekwencją zawinionego działania którejkolwiek ze stron, Fakty powyższe zgłoszone pisemnie wraz z uzasadnieniem przez Wykonawcę muszą być potwierdzone przez Inspektora Nadzoru, Kierownika Budowy i zatwierdzone przez Zamawiającego w sporządzonym na tę okoliczność protokóle. Strony ustalą nowy termin, który zostanie wprowadzony aneksem do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym ul. Toruńska 2 09-414 Brudzeń Duży.-miejsce prowadzenia przetargu.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym ul. Toruńska 2 09-414 Brudzeń Duży Sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
siwz_23-09-2014.doc
projekt_budwlany23-09-2014.rar
przedmiar_23-09-2014.pdf
specyfikacja_techniczna_os_rokicie_23-09-2014.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieczkowski Piotr
- Data udostępnienia w BIP: 2014-10-08
- Informacja zaktualizowana przez: Sieczkowski Piotr
- Data ostatniej aktualizacji: 2014-10-08 12:24:39
- Liczba odsłon: 715
- Historia dokumentu: