Brudzeń Duży, 14 lipca.2014 r.

O.III.341-2/03/14

Zamawiający:

Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym

09-414 Brudzeń Duży

tel./fax (...)24 260 42 81

http:/ www.brudzen.pl

e-mail: ug_brudzen@interia

 

 

Wszyscy uczestnicy postępowania

 

ZAWIADOMIENIE   O  WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY

Na podst. art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) Zamawiający: Urząd Gminy Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń Duży w Płocku informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem zamówienia jest:

Dowożenie uczniów do szkół i opieka nad tymi uczniami w czasie przewozu w roku szkolnym  2014/2015

wybrana została do realizacji zamówienia  oferta, którą złożył Wykonawca:

 

Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Płocku S.A. ul. Bielska 53,

09-400Płock

I.Wykonawca j/w złożył  niepodlegającą odrzuceniu ofertę oraz spełnił wszystkie warunki w niniejszym postępowaniu i uzyskał liczbę punktów – 10 pkt.

Cena oferty wybranej brutto: 6zł 80groszy za 1km           

II. Na przetarg wpłynęły 2 oferty następujących Wykonawców (wg numeracji  

ofert):

Nr oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Cena ofertowa

Liczba otrzymanych punktów w kryterium CENA = 100 %

1.

Usługi Transportowe Przewozy Autokarowe i Ciężarowe Zdzisław Nowak, 09-414 Brudzeń Duży ul. Toruńska 40

brutto 7,80zł

          8,72pkt

2.

Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Płocku S.A. ul. Bielska 53,09-400 Płock

brutto 6,80zł

          10pkt

 

III.Wykonawca potwierdził, iż wykona przedmiot zamówienia w terminie od 01 września 2014r. do 26 czerwca 2015 r.

IV. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się jedynym kryterium, którym jest CENA . W kryterium tym  Wykonawca mógł maksymalnie otrzymać 10 punktów.

V. Zamawiający przewiduje zawrzeć umowę w zakresie udzielenia przedmiotowego

zamówienia – nie wcześniej niż 28 lipca 2014 r. w Urzędzie Gminy w Brudzeniu Dużym.

 

 

                                                                 

                                                                                     Zatwierdził :

                                                                                     Wójt Gminy

                                                                                     Andrzej Dwojnych

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Brudzeń Duży: Dowożenie uczniów do szkół i opieka nad tymi uczniami w czasie przewozu w roku szkolnym 2014/2015
Numer ogłoszenia: 224320 - 2014; data zamieszczenia: 04.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brudzeń Duży , Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 24 2604081, faks 24 2604081.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.brudzen.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów do szkół i opieka nad tymi uczniami w czasie przewozu w roku szkolnym 2014/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na dowozie uczniów do szkół na terenie Gminy Brudzeń Duży, szkół podstawowych: w Sikorzu, Brudzeniu Dużym, Siecieniu i do gimnazjów: w Brudzeniu Dużym i Siecieniu, oraz do przedszkoli: w Brudzeniu Dużym i Sikorzu oraz opieka nad tymi uczniami w czasie przewozu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów, metodą - spełnia, nie spełnia

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów, metodą - spełnia, nie spełnia

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów, metodą - spełnia, nie spełnia

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów , metodą - spełnia, nie spełnia

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów , metodą - spełnia, nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

odpowiednie pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów, w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbrudzenduzy.bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym, 09-414 Brudzeń Duży.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym ul.Toruńska 2 09-414 Brudzeń Duży (budynek U.G.)pok.nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

 

 

 

SPECYFIKACJA  ISTOTNYCH  WARUNKÓW  ZAMÓWIENIA

W TRYBIE  PRZETARGU  NIEOGRANICZONEGO

      O.III.341-2/03/14                      

I. Nazwa i adres zamawiającego

 

Gmina Brudzeń Dużym 09-414 Brudzeń Duży, pow. płocki woj. mazowieckie,

strona: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl,działając w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz 907, 984, 1047, 1473 oraz z 2014r. poz. 423) zaprasza do złożenia oferty w przetargu nieograniczonym na ”Dowożenie uczniów do szkół i opiekę nad tymi uczniami w czasie przewozu w roku szkolnym 2014/2015”.

 

II. Tryb udzielenia zamówienia

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego: art. 10 ust.1 i art.39 - 46 Prawa zamówień publicznych.

Podstawa prawna opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

1)Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013r.

 Nr  907, 984, 1047, 1473 oraz z 2014r., poz. 423),

2) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013r., poz. 231).

3) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 203r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczenia wartości zamówień publicznych (Dz.U. 2013r., poz.1692).

 

III. Opis przedmiotu zamówienia:

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na dowozie uczniów do szkół na terenie Gminy Brudzeń Duży, szkół podstawowych: w Sikorzu, Brudzeniu Dużym, Siecieniu i do gimnazjów: w Brudzeniu Dużym i Siecieniu, oraz do przedszkoli: w Brudzeniu Dużym

i Sikorzu oraz opiekę nad tymi uczniami w czasie przewozu.

 

Przewidziany termin realizacji zamówienia - w dni nauki szkolnej w okresie: od 01 września 2014 r. do 26 czerwca 2015 r.

2. Trasy przewozu uczniów:

trasa I

- do szkoły

1) o godz.7.00 Janoszyce - Karwosieki Noskowice – Karwosieki Cholewice (skrzyżowanie)  – Karwosieki Cholewice(most)-Karwosieki Cholewice(skrzyżowanie)- Suchodół – Suchodół

 (wieś ) – Sikórz (przystanek) - Parzeń – Krzyżanowo - Brudzeń Duży  - do przewozu jest:  do Gimnazjum w Brudzeniu D. 40 uczniów gimnazjum i  11 ucz. do S.P. w Brudzeniu Dużym

 i 3 uczniów do Przedszkola w Brudzeniu Dużym, razem ok. 54 uczniów , kurs 5 razy w tygodniu - (23 km);

2) o godz. 7.50 Parzeń - Sikórz - do przewozu jest 16 ucz.  do Sz. P. i Przedszkola  w Sikorzu - kurs 5 razy w tygodniu – (3,10km);

 

3) o godz. 8.15 Karwosieki Cholewice (most) - Karwosieki Noskowice - Karwosieki Cholewice (skrzyżowanie) – Nowe Karwosieki - Karwosieki Cholewice(skrzyżowanie) - Suchodół - Suchodół wieś – Sikórz – Parzeń – Brudzeń D. - do przewozu jest 36 uczniów do Sz. P.  i do Przedszkola  w Sikorzu i  14 uczniów do Gimnazjum w Brudzeniu D - kurs 5 razy w tygodniu - (25 km)

 

- powrót

4) ok. godz.13.35 Brudzeń D. – Krzyżanowo – Parzeń – Sikórz –Suchodół - Suchodół(wieś)- Karwosieki Cholewice (skrzyżowanie) – Karwosieki Noskowice – Karwosieki Nowe -Karwosieki Cholewice(most) -  z Brudzenia D.  do Krzyżanowa  odjedzie 8 ucz.

S. P.  i Przedszkola w Brudzeniu D. i  pojadą uczniowie z Gimnazjum w Brudzeniu D. ok. 15 uczniów  – razem ok. 23 uczniów i ze S.P.  w Sikorzu do Suchodołu i do Karwosiek  Cholewic – Karwosiek Noskowic –Karwosiek Nowych - odjedzie 25 uczniów S. P. i Przedszkola w Sikorzu - kurs 5 razy w tygodniu - (25 km)

 

5) ok. godz. 14.30  Sikórz – Parzeń – odjedzie 16 ucz. S.P. w Sikorzu, kurs 5 razy w tygodniu - (2,60 km)

 

6)ok. godz.14.45 Brudzeń D. – Krzyżanowo – Parzeń – Sikórz - Suchodół wieś –Suchodół- Karwosieki Cholewice (skrzyżowanie) – Karwosieki Noskowice –Karwosieki Cholewice(most), z Brudzenia D.  do Krzyżanowa jest do przewozu 6 ucz. S. P. w Brudzeniu D. , do Sikorza i dalej pojadą uczniowie z Gimnazjum w Brudzeniu D. - ok. 20 uczniów i ze S.P.  w Sikorzu do Suchodołu i Karwosiek Cholewic(skrzyżowanie) – Karwosiek Noskowic - Karwosiek Cholewic (most) - odjedzie 11 uczniów Sz. P. w Sikorzu, kurs 5 razy w tygodniu - (21km),

 

7) ok. godz. 16.00 Brudzeń D. – Krzyżanowo – Parzeń – Sikórz - Suchodół  - Suchodół wieś – Karwosieki Cholewice (skrzyżowanie) – Karwosieki Noskowice -  pojadą uczniowie z Gim.

w Brudzeniu Dużym - ok. 19 -20 uczniów, kurs 3 razy w tygodniu - (19km)

 

trasa II

 

- do szkoły

8) o godz. 7. 20 – Turza Mała(szkoła) - Turza Wielka – Cegielnia –Bądkowo Rochny- Brudzeń D. - do przewozu jest  16 ucz. Gim. w Brudzeniu D. i 32 ucz., do  Sz. P. i Przedszkola

w Brudzeniu D., razem 48 uczniów – kurs 5 razy w tygodniu - (7,5km)

- powrót

9) ok. godz. 13.35 Brudzeń D. ,- Sz. P. , Przedszkole i Gimnazjum – Bądkowo Rochny -Cegielnia -  Turza Wielka - Turza Mała (szkoła) – odjedzie ok. 5 uczniów gimnazjum ,

22 ucz. Sz. P. i Przedszkola, razem ok. 25 uczniów - kurs 5 razy w tygodniu - (7,5km)

 

10) ok. godz. 14.45 Brudzeń D.  - S. P. i Gimnazjum –Bądkowo Rochny - Cegielnia -  Turza Wielka - Turza Mała (szkoła) – odjedzie ok. 10 uczniów gimnazjum i  10 ucz. szkoły podstawowej, razem ok. 20 uczniów, kurs 5 razy w tygodniu - (7,5km)

 

11) ok. godz. 16.00 Gimnazjum Brudzeń D. – Cegielnia – Turza Wielka – odjadą uczniowie Gimnazjum, który  zostaną na zajęcia w kołach zainteresowań kurs 3 razy w tygodniu - (6 km)

 

trasa III

 

- do szkoły

12) o godz. 7.10 Główina wieś – Główina szkoła - Sobowo – Strupczewo skrzyżowanie – Strupczewo - Rembielin – Gorzechowo skrzyżowanie - Gorzechowo - Siecień Rumunki - Siecień szkoła - do przewozu jest 60  uczniów S. P. i Gimnazjum w Siecieniu, kurs 5 razy w tygodniu - (12,40 km)

13) o godz. 8.10 Główina wieś – Główina szkoła - Sobowo – Strupczewo skrzyżowanie – Strupczewo - Rembielin – Gorzechowo skrzyżowanie – Gorzechowo - Siecień Rumunki -   Siecień szkoła - do przewozu jest 54  uczniów Sz. P. , oddziału przedszkolnego w Siecieniu,  kurs 5 razy w tygodniu - (12,40 km)

powrót

14) o godz.13.40 Siecień szkoła – Siecień Rumunki- Gorzechowo – Gorzechowo skrzyżowanie - Rembielin – Strupczewo – Strupczewo skrzyżowanie - Sobowo – Główina szkoła –Główina wieś -  odjadą uczniowie S. P. i Gimnazjum ok. 50 uczniów -  kurs 5 razy w tygodniu - (12,40km)

 

15) o godz.14.30 Siecień szkoła– Siecień Rumunki- Gorzechowo – Gorzechowo skrzyżowanie - Rembielin – Strupczewo – Strupczewo skrzyżowanie - Sobowo – Główina szkoła –Główina wieś -  odjadą uczniowie S. P., oddziału przedszkolnego i Gimnazjum ok. 50 uczniów -  kurs 5 razy w tygodniu - (12,40km)

 

16) o godz.15.20 Siecień szkoła– Siecień Rumunki- Gorzechowo – Gorzechowo skrzyżowanie - Rembielin – Strupczewo – Strupczewo skrzyżowanie - Sobowo – Główina szkoła –Główina wieś -  odjadą uczniowie Sz. P.  i Gimnazjum ok. 20 uczniów,  -  kurs 3 razy w tygodniu - (12,40km)

 

 

trasa IV

- do szkoły

17) o godz. 7.10 Główina skrzyżowanie – Więcławice – Myśliborzyce I – Myśliborzyce II -Rokicie I – Rokicie II – Uniejewo I – Uniejewo II - Murzynowo I – Murzynowo II – szkoła Siecień – do przewozu jest 56 uczniów Sz. P. i Gimnazjum w Siecieniu, kurs 5 razy w tygodniu - (13,20km)

(18) o godz. 7.45 Kobierniki – Radotki – Lasotki - Siecień – szkoła Siecień – do przewozu jest 23 uczniów Sz.P. i Gimnazjum w Siecieniu , kurs 5 razy w tygodniu – (6 km)

 

19) o godz. 8.15 Główina skrzyżowanie – Więcławice – Myśliborzyce I – Myśliborzyce II -Rokicie I – Rokicie II – Uniejewo I – Uniejewo II - Murzynowo I – Murzynowo II – szkoła Siecień – do przewozu jest 56 uczniów Sz. P., oddziału przedszkolnego  w Siecieniu, kurs 5 razy w tygodniu – (13,20km)

- powrót

20) o godz.13.40 szkoła Siecień – Murzynowo II – Murzynowo I – Uniejewo II - Uniejewo I - Rokicie II - Rokicie I - Myśliborzyce II - Myśliborzyce I - Więcławice - Główina skrzyżowanie – do przewozu jest ok. 40 uczniów Sz. P. i Gimnazjum w Siecieniu, kurs 5 razy w tygodniu – (13,20km)

 

21) o godz.14.30 Siecień szkoła – Murzynowo II – Murzynowo I – Uniejewo II - Uniejewo I - Rokicie II - Rokicie I - Myśliborzyce II - Myśliborzyce I - Więcławice - Główina skrzyżowanie – do przewozu jest  ok. 50 uczniów Sz. P., oddziału przedszkolnego i Gimnazjum w Siecieniu, kurs 5 razy w tygodniu – (13,20km)

22) o godz.14.30 Siecień szkoła – Murzynowo II – Murzynowo I – Uniejewo II - Uniejewo I - Rokicie II - Rokicie I - Myśliborzyce II - Myśliborzyce I - Więcławice - Główina skrzyżowanie – do przewozu jest  ok. 20 ucz. Sz.P. i Gimnazjum w Siecieniu, kurs 3 razy w tygodniu – (13,20km)

Razem do przewozu jest  417 uczniów.

3.Zamawiający szacuje , że średnia dzienna liczba kilometrów do przejechania wynosi w dni nauki szkolnej przez 3 dni w tygodniu ok.281,20 km, przez 2 dni w tygodniu ok. 230,60km na wymienionych w punkcie 2  trasach.

Ilość i rodzaj wyżej wymienionych tras i godziny przejazdów mogą ulec zmianie.

4.Kursy autobusów wymienionych w zamówieniu winny odbywać się codziennie w dni nauki szkolnej według rozkładu ustalonego  z dyrektorami szkół  w uzgodnieniu z Biurem Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym , przed rozpoczęciem roku szkolnego.

5.Wymienione kursy komunikacyjne winny być wykonane na bazie  taboru autobusowego będącego w  dyspozycji wykonawcy.

6.Autobus ma być dostosowany do przewozu dzieci szkolnych , zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP oraz przepisami dotyczącymi ruchu drogowego  w  dobrym stanie technicznym, ogrzewany i czysty.

7. Wymagania dotyczące opieki w czasie przewozu:

1)opieką uczniów w czasie przewozu oprócz kierowcy w autobusie  będą  zajmowały się co  najmniej dwie osoby.

2)opieka obejmuje sprawowanie nadzoru nad powierzonymi uczniami w autobusie, w czasie wsiadania do autobusu i wysiadania, a także na zewnątrz autobusu - w tym przy przechodzeniu przez jezdnię.

3)osoby zatrudnione do sprawowania opieki posiadają kwalifikacje pedagogiczne lub kurs pedagogiczny lub legitymują się świadectwem ukończenia kursu dla kierowników lub opiekunów wycieczek szkolnych.

4)opiekunowie  wyposażeni są  w strój służbowy i znak zgodnie z odpowiednimi przepisami.

5)opiekunowie  winni wykazywać się aktywnością w sprawowaniu opieki i porządku

w czasie jazdy.

6)przewoźnik jest zobowiązany do przestrzegania regulaminu sprawowania opieki nad uczniami w czasie dowozu do szkół i odwożenia dzieci ze szkół obowiązującego na terenie Gminy Brudzeń Duży.

IV. Termin wykonania zamówienia

Wymagany termin realizacji zamówienia w roku szkolnym:

od 01 września 2014r. do 26 czerwca 2015r. w dni nauki szkolnej, zgodnie z organizacją roku szkolnego.

V. Warunki udziału w postępowaniu i opis sposobu oceny spełniania tych warunków

1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy:

1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa  nakładają obowiązek ich posiadania;

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie

3) dysponują odpowiednim  potencjałem technicznym  oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ;

4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania  ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Odpowiednie pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie.

Jeżeli oferta wykonawców wspólnie  ubiegających się o udzielenie zamówienia, została wybrana , zamawiający może żądać  przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

2.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

3.Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w SIWZ rozdział 5, polega na zasobach innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym rozdziale.

4. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne nastąpi na podstawie dokumentu załączonego przez Wykonawcę do oferty metodą „spełnia” , „nie spełnia”.

 

5. Zamawiający odrzuca ofertę, która:

1)      jest niezgodna z ustawą

2)      jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art.87 ust.2 pkt.3

3)      jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji

4)      zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;

5)      została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

6)      zawiera błędy w obliczeniu ceny

7)      w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na

poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3

8)      jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów .

 

VI. 1. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

W celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:

1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1

2)oświadczenia do przystępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2

3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,

4)aktualna koncesja, zezwolenie lub licencja na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym,

5)oświadczenie, że osoby,  które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia  - na zał. Nr 3 SIWZ

6) odpowiednie pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów, w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie.

7) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 500.000 zł. Stosowny dokument Wykonawca przedłoży jako załącznik do podpisanej umowy. Przedmiotowy dokument ma być ważny przez cały okres trwania umowy. 

Oferta przedstawiona przez wykonawców wspólnie się ubiegających o udzielenie zamówienia musi być przedstawiona jako jedna oferta, od jednego wykonawcy. Wykonawcy wspólnie  ubiegający się  o zamówienie publiczne składają dokumenty, o których mowa w dziale VI ust.1 pkt 2,3,4,5,6 niniejszej specyfikacji indywidualnie (każdy osobno).

VII. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami

1.Zgodnie z wyborem zamawiającego oświadczenia, wnioski , zawiadomienia oraz środki ochrony prawnej przysługujące uczestnikom przetargu przekazywane będą pisemnie za potwierdzeniem odbioru, faksem za potwierdzeniem.

2.Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami jest Pani Elżbieta Mrozowska – Kierownik Biura Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym tel. i fax.24260-42-81w godzinach od 7.30 do 15.30 od wtorku do piątku, w poniedziałek od 9.00 do 17.00.

3.Oferent może zwrócić się na piśmie do zamawiającego o wyjaśnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

4.Zamawiający udzieli wyjaśnień oferentowi, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert – pod warunkiem , że wniosek o wyjaśnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynie do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminy składania ofert .

5.Każda wprowadzona przez zamawiającego zmiana staje się częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zostanie dostarczona do wszystkich Oferentów bez ujawnienia źródła zapytania.

6.W szczególnie uzasadnionych przypadkach przed upływem terminu składania ofert zamawiający może zmodyfikować treść specyfikacji i treść dokumentów składających się na

specyfikację istotnych warunków zamówienia. Każda wprowadzona przez zamawiającego zmiana stanie się częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zostanie doręczona wszystkim Oferentom.

7.Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania Oferentów.

 

VIII. Wymagania dotyczące wadium

Zamawiający zgodnie z art.45 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych nie wymaga wniesienia wadium.

 IX. Termin związania ofertą.

Okres związania Oferentów złożoną ofertą wynosi 30 dni licząc od upływu terminu składania

 ofert.

 

X. Opis sposobu przygotowania ofert.

1.. Druk oferty winien być wypełniony w języku polskim w formie pisemnej pod rygorem nieważności, sporządzony na maszynie do pisania, komputerze, ręcznie długopisem lub nieścieralnym  atramentem ,wg wzoru formularza oferty.

2.Oferty nieczytelne zostaną uznane za nieważne i nie będą rozpatrywane.

3.Formularz cenowy oferty, załączone oświadczenia oraz kserokopie dokumentów , muszą być podpisane przez wykonawcę   lub upoważnionego przedstawiciela (potwierdzone za zgodność z oryginałem- podpis plus pieczątka). Upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty .

4.Wszystkie strony oferty, a także wszelkie miejsca, w których oferent naniósł zmiany powinny być podpisane przez osobę podpisującą ofertę. Wszystkie strony muszą być ponumerowane.

5.Oferent winien umieścić ofertę  zamówienia  w  zamkniętej  kopercie, zaadresowanej  na adres Gminy Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń Duży, oraz posiadającej następujące napisy:

Przetarg nieograniczony. Oferta na:” Dowożenie uczniów do szkół i opiekę nad tymi uczniami w czasie przewozu w roku szkolnym 2014/2015” - Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert.

6.Poza oznaczeniami podanymi powyżej  koperta  winna posiadać nazwę i adres Oferenta.

7.Wszystkie formularze zawarte w niniejszej dokumentacji zostaną wypełnione przez oferenta ściśle według wskazówek i postanowień zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

8.Każdy oferent złoży  tylko jedną ofertę zawierającą jedną jednoznacznie opisaną propozycję.

Oferent , który złoży więcej niż jedną ofertę, zostanie wykluczony z postępowania;

9.Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, zaleca się aby oferent zdobył wszelkie informacje ( np. dokonał wizji lokalnej), które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.

10.Ofeta musi obejmować całość zamówienia.

 

XI. Miejsce i termin składania ofert.

1.Ofertę należy złożyć w siedzibie Biura Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym

(budynek Urzędu Gminy) 09 - 414 Brudzeń Duży, ul. Toruńska 2 do dnia 14 lipca 2014r. do godziny 10.00.

2.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14 lipca 2014r. o godz. 10.30 w siedzibie Urzędu Gminy w Brudzeniu Dużym, w sali konferencyjnej.

3.Zamawiajacy dokona jawnego otwarcia ofert. W przypadku nieobecności Wykonawcy przy otwieraniu ofert, zamawiający prześle wykonawcy informację z otwarcia ofert na jego pisemny wniosek.

4.Bezposrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

5.Podczas otwarcia ofert zamawiający poda nazwy firm oraz adresy wykonawców, a także informacje dotyczące ceny i terminy wykonania zamówienia.

 

XII. Opis sposobu obliczenia ceny oferty.

1.Oferent poda w formularzu cenowym:

2.cenę jednostkową netto bez podatku VAT za jeden przejechany km na trasach podanych

      w SIWZ;

3.wysokość podatku VAT.

4.cenę brutto cyfrowo i słownie.

5.W cenę  ofertową powinny być wkalkulowane wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, między innymi koszt przejazdów do przystanków początkowych, przejazdów

 z przystanków końcowych, koszt utrzymania pracowników.

6.Cena  podana w ofercie w okresie ważności umowy nie może ulegać zmianie.

 

XIII. Opis kryteriów,  którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert

1.Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):

Cena - 100 %

W zakresie w/w kryterium oferta może uzyskać od każdego oceniającego członka komisji max po 10 pkt., przy czym ocena punktowa kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:

 

                  Cena najniższa z oferowanych

P =   ----------------------------- x 10 pkt. =  ......... pkt.

                  Cena oferowana

2.Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

3.W toku badania ofert zamawiający dokona badania ważności ofert w celu stwierdzenia liczby ważnych ofert.

4.Oferty , które nie będą spełniać wymogów specyfikacji  istotnych warunków zamówienia oraz będą naruszać zasady ustawy Prawo  zamówień publicznych zostaną przez  zamawiającego odrzucone.

5.W toku dokonania oceny złożonych ofert zamawiający może żądać udzielenia przez oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.

6..Zamawiający poprawi oczywiste omyłki w treści oferty.

7.Przyjmuje się następujące zasady korekty omyłek :

1)jeżeli wystąpi rozbieżność pomiędzy ceną wyrażoną cyframi a ceną wyrażoną słownie, ważna będzie cena wyrażona słownie.

2)cena oferenta zostanie przez zamawiającego dostosowana  zgodnie z powyższą procedurą korekty błędów za zgodą oferenta i będzie dla oferenta wiążąca.

8. Nie wyrażenie zgody przez Oferenta na poprawienie oczywistej omyłki spowoduje odrzucenie jego oferty.

9.Zamawiający przyzna zamówienie Oferentowi , którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo  zamówień publicznych  , specyfikacji istotnych warunków zamówienia i została uznana za najkorzystniejszą.

 10.Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy, ze względu na to , że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców , którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.

Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych , niż zaoferowane w złożonych ofertach.

 

XIV. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

1.Zamawiający przyzna zamówienie Oferentowi , którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo  zamówień publicznych  , specyfikacji istotnych warunków zamówienia i została uznana za najkorzystniejszą.

2.Zawiadomienie o wyborze oferty zostanie wywieszone niezwłocznie w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie zamawiającego oraz zamieszczone na stronie internetowej zamawiającego oraz zostanie wysłane wszystkim uczestnikom postępowania faksem,  listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.

3.Przed upływem okresu związania ofertą zamawiający powiadomi listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru wykonawcę o przyznaniu mu zamówienia.

W powiadomieniu zostanie podany termin i miejsce zawarcia umowy.

 

XV. Wymagania dotyczące wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Zamawiający nie będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

 

XVI. Warunki umowne.

1.Przewidywany okres realizacji zamówienia 01 września 2014 r. - 26 czerwca 2015r.

2.Zamawijacy dokona zawarcia umowy w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, jeżeli zostanie przesłane faksem lub 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty, jeżeli zostanie ono przesłane pisemnie.

3.Warunki umowne określono w załączniku nr 4 do SIWZ.

4.Umowa na realizację przedmiotu zamówienia będzie ważna po zatwierdzeniu przez Wójta Gminy przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy.

 

XVII. Aukcja elektroniczna

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

XVIII. Części zamówienia

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

XIX. Oferty wariantowe

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

XX.  Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1, p. 6 Prawa zamówień publicznych z 29.01.2004 r.

 

XXI. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia

W niniejszym postępowaniu przetargowym o udzielenie zamówienia publicznego przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

XXII. Postanowienia końcowe

W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity-(t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047, 1473 oraz z 2014r. poz. 423  ze zm.).

 

 Załączniki:                                                                                       Zatwierdził:

                                                                                                          Wójt Gminy

                                                                                                          Andrzej Dwojnych

1.Formularz oferty

2.oświadczenie o spełnianiu warunków

3.oświadczenie,że osoby posiadają wymagane uprawnienia

4.wzór umowy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik Nr 1 do SIWZ

                                            OFERTA

Ja, niżej podpisany………………………………………………………………………..

Działając w imieniu……………………………………………………………………….

  (nazwa i adres oferenta)

1.W odpowiedzi na ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na” Dowożenie uczniów  do szkół i opiekę na tymi uczniami w czasie przewozu w roku szkolnym 2014/2015”

składam następującą ofertę i zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia za :

L. p.

Cena netto za 1km

 

 Podatek

  VAT

 

Cena brutto za 1km

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Słownie: cena brutto:................................................................................................................

..................................................................................................................................................

2.Oświadczam,

- że zapoznałem się z dokumentacją przetargową i przyjmuję ją bez zastrzeżeń;

- uważamy się za związanych niniejszą ofertą na czas wskazany w SIWZ.

3.  Oferta została złożona na… stronach podpisanych i kolejno ponumerowanych od nr… do nr…

4.Integralną część oferty stanowią następujące dokumenty:

 

...............................................................................................

 

………………………………………………………………............................

 

………………………………………………………………...........................

 

………………………………………………………………............................

 

………………………………………………………………..........................

 

……………………………………………………………….........................

 

……………………………………………………………............................

 

……………………………………………………………….......................

 

…………................................................................................

 

………………………dnia…………                              podpis oferenta........................................

 

 

 

 Zał. 2 do SIWZ

 

            Oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

                                                  o zamówienie publiczne

  1. Wyrażamy chęć uczestnictwa w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego, przeprowadzonego przez zamawiającego w terminach i pod warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  2. Oświadczamy, że jesteśmy uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie

 z wymaganiami ustawowymi.

  1. Oświadczamy, że posiadamy ustawowo wymagane uprawnienia niezbędne do wykonania prac lub czynności określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  2. Oświadczamy, że posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia.
  3. Oświadczamy, że znajdujemy się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia określonego w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  4. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i przyjmujemy je bez zastrzeżeń.
  5. Oświadczamy, że jesteśmy związani ofertą do terminu wskazanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Jednocześnie zobowiązujemy się do podpisania umowy oraz należytego wykonania, jeżeli zostanie przyznana nam umowa.
  6. Oświadczamy, że posiadamy niezbędną wiedzę wymaganą do przygotowania oferty oraz realizacji zamówienia w określonym terminie.
  7. Oświadczamy, że nie podlegamy wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienie publicznego na podstawie   art.24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych.
  8.  Oświadczamy, że nie zalegamy z opłatami podatków oraz składek na ubezpieczenie społeczne.
  9.  Oświadczamy, że nie byliśmy karani w zakresie spraw przewidzianych w art. 24 ustawy  Prawo zamówień  publicznych.
  10. Deklarujemy, że wszystkie informacje zamieszczone w oświadczeniu i formularzu ofertowym są kompletne, prawdziwe i dokładne w każdym szczególe.
  11. Upoważniamy zamawiającego lub jego upoważnionych przedstawicieli do przeprowadzenia wszelkich badań mających na celu sprawdzenie oświadczenia, dokumentów , przedłożonych informacji oraz do wyjaśnienia finansowych i technicznych aspektów tego zamówienia.

 

.........................dnia......................                               ........................................................                                          

                                                                    Nazwisko i stanowisko oraz podpis osoby upoważnionej

 

Zał. 3 do SIWZ

 

Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia ,

              posiadają wymagane uprawnienia

 

Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest „Dowożenie uczniów do szkół i opieka nad tymi uczniami w czasie przewozu w roku szkolnym 2014/2015” oświadczam, że osoby , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wszystkie wymagane  uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu niniejszego postępowania.

 

 

 

.................data.......................            .........................................................................................

                                                                     podpis Nazwisko i stanowisko oraz podpis osoby upoważnionej

 

                                                                           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zał. Nr 4

                                   UMOWA Nr O.III.341-2/03/14

  

zawarta w dniu ....................................................... w Brudzeniu Dużym pomiędzy:

Gminą w Brudzeniu Dużym, ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, numer NIP:7741977329

zwaną dalej Zamawiającym, reprezentowaną przez:

  1. Pana Andrzeja Dwojnycha – Wójta Gminy  Brudzeń Duży

       przy kontrasygnacie  Pani Teresy Dądalskiej -  Skarbnika Gminy Brudzeń Duży,

a ..............................................................................................................................................

zwanym dalej Wykonawcą, reprezentowanym przez:

  - .................................................................................. – .......................... o następującej treści:                                                

§1

1.W wyniku przetargu nieograniczonego przeprowadzonego w dniu 17 lipca 2014r. zgodnie

 z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych zostaje zawarta niniejsza umowa.

2.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania na rzecz Zamawiającego usługi obejmującej dowóz uczniów do szkół i ze szkół do domu na terenie Gminy Brudzeń Duży oraz opiekę nad tymi uczniami w czasie przewozu w roku szkolnym 2014/2015 zgodnie z SIWZ oraz wybraną ofertą.

3.Wykonawca wykona na rzecz Zamawiającego usługę zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym

 przez  dyrektorów szkół,  w uzgodnieniu z Zamawiającym.

4.Wszelkie zmiany rozkładu jazdy Wykonawca może wprowadzić za pisemną zgodą Zamawiającego pod rygorem nieważności.

5. Zamawiający może dokonać zmian w rozkładzie jazdy bez zgody Wykonawcy, po uprzednim pisemnym powiadomieniu. 

6.Stony ustalają dzienną liczbę kilometrów zamówienia w dni nauki szkolnej według załącznika nr 1 do niniejszej umowy.

§ 2

1.Umowa niniejsza obowiązuje od dnia 01 września 2014 roku do 26 czerwca 2015 roku. Przejazdy odbywają się  we wszystkie dni nauki szkolnej.

2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany dziennej liczby przejechanych kilometrów lub do zmiany ilości i kolejności kursów.

 

§3

1.Strony ustalają stawkę netto za przejechany 1 km w wysokości .........  + podatek ......... = brutto......... zł , słownie:................................................................. - zgodnie ze złożoną ofertą.

2.Rozliczenie usługi , o której mowa w § 1 będzie następować na podstawie faktur wystawionych za okresy miesięczne z uwzględnieniem liczby faktycznie przejechanych kilometrów potwierdzonych przez dyrektorów szkół według załącznika nr 2 do niniejszej umowy.

3.Podstawą wyliczenia wynagrodzenia w stosunku miesięcznym będzie iloczyn liczby kilometrów i stawki za 1kilometr. Wysokość wynagrodzenia  może być przeliczona na każdego ucznia, któremu zostanie wydany przez Wykonawcę bilet miesięczny.

4.Faktury zostaną zapłacone przez Zamawiającego z konta przelewem na konto Wykonawcy w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania.

5. Jeśli termin zapłaty faktury przypada na wolną sobotę lub święto Zamawiający może dokonać zapłaty w dniu roboczym następującym po tym dniu.

 

§ 4

 

1.W przypadku nie wywiązania się przez Wykonawcę z niniejszej umowy, z wyjątkiem przypadku nie przejezdności dróg w rejonie objętym zamówieniem , Zamawiający zastrzega sobie prawo wynajęcia na koszt wykonawcy niezbędnych środków transportu do wykonania zamówienia , za które obciąży fakturą VAT Wykonawcę zamówienia  płatną w ciągu 14 dni na konto Zamawiającego, chyba że Wykonawca zapewni transport zastępczy. Wykonanie zastępcze może nastąpić bez uprzedniego wzywania wykonawcy do prawidłowego wykonania umowy.

2.Wykonaca zobowiązuje się w sprawach związanych z dowozem uczniów do szkół, współpracować z dyrektorami szkół.

3.Zamawiający ma prawo do kontroli realizacji przewozów i kwalifikacji  osób realizujących

Zamówienie,  w każdym czasie.

§ 5

1. W przypadku rażącego naruszenia warunków umowy, a w szczególności nie zapewnienia ciągłości przewozów dzieci do szkół (z wyłączeniem sytuacji gdy drogi będą nieprzejezdne) Zamawiający zastrzega sobie możliwość jednostronnego rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym. Rozwiązanie umowy nastąpi po bezskutecznym upływie dodatkowego 3 dniowego terminu wyznaczonego Wykonawcy na usunięcie naruszeń na podstawie stosownego pisemnego oświadczenia Zamawiającego.

2. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 

§ 6

1. Wykonawca oświadcza, że posiada wszystkie wymagane prawem uprawnienia do realizacji umowy oraz gwarantuje bezpieczny transport uczniów, m.in. poprzez aktualne przeglądy techniczne.

2. Wykonawca posiada i zapewnia aktualną polisę ubezpieczeniową OC przez czas trwania umowy w wysokości 500.000 zł. Polisa stanowi załącznik do umowy.

§7

1. Wszystkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

2. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy ustawy prawo zamówień publicznych i Kodeksu cywilnego.

3. Wszelkie spory wynikłe w związku z wykonaniem niniejszej umowy będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego. 

4. Umowę sporządzono w trzech egzemplarzach, z których dwa otrzymuje zamawiający a jeden wykonawca.

 

 

……………………………..                                                              ..........................................

   Podpis wykonawcy                                                        Podpis zamawiającego

 

 

 

 

Załącznik Nr 1 do umowy

Obowiązujący od:

 

Gimnazjum w Brudzeniu Dużym , Szkoła Podstawowa w Sikorzu +Przedszkole i Szkoła Podstawowa w Brudzeniu  + Przedszkole

 

Dni tygodnia

Ilość kilometrów na poszczególnych trasach

                          Razem km

Poniedziałek



Wtorek



Środa



Czwartek



Piątek



 

 

 

 

 

Gimnazjum  i Szkoła Podstawowa w Siecieniu

 

 

Dni tygodnia

Ilość kilometrów na poszczególnych trasach

Razem km

Poniedziałek



Wtorek



Środa



Czwartek



Piątek



 

Zamawiają                                                

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                Załącznik nr 2 do umowy

Zrealizowane kursy za miesiąc………………….2014r.

 

Data

Ilość kursów o godzinach

Potwierdzenie dyrektora szkoły

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieczkowski Piotr
  • Data udostępnienia w BIP: 2014-08-28
  • Informacja zaktualizowana przez: Sieczkowski Piotr
  • Data ostatniej aktualizacji: 2014-07-18 08:11:52
  • Liczba odsłon: 997
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4995197]

przewiń do góry