Brudzeń Duży: Budowa drogi gminnej w m.Robertowo od km 0+000 do 0+527,60
Numer ogłoszenia: 448846 - 2013; data zamieszczenia: 05.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 411352 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brudzeń Duży, Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 24 2604081, faks 24 2604081.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi gminnej w m.Robertowo od km 0+000 do 0+527,60.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w ramach zadania pn.: Budowa drogi gminnej w m.Robertowo od km 0+000 do km 0+527,60, są roboty budowlane obejmujące: 1.1.odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym- 0,5276 km 1.2.profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 2286,34 m² 1.3.wykonanie warstwy mrozoochronnej z piasku o gr.40 cm - 2286,34 m² 1.4.wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego-tłucznia kamiennego o gr.20 cm - 2286,34 m² 1.5.wykonanie nawierzchni (warstwy wiążącej) z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowo-żwirowej, grubości warstwy 5 cm - 2198,40 m² 1.6.wykonanie poboczy - nawierzchnia z tłucznia kamiennego o gr.10 cm - 1099,20 m² 1.7.wykonanie zjazdów - nawierzchnia z tłucznia kamiennego o gr. 15 cm - 351,00 m² 1.8.wykonanie przepustów pod zjazdami z rur typu Arot o średnicy 30 cm - 136,00 mb 1.9.przebudowa przepustu pod drogą - 9,00 mb 1.10.ustawienie znaków drogowych 1.11.wykonanie rowów przydrożnych 1.12.zabezpieczenie i zagłębienie istniejącej linii telefonicznej 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, przedmiar robót, STWiOR i zapisy niniejszej SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.30.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o., ul. Wojska Polskiego 8, 87-600 Lipno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 250000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 396242,03

  • Oferta z najniższą ceną: 396242,03 / Oferta z najwyższą ceną: 475651,18

  • Waluta: PLN.



    _________________________________________________________________________________________


    RGR.ZP.271.36.2013                                                                    

    Na podstawie art. 92 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. „Prawo zamówień publicznych” (tekst jednolity z 2010 r. Dz. U. Nr 113poz. 759 z późn. zm.), Wójt Gminy Brudzeń Duży uprzejmie informuje, że zostało rozstrzygnięte postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane pn. „Budowa drogi gminnej w m. Robertowo od km 0+000 do km 0+527,60”, opublikowanego w Urzędzie Zamówień Publicznych nr 411352-2013 dnia 09.10.2013 r. 

     

    Dla wykonania przedmiotowego zamówienia zostały złożone Oferty przez następujących Wykonawców:

    Oferta Nr 1 – Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o.  z siedzibą: 87-600 Lipno ul. Wojska Polskiego 8  za cenę brutto 396.242,03 zł .Oferta uzyskała  10 pkt. i została wybrana do realizacji. 

    Oferta Nr 2 – Usługi Transportowe Sprzętowo-Handlowe Andrzej Bogucki z siedzibą: 09-411 Stara Biała, Kobierniki 30 za cenę brutto 475.651,18 zł. Oferta odrzucona zgodnie z art. 26 ust.3 pzp. Wykonawca w wyznaczonym terminie uzupełnił ofertę, lecz mimo uzupełnienia podlega ona odrzuceniu. 

    Oferta Nr 3 Zakład Transportowo – Budowlany Włodzimierz Sulkowski z siedzibą: 09-413 Sikórz, Siecień 137 za cenę brutto 397.366,27zł. Oferta uzyskała 9,97 pkt.

     Brudzeń Duży dn. 25.10.2013r.                                                                                                       Zatwierdzam:

    Wójt Gminy Brudzeń Duży

        /-/ Andrzej Dwojnych

_____________________________________________________________

Brudzeń Duży: Budowa drogi gminnej w m.Robertowo od km 0+000 do km 0+527,60
Numer ogłoszenia: 411352 - 2013; data zamieszczenia: 09.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brudzeń Duży , Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 24 2604081, faks 24 2604081.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brudzen.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi gminnej w m.Robertowo od km 0+000 do km 0+527,60.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia w ramach zadania pn.: Budowa drogi gminnej w m.Robertowo od km 0+000 do km 0+527,60 są roboty budowlane obejmujące: 1.1.odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym - 0,5276 km 1.2.profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 2286,34 m² 1.3.wykonanie warstwy mrozoochronnej z piasku o gr.40 cm - 2286,34 m² 1.4.wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego-tłucznia kamiennego o gr.20 cm - 2286,34 m² 1.5.wykonanie nawierzchni (warstwy wiążącej) z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowo-żwirowej, grubości warstwy 5 cm - 2198,40 m² 1.6.wykonanie poboczy - nawierzchnia z tłucznia kamiennego o gr.10 cm - 1099,20 m² 1.7.wykonanie zjazdów - nawierzchnia z tłucznia kamiennego o gr. 15 cm - 351,00 m² 1.8.wykonanie przepustów pod zjazdami z rur typu Arot o średnicy 30 cm - 136,00 mb 1.9.przebudowa przepustu pod drogą - 9,00 mb 1.10.ustawienie znaków drogowych 1.11.wykonanie rowów przydrożnych 1.12.zabezpieczenie i zagłębienie istniejącej linii telefonicznej 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, przedmiar robót, STWiOR i zapisy niniejszej SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.30.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10 000 zł (dziesięć tysięcy złotych) do upływu terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy prowadzą zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalność gospodarczą, w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj. zrealizował co najmniej 2 zadania dotyczące budowy dróg o nawierzchni bitumicznej i wartości brutto min. 200 000 zł każde , w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, Wykonawca załączy dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować osobą posiadającą kwalifikacje odpowiednie do stanowiska, które zostanie jej powierzone, tj.: 1. Kierownik budowy - z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej *. * Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające w/w uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. * Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj. m.in. w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 18 marca 2008 roku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku; jego ocena zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj. zrealizował co najmniej 2 zadania dotyczące budowy dróg o nawierzchni bitumicznej i wartości brutto min. 200 000 zł każde , w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, Wykonawca załączy dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W wykazie wskazać zadania spełniające warunek wiedzy i doświadczenia - Załącznik nr 4 do SIWZ. Dowodami, o których mowa wyżej są poświadczenia. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, dowodami mogą być inne dokumenty. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane, wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, określających, czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zgodnie z § 9 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa RM z dnia 19 lutego 2013 r. poz. 231, wykonawca w miejsce poświadczeń może składać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.Nr 226, poz. 1817).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2013 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Załączniki: 

SIWZ oraz zał. od nr 1 do nr 6 i zał. nr 10:

siwz_-_budowa_drogi_gminnej_w_m.robertowo__gm.brudzen.doc


Zał. nr 7:  przedmiar_robot.pdf

Zał. nr 8: projekt_droga_m._robertowo.rar

pozwolenie_wodnoprawne_robertowo.pdf

                pozwolenie_na_budowe_robertowo.pdf

Zał. nr 9: Stała Organizacja Ruchu

projekt_sor_cz2.pdf

projekt_sor_cz1.pdf


Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 2013-11-05
  • Informacja zaktualizowana przez: Administrator
  • Data ostatniej aktualizacji: 2013-11-05 08:14:52
  • Liczba odsłon: 716
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4995193]

przewiń do góry