Brudzeń Duży dn.02.10.2013
r.
Zawiadomienie
dotyczące rozstrzygnięcia postępowania prowadzonego
w trybie przetargu nieograniczonego pn.: Przebudowa utwardzonego pobocza na
chodnik przy drodze powiatowej nr 2904 W Brudzeń Duży – Sobowo – dr. woj. Nr
562 w m. Brudzeń Duży” nr sprawy: RGR.ZP.271.34.2013
Komisja przetargowa powołana
Zarządzeniem Nr 268/13 Wójta Gminy Brudzeń Duży z dnia 27 września 2013
roku dokonała rozstrzygająca
postępowanie pn.: Przebudowa
utwardzonego pobocza na chodnik przy drodze powiatowej nr 2904 W Brudzeń Duży –
Sobowo – dr. woj. Nr 562 w m. Brudzeń Duży” W niniejszym
postępowaniu wpłynęły trzy oferty:
1.
Firma Handlowo –
Usługowa „ JANBUD” Andrzej Jankowski z siedzibą: 87-605 Tłuchowo, ul. 15-go Sierpnia
17. Oferta została złożona na kwotę 84.668,29 zł brutto. Oferta
otrzymała 10 pkt.
2.
Handel i Usługi
Budowlane „ER-BRUK” Avetisyan Karen ul. Starowiejska 87, 87-603 Wielgie. Oferta
została złożona na kwotę 99. 627,54 zł brutto. Oferta otrzymała 8,49 pkt.
3.
Zakład
Budowlano-Montażowy BUDOMONT Stanisław Dublicki z siedzibą: 09-414
Brudzeń Duzy ul. Toruńska 32. Oferta
została złożona na kwotę 120.000,20 zł brutto. Oferta została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt.2
Zamawiający podczas otwarcia ofert poinformował, że kwotą jaką dysponuje na realizację przedmiotu zamówienia jest 60.000,00 zł brutto. Działając zgodnie z art. 91 ust. 1 Prawo zamówień publicznych mówiącym, że Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W Niniejszym postępowaniu przetargowym jedynym kryterium oceny ofert była najniższa cena. Firma Handlowo – Usługowa „ JANBUD” Andrzej Jankowski z siedzibą: 87-605 Tłuchowo, ul. 15-go Sierpnia 17, złożyła Ofertę na kwotę 84.668,29 zł brutto, otrzymała 10 punktów i została wybrana do realizacji.
Zatwierdzam:
Wójt Gminy Brudzeń Duży
/-/ Andrzej Dwojnych
______________________________________________________________
Brudzeń Duży: Przebudowa utwardzonego pobocza na chodnik przy drodze powiatowej nr 2904W Brudzeń Duży - Sobowo - dr. woj. Nr 562 w miejscowości Brudzeń Duży
Numer ogłoszenia: 375102 - 2013; data zamieszczenia: 16.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brudzeń Duży , Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 24 2604081, faks 24 2604081.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.brudzen.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa utwardzonego pobocza na chodnik przy drodze powiatowej nr 2904W Brudzeń Duży - Sobowo - dr. woj. Nr 562 w miejscowości Brudzeń Duży.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w ramach zadania pn.: Przebudowa utwardzonego pobocza na chodnik przy drodze powiatowej nr 2904W Brudzeń Duży - Sobowo - dr. woj. Nr 562 w miejscowości Brudzeń Duży są roboty budowlane obejmujące: 1.1.przebudowę utwardzonego pobocza na chodnik o nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm (szerokości 1,5 m ; długości 556,48 mb) 1.2.profilowanie istniejących rowów po stronie chodnika 1.3.wymianę przepustów betonowych pod zjazdami 1.4.utwardzenie gruntu na wjazdach tłuczniem kamiennym gr. 10 cm (poza chodnikiem) 1.5.obustronne obrzeża betonowe 8x25x100, na podsypce piaskowej gr. 5 cm 1.6.zjazdy do posesji ( w obrębie chodnika) z kostki betonowej gr. 8 cm 1.7.wycinkę drzew Materiały: - kostka betonowa prostokątna bezfazowa szara grubości 6 cm - 750 m² - kostka betonowa prostokątna bezfazowa czerwona grubości 6 cm - 115 m² - kostka betonowa prostokątna bezfazowa czerwona grubości 8 cm - 97 m² - obrzeże betonowe 8x25x100 - 1150 mb stanowią dostawę Zamawiającego i przekazane zostaną Wykonawcy protokolarnie. Pozostałe materiały, niezbędne przy realizacji przedmiotu umowy, zapewnia Wykonawca. Miejsce odbioru w/w materiałów - Baza nr 1 w Sikorzu, Sikórz 72 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, STWiOR i zapisy niniejszej SIWZ. Uwaga: Jeżeli w dokumentach przetargowych dokonano opisu przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to w związku z treścią art. 29 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający nie ogranicza możliwości zastosowania przez Wykonawcę urządzeń i materiałów równoważnych, o parametrach nie gorszych od opisanych w dokumentacji projektowej..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3 000 zł (trzy tysiące złotych) do upływu terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy prowadzą zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalność gospodarczą, w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj. zrealizował co najmniej 2 zadania polegające na budowie nawierzchni z kostki brukowej betonowej lub kamiennej, o wartości min. 50 000 zł brutto każde , w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, Wykonawca załączy dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować osobą posiadającą kwalifikacje odpowiednie do stanowiska, które zostanie jej powierzone, tj.: 1. Kierownik budowy - z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej*. * Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające w/w uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. * Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj. m.in. w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 18 marca 2008 roku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku; jego ocena zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj. zrealizował co najmniej 2 zadania polegające na budowie nawierzchni z kostki brukowej betonowej lub kamiennej, o wartości min. 50 000 zł brutto każde , w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, Wykonawca załączy dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W wykazie wskazać zadania spełniające warunek wiedzy i doświadczenia - Załącznik nr 4 do SIWZ. Dowodami, o których mowa wyżej są poświadczenia. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, dowodami mogą być inne dokumenty. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane, wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, określających, czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zgodnie z § 9 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa RM z dnia 19 lutego 2013 r. poz. 231, wykonawca w miejsce poświadczeń może składać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.Nr 226, poz. 1817).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brudzen.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, ul. Toruńska 2 , 09-414 Brudzeń Duży - piętro I, pokój nr 17 ,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2013 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, ul. Toruńska 2 , 09-414 Brudzeń Duży - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia oraz załączniki od nr 1 do 6 i nr 10:
siwz_-_przebudowa_drogi_powiatowej_brudzen_duzy_-_sobowo_gm.brudzen.doc
Załącznik nr 7 - Przedmiar robót:
przedmiar_robot_organizacja_ruchu.pdf
Załącznik nr 8 - Dokumentacja projektowa:
brudzen_opis___uzgodnienia.pdf
schemat_ukladania_kostki_betonowej.pdf
projekt_budowlany_i_wykonawczy.pdf
tymczasowa_organizacja_ruchu.pdf
Załącznik nr 9 - STWiOR:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2013-10-11
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-10-02 13:20:31
- Liczba odsłon: 1592
- Historia dokumentu: