Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 166461-2013 z dnia 2013-08-21 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Brudzeń Duży
Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zajęć dla dzieci w nw. placówkach oświatowych: Szkoła Podstawowa w Brudzeniu Dużym 1) zajęcia z języka angielskiego (wyrównawcze i rozwijające) 2) zajęcia psychologiczno - pedagogiczne dla...
Termin składania ofert: 2013-08-29

Numer ogłoszenia: 345554 - 2013; data zamieszczenia: 27.08.2013

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 166461 - 2013 data 21.08.2013 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Urząd Gminy Brudzeń Duży, Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 24 2604081, fax. 24 2604081.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.1.
  • W ogłoszeniu jest: Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania oraz posiadania uprawnień centrum lub ośrodka egzaminacyjnego TELC.
  • W ogłoszeniu powinno być: Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.2.
  • W ogłoszeniu jest: Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że przeprowadził: a) co najmniej 4 grupowe kursy zajęć z języka angielskiego lub z języka niemieckiego zakończone egzaminem TELC dla słuchaczy w wieku szkolnym 8-18 lat w których wzięło udział co najmniej 8 uczestników w każdym z kursów;.
  • W ogłoszeniu powinno być: Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że przeprowadził: a) co najmniej 4 grupowe kursy zajęć z języka angielskiego lub z języka niemieckiego zakończone egzaminem dla słuchaczy w wieku szkolnym 8-18 lat w których wzięło udział co najmniej 8 uczestników w każdym z kursów;.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.4.
  • W ogłoszeniu jest: Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca będzie dysponował osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie do prowadzenia zajęć wymienionych w zał. NR 1 do SIWZ. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca złoży oświadczenie, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o określonych kwalifikacjach i doświadczeniu dla całości zamówienia zawartych w załączniku Nr 6 do SIWZ oraz udokumentuje warunki złożonymi dokumentami dot. kwalifikacji i doświadczenia..
  • W ogłoszeniu powinno być: Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca będzie dysponował osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie do prowadzenia zajęć wymienionych w zał. NR 1 do SIWZ. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca złoży oświadczenie, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o określonych kwalifikacjach i doświadczeniu dla całości zamówienia zawartych w załączniku Nr 6 do SIWZ oraz udokumentuje spełnienie warunku złożonym zał. nr 9 do SIWZ WYKAZ OSÓB, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami przez wykonawcę.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.6.1.2).
  • W ogłoszeniu jest: 2) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie na potwierdzenie warunku określonego w rozdz. 2 pkt. 1.3 - załącznik nr 6 do SIWZ oraz udokumentuje warunki złożonymi dokumentami dot. kwalifikacji i doświadczenia..
  • W ogłoszeniu powinno być: 2) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie na potwierdzenie warunku określonego w rozdz. 2 pkt. 1.3 - załącznik nr 6 do SIWZ oraz zał. nr 9 do SIWZ - WYKAZ OSÓB, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami przez wykonawcę.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Brudzeń Duży ul. Toruńska 2 , 09-414 Brudzeń Duży - sekretariat..
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Brudzeń Duży ul. Toruńska 2 , 09-414 Brudzeń Duży - sekretariat..

II.2) Tekst, który należy dodać:

  • Miejsce, w którym należy dodać tekst: III.6.1..
  • Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Zamawiający wprowadza do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zgodnie z ogłoszeniem o udzielenie zamówienia nr 16646-2013 opublikowanym w dniu 21.08.2013 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych Sekcja III.4.1) w zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawców, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć Załącznik nr 9 do SIWZ WYKAZ OSÓB, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami przez wykonawcę.


  • Zmiana Treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  • zmiana_siwz_nr_1.doc
  • zalacznik_nr_9_do_siwz.docx


___________________________________________________________________

Brudzeń Duży: Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno - edukacyjnych w ramach projektu pn. Nauka drogą do lepszego jutra
Numer ogłoszenia: 166461 - 2013; data zamieszczenia: 21.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brudzeń Duży , Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 24 2604081, faks 24 2604081.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brudzen.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno - edukacyjnych w ramach projektu pn. Nauka drogą do lepszego jutra.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zajęć dla dzieci w nw. placówkach oświatowych: Szkoła Podstawowa w Brudzeniu Dużym 1) zajęcia z języka angielskiego (wyrównawcze i rozwijające) 2) zajęcia psychologiczno - pedagogiczne dla dzieci i rodziców 3) zajęcia z gry na instrumentach klawiszowych i szarpanych rozwijające 4) zajęcia wokalne rozwijające 5) zajęcia przyrodnicze ( wyrównawcze i rozwijające) 6) zajęcia matematyczne ( wyrównawcze i rozwijające) , Gimnazjum im. Pawła Włodkowica w Brudzeniu Dużym 1) zajęcia z języka angielskiego (wyrównawcze i rozwijające) 2) zajęcia psychologiczno - pedagogiczne dla dzieci i rodziców 3) zajęcia taneczne rozwijające 4) zajęcia muzyczne rozwijające 5) zajęcia sportowe 6) zajęcia z doradztwa zawodowego z opracowaniem indywidualnej ścieżki kariery Gimnazjum im. Adama Mickiewicza w Siecieniu 1) zajęcia z języka angielskiego (wyrównawcze i rozwijające) 2) zajęcia psychologiczno - pedagogiczne dla dzieci i rodziców 3) zajęcia z języka niemieckiego ( wyrównawcze i rozwijające) 4) zajęcia informatyczno-fotograficzne rozwijające 5) zajęcia taneczne rozwijające 6) zajęcia muzyczne rozwijające 7) zajęcia sportowe 8) zajęcia przyrodnicze (wyrównawcze i rozwijające) 9) zajęcia matematyczne (wyrównawcze i rozwijające) 10) zajęcia z języka polskiego ( wyrównawcze i rozwijające) 11) zajęcia z fizyki ( wyrównawcze i rozwijające) 12) zajęcia z doradztwa zawodowego z opracowaniem indywidualnej ścieżki kariery 2. Łączna ilość godzin obejmująca cały przedmiot zamówienia wynosi 1426 godzin lekcyjnych. 3. Liczba uczniów w grupie oraz czas trwania zajęć zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010 r. Nr 228, poz. 1487) 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ, którego treść będzie załącznikiem nr 1 do umowy o udzielenie zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 5 000,00 zł. ( słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania oraz posiadania uprawnień centrum lub ośrodka egzaminacyjnego TELC

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że przeprowadził: a) co najmniej 4 grupowe kursy zajęć z języka angielskiego lub z języka niemieckiego zakończone egzaminem TELC dla słuchaczy w wieku szkolnym 8-18 lat w których wzięło udział co najmniej 8 uczestników w każdym z kursów; b) co najmniej 2 grupowe kursy zajęć rozwijających lub wyrównawczych z matematyki dla słuchaczy w wieku szkolnym 8-18 lat w których wzięło udział co najmniej 8 uczestników w każdym z kursów; c) co najmniej 2 grupowe kursy zajęć rozwijających lub wyrównawczych z języka polskiego dla słuchaczy w wieku szkolnym 8-18 lat w których wzięło udział co najmniej 8 uczestników w każdym z kursów; d) co najmniej 2 grupowe kursy zajęć rozwijających lub wyrównawczych z fizyki dla słuchaczy w wieku szkolnym 8-18 lat w których wzięło udział co najmniej 8 uczestników w każdym z kursów; e) co najmniej 1 grupowy kurs zajęć doradztwa zawodowego dla słuchaczy w wieku szkolnym 8-18 lat w których wzięło udział co najmniej 20 uczestników; f) co najmniej 2 grupowe kursy zajęć sportowych rozwijających lub wyrównawczych dla słuchaczy w wieku szkolnym 8-18 lat w których wzięło udział co najmniej 8 uczestników w każdym z kursów; g) co najmniej 2 grupowe kursy zajęć wsparcia psychologicznego dla słuchaczy w wieku szkolnym 8-18 lat w których wzięło udział co najmniej 8 uczestników w każdym z kursów; h) co najmniej 2 grupowe kursy zajęć tanecznych lub muzycznych lub wokalnych lub teatralnych dla słuchaczy w wieku szkolnym 8-18 lat w których wzięło udział co najmniej 8 uczestników w każdym z kursów; i) co najmniej 2 grupowe kursy zajęć rozwijających lub wyrównawczych z przyrody lub biologii lub chemii dla słuchaczy w wieku szkolnym 8-18 lat w których wzięło udział co najmniej 8 uczestników w każdym z kursów; j) co najmniej 2 grupowe kursy zajęć informatycznych lub fotograficznych dla słuchaczy w wieku szkolnym 8-18 lat w których wzięło udział co najmniej 8 uczestników w każdym z kursów. Kwalifikacje dotyczące Osób prowadzących zajęcia: Dla zajęć rozwijających i wyrównawczych - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniającego do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole podstawowej lub odpowiednio do prowadzenia zajęć w Gimnazjum - co najmniej 3-letni staż pracy w gimnazjum. Do obowiązków Wykonawcy zamówienia należą: 1) Uczestnictwo na spotkaniach informacyjnych dla rodziców w maksymalnym wymiarze 1h/tygodniowo dla każdej grupy. 2) Prowadzenie dokumentacji, a w szczególności list obecności Beneficjentów Ostatecznych. 3) Przeprowadzenie egzaminów wewnętrznych i przekazanie Zamawiającemu informacji o ich wynikach 4) Wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z Zespołem Zarządzającym Projektu, 5) Aktywne uczestnictwo w procesie monitoringu realizacji projektu 6) Prawidłowe oznaczenie sal dydaktycznych, w których odbywają się szkolenia poprzez zamieszczenie w widocznym miejscu informacji o fakcie współfinansowania szkolenia ze środków Unii Europejskiej i budżetu Państwa. Stosowne plakaty (tabliczki) z taką informacją dostarczy Zamawiający 7) Terminowe, zgodne z przedłożonym przez Zamawiającego harmonogramem realizowanie zajęć 8) Ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie, 9) Przestrzeganie regulaminu sal, w których prowadzone są zajęcia, 10) Ponoszenie odpowiedzialności za bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć, 11) Przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu na zakończenie realizacji zajęć dokumentów zawierających następujących informacje: a) rozliczenie godzin realizowanych zajęć z uwzględnieniem ich tematyki , b) omówienie ewentualnych trudności, z jakimi spotkał się Wykonawca przy realizacji umowy, c) ewentualne uwagi zgłoszone przez osoby uczestniczące w zajęciach, d) inne dane niezbędne do prawidłowego rozliczenia dotacji EFS POKL

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca będzie dysponował osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie do prowadzenia zajęć wymienionych w zał. NR 1 do SIWZ. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca złoży oświadczenie, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o określonych kwalifikacjach i doświadczeniu dla całości zamówienia zawartych w załączniku Nr 6 do SIWZ oraz udokumentuje warunki złożonymi dokumentami dot. kwalifikacji i doświadczenia. W związku z koniecznością dopasowania się do planu zajęć w poszczególnych szkołach osoby wykonujące przedmiot zamówienia winny posiadać pełną dyspozycyjność w trakcie realizacji zamówienia. Zmiana kadry osobowej Wykonawcy wskazanej w ofercie do wykonania zamówienia może mieć wyłącznie charakter osobowy i jest możliwa tylko w sytuacjach losowych lub gdy Zamawiający uzna, że osoba ta nie wykonuje należycie swoich obowiązków. Wykonawca zobowiązany jest dokonać zmiany takiej osoby w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty złożenia wniosku przez Zamawiającego, jednakże osoba prowadząca zajęcia w zastępstwie musi spełniać wymagania wskazane w zamówieniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp, należy złożyć wraz z ofertą: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1- załącznik nr 3 (A lub B odpowiednio) do SIWZ, 2) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie na potwierdzenie warunku określonego w rozdz. 2 pkt. 1.3 - załącznik nr 6 do SIWZ oraz udokumentuje warunki złożonymi dokumentami dot. kwalifikacji i doświadczenia. 3) pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ (jeżeli dotyczy). 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp wykonawca składa następujące dokumenty: 1) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 4A do SIWZ, albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - załącznik Nr 4 B do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp - załącznik Nr 5 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brudzen.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Brudzeń Duży ul. Toruńska 2 , 09-414 Brudzeń Duży.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Brudzeń Duży ul. Toruńska 2 , 09-414 Brudzeń Duży - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie dla Zamawiającego zajęć dla dzieci uczęszczających do szkoły podstawowej i gimnazjów dla których organem prowadzącym jest Gmina Brudzeń Duży, w ramach projektu Pn.: Nauka drogą do lepszego jutra realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1 Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak



Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami siwz_pokl_912_nauka_zajecia.doc

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 2013-09-20
  • Informacja zaktualizowana przez: Administrator
  • Data ostatniej aktualizacji: 2013-08-27 13:54:45
  • Liczba odsłon: 1222
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4957702]

przewiń do góry