Brudzeń Duży, 12 sierpnia 2013r.
Nr sprawy O.III.341-2/04/13
Ogłoszenie o zawarciu umowy
Informujemy o zawarciu umowy na realizację zadania:
Dowożenie niepełnosprawnego ucznia do szkoły i opieka nad tym uczeniem w czasie przewozu w roku szkolnym 2013/2014
Uzasadnienie wyboru wykonawcy:
Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty kierował się kryterium – cena 100%.
Wybrano ofertę firmy:
Usługi Transportowe Przewozy Autokarowe i Ciężarowe Zdzisław Nowak,
09 – 414 Brudzeń Duży, ul. Toruńska 40
Wartość i data zawarcia umowy:
Umowa zawarta 12 sierpnia 2013r., cena za 1 km – 3,23zł.
Szacunkowa wartość zamówienia brutto: 28 230,00zł
Słownie: dwadzieścia osiem tysięcy dwieście trzydzieści zł.
Zatwierdził :
Wójt Gminy
Andrzej Dwojnych
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Brudzeń Duży, 15 lipca 2013 r.
O.III.341-2/04/13
Zamawiający:
Gmina Brudzeń Duży
09-414 Brudzeń Duży
tel./fax (...)24 260 42 81
http:/ www.brudzen.pl
e-mail: ug_brudzen@interia
Wszyscy uczestnicy postępowania
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Na podst. art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) Zamawiający: Urząd Gminy Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń Duży w Płocku informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem zamówienia jest:
Dowożenie niepełnosprawnego uczenia do szkoły i opieka nad tym uczeniem w czasie przewozu w roku szkolnym 2013/2014
Wybrana została do realizacji zamówienia oferta, którą złożył Wykonawca:
Usługi Transportowe Przewozy Autokarowe i Ciężarowe Zdzisław Nowak, 09-414 Brudzeń Duży, ul. Toruńska 40
I. Wykonawca j/w złożył niepodlegającą odrzuceniu ofertę oraz spełnił wszystkie warunki w niniejszym postępowaniu i uzyskał liczbę punktów – 10 pkt.
Cena oferty wybranej: 3,23 zł za 1km
II. Na przetarg wpłynęła 2 oferty następujących Wykonawców (wg numeracji ofert):
Nr oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Cena ofertowa |
Liczba otrzymanych punktów w kryterium CENA = 100 % |
1. |
Miejskie Przedsiębiorstwo Taksówkowe 919 Sp. z o.o. 09 - 402 Płock, ul. Reja 19 |
brutto 3,30zł |
9,70pkt |
2. |
Usługi Transportowe Przewozy Autokarowe i Ciężarowe Zdzisław Nowak, 09-414 Brudzeń Duży, ul. Toruńska 40 |
brutto 3,23zł |
10,00pkt |
Wykonawca potwierdził, iż wykona przedmiot zamówienia w terminie od 02 września 2013r. do 27 czerwca 2014 r.
III. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się jedynym kryterium, którym jest CENA . W kryterium tym Wykonawca mógł maksymalnie otrzymać 10 punktów.
IV. Zamawiający przewiduje zawrzeć umowę w zakresie udzielenia przedmiotowego
zamówienia – nie wcześniej niż 29 lipca 2013 r. w Urzędzie Gminy w Brudzeniu Dużym.
Zatwierdził :
Wójt Gminy
Andrzej Dwojnych
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Brudzeń Duży: Dowożenie niepełnosprawnego ucznia do szkoły
i opieka nad tym uczniem w czasie przewozu w roku szkolnym
2013/2014.
Numer ogłoszenia: 250796 - 2013; data zamieszczenia:
28.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brudzeń Duży , Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 24 2604081, faks 24 2604081.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.brudzen.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie niepełnosprawnego ucznia do szkoły i opieka nad tym uczniem w czasie przewozu w roku szkolnym 2013/2014..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegajacej na dowozie niepełnosprawnego ucznia do Szkoły Specjalnej w Płocku, ul. Kossobudzkiego oraz opieka nad tym uczniem w czasie przewozu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.10.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Odpowiednie pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujacych ofertę, jezeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów, w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 2.Dokument potwierdzajacy , że osoby będące realizować zamówienie publiczne posiadają przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.ugbrudzeńduży.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia
można uzyskać pod adresem: 09-414 Biuro Obsługi Szkół SAmorzadowych w
Brudzeniu Dużym, ul. Szkolna 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2013 godzina 09:30, miejsce: 09-414 Biuro Obsługi Szkół SAmorzadowych w Brudzeniu Dużym, ul. Szkolna 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2013-08-12
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-08-12 12:35:50
- Liczba odsłon: 982
- Historia dokumentu: